jayson gefeliciteerd!!!!!! heb een leuke verjaardag wie was nog meer jarig omstreeks nu? was judith dat neit? even zoeken....
jarig: Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 oke, dat was morgen, snel verder, laat haast busje enzo....
Jayson : van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Morgen dus jij Jarig Juut. En dan Rune. Is Rune al zenuwachtig Lidwina? Of valt het mee?
oja, Erik zometeen naar de kapper. Werd wel weer tijd. En hoewel ik het wel leuk vind dat ie wat langer haar heeft ( staat hem zo goed!! ) Toch laat ik het nu lekker kort knippen. Want haren kammen en wassen is zo'n ramp! Hij is zo gevoelig wat zn hoofd betreft. Hij heeft dus ook nog steeds berg. Hopelijk als ik zn haar voorlopig goed kort houd dat dat 'n keer over gaat....
hoi dames,, hier gister ook heerlijk van het weer genoten en om 18.00 hadden we 10 mingesprek op school. Damian doet het heel goed. hij is erg sociaal en heel hulpvaardig ook naar nieuwe kindjes in de klas laat ie goed zien hoe iets moet. maar hij kan ook snel verdrietig zijn als het niet gaat zoals hij wil. gisteravond ook nog viste gehad en de belastingdienst gedaan en daar wel weer blij van geworden. hier ook kleding voor damian gekocht. voor elise hoef ik niet zo veel want mijn vriendin heeft zooooo veel aan mij gegeven dat ik er wel 3 kindjes van kan kleden deze zomer maar ja scheeld weer een hoop geld al wil ik wel iets nieuws voor elise . Jason van harte met je verjaardag, sorry moet weer verder,, vanavond meer...
lidia das wel echt handig he! Welke maat heeft ze nu? hier ook echt heerlijk aan het genieten van het weer, zo heerlijk! Zometeen ff op de fiets. hier hoeft Kyana ook niet zo heel veel aan zomerkleertjes... maja al het nieuwe is toch leuk dus ze zal wel weer een overvolle kast krijgen. Devin is altijd lastig kwa kleding dus hoop voor hem wel wat leuke {betaalbare} dingen te vinden anders moet ik maar weer vingino shoppen maja doet zo pijn in de beurs.
@Lidia : wat fijn dat Damian het zo goed doet op school En goed weer?? Waar? waar? Hier bewolkt en mistig en de zon probeert er wel door te komen maar helaas zonder succes Ook best koud buiten. Erik vanmorgen naar de kapper geweest. Lekker kort koppie weer Afspraak gemaakt voor Owen. Vlak voor sluitingstijd en de eigenaresse zou hem zelf knippen....... Heb dr al gewaarschuwt dat ze snel moet knippen/scheren want Owen gaat helemaal uit zn plaat! Zul je zien dat ie nu geen kik geeft. Maar na de laatste kapper episode met Owen neem ik geen enkel risico meer! Oja, vlak voor sluitingstijd gedaan zodat Richard dan mee kan om hem in de houtgreep te nemen. Ikzelf heb daar de kracht niet voor. Ook nog tijdje vanmorgen met de buurvrouw gepraat. zij heeft een autistische zoon van 12 jaar. En toch wat goede tips van gekregen. En ze heeft voorgesteld om samen met haar met Owen te oefenen dat Owen aan de hand gaat meelopen. Want als we dat nu niet leren word dat steeds moeilijker. Is ook zo natuurlijk. Ze had hem ff meegenomen een stukje om. Eerst gewoon laten lopen, speeltuintje en toen weg. Groot drama. gedragen tot uit het zicht van speeltuin. En toen zelfs ff bij dr aan de hand ( min of meer ) gelopen. En toen wou ie niet meer en wilde hij gaan hoofdbonken op de stoep. Dus hem maar gedragen naar huis. Gilde de hele buurt bij elkaar. Mensen dachten dat ie vermoord werd!! En het is ook mega moeilijk om een kind van 19 kilo dat overstuur is om te tillen. Gelukkig waren we met zn tweeen. Alleen is het niet te doen met Owen.
Hedwig, pff dat geloof ik, vind 2 kids van 9 kilo ieder op mijn arm ook heul zwaar én die werken niet tegen. Maar dus weer frisse koppies! Heb ik vd week ook bij C en D gedaan, geknipt en tondeuse. Justin is zondag aan de beurt. Vond t nog wel lekker voor hem om met een langere coupe de sneeuw in te laten gaan Justin doet t ontzettend goed in zijn skiklasje, tijdens de afsluiting gingen ze een wedstrijd doen om de pionnen heen op tijd. En mijn mannetje was eerste (en de jongste ) ff kijken of ik misschien een filmpje kan plaatsen hier, maar dit zal niet vd wedstrijd zijn. Voor de rest.. C en D zijn even naar mijn moeder een middagje. Ik heb boven gedaan net. Enneh hier ook koud hoor, 9 graden.
Hedwig, hier ook geen zon te bekennen..gelukkig gisteren genoten van het weer. Trots op Justin hoor! Gaaf
ik wil jullie niet jaloers maken hoor maar hier is het toch ect wel een 18 graden Net heerlijk gefietst, een ijsje gesnoept met de kids.... Nu nog ff chillen en nog meer huishouderen
@Jucade : kan het filmpje helaas niet zien. moet een kanaal aanmaken om het te zien? @Hier Erik vreselijk over zn toeren. Als vanouds. Lang geleden dat ie zo'n woede aanval heeft gehad Owen ook al de hele dag. Leuk zo naar de kapper en buiten spelen. Gaat helemaal mis hier Ze komen er beide maar niet uit
Vreselijk Hedwig Hmm jammer.. misschien als je mijn man zijn naam in typt en mijn naam achter elkaar zonder hoofdletters.
Helaas ik kan het ookniet openen. Hedwig, ik denk dat het in de lucht hangt.. Beide kids zijn hier hyper druk..pff, vlag hangt nu uit, ze gaan naar bed.
Slecht weer? Zoals Anniek al zei, was het hier zeker 18 graden! Hele middag buiten gezeten in het zonnetje en zelfs buiten gegeten! Was echt heerlijk en echt warm in de zon! @ Hedwig -> hoe is het met Owen gegaan bij de kapper? En hopelijk snel rust in huize Hedwig Baaldag dus zo te lezen. Wel lief dat je buurvrouw je wilt helpen met Owen! @ Jucade -> ik kan hem ook niet openen. Jammer, ben wel benieuwd @ Roba -> hoe was jullie dagje met de jarige?
Jammer.. maar stond met grote ogen te kijken want meneer ging zelfs van een kleine helling springen ^^ de skileraar vond m een erg gemotiveerd/gedreven jochie
hello hier hartstikke moe en dan moet ik nog nr mn broers verjaardag in rdam..blegh. ik heb altijd zo'n hekel aan verjaardagen he, en dan moet ik met mn ouders mee om daar even sociaal te doen.. nou jullie horen het, niet zo'n zin haha... ach tis niks ook weer he.. vandaag lekker gewerkt, morgen is het open dag bij ons dus alles netjes en mooi gemaakt. ik hoef niet te werken, maar ga wel even langs met de kindjes. yara en seth weer lekker buiten gespeeld en yara is bij een aantal buren langsgeweest om paaseitjes te verkopen voor school, samen met seth. stoer van haar vind ik dat, en ze wilden ook nog allebei geld uit hun spaarbuis halen o en met dat buitenspelen vind ik het allemaal best lastig hoor..we hebben zandbakje/glijbaan naast ons huis (heb er alleen net geen zicht op) en wat oudere buurkindjes. met dat mooie weer gister zat alles buiten, en ik zit er op een bankje bij in het zonnetje, heerlijk! maar toen moest ik gaan koken, en kindjes vroegen of zo nog even mochten blijven, dat soort dingen.. seth scheelt dan ook ineens weer "veel" met yara en ook weer te weinig om hem binnen te laten en haar buiten.. nou ja, wat een gebrabbel weer he jucade wat leuk dat hij zo'n plezier heeft daar. kan het filmpje ook niet zien miran lekker hoor, hier was het even een klein beetje zonnig maar niet heel! hedwig weer een pittige dag dus..hopelijk morgen beter (en heel snel bericht van accare...)