Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goed geshopt San!

Lieve Rune, van harte met je 5 de verjaardag!

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    RUNE!! Van harte gefeliciteerd met je vijfde verjaardag!!

Juut, een dag te laat, maar ik heb een goed excuus want ben weer eens ziek... GEFELICITEERD!

Hedwig, leuke auto hoor!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Rune gefeliciteerd manneke met je 5e verjaardag!!!!

4. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames.

eu

Rune ,gefeliciteerd met je 5e verjaardag. Ook voor papa mama en je zussen een fijne dag vandaag.

jucade , fijn dat ze weer thuis zijn.

Juut. Fijne dag gehad gisteren:-D .

marian.beterschap hoe is het met lotte ?

hedwig , jee meisjes wel heftig als je buuf. dat zo zegt. en een mooie auto hoor:)

hier een luierdag vandaag. straks met de kids een cake bakken en verder lekker niets :-D
    gisteren voor de verjaardag van mijn schoonzusje bij een cafe geweest. was lang geleden voor mij.. fijne dag vandaag.

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Lidia, dankjewel! Het gaat vandag al iets beter dan gisteren, maar het houd nog niet over hoor, vanmorgen nog lekker geslapen van 11 tot half 1. Lang leve het weekend!

Met Lotte is het opzich wel weer goed, maar ze blijft zo hangen.. Gisteren de hele dag omgehangen en dan valt ze gewoon (zittend!) op de bank in slaap. Nou hielp het gisteren natuurlijk ook niet mee dat ik ziek was en niet in staat om iets met ze te doen, dus de hele dag een beetje tv aan..:) Maar ze valt eigenlijk standaard met televisietijd op de bank in slaap. Ze mogen om 5 uur tv kijken als ik met koken begin en als het eten klaar is slaapt ze. Ik weet het niet hoor, maar dan klopt er toch iets niet? Haar bloed en urine zijn onderzocht, ze heeft lichamelijk onderzoek gehad bij de ha, en alles was prima... Nu weet ik natuurlijk niet waar ze precies allemaal op hebben gecontroleerd, maar pfeifer zat erbij en was het niet. Aan het einde van de maand gaan we voor een tweede controle bij de kno arts, kijken of de neusamandel nogsteeds vergroot is en of het vocht achter de trommelvliezen weg is. Anders een operatie overwegen. Maar heb geen idee of die moeheid daar ook mee kan samenhangen? Iemand ervaring daarmee?

Nou ja, en verder was Martijn ook ziek vrijdag en zaterdag, vandaag gaat het ook met hem weer een stuk beter.

Lotte is vandaag met mijn zus en zwager naar k3 in ahoy. Ze hadden kaartjes gewonnen en hadden er eentje over, Lotte was de gelukkige! Zal op de terugweg ook wel uitgeteld in slaap vallen..

6. Marian, beterschap bij juw thuis. Ben benieuwd hoe lotte haa dagje is..

Ik. Heb zo'n k..dag vandaag. Mijn ouders zijn zo vol van 1 van hun kleinkinderen, dat het soms weleens ljkt alsof alles wat Stijn of Renske doen, er niet toe doen..dus vandaag dir ook tegen ze gezegd..zeggen ze gewoon ijskoud dat ze ook beter is..wat nou..wanneer spreken we ervan dat het ene kind beter is dan het andere??? We hebben het dus over 3t/m 6 jarige he?? Deze strijd heb ik dus altijd he.. Mij. Nichtje liep al vanaf 6 maanden, Stijn pas met ver over het jaar...nou en! Ieder kind doet iets, op zijn/ haar moment..maar is een kind die eerder loopt/praat/fietst/ enz..enz beter dan de ander? Pff, wat kan ik daar boos om worden.

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Tjongejonge Marijke! Dat is wel erg... :( Natuurlijk is het ene kind niet beter dan het andere! Met 6 maanden lopen, dát is niet normaal, na een jaar lopen is vroeg genoeg! En daarbij horen opa's en oma's toch onvoorwaardelijk van hun kleinkinderen te houden? Hoe ze zich ook ontwikkelen? Heb je hier volgens mij al vaker over gehoord he? En volgens mij ben je wel eens vaker de discussie aangegaan? Zo te horen onbegonnen werk, erg moeilijk voor jullie! Sterkte ermee, probeer het naast je neer te leggen hoe moeilijk dat ook is en geniet lekker van je kinderen! Dikke knuffel voor jou!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> vooral niet gaan twijfelen aan jouw kids hoor! Ik vind het gewoonweg niet normaal dat opa's en oma's kleinkinderen gaan voortrekken. Ze zijn allemaal gelijk, hoe lief - stout - snel - langzaam het kind ook is! Ieder kind is uniek, ook al is hij/zij net iets anders dan anderen! Het is en blijft je eigen vlees en bloed. Beetje triest dat je ouders het ook nog toegeven... Knuf!

@ Marian -> geen ervaring mee of dat samen kan hangen! Maar vreemd is het zeker. Zou je toch zeggen dat er toch iets scheelt aan Lotte. Ik ben ook benieuwd hoe ze het K3 avontuur vond. Leuk hoor dat ze mee mocht! En beterschap daar! Hopelijk snel iedereen echt goed op de been!

@ Lidia -> flink doorgezakt in het café :D Oei oei! Hahaha!

Hier vanochtend naar de lammetjes wezen kijken. Was echt hartstikke druk joh! Daarna nog een rondje door de heide gewandeld, vond het maar frisjes! Zijn meteen verwend door die 2 dagen zo'n mooi weer. Zo nog bij mijn schoonouders gaan eten en dan lekker languit op de bank!

9. Marian, dat klopt, het is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurd..zo lastig.

10. lidia

lidia Fanatiek lid

Marijke. Jee meis wat een rot opmerkingen zeg , helemaal als het van opa en oma komt:( . Jouw kids zijn geweldige individuen die dingen op hun manier doen en dat kan je niet vergelijken met anderen kinderen.

Miranda. Hihi nou niet door gezakt hoor :D ik had na 2 witbiertjes al genoeg ;)

Zoo de ovenschotel is bijna klaar. Tot laters

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jeetje Marijke wat erg om dat te horen van je ouders :( :(
    Dikke knuff voor jou!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    allereerst

RUNE van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag!

Marijke, ooooh wat sneu zeg, dan voel je je moederhart toch breken zeg wat gemeen. :( laat je er niet door op je kop zitten meid!

Marian, aah still alive haha, hoewel.. ziek dan :s dat is minder joh. Wil wel weer een foto van al je kids, vind t zo speciaal :)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    RUNE
    van harte gefeliciteerd manneke, een fijne dag gehad???

San
    das idd goed gesjopt voor weinig!

Hedwig
    gelukkig een andere kunnen kopen, altijd zo'n stomme smak geld he pff

marian
    beterschap!

pfff ben zzooo moe

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

marijke, wat ongelofelijk kl*te zeg. achterlijke reacties. elke kind is uniek, en die van jou zijn zo geweldig en lief! eigenlijk is het de reactie niet meer waard, ik gok dat ik mijn kinderen er niet zo veel zou laten zijn. eigenlijk zo min mogelijk. je kinderen hoeven dit neit mee te maken. wat een bekrompen rare actie.
    en stel dat je kinderen echt heel erg vervelend zouden zijn enalles, dan nog is dit zo ontzettend gemeen en klein! kleuteractie hoor.
    word er een beetje boos om:) maar meis, je weet hoe geweldig je kinderen zijn. laat ze lekker in de zoiets zakken met hun mening, lekker zonder kindjes erheen. (zo belaangrijk vinden ze ze blijkbaar niet) enneh, voor zulke ouders hebben ze toch wel een leuk kind afgeleverd (jij) hele dikke knuffel meis, laat je niet kisten!

en allemaal bedankt voor de felicitaties! vind verjaardagen altijd wel ingewikkeld, heb er twee die er niet zo geod tegen kunnen:) maar het was rustig, alles kwam verdeeld en niet te laat. kan ik even inzakken:cool:

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier lekker dagje gehad, word zo vrolijk van het voorjaar in het vooruitzicht! :)
    mn schoonmoeder is nog even langsgeweest vr mn verjaardag, en verder lekker aangerommeld en wat opgeruimd vandaag. seth en yara heerlijk aan het samen spelen (doen ze vadertje en moedertje, en allemaal knuffelbeesten onder hun pyama, en dan hoor ik seth tegen yara: moeder, als mijn baby geboord is, dan zet ik de container wel even buiten hoor :) whaha)
    ik geniet zó van de daagjes!

marijke he getsie, dat gaat wel heel erg ver hoor. en dat ze dat ook nog ronduit toegeven zeg! schandalig gewoon! probeer er idd maar boven te staan, maar het is en blijft keihard natuurlijk, kan me voorstellen dat je er kwaad en verdrietig van bent.

lidwina fijn dat het een beetje meegevallen is, wil wel graag nog s een foto zien van jouw 3tal hoor!
    gaat rune morgen trakteren op school?

lidia lekker gegeten?

miran wel leuk hoor, lammetjes. ben benieuwd wanneer ze op de kinderboerderij weer rondrennen!

marian wat een gedoe zeg bij je thuis, met al die zieken..niet zo best! en voor jou heel vermoeiend natuurlijk!

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Kom weer even gauw binnenwippen hahah.

Jeetje Marijke wat onbekrompen zeg en dat voor een opa en oma, al hun kleinkinderen zouden gelijk moeten zijn bah bah. Sterkte en een dikke knuf voor jou, je bent een geweldige moeder van geweldige kindjes.

Rune, beetje laat maar niet minder gemeend, gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijk heb je een fijne dag achter de rug met veel kadootjes en veel plezier. Papa en mama, zusjes allemaal gefeliciteerd.

Hier een geweldig feestweekend gehad, kinderfeestje goed verlopen, verjaardag gisteren druk (30 man incl 10 kinderen in de leeftijd van 1 t/m 5 jaar). Alles kwam tegelijk dat was even minder, maar ok, daarna werd het rustiger en liep het allemaal goed. Kinderen buiten gespeeld (ging ook wonderbaarlijk goed met z'n allen) daarna om de beurt op de ds en de 3ds. En toen werden ze moe en gingen ze door het huis rennen, toen was het tijd om naar huis te gaan voor de meesten. Gisterenavond poging tot slapen zonder tut, maar om 10 uur toch maar gegeven. We proberen het wel een keer in de vakantie als we de tijd hebben dat hij laat slaapt etc. Vanochtend nog even met wat taart overgrootopa (was gisteren natuurlijk veel te druk voor die man) daar nog een kadootje in ontvangst genomen. Toen besloot Rob nog even de zolder op te gaan om te kijken naar zijn oude speelgoed (opa gaat binnenkort waarschijnlijk (kan ook nog een paar jaar duren)) naar het bejaardentehuis en wilde er vanaf. Dus een hoop he-man poppetjes mee naar huis (zijn kastelen was hij kwijt daar baalde hij wel van) en waar heeft Jayson de hele dag mee gespeeld ondanks een volle kast met kado's...........juist de oude he-man poppetjes van meer als 20 jaar oud hahaha.

Morgen, di en wo werken en dan vrijdag nog wat bonbons verkopen, dus weer een druk weekje voor de boeg, maar het zit er voorlopig weer op met de drukte.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Lotte heeft een topdag gehad! Mijn zwager heeft een paar filmpjes op onze comp gezet die ik net heb zitten te bekijken en ik zit er gewoon bij te janken... Ik had dit zo graag met haar willen doen! Ik ben heel blij voor haar dat ze mee is geweest, maar ik had dit toch wel graag zelf met haar meegemaakt. Voel me even zo kut.. En dan is Heeko natuurlijk net nu even weg naar een verjaardag.. :(

jucade, ik zal binnenkort weer een foto van het vijftal proberen te maken, ze hebben niet altijd evenveel zin, dus de laatste tijd is het er niet van gekomen.

18. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Heerlijk hé Juut dit geweldig weer, het zet vd week nog door begreep ik dus heerlijk genieten (al moet ik veel werken). Jayson zat vandaag ook heerlijk met die poppetjes te spelen, hele verhalen werden er verteld.

Nou nog even Undercover in Nederland kijken en dan lekker slapen.

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach lieve marian, ik heb het zo met je te doen! kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt...als je je meiske dan zo ziet genieten en blij ziet zijn bij zoiets gaafs, dan wil je daar zelf gewoon bij zijn he! ik zou om dat soort dingen ook best even verdrietig kunnen zijn. plan maar gewoon snel een ander leuk uitje met haar anders..

roba zo grappig wat je schrijft over de heman poppetjes! ze kiezen toch zelf wel waar ze mee spelen! klinkt als een heel leuk feestweekend, als je nog leuke foto's hebt, wij zien ze graag :)
    sterkte met je drukke weekje!

hier alles prima,hebben weer lampjes op tijdschakelaar gezet voor de kids. vanavond schoonmaakavond op mn werk op onze eigen groep met ouders, dat is altijd wle gezellig (al haat ik poetsen)

Deel Deze Pagina