Jeetje Marian, ik duim mee dat het niks met zwangerschapsvergiftiging te maken heeft! Weet je al hoe laat je terecht kan voor de extra controle?
Ik kan pas om 9 ur bellen en dan mag ik hopen dat ze me willen hebben en me niet meteen naar het zkh sturen... Ik heb vandaag geen vervoer en de kinderen moeten natuurlijk gewoon weer uit school gehaald worden... Gelukkig hebben mijn ouders nog vakantie, dus mócht de nood aan de man zijn dan komt dat ook wel weer goed, maar liever natuurlijk gewoon even een snelle controle hier in Kampen.
Ow Marian ik hoop echt voor je dat je bij de vlos terecht kan en dat er niks aan de hand is! @Juut Wauw de hele school voor de hulpmama's zingen. Dat is echt een kippenvel momentje he En heb je de lurven van de bieder nog kunnen pakken? @Patroes : oei nu Devin verhoging? Hoe is de nacht gegaan? eeuuhh meer weet ik even niet...... sorry @hier Gisteren ziekenhuis geweest. Pfff word je ook niet wijzer van allemaal he Word niet onderzocht of wat dan ook ( buik voelen ed ) Maar goed, krijg dus wel een maag/darm onderzoek en gisteren bloed laten prikken. Maar goed, best een wachttijd voor die maag/darm onderzoek. kan pas 9 augustus terecht. Dus eerdat dat over is en dan week later voor de uitslag. Dan weer naar de chirurg om afspraak te maken voor de galblaas eruit. Denk dat de zomer dan wel voorbij is Ach misschien ook maar beter ook. Hopen dat ik dan beter ben voordat de school weer begint want dan kan ik Erik gewoon weer zelf halen en brengen. Is toch wel belangrijk voor hem
Zo, hier alweer terug van de vk. Bloeddruk en urine waren goed, dus ik ga er vanuit dat het allemaal wel losloopt. Moest de pijn wel in de gaten houden en kon altijd binnenlopen voor de bloeddruk, dus da's wel fijn! Maandag weer controle in het ziekenhuis, dus dat is ook alweer bijna. We lopen maar gewoon rustig door en ik probeer mezelf niet gek te maken. Hedwig, balen dat er allemaal zo lange wachttijd op zit! En inderdaad, hopen dat je na de zomervakantie weer een stuk beter bent!
Hedwig, kan je er niet op staan gaan dat ze meer controle bij je doen?? dit is niet normaal vind ik! GRR Marian, pff pak van je hart weer.. je moet er toch niet aan denken..
@ Hedwig -> ik vind het echt schandalig (zacht uitgedrukt nog!). Ik verliet het zkh toch niet voordat ze grondig onderzoek hadden gedaan hoor! Als je het niet vertrouwd, meteen aan de bel trekken hoor!! @ Marian -> pff, gelukkig! Wat een opluchting! Maar ik denk dat de angst er altijd wel zal zijn, vooral je nu richting het einde van de zwangerschap loopt. @ Patricia -> hoe is het nu met Devin? Joris is buiten aan het spelen met een vriendinnetje (10 jaar is het meisje en vind Joris zo'n schatje ). Om 3 uur gaan we eens kijken naar zwemles. Joris mag mee proefdraaien, kijken of hij er aan toe is en wilt leren. Vind het wel spannend. Vooral omdat we er alleen de laatste 5 minuten bij mogen zijn!
Haha heb net de halve schoenenwinkel leeggekocht met gattino schoentjes, nu was ik maar 10 euro per paar kwijt! ^^
Gattino schoentjes, ga even googlen wat dat zijn? Leuk dat Joris zo aan het spelen is, bij een meisje. Hedwig, het kan toch niet waar zijn dat je zo lang moet wachten? Marian, fijn dat er niet iets geks aan de hand was.
hier prima gewerkt vanmorgen. mn moeder had sinds lang weer s een keertje opgepast, rol had belangrijke bijeenkomst. seth was met oma nr station geweest, lekker treintjes kijken. zo even nr de stad voor kleinigheidje voor de juffen. het is hier nu weer heel mooi weer. mijn moeder kwam om half 1 drijfnat thuis met de kindjes ben verder wat lui en ben ook echt aan vakantie toe hedwig ik vind het ongelofelijk hoor. als je klachten echt zo groot zijn, en je hebt het idee niet te overleven zonder al die zware medicijnen...ik zou er op staan dat er met spoed onderzocht zou worden..maar goed ieder zn eigen idee! marian gelukkig nu nog niets aan de hand, fijn dat je altijd even langs kunt komen om te checken! patries ken het ook niet gattino..zal vast duur zijn fijn dat je het goedkoop gescoord hebt!' marijke was je nog met stijn geweest voor die zweertjes?
nuja..... weet je het is ook wel zo dat ik niet echt heb gezegt dat ik zoveel pijn heb. En hij heeft er ook niet naar gevraagd. Niet gevraagd wat voor pijn en hoe lang ik dat heb enzo en de intensiteit van de pijn. Maar goed, hij dacht zelf dat de wachttijden voor de onderzoeken maar een week tot 2 weken waren. Tja, dat het naderhand anders is hoort hij niks meer van natuurlijk......... Hij heeft wel bloed laten afnemen bij me. Als daar echt iets verontrustends uit komt, neem ik aan dat ik bericht krijg en dat ze me eerder helpen. En hij heeft best wel wat eengekruist op de lijst van bloed. Dussss Maar goed, als de pijn erger word dan trek ik natuurlijk wel eerder aan de bel. Gelukkig heb ik ook wel dagen tussen dat de pijn redelijk te doen is Dus dat scheelt Erik is bij een klasgenootje spelen. Heb daar even gezeten maar was met Owen en die was me toch poepie vervelend zeg pfffff Echt niet leuk! Dus als Richard straks thuis is dan ga ik Erik wel weer halen, ze zien me weer aankomen met Owen zeg hihihi daar zullen ze denk ik niet blij van worden
jeetje zeg, waar ga je op zwemles dan? rune zit er al ruim een half jaar op... en waar is die schioenenwinkel? in t winkelcentrum of hier? hedwig weer pb lidia, was het bij jou die brand? hoe is het met je? marian, fijn dat je bloeddruk goed was. hou je rustig, drie keer is scheepsrecht enzo.... we gaan er gewoon van uit dat je netjes achter je compje zit thuis als je vliezen breken en dat ik er dan vol spanning niet meer achter ben weg te meppen sorry, zeef trouwens wel leuk, cor goud heeft een beetje reclame gemaakt geloof ik, mijn vriendin krijgt allemaal via telefoontjes met inteviews wow, hoop dat ze ook daadwerkelijk daar wat mee gaan doen. reclame nooit weg.
Zwemles ging geweldig! Hij was eerst heel bang om alleen naar binnen te gaan. Maar ja, alles vreemd, dus de juf heeft hem echt moeten oppakken en meenemen. Maar de andere juf zei al gelijk dat als het echt niet gaat, wij geroepen werden. Maar dat was niet het geval! De laatste 5 minuten mochten we gaan kijken. Hing hij al met een big smile aan de kant, in het diepe! Zegt de juf; we hebben vandaag leren fietsen in het water. Wie durft al alleen te fietsen naar de overkant? Joris was de eerste die meteen zijn hand opstak! De zwemjuf meteen; ga maar. En daar ging hij! Door het diepe hup naar de andere kant! Wel met bandjes en een kurkje om hé Hij had er echt alle vertrouwen in! Toen alle kindjes uiteindelijk aan de overkant waren kregen ze een applaus. Nou die gezichtjes, zo trots! En ik natuurlijk ook Bij thuiskomst meteen op de kalender en tellen naar de volgende zwemles (zaterdag). @ Patricia -> hier mogen ze vanaf 4 jaar. Hij stond al bijna een jaar op de wachtlijst en nu was er plaats. En de schoenen, ik ken het merk ook niet, maar dat is sowieso goedkoop shoppen! @ Lidwina -> wat fijn die telefoontjes en interviews! Nu idd duimen voor de reclame! @ Hedwig -> eigenlijk niet zo slim om het niet aan te geven hé Maar idd, als ze iets verontrustend in het bloed zien, word je vast opgeroepen! En hoe was het humeur van Owen verder? En hoe had Erik het gehad? @ Judith -> wat heb je gekocht voor de juffen? Nu lekker niks meer. Ben net als Judith toe aan vakantie
Ik wacht nog even met zwemles. Stijn is zelf een beetje bang voor water, dus eerst maat wat vertrouwder worden. Wel leuk hoor dat sommige al gaan leren zwemmen. Vanmorgen al vroeg naar de huisarts geweest. Vinger is flink ontstoken. Zij schrok ook van z'n huidje, terwijl ik het juist wel mee vind vallen? Nu een andere creme gekregen, die vocht vast houdt. Juut, las dat jij ook futloos bent, nou ik ook. Ben zo moe..ga ook vroeg me bed in, of lekker in bed tv kijken.
hoi dames,, lidwina,, ja het was hier in hoofddorp maar wel in een ander deel(2 km verderop). was er wel van geschrokken hoor.. marijke,, oei ontstoken vinger, en gaan jullie nog weg buiten het weekend naar slagharen? juut,, hier ook moe hoor en moeten nog 2 1/2 week naar school. miranda,, leuk hoor dat het zwemmen zo goed ging,, hier ook nog even wachten wil Damian in het najaar op zwemmen doen denk ik. maar hij wil ook voetballen en naar de gym dus moeten even kiezen ehhh hier druk.. vandaag naar de kapper geweest met de kids(mijn vriendin doet het) en zelf ook even geknipt. morgen naar mijn ouder want mijn pa is jarig en vrijdag een bruiloft van mijn nicht. de kids gaan dan uit logeren.. sorry ga weer verder met de strrijk
Marian jeetje wel even schrikken al die symptomen weer, maar gelukkig aslles gewoon goed. Vandaag alvast afscheid genomen van de kids in de klas omdat ik vandaag samen met m'n duopartner was. ik moet morgen nog een dagje werken met de kids en vrijdagochtend zonder de kids want die zijn dan al vrij! Ben echt niet normaal verwend met mooie cadeaus....echt gewoon een hele krat vol mee naar huis gesjouwd...
ik slaap weer slecht, terwijl seth het heel goed doet eigenlijk snachts. lig weer uren wakker. had zo'n luisterboek geprobeerd om mee in slaap te vallen, maar das ook niks voor mij hoor. seth was om 600 weer van de aprtij, yara is net wakker. carla wauw wat een verwennerij. en wat vond je de allerleukste cadeautjes? heb ik vast inspiratie vr vlgnd jaar. nu maar iets heel simpels gedaan, yara zelf wat verzonnen, maar vr vlgnd jaar kan ik vast een goed ideetje gebruiken lidia proficiat met je pa! en jeetje jullie nog 2,5 week te gaan! marijke hier wacht ik ook nog even, yara is hetzelfde als stijn..piept gelijk als er water in haar ogen komt enzo. hoor ook van veel vriendinnen dat ze met 5 net iets sterker zijn enzo. tuurlijk heeft het ook voordelen om vroeg te beginnen miranda wat supergoed dat joris zo dapper was en zelfs als eerste zich aanbood om het voor te doen! dan ben je zeker heel trots! lidwina wat leuk dat er zoveel reclame wordt gemaakt. nogmaals ben ik wel benieuwd of jij er ook iets gaat doen? sandra hoe gaat het? hoe vond indy de vso? hedwig ik vind het maar niks eerlijk gezged, ben echt bezorgd om je