Lieve Joris ook al slaap je nu al lekker, van harte met jouw vijfde verjaardag! Ook Miran en sven proficiat met jullie manneke. Wat fijn om te lezen dat het zo'n superfeestdag was! Klinkt echt allemaal erg leuk! Marijke zo leuk dat de zwemles zo goed ging! Dat heb je maar vast binnen! Helaas voor stijn laat het diploma nog even op zich wachten.. Hier een druk dagje! Vanmorgen gewerkt, Yara opgehaald, door nr dansles, even nr de stad voor ballerina's voor Yara (gelukkig geslaagd!) Snel gegeten,naar de Pilates, en toen de halve V&D leeggekocht, heb zulke leuke dingen! Dat valt zo mooi smal voor Yara! Heb 12 dingen voor hen samen(oeps..maar leve de kinderbijslag) voor 85 euro geloof ik, dus ja, dan valt het wel weer mee he! Nu proberen niks meer te kopen
juut jij bent een goede koopjes jager! hier nog steeds een zieke devin maar {ik mag het misschien niet zeggen maar toch} tis een echte vent pff! wat een gepiep Vanmiddag krijg ik 2 kindjes over de vloer die misschien/waarschijnlijk ook mijn gastkindjes worden... spannendddddddd
.............. moest ff me berichtje onderbreken want Devin had gepoept en stonk vreselijk echt zo'n ziek zijn poepje! Arm dropje. Vanavond weer paardrijden! owja PAARDRIJDEN... {volgens mij MARIJKE} op maandag rijdt Kyana op donderdag avond ikke. Ik vind het een heerlijk gevoel, het geeft een soort van vrijheid, een soort van focus. {ik ben nogal een perfectionist en dan kan dit nogal bevredigend zijn}. Ik kan me ff losmaken van alles wat er in mijn leven speelt, tis voor mij echt ff ontspanning {INspanning tegelijkertijd}. Hoop dat ik me vanavond wat minder houterig voel ennn de groene smoothies lijk nu al te werken! Ze zijn ook nog lekker, Kyana vind ze ook lekker en natuurlijk heel gezond. Heb al een lijstje voor komende week klaar. Heb het idee dat ik nu al meer energie heb. Ondanks 2 nachten met weinig slaap door Devin val ik nu niet om ow en gisteren een meevaller!!!!! Stond een gratis stapelbed op marktplaats... dus is meteen bellen en smse en mailen.. duurde ff en opeens werd ik terug gebeld! Was zzooo blij dat ik de eerste was. John heeft het gisterenavond nog opgehaald en het is kei netjes. Alleen de matrassen die wij hier hebben zijn een maatje kleiner maja. Moest wel lachen want nu zei iemand op johns werk dat hij er misschien ook wel een had die we gratis mochten hebben! haha achja... had ook een mooie gezien voor 60 euro maar gratis is momenteel beter. Nou ik ga Kyana naar school brengen en om 8.50 uur moet ik bij de dokter zijn voor Devin.
mogge dames! @Miranda : wauw dat vieren ze super zeg zo'n verjaardag op school!! Leuk hoor!! @Juut : lekker geshopt @ Anniek : niet slecht een gratis stapelbed hihi. Beterschap voor Devin! @Hier Erik nog steeds thuis. Is niet superziek maar hoest behoorlijk veel. En savonds hoge koorts. Dus hou hem voor de zekerheid deze week thuis hoor. Zoveel kindjes in zn klas die maar in het wilde rond hoesten. Schoonpapa gisteren de heg er niet uit gehaald. Afgelopen weekend was ie schijnbaar gebeten door een of ander insect en daar heeft ie een behoorlijke wond/blaar aan over gehouden. Heel zn linkerarm lijkt in de fik te staan. En zn borst ook. Behoorlijke pijn! Vandeweek al naar de dokter geweest die heeft hem allergiepilletjes gegeven maar die helpen niet. Dus vandaag weer terug. Heb de blaar gisteren weer gezien en het zag er nu vreselijk ontstoken uit! Rood en zwart!! brrrr Als het goed is zit ie nu bij de dokter. Ben benieuwd. Gisteren ben ik nog gebeld door de schoolarts van de GGD. Aan haar de situatie van Erik uitgelegd en ze vond het een goede beslissing die vrijwaring aan te vragen voor Erik voor school. Accare doet dit al. Maar moest toch nog bij haar langskomen met Erik. Weet eigenlijk niet precies waarom. Maar goed. Hij gaat binnenkort naar het MKD dus veel kunnen ze hem ook niet opleggen lijkt me Ach, maak me er geen druk om. De vrouw klonk erg aardig en begripvol. 5 april moeten we er naar toe. De jongens zijn al buiten. Owen wil alleen maar buiten zijn hihi. Stond vanmorgen al op de raam de bonken dat ie eruit wil. Dus gewassen, aangekleed en hup naar buiten
hedwig waarschijnlijk moet dit omdat zij ook 'haar rug vrij' moeten houden. Idd niet gek een gratis stapel bed, maar zat helaas geen matras oid bij maar ben er echt heeelll blij me, kost me dat in ieder geval geen geld. En Erik ook al ziekjes, het heerst echt vreselijk.
Ga vanaf volgende week uitbreiden qua uren in de reintegratie. Kijken hoe dat gaat en of t gaat. Nu morgen dus naar het zkh, hoewel C vandaag haar voetje wel wat meer heeft gebruikt.. misschien morgenochtend eens aankijken.
D wil niet slapen terwijl ie moe is. C slaapt gelukkig (nog) wel, anders kwam t rot uit als ze 1x moest. Niks te melden voor de rest. Lag net op de bank toen D begon te mopperen, dan weet ik dat ie heeft gepoept. Nu gooit ie zn speen op de grond, bah.. denk dat t niks word zo. Straks C weer wakker als ik D er uit haal.
wauw wat een gave spam Anniek!!! Hihi en wat schattig van Devin ja!! @Patroes : hoe was het in het ziekenhuis met C?? @Miranda : helemaal klaar voor jullie verjaardagsfeestje? @Hier Morgen de nieuwe auto ophalen!!
tnx all patries hoest idd afgelopen in het zkh? ik ben zo boos/verdrietig en weet ik het wat.... Kyana plast de laatste tijd weer zoveel {overdag!} in haar broek. Lijkt wel bijna opzettelijk. Vandaag 5 of 6 keer! Zit dan ook gewoon doodleuk op de bank, vanmiddag schrok ik van mezelf.... Ze had voor de 2e keer in de broek geplast en ik pak jaar op en begin me toch tegen haar te schreeuwen ik was echt witheet! o men wat voelde ik me daarna schuldig. Helaas heeft het allemaal weinig effect want ze doet het gewoon doodleuk nog 4x... zucht! Ik weet echt niet meer wat ik ermee moet. Ben er zzzooo klaar mee!!!!!! Tis niet dat ze het niet kan denk ik want snachts is ze gewoon droog. zucht.... ik weet het niet meer...... ze is nergens mee te vangen zowel positief als negatief helpt niet en helpt het wel is het van zeer korte duur!