Jucade : jammer dat we het filmpje niet kunnen zien maar super dat J het zo goed doet!! Misschien word ie later wel ski-kampioen hihihi. @Juut : das idd een dilemma dan he met buitenspelen. En verjaardagen? Heb daar ook zo'n vreselijke hekel aan @Hier Kindjes ook op bed gelukkig pffff. Kindjes waren gewoon zo door vanmorgen kapper ( alleen Erik trouwens vandaag, volgende week Owen ) en het buitenspelen verliep ook niet vlot. Te grote verandering schijnbaar en ik stond ook telkens met de buurvrouw te praten. En Erik vind de buuf wel leuk maar is er ook vreselijk bang van. En voor Owen was het natuurlijk ook anders dan anders. En die reageert daar ook heel vreselijk op. Al met al een spannend ( voor Erik ) en veel veranderingen dagje. En Richard en ik ook nog eens gestresst door het moeten zoeken naar een nieuwe auto. Is allemaal veranderingen en daar kunnen we beide niet goed tegen. Zucht, we zijn me het gezinnetje wel hoor hihihi Ik heb trouwens besloten om volgende week naar de huisarts te gaan om te hebben over medicatie. Ik blijf maar piekeren over de jongens. Doe geen oog meer dicht. jaren geleden slikte ik in stressvolle tijden Alprazolam. De lichtste dosering en alleen zo nodig. Werkte enorm goed bij mij. Dat ga ik nu weer vragen. Want zo kan ik niet verder...... Fijn weekend allemaal!!
Als je dat helpt Hedwig, dan is het heel goed dat je de stap zet naar de huisarts! Hopelijk krijg je het dan weer voorgeschreven en krijg je zelf ook weer wat rust... @ Judith -> oei, van die verplichte sociale dingen... Daar hou ik ook niet zo van hoor! En met het buitenspelen, het is ook een dilemma, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt.
weetje wat me ook een beetje dwarszit? Mijn buuf he ( heel lief mens hoor en heeft het best zwaar met dr zoon ) zei vandaag iets waar ik best wel beetje van schrok. Ten eerste is haar zoon best zwaar autistisch en ze zei dat ze blij was dat het tot nu toe zonder medicatie kon de opvoeding van haar zoon. En een uur later ofzo ( na de zoveelste bui van Owen ) zei ze : weetje, volgens mij heeft Owen straks wel medicatie nodig, en het zou dr niks verbazen als Owen naar een dagcentrum zou gaan later ipv een school. En misschien zelfs ter observatie een opname. Schrok daar best wel van. Ik reken haar toch best als een ervaringsdeskundige in dat gebied en ze heeft veel autistische kindjes gezien/gekend. Dus ze weet best waar ze over praat. Niet dat die gedachtes die zij zei nou uit het niks kwam. Heb ze zelf ook gehad. Maar om het dan uit de mond van iemand anders te horen is toch best pittig. Zelfde als dat ik het extreme gedrag van Owen zie maar als een ander het dan ook ziet en het BENOEMD, dan word het gelijk een stuk reeeler lijkt het wel..
Kom even heel gauw verslag doen, dan gauw nog verder opruimen, douchen etc. Wilde eigenlijk even helemaal niets meer, maar alles morgenochtend gaat hem ook niet worden denk ik haha. Hele leuke dag gehad. Eerst vanochtend voor hem gezongen, toen aankleden etc, toen naar beneden, hij vond het super, alles versierd. Toen zag hij zijn kado's en wat was hij er blij mee, hij stond gewoon te stuiteren hahah. Toen naar school, natuurlijk vertellen wat hij gehad had, felicitaties in ontvangst nemen (hij zei netjes dankjewel en nam alle handjes aan (ook van mama's etc) dus dat viel niet tegen). Toen wij traktaties brengen, Jayson mocht alle muziekinstrumenten uitdelen en toen gingen ze op wereldreis waar ze in allerlei vormen lang zal hij leven zongen en muziek maken. Daarna een heel verhaal over Jayson McMissle (Cars 2) die op missie ging etc etc. Toen mocht hij trakteren, iedereen ogen dicht, ze vonden het erg leuk. Daarna mocht hij met 2 kindjes langs de klassen om zijn stickerkaart (met wensen van de juffen etc) te laten vullen. Had paaseitjes meegegeven en een doos bonbons voor in de lerarenkamer en rondgaan. Vanmiddag kinderfeestje, ze hebben allemaal genoten, totaal geen problemen gehad, Rob heeft met ze gestoeid dat vonden ze natuurlijk prachtig, met z'n allen op Rob. Daar gegeten, allemaal thuisgebracht. En Jayson zei net dat dit de leukste verjaardag ooit was, dus daar doe je het toch allemaal voor. Morgen nog een dagje feesten en dan zit het er weer op. Fijn weekend allemaal. xxx
juut moeilijk he zulke dingen.... Hedwig tis ook niet niks wat je daar verteld werd natuurlijk! En zowiezo niet gek dat je door de bomen het bos niet meer ziet.... ik vind 1 ding wel echt héél positief nml dat je buuf oprecht en eerlijk is! Zo weet je tenminste dat je haar kunt vertrouwen enzo.
Roba, klinkt als een geslaagde dag voor de jarige Hedwig, volg je hart! En wat Miranda ook zei, als jij voelt dat je naar de huisarts moet voor medicatie, doen! Rust in je hoofd doet wonderen! Lieverd misschien is het waar wat die buurvrouw zegt, maar laat je er niet voor door de wijs brengen.
Lieve Judith -> gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van @ Hedwig -> ik kan me heel goed voorstellen dat je toch wel schrikt van zo'n uitspraken. Ook al weet je het misschien diep van binnen ook al, is het toch moeilijk om te horen en op de feiten gedrukt te worden. Knuf!
judith gefeliciteerd met je verjaardag! hopelijk heb je de energy na gister avond en ik begrijp je dilemma. ik vond het loslaten naar buiten zo moeilijk. maar je moet vertrouwen hebben en het langzaam doen. het is natuurlijk wel heerlijk dat het zo dicht bij is en yara en seth letten vast goed op elkaar. hedwig, als jij die pillen wil omdat ze je rust geven zou ik ze idd gewoon vragen. goed idee van je. en owen, tja, misschie is het nodig, misschien niet. vind het fijn dat je naast een buuf zit met wat ervaring erin. je kan niet zeggen hoe het gaat lopen, maar alles kan. als owen daar op zijn plek zou zitten en zich daar veilig voelt is het misschien et beste voor hem. wie weet wat er nog uit gaat komen als jullie de juiste ingang hebben gevonden. lieverd, hulp is erg onderweg, en het komt goed. zou zo fijn zijn als we allemaal gewoon gemiddelde normale standaard kindjes zouden hebben, maar dat zou ook wel saai zijn. kan me toch ook wel voorstellen dat somige dingen zo in het niet vallen als je geen contact krijgt met je kindje. dikke knuf meis zo even boodschappen doen, nog even ruimen, kijken voor een leuk iets en ik heb geen cent. (das overdreven, heb nog 4 euro) en verder gaat eht denk ik goed.
JUUT van harte gefeliciteerddddddddd maak er een mooie dag van x CARLA hoest daar? Lidwina jij een knuff hoor.., pff
dankjullie wel lieve meiden! stiklief! lag vannacht om 0045 in bed ofzo van dat feestje..yara om 530 al naast mn bed, ze was bozig en luidruchtig, en seth werd ook meteen wakker...grrrrr...dus brulbui, niet zo'n goed begin. ze zijn nog wel blijven wachten, en toen kreeg ik een lekker feestontbijt! en wensjes en tekeningen en brieven daarna even boodschappen gedaan en nr de open dag van mn werk geweest. ben ik altijd wel trots op mn werkplekje hoor! kids vonden het er geweldig, want ja: luchtkussen ballenbak snoezelruimte met waterbed cake gratis pen met lichtje paaseieren speelgoed trampoline...need i say more? dus dat was leuk! daarna nog even mijn ouders hier, leuke cadeautjes gehad (half uurtje ontspanningsmassage ook) en receptenboekje geschreven door mn moeder, zo leuk! ik smul altijd zo van haar eten, en had het al eerder gevraagd. ben er blij mee. wilde eigenlijk ook nog mee met sandra nr de kledingbeurs maar dan werd het dagje een beetje te vol. ben jij nog goed geslaagd SAN? lidwina je hebt het weer goed en lief omschreven voor hedwig! en fijn dat je denkt dat het goed gaat, je mag het ook best voorzichtig zeker weten! roba wat goed van jayson! was het vandaag ook allemaal geslaagd? zo nu alles weer lekker achter de rug! hedwig ik sluit me helemaal bij lidwina aan. moeilijk he, dat accepteren van..goed dat je de stap nr de ha neemt, je moet ook echt aan jezelf denken! anniek spierpijn van het peerd rijden? lidia hoe gaat ie daar? carla ook al lang niks gehoord verder? xxx
Juut, ook hier nog even gefeliciteerd, al heb ik je net nog aan de telefoon gehad. De kledingbeurs was deze keer weer een succes. Wat ik allemaal gekocht heb: * 2 paar slippers. * 2 paar ballerina's * waterschoenen. * gymschoenen. * nikes voor dansles * 2 korte broeken. * 5 lange broeken * 4 jurken * riem * bodywarmer * bloesje * shirts. En dat alles voor 60 euro. Helemaal happy dus!!!!!! Hedwig. Lees af en toe mee, en volg je verhalen dan wel. Je hebt het erg zwaar met je jongens volgens mij. Heb niet veel advies voor je helaas. Maar kan me wel voorstellen hoe confronterend het is als iemand de gedachtes uitspreekt. Doe wat zelf goed voelt!!!! gr. sandra
sandra, fijn om je weer even te lezen! goede vangst zou ik zeggen. judith, dus vandaag een instortdag maar leuk dat receptenboekje zeg! nog even de afwas en zuigen en dan de laatste spulletjes wegbergen... ik vind verjaardagen ingewikkeld
lieve rune van harte proficiat met jouw verjaardag! ik heb even een taartje voor jou gebakken alvast! de rest van de family ook proficiat en maak er wat van vandaag!
Rune : van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! bedankt weer voor de lieve woorden meiden @Juut : was dus een superverjaardag! Leuk hoor! @Sandra : goed geslaagd bij de kledingbeurs zo te zien. Super!! @Lidwina : Succes/sterkte met het verjaardagsfeest! @Hier Gisteren hele dag op stap geweest met Richard en schoonpapa. Pfff wat een lange dag zeg. Je kon me opvegen!!!!! Maar, we hebben wel een 'nieuwe' auto! Was nog moeilijk keuze maken ook. Zagen een mooie Hyundai, behoorlijk nieuw en niet duur. En met die man konden we best veel kanten op. Maar de kofferbak was toch niet groot genoeg Misschien dat onze kinderwagen er NET in zou passen, misschien niet. Maar goed, je weet niet hoe Owen zich gaat ontwikkelen of Erik met zn niet eten en of we dan een aangepaste kinderwagen nodig gaan hebben...... Ook een mooie ford gezien. Maar goed, in het begin een kei gave Nissan gezien. Dus die is het uiteindelijk ook geworden. Die auto was het hoogste van allemaal en zeer luxe van binnen. Nog behoorlijk af kunnen dingen. Dusss Zaterdag kunnen we 'm ophalen. Die van deze link is 'm niet hoor. Maar wel zelfde type en bouwjaar. En zelfde kleur. Om jullie even een idee te geven. Marktplaats.nl > Nissan Almera Tino 1.8 Visia 2004 AIRCO 89.000KM!! - Auto's - Nissan
Lieve RUNE, van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag! Ook de felicitaties voor pap, mam en je grote zussen! Maak er een geweldige dag van!! @ Judith -> nou dat klinkt als een hele geslaagde verjaardag gisteren. En op je werk, tja, dat kon niet anders dan 1 groot succes te zijn voor de kids! En een receptenboekje van je moeder is natuurlijk wel heel bijzonder! @ Sandra -> wauw! En dat voor 60 euro! Goed geshopt! Hier straks naar het bos. Wandelen en naar de lammetjes kijken. Zal wel druk zijn, is alleen vandaag dat de lammetjes bewondert mogen worden...