en ik heb ook kinderen dus je moet door.... morgen is alles anders... alles beter... en alles..... verder ken ik het liedje niet
ow lieve lidwina.... het komt goed meis! Dat zeg jij ook tegen mij..... juut tnx muppie en wat balen zeg van die verdomde boete! kwa tips, Kyana haalt ze eruit, op het moment dat ze weet dat ze een pilletje krijgt weigert ze pertinent. Heb het al in appelmoes geprobeerd, in water met poedersuiker, in ranja, in chocomelk toen straks in de pasta op haar brood maar had ik het maar niet gezegd erna want nu weigert ze ook boterham beleg En als ik het onder dwang naar binnen krijg spuugt ze het met gal en al eruit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lidwina, ook in 2013 zullen er weer andere nare mensen zijn. de kunst is om ze te ontwijken, of om ze een schop onder hun komt te geven. maar vlgns mij gaat het even erg slecht met je..en dat zou niet mogen! doe die laptop dicht, en pak n lekkere douche en probeer te slapen. ik wens je mooie dromen over lieve mensen! weltrusten, ik zoek ook mn bedje op!
Lidwina, probeerde je te bellen, maar je bent in gesprek, ik hoop dat je iemand aan de tel hebt waar je even tegen aan kunt ouwehoeren.. Anniek, Ik hoop dat je snel weer inzicht in de situatie krijgt! Komt goed, ik weet het zeker!
Hier weer wat ander nieuws, C mag al as vrijdag op mri scan. Artsen hadden overlegt en besloten dat ze niet langer moet(en) wachten. Krijgen pas dinsdag de uitslag grr. En leuk nieuws.. D trok zich echt bíjna op aan de kleine tafel Poeh, wat een berichtjes hier, voornamelijk geen goede lees ik.. Anniek als je alles goed op een rijtje hebt is t overzichtelijker en kun je zien wat je kunt op maken. Alle kleine beetjes helpen. Lidwina, meis whazzup? Ben op marktplaats op zoek naar sandalen voor J maar kan nog niet slagen. Ben al uren bezig..
fijn dat ze vrijdag al kan jucade! ik vind een mri wel moeilijk. je kleintje moet nl wel onder narcose (een heel licht roesje, maar toch) dan mri-en ze haar en dan krijg je haar terug. duurt niet lang. ga zo eens kijken hoe de boel gaat vanochtend en ach, komt ooit wel weer goed toch? kan niet meer doen dan doorgaan...
miranda, las dat je castleville deed, ik heb je een vriendjesverzoek gestuurd met mijn spelletjes account (boer)
mogge dames, @Lidwina : hele dikke knuffel voor jou!! Is de ochtend lief voor je vandaag? @Anniek : moeilijk die pilletjes. Mag je het niet vermalen? Zo geef ik altijd pilletjes aan Owen. Of oplossen in beetje lauw water als ze niet vermalen mogen worden. Succes! Bedankt dat ik mag pb-en ( jij ook Juut ). Maar het word steeds gecompliceerder.....weet niet of jij of juut daar een antwoord op weten. Denk dat ik er zelf even over ga brainstormen. @Jucade : fijn dat je eerder terecht kunt met C. En succes met de sandalenzoektocht voor J! @Hier Owen ziek. Zeehondenhoestje. Vanmiddag naar de kinderarts met Erik. Neem Owen ook mee. Die staat ook bij haar onder behandeling. Geen afspraak voor hem maar vind ze nooit erg hoor dat ie mee komt. Ook maar even vragen over Owens ogen. want hij begint me toch scheel te kijken! Gisteren met de buuf nog ff naar het centrum geweest. Was maar klein uurtje maar wel leuk. Maar kan je zien dat Richard autisme heeft. Was bijna 7 uur dat ik weer terug was maar hij had de kids helemaal nog niet klaar voor bed en was zelfs ff achter de pc gekropen. Zucht. Hij had alleen datgene gedaan wat ik gevragen heb. Voor de rest zag ie het niet en kwam niet in hem op om het avondritueel te starten. Zucht....... Ach, hij doet het niet xpres he, dat is het voornaamste
Goedemorgen... @ Lidwina -> aha, jij bent dat dus Ik vroeg me al wie die boer was haha! En, alles komt ook goed. Gelukkig had je iemand om tegen aan te kletsen gisteravond. Knuf! @ Anniek -> wel fijn dat je ouders willen helpen om weer overzicht te krijgen. Wat vervelend dat je nu door de bomen het bos niet meer ziet. En met Kyana en de pillen, lastig. Hier ook 1 die het weigert. Maar hij vind bijvoorbeeld een zetpil nog veel erger en als hij een pil of drankje moet, dan laat ik hem kiezen. Zetpil of het pilletje zelf. Alleen weet hij niet dat ik een zetpil er van heb en kiest dus altijd standaard (wel met een hoop gemopper) het pilletje... @ Hedwig -> gelukkig weet je dat hij er niks aan kan doen. Wel fijn dat je even eruit kon gisteravond. Moet je echt vaker doen hoor! Zal je vast goed doen. Even uit de thuissituatie 'vluchten'. Succes vandaag bij de kinderarts! @ Jucade -> wel fijn dat het nu wel zo snel geregeld kon worden voor C.! Joris hier vrij, dus wij gaan even naar mondo verde. Even eruit en genieten van het zonnetje!
vermalen, oplossen, verstoppen niet werkt. EN op het moment dat ze het binnen heeft kotst ze het met gal en al er weer uit
Anniek, hier ook zo eentje waar ik niks in krijg van medicijnen, heb tot nu toe helaas ook nog geen oplossing gevonden....ik lees mee voor ideetjes. Succes meid. Jucade, fijn dat je zo snel aan de beurt bent nu, hopelijk worden jullie snel geholpen. Hier weinig nieuws, net lekker geshopt bij Bristol, was alle 2e artikelen 50% korting, dus even met een vriendin in gaan slaan. Voor Jayson gesteld voor zijn voetbal....trainingspakje met shirt (nog geen voetbalschoenen hoor, eerst maar eens kijken of hij het leuk vindt) nog wat shirtjes, 2 paar schoenen voor Jayson, 1 paar schoenen voor mij, een zwembroek, 2 joggingsbroeken....dus kunnen weer even vooruit. Rob is naar een vergadering, dus ik ga maar eens kijken of er wat op tv komt... Fijne avond allemaal.
hello! alles oke hier, niks bijzonders. rol slaapt op een 2daagse conferentie voor zn werk. ben nog wel even gaan sporten, papa kwam even oppassen. vanmiddag nr dansles geweest uit school (met 16 zakjes paaseieren in dr tas die ze verkocht had). ze vindt het niet meer zo leuk op dansles geloof ik..dus maar afgesproken dat ze tot de zomer nog gaat, en dan het laatste optreden meedoet. het wordt haar allemaal een beetje te ingewikkeld denk ik..en yara heeft geen enorm danstalent haha, dus het is een beetje mooi geweest. roba was dat een speciale koopavond? was ook op andere plekken vanavond. wel leuk dat je zo goed geslaagd gebent miran wat heb je weer leuke foto;s gemaakt meid! super! hedwig idd wat miran zegt, je moet er vaker even tussenuit. dat laadt jouw batteirj ook weer even op patries fijn dat c eerder terecht kan, balen dat die uitslag dan nog heel erg lang duurt he anniek hoe is het nu? goed gesprek met je ouders gehad? carla hoe gaat ie bij jou meid? dinja had toch laatst die flinke koorts? nu weer helemaal oke?
Zo ben ik weer!!! Dinja weer opgeknapt! Dus alles gaat z'n gangetje hier! Anniek eerst voor jou een hele dikke knuf meid. Hoop dat het gesprek met je ouders iets heeft opgeleverd om het 1 en ander duidelijk te krijgen van hoe jullie nu verder moeten. Je weet dat je me altijd kan bellen ofzo he als je wat kwijt wil. Sandra hoe gaat het met jou? en met je moeder? Zie je al wat meer vooruitgang? Hedwig heb echt respect voor jou hoor hoe jij daar jullie huishouden draaiende houdt. Petje af! Lidwina ook een dikke knuf voor jou meid... Jucade fijn dat je toch al sneller terecht kan met C Eh verder heb ik een geheugen als een zeef....sorry als ik iemand vergeet...