marian ik kan me je gevoel zooo goed voorstellen! Tis je meisje..... ik zou dat ook hebben {sssttt ik had dat gisteren al omdat ik de hele dag weg was en we niet gewoon samen hebben kunnen keutelen de hele dag met z'n 4tjes... zucht} marijke ik was jou gisteren vergeten, solly! Maar pff wat vreselijk zeg..... Tis gewoon echt niet normaal hoor, en dat ze dan ook doodleuk zeggen; zij is ook beter! ah, me bek viel open. Sterkte meis, jij weet wel beter. Je kids zijn toppie net als jij!!!!!! juut hier ook de lente in me bol, heerlijk he! CARLAAAAAA babiche ondanks de drukte wel gezellie dus. En wbt tut, hier nu wel. Ze was hem kwijt en we konden hem niet vinden {eerst echt niet! later wel} ze moest er even doorheen en nu zegt ze er niets meer over. hihi en die hema poppetjes... géweldig! straks naar het UWV, mijn favo bezigheid DUS NOT! pff kost rete veel energie. Mja daarna lekker paardrijden voor de dames en tja das natuurlijk wel héél leuk. De mama van vriendinnetje gaat ook mee. Morgen voor de eerste keer die {soort van revalidatie achtige} fysio, een speciaal plan voor mij dit moet ik 2x per week gaan doen én op donderdag avond paardrijden. én ik MOET WEER AFVALLEN pff ben weer terug bij af dus ga vanaf vandaag weer beginnen. Gewoon weer punten tellen maar als extratje om wat meer energie te krigen enzo ga ik 'groene smoothies' maken. Ik hoop dat dat werkt om mijn energie peil een beetje omhoog te krikken... zucht.... klote kilo's!
Marian, heerlijk toch om je meisje zo te zien genieten. Anniek, hoe was het paardrijden! Lijkt mij zo'n vrij gevoel om een paard.. Jullie reacties doen mij goed..het vervelende is dat we dat weekend slagharen met hun geboekt hebben, tja..daar heb ik nu dus geen zin meer in..of ik ga de voorkeursboeking om laten zetten, en ver bij ze uit te buurt te zitten. Remco blijft maar hameren dat ik mijn ouders meer bellen.
Hallo dames! @ Marijke -> oei, kan me goed voorstellen dat je nu geen zin meer hebt in het weekendje weg. Vind het echt zo sneu voor jullie @ Anniek -> hoe was het gegaan bij het UWV en het paardrijden? Na het gesprek goed kunnen ontspannen met paardrijden? @ Judith -> al druk aan de poets neem ik aan. Zo te horen krijgen jullie wel veel hulp en dat is zo fijn! Hopelijk schoot het dan op en kon iedereen tevreden naar huis! @ Roba -> is toch wel grappig. Allemaal kado's gekregen voor zijn verjaardag en dan speelt hij met de superoude poppetjes! Wel leuk dat hij er nu mee mag spelen en natuurlijk speciaal voor Rob! @ Hedwig -> hoe is het daar? Hele dag nog geen post van je gezien! @ Marian -> kan me goed voorstellen dat je daarvan baalt. Maar wel heel fijn dat ze zo onwijs ervan had genoten! Hier vandaag naar de bakwinkel geweest voor de bakspulletjes te halen. Morgen gaan we shoppen voor een kado voor Joris en gewoon even gezellig met zijn 2en de stad in als Joris op school is. En hopelijk vooral lekker genieten van het mooie weer! Heerlijk hé!
Anniek, wat goed trouwens dat je begint met lijnen en groene smoothies. Moet ik ook maar weer eens gaan doen. Na die kuurweek voelde ik me weken zo goed, totdat ik weer dingen met suiker ging eten en te veel koolhydraten.. Zetdoor Anniek!
oja je bent morgen jarig he Miranda Enne, wat krijgt Joris voor zn verjaardag? @Hier Gaat ff niet lekker vandaag.......... Papieren van de auto kwijt. Hebben we toch echt nodig om 'm in te kunnen ruilen. Richard morgen dus maar naar de rdw om opnieuw aan te vragen. Hoop stress gedoe. Kids over de rooie. Jemig zeg! Kun je zien dat we niet lekker functioneren hoor op dat soort momenten. Vandaag eigenlijk naar accare gemoeten maar verzet naar volgende week. Ze belde nog wel op om te zeggen dat de indicatiebesluit rond is en de jongens nu officieel op de wachtlijst van het mkd staan. Ze zou ook nog gaan bellen met de onderwijsinspectie van onze gemeente om vrijwaring te krijgen voor Erik. Want ze is bang dat als ie hele dagen naar school MOET dat ie dan helemaal gaat stoppen met eten. Ze denkt ook dat Erik ontzettend prikkelgevoelig is in zn mond. En dat dat de reden is van niet eten. Ja, wisten wij ook wel hahaha. Want als je ziet dat WAT ie eet eigenlijk maar weinig smaak enzo bevat en altijd eentonig. Zo eet ie alleen maar droog geroosterd brood ( 1 op een dag als we geluk hebben ) en dan alleen het binnenste, of hij eet droge cornflakes met suiker, biscuitjes ( altijd van hetzelfde merk ), maar 1 soort cake, rauwe wortel, komkommer, appel, banaan, druiven ( moeten ze wel precies de goede smaak hebben ) en alleen gekookte aardappels. Geen vlees, geen groentes, geen beleg, geen toetjes, geen taart, geen snoepjes. Altijd hetzelfde. Vroeger luste hij nog wel vlees en gebakken aardappels en toetjes. Maar sinds school is dat ook allemaal geschrapt uit zn systeem. Vandaag ook wel sneu met Erik. Tussen de middag haalde ik hem op en ik zag dat ie moest plassen. Dus ik zei dat ie naar binnen moest gaan om nog even te plassen. In de drukte zie ik hem verdwijnen richting ingang. Ondertussen gaat Owen ook die kant uit dus die probeer ik te onderscheppen. Ben ik bijna bij de deur word ik door een huilende Erik aangeklampt. Hij durfde niet te plassen. Dus ik mee naar binnen. Hoor ik van de juf dat ie al 3 keer naar de wc is gegaan die ochtend. Even doorgevraagd bij Erik, bleek dat ie alle 3 de keren niet durfde te plassen omdat het te druk was. Of hij zat net en kwam er weer een kindje binnen dus plaste hij niet uit. En zo gaat het dus elke dag. Geen wonder dat ie altijd zo nodig moet als ie thuis is. Nee, op deze dagen twijfel ik er niet aan dat het goed is dat ie naar het mkd zal gaan.
@ Marijke -> geen echte culinaire hapjes Sven gaat een buffie taart maken (van zijn knuffeltje, zo'n taart wilt hij haha) en ik maak dan muffins (gewoon en versierde), bienenstich en appelflappen of appelcake. Maar die gaan we allemaal vrijdag maken. Zaterdag pas feest hier. @ Hedwig -> oei, was dus niet een heel geslaagd dagje. Jammer hoor. En sneu met Erik en het niet durven plassen. Hij zit dadelijk echt op zijn plek op het MKD. Wat zal hij veranderen, hopelijk alleen maar in positieve zin! En heel fijn om te lezen dat de indicatie rond is. Nu nog het geregeld krijgen met de schoolplicht en dan weer even wat rust tot ze naar het MKD mogen... En Joris krijgt een tablet pc van ons. We weten totaal niet wat te kopen en daar hij zich het beste kan vermaken (zonder al te veel stress) met computers lijkt ons dat het meest geschikte. Speelgoed kijkt hij al weken niet naar om...
Mooi cadeau toch voor hem! Morgenochend al vroeg naar werk, dus Miranda, ik wens je alvast een hele fijne verjaardag.
Hedwig, arme Erik wat ontzettend sneu zeg. Hopelijk kan hij snel op het MKD terecht en knapt hij ontzettend op. Ook qua eten. Dikke knuf meid en succes met de auto. Miran, mooi kado joh, hier ook een kindje wat het liefst op de 3ds of wii of zo zit, maar gelukkig gaat het buitenspelen nog voor meestal. Hier Jayson ingeslapen zonder tut. Om half 9 riep hij voor het laatst, zijn tut lag naast hem, hij mocht hem pakken van ons, maar dan zou hij geen sticker verdienen. Ging om half 10 kijken en de tut lag nog steeds op dezelfde plaats en hij sliep, ben benieuwd wat de nacht gaat brengen, het stickervel hangt klaar......
Miran ook hier morgen aan het werk dus vanuit hier alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag !!!!
Wat goed van Jayson! Ik hoop voor hem dat het lukt, ik weet hoe moeilijk het is, hier met 4 jaar en drie maanden eraf, met heel veel moeite en veel huilen. Sterkte ermee en beloon hem maar goed als hij eraf is!
Hedwig, wat sneu zeg voor Erik, dat hij zo slecht tegen die drukte kan dat hij zelfs niet goed naar de wc kan. Ben zo blij te horen dat de indicatie rond is! Super gewoon! Nu hopen dat er snel een plekje is! Knuffel voor jullie!
even snel, ga straks feliciteren en lijst zoeken (hoe is het met carla, iemand haar nummer?) hedwig, misschien mag erik naar de juffenwc? daar word ie niet gestoord? en misschien kan zijn vriendje mee om de wacht te houden als hij plast dat er niemand in kan? (kunnen ze er een soort ridder bescherm ding ofzo van maken?) moet verder, voel me belabbert. denk dat ik ziek ben
@ S. -> gefeliciteerd met je verjaardag!! Ook de felicitaties voor papa, mama en je broertjes! Maak er een super dagje van! @ Lidwina -> oei, niet ziek worden! Ik duim voor je dat je je niet slechter gaat voelen... @ Roba -> wat goed van Jayson! Grote knul! En alvast bedankt voor de felicitaties Vanochtend wakker gemaakt met een kopje thee op bed en er werd uitbundig gezongen. Zo leuk, Joris ging zo uit zijn dak met zingen. Meteen zo vrolijk
Hieperdepiep hoera voor jou Miran! En een fijne dag vandaag toch! Gefeliciteerd! Van harte gefeliciteerd S! Wat een grote knul alweer, fijne dag met the family en je lieve broers!
jarig: S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007
Nou even een korte update vanuit hier dan! Kyra heeft gisteren haar strikdiploma gehaald!!! Ze is er enorm trots op!!!! Verder doet ze het allemaal heel goed, volgende week hebben we een oudergesprek op school. Is niet verplicht maar wil toch graag even horen hoe het gaat op school enzo. Dinja gaat ook lekker, is een heerlijk vrolijk, en vooral eiegnwijs ding!!! Vanmiddag gaan we op Lizzie passen!!! M'n zus heeft eindelijk het huis verkocht en ze zijn nu dus druk op huizen jacht want in juni moeten ze er al uit! Verder een dikke knuf voor iedereen die hem nodig heeft hier!