Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lidwina Wat heb je dat mooi gezegd sluit me er helemaal bij aan prachtig.

Hedwig, succes maandag, ik hoop dat ze gauw terecht kunnen en dat jullie gauw in het centrum van de doolhof mogen komen. Xxx

Verder hier weinig te melden. Gisteren naar de stad geweest voor kleding voor Rob en zomerjassen voor jayson, ging erg goed ook broeken gepast en gekocht. De schoenen nog, maar toen werd het teveel en wilde jayson Naar het matras haha terras bedoelde hij. Dus schoenen ga ik vd week wel halen. Verder Wat in de tuin gerommeld. Jayson bij de buurjongen gespeeld, Rob de buurman geholpen met de tuin slopen. Krijgen een nieuwe tuin binnenkort. Vandaag Rob Naar de voetbal, jayson zit nu heman filmpjes te kijken op de laptop dus dit allemaal VIA Mijn tel, dus als er fouten inzitten sorry. Vanmiddag nog niks op de planning we zien wel, vanavond bij Mijn ouders eten en dan Is het weekend weer voorbij. Jayson nog steeds zonder tut dus allemaal supertrots. Alleen wel Wat vroeger dag nu voor ons, Maar we hebben nog niet te klagen. Gisteren zeven uur, vandaag half acht oude tijd. En hij slaapt wat later Maar ok. Ga stoppen want Mijn vingers gaan tintelen vh typen.

Kuur super dat de lampjes zo goed werken trouwens heerlijk meid. Fijne zondag. Hoe heeft rol het gehad?

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Juut er stond juut ipv kuur hahaha.

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    nou wat mij toch weer overkwam! durf het bijna niet te zeggen...
    heb weer een prijs gewonnen..een bon van 50 euro!! voor winkels in winkelcentrum!
    dus ik was al blij, nu nog blijer :D

heb wel last van dat uurtje hoor, vind het zo raar.
    zo nog even wat ruimen, heb nog een leuk paasboompje gemaakt en een lenteplankje in mn kast, lekker vrolijk!

rol had het supergaaf gehad bij paul trouwens!

haha roba ik vind kuur ook wel origineel hoor :)
    en wat goed dat ie helemaal van de tut af is, knap hoor! kun je trots op zijn! het weekend vliegt altijd voorbij he, zou eigenlijk een dagje langer moeten duren!

lidwina dat is een hele mooie metafoor, zo kloppend!
    goed geschreven!
    hoe gaat het nu echt met jou meid?

hedwig succes morgen bij accare! en zeg maar dat het heel dringend is!!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zelf geen last van t uurverschil. Maar er gaat er hier 1 los boven ;) (1x raden haha).

Gisteren naar de holle bolle boom geweest (zonder C en D). Eerst gezwommen en toen heerlijk gegeten en buiten daar gespeeld. T is daar echt leuk vertoefen hoor.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    YOURI
    van harte gefeliciteerd!

Jucade
    wist niet dat J dat ook nog deed. Hier een hele tijd niet {nu alweer 2 dagen helemaal droog!} nu weer wel en zo gaat dat af en aan.

juut
    aahh wat cool man die Yara wat die watervrij lessen dat niet doen he!
    Hahaha moest wel lachen om die droom van jou.
    Je 'klinkt' gigantisch vrolijk in je berichtjes, heerlijk om te lezen.

hedwig
    Zowel Juut als Lidwina hebben mooi gesproken, ik kan er weinig aan toevoegen. Ik begrijp dat het zo moeilijk is! Het zijn je kinderen. En ja helaas denk je dat wel eens {en als devin zo'n gewledige klier dag heeft denk ik ook wel eens......}

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow ow jij juutje toch! wat heb jij toch altijd geluk met winnen!
    verteld mij jou geheim eens!!!!!!

Babiche
    klinkt als een vol maar gezellig weekend :)

hier nog steeds ziek stond vanmorgen op met 39.5 pff
    nu wel koort gezakt maar heb keel pijn en me kop pijn hoest flink en wat dan allemaal omhoog komt.....
    Toch wel vanalles gedaan en tot de conclusie gekomen dat ons 4e kamertje toch zo klein nog niet is!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Youri proficiat!!!!

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo heb even tijd gevonden hoor...

Dinja vanaf donderdagmiddag ineens hoge koorts die maar niet wilde zakken. En ik moest donderdagavond alweer werken.... Gister overdag ging het wel, maar in de avond kwam het weer terug en wij moesten naar een verjaardag. Gelukkig kwam mam oppassen. Vandaag was Dinja voor het eerst koorts vrij, maar wel enorm verkouden. En erg hangerig vanwege het slaapgebrek van de afgelopen dagen.
    Druk weekend gehad, en Jac is al 2 dagen bij de buren mee laminaat aan het leggen (is er nu nog bezig...) Dus stond er ook alleen voor dit hele weekend.
    Morgen met m'n zus en Lizzie mee naar het CB!
    Morgenavond gesprekje bij Kyra op school!

Dikke knuf voor iedereen!!!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    jarig:

Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Daan en Anko 31 augustus 2011
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    E O 29 oktober 2011
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Owja Anniek wat een leuke foto's!!!!!

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Youri, het is wat laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een geweldige dag hebt gehad !!!

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oei Youri, helemaal vergeten (nou ja vergeten, niet op zwpagina geweest gisteren...)! Maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een super verjaardag gehad gisteren!

@ Lidwina -> thanks voor de link ;)

Straks meer, het is echt een puinhoop hier... Slingers afhalen, opruimen, poetsen... Huis weer op orde krijgen...

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    k*t griep, al 3 dagen ziek koorts tussen 39 en 40 gr. Kyana ook al ziek geweest bah bah bah bah!

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    He bah Anniek, hoop dat je je gauw beter voelt meid !!!

Hier weer een dagje gewerkt, morgen nog een dagje en dan is het weer weekend voor mij.
    Jayson wil op voetbal.......... we gingen zondag naar de voetbal en toen kwam hij er onderweg zelf mee dat er kindjes in de klas zijn die op voetbal zitten, dus wij gezegd eerst zwemles en dan zien we wel (ik dacht volgend seizoen of zo eens kijken). Is hij op de voetbal met Rob aan het voetballen, komt die trainer van de mini's eraan. Vind jij voetballen zo leuk? Jayson natuurlijk JAAAA, hij zegt kom over 2 weken maar eens kijken en een proeflesje doen. Dus ja dat krijgen we natuurlijk niet meer uit zijn hoofd, dus Rob gaat waarschijnlijk volgende week woensdag met hem naar de training. Ben benieuwd hahaha. Vanavond gingen we hem halen bij mijn ouders, waren er een paar bekende kindjes aan het voetballen op het veldje hij wilde gelijk naar beneden om mee te doen....Ach ja, de juf zegt ook dat het goed zou zijn voor hem om op een "clubje" te gaan ivm rekening houden met anderen (hij is natuurlijk thuis/bij opa en oma etc etc bijna altijd alleen, dus heer en meester). Maar we hebben gezegd dat hij MOET leren zwemmen, hij wilde het graag allebei, dus we zien wel hoe het loopt, misschien is hij het naar een paar keer wel beu of net als Rob na 30 jaar nog niet hahaha. Fijne avond allemaal.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha leuk Roba, hier ook een groot voetbalfan. Maar heb hier ook gezegd dat ie sowieso eerst zijn a diploma zwemmen moet halen. (missch wel een goede motivatie ;p ).

Hier met C naar het zkh geweest. Ze heeft een stukje moeten lopen. Ze zijn er toch niet gerust op en binnenkort krijgt C een mri scan (onder narcose). Kan wrsch niet eens eerder als midden april :s maar iig woensdag krijgen we de uitleg er van etc.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hedwig hoe was het bij accare? ben benieuwd!

roba wat leuk dat jayson dat graag wil! ben idd ook benieuwd! maar de passie zit wel in de genen in ieder geval! dat wordt wat, iedere zaterdagochtend langs de lijn ;)

jeetje jucade das niet niks. en half april is dan nog best lang wachten he! toch een heel gek iets met dat voetje van je meisje!

anniek ik zeg wat dora zegt:
    griepje griepje ga toch weg
    kom pas terug als ik het zeg
    (NOOIT DUS!)
    beterschap!
    (seth zingt dit overigens ook soms tegen yara :D)

hier alles oke, vanmiddag nog lekker buiten gespeeld, heb in een uur ik geloof wel 150 foto's gemaakt, word altijd zo blij van de hele leuke!

18. hardloper

judith fotos!!!!!!

en hier, ben ziek geweeest. vond een dag ziek en de dagen daarna vond ik elke dag dat ik niet ziek was;) helaas werkt het zo niet, maar de tijd nemen om te ziek zijn had ik even neit. dus ik zit nog met een restand. (pffff, dus al een week)
    maar goed, mijn huis is dus even ingezakt, en ik ben met een vriend aand e voortuin begonnen. nu ben ik op zoek naar plantjes:D en aangezien ik geen geld heb loop ik dus te zoeken naar gratis plantjes. maar das nog neit makkelijk;). ach, en anders blijven de plantenbakken nog leeg hoor. (gratis tegels is makkelijker)
    eigenlijk wil ik een vlinderstruik, een gouden regen en een vlier ofzo. en dan in de achtertuin eetbare planten. en voor dan nog lavendel ofzo erbij. zou je dat soort dingen kunnen stekken?
    vandaag de boel weer fiksen, weer een ritje stort, nog kleding uitzoeken voor de kledingbank en mijn meisje-verzamel project:D.
    en en en .....

knuf voor jullie hoor!

sandra hoe is het?

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal!

@Roba : leuk Jayson zo verzot op voetbal :)

@Jucade : J ook dol op voetbal zo te lezen :)
    En ben benieuwd wat de uitslag zal zijn van de mri

@Juut : jaaa spam!!
    zoveel foto's in 1 uur moet wel leuke spam opleveren hihihi

@Lidwina : weer veels te druk dus bij jou.
    En gratis plantjes? hmmmm nooit geweten dat dat zo moeilijk was om aan te komen joh. Succes met je zoektocht!
    En aan jezelf blijven denken he!

@Hier
    Gisteren Accare.
    Ze gaat nu crisishulp aanvragen bij de organisatie van het mkd.
    Niet dat we crisis hebben zei ze. Maar we hebben zoveel vragen dat dat gewoon niet te beantwoorden is in 2 keer in de 14 dagen 1 uurtje.
    Maar goed, nu voel ik me weer een aansteller he. Zo van : is die thuishulp nou wel echt nodig? Stel ik me gewoon niet enorm aan?
    Maar goed, die crisishulp is maar voor 2 weken. Om even antwoorden te kunnen krijgen op vragen.

Voor de leerplichtambtenaar moeten we zelf een brief schrijven. Zij had contact gehad ermee en toen zei de ambtenaar dat. Dus nu weer in de stress van : hoe ga ik dit goed samenstellen? Lukt me altijd wel hoor. Maar zorgt wel voor meer chaos in mn hoofd.

Gisteren ook over Erik gehad en niet willen eten en boze buien.
    Is altijd zo moeilijk uit te leggen hoe Erik dan doet. Het is niet zo dat ie zich mega xtreem gedraagt. Ja,... wel als ie hele dagen naar school moet. Het is gewoon de starheid in zn gedrag en over de rooie gaan over NIKS. Zoals intens verdrietig zijn om een krijtje dat afbreekt. Alsof een goede vriend overleden is.

Pfff vind het zo moeilijk om dat uit te leggen. Komt ze met tips die we jaren geleden al toegepast hebben en laatst ook nog. Ja, helpt niet. Maar wat er dan precies niet helpt en hoe ie dan doet kunnen we niet uitleggen eigenlijk. Raar he.......

Nog ff in janken uitgebarst bij Accare over Owen.
    Ze kon ons ook geen duidelijkheid geven hoe het verder zal gaan met Owen. Maar ze kon wel zeggen dat gezien zijn problematiek dat ie nooit 'normaal' zal worden.
    Hoeft voor ons niet. Als ie maar gelukkig is toch?

20. hardloper

ach lieffie, dat is toch ook het allerbelangrijkste? dat ze gewoon gelukkig zijn? dat ze hun leven kunnen leven en blij zijn met wat er gebeurd. en crisishulp is wel fijn! kan je even alles doorpraten. ook wat achter elkaar komt en wat anders blijft liggen. even niet alleen worstelen. komt goed hoor meis! (en tja, gedrag uitleggen, op de een of andere manier doen ze het nooit als de juiste persoon er is;))

Deel Deze Pagina