pff nou Erik thuis. Op school klonk het allemaal zo leuk! Hij was zo enthousiast geweest zei de juf en vond het heerlijk om in de belangstelling te staan!! Wilde bijna weg maar hij moest plassen. Toen kwam ie terug want hij durfde niet. Juf nog mee geweest. Hij zei tegen haar dat ie vanmiddag kwam en dat ie goed ging eten. We waren het schoolplein net af en meneer gaat me toch over de fles!!!!! oei niet te zuinig! Mocht niet meer tegen hem praten en hij wilde niet naar school en ging niet eten!! Janken, huilen, zn fiets weggooien. oi Toen weer wat rustiger en ik zei ; oke je hoeft niet naar school. Nou, toen over de fles omdat ie WEL naar school wilde. Zucht. Ik zei wat wil je nou????? nou hij wilde wel maar ook weer niet. en hij wist het allemaal niet meer. Zn hoofd zei ja en nee. dus wist ie niet wat ie moest zeggen. thuis is ie meteen voor de tv gaan zitten. Heb de juf gebeld en situatie uitgelegd. Schrok ze wel een beetje van. En ik zei dat ie ook naar school wilde vanwege dat ie nog een sticker mocht uitzoeken. maar die zou ie dan morgen krijgen als het niet lukte om naar school te komen. Hij mocht vanmiddag ook later komen zei ze. Erik nog steeds aan de twijfel. Heb maar gezegd dat opa en oma komen vanmiddag. En toen wou ie thuis blijven. Dacht ; neem ff die twijfel bij hem weg hoor. Want arm kind is zo in tweestrijd van binnen. En snap dat ook wel hoor. Want de juffen blijven maar hameren dat ie smiddags moet komen. Niet bij mij maar wel tegen Erik. Laten hem telkens beloven dat ie smiddags komt. En dat terwijl ie het niet aan kan. Vind dat best gemeen eigenlijk. Denk dat ik maar weer eens gesprekje ga aanvragen. Want donderdag naar schoolarts vanwege kwijtschelding leerplicht. en ook brief geschreven aan de leerplichtambtenaar. Accare zegt dat ie geen hele dagen kan. En de juffen zitten Erik maar te pushen dat ie smiddags ook moet komen want anders mist ie zo veel ben daar niet blij mee!!
Hallo dames, @ Hedwig -> allereerst van harte gefeliciteerd met Erik! 5 jaar! Joehoe! En ten 2e, meteen een gesprekje aanvragen op school. Ze weten van Erik's situatie af, dat hij geen hele dagen aan kan en dan gaan ze Erik pushen en beloven toch te komen. Nee, dat vind ik niet kunnen hoor! Niet netjes... @ Carla -> wat ontzettend leuk dat je zus dan dichterbij komt wonen! @ Anniek -> oei, klinkt niet goed met je moeder Hier gaat het ook niet geweldig. Zo'n last van mijn maag, bah! Heb echt de hele dag het gevoel een baksteen op de maag te hebben...
erik gefeliciteerd man! al 5!!!! was de macdonald lekker? hedwig en gezinnetje, gefeliciteerd! sorry, laat. heb een rare heftige dag gehad. vriendin en kids in elkaar gemept door man, dus daar snel heen, kom ik thuis, telefoon, bonje in de studio, staan een man en zijn vriendin te knokken. politie onderweg, didier dus ook. zucht.... straks kinderen naar bed en dan instorten op de bank.... (en mirre mag weer afzwemmen! voor dolfijn diamant)(das met zwempak, ondergoed, trui, winterjas en lange broek en sokken en laarzen... men, ik vond met gewone lange broek en shirt met lange mouwen al stevig....)
oh, en conventie ging goed! uitgenodigd voor een andere conventie tatooeerder werd 4e en 6e (van 150) en iedereen was voldaan en uitgeput.
Jeetje heftig allemaal zeg Lidwina... Hedwig hebben jullie de dag nog leuk af kunnen sluiten samen bij de Mac?
lidwina dat van mirre en de conventie echt super! Pff sta je als mama wel ff te slikken joh als ze met zoveel het water in moeten.... Ennuh moeder én kids in elkaar gemept door een vent? Ik zou bijna zeggen; geef zijn adres eens even, ik heb nog wel wat agressie! miran argh shit zeg met je maag, van de medicatie of van de crohn? Mam heeft tramdol gekregen en was nu wat high, mja mag ook niet autorijden enzo.... had vanmiddag fysio gehad om het los te maken en morgen weer.... verder kan ik het echt aan met 4 kids tis leuk en volgens T ben ik net een tante, hij voelde nog niet alsof ik zijn mama ben maar meer als familie, lief he! En dat voor een manneke van 9!!! O en ik ben cool hahaha erg hoor; ze waren buiten op de trampoline en boerde en vertelde trots dat ze kon boeren op commando... nou laat er mij nu een dwars zitten dus die knalde ik eruit en de oudste zei; ow, jij bent cool! hahahaha ik lach in een deuk
Ha meiden, sorry ff tijdje niks van me laten horen. Erik, van harte met je verjaardag. Lidwina, wat een dag voor je. Slagharen was weer top. Kinderen hebben zo genoten. Echt super.
hoi meiden.. erik,, sorry alsnog van harte met je verjaardag.. Hedwig,, oei meis dat is heftig.. en wel raar dat ze hem zo pushen. lidwina,, ooooo wat een heftige dag voor jullie.. en wat goed van de conventie. Didier,, gefeliciteerd met je verjaardag. marijke,,, spam???? verder niet terug gelezen.
Ff heel snel; C moest gisteren meteen blijven. Was toch wel een bacterie. Ze is gisteravond geopereerd aan dr voetje. Nu infuus met a.b.
wow heftig Jucade! Sterkte voor de kleine meid!! @Didier : gefeliciteerd met je verjaardag!!! @Lidwina ; wow dat is wat. vriendin en kids in elkaar geslagen? Pffff Heftig avondje dus. Wel een beetje kunnen slapen? en wat knap van Mirre zeg dat ze weer mag afzwemmen! @Anniek : hahaha altijd leuk om cool gevonden te worden he Tramadol : gebruik ik ook vaak. Alleen word ik er altijd hyper van. Kan dan snachts ook niet meer slapen. Erg balen. @Hier Bedankt allemaal voor de felicitaties!! Hectisch allemaal hier. Veel afspraken. Owen helemaal van slag af. Gaan we weer met de dwanghandelingen etc etc. Mn hoofd stroomt over. Tussen Richard en mij gaat het weer een stuk slechter. Zal blij zijn als we in rustiger vaarwater komen. Voel me alsof ik 24/7 hyper allert moet zijn. is erg vermoeiend!
Ach Patries, wat een ellende allemaal voor je kleine meisje.. Hopelijk kunnen ze de bacterie snel herstellen.
patries beterschap! Didier jarig? van harte gefeliciteerd. hedwig tramadol gaat niet goed... gaat niet goed met mam, spier blijkt toch flink klem. Toen ik toen net belde belde ik haar wakker, had vanavacht en vanaochtend flink gespuugd. Kan niet tegen de tramadol {of incombi met de andere medicatie} ze wordt er 'akelig' van. Ik heb net de dokter gebeld en nu is pap met haar naar de fysio... zucht! Het zal ook eens normaal gaan hier!!!!! Ik krijg als het goed is weer een kindje erbij voor 28 uur!
Tjonge jucade,, sterkte ermee! Arme c, is niet niks voor zo'n klein hummeltje! Hedwig, heb je mijn pb gelezen?
@ Jucade -> jeetje... Arme C. Hopelijk knapt ze nu snel op! Sterkte en veel beterschap! @ Anniek -> ik heb ook een keer tramadol gehad voor de rugpijn. Ik kon er ook niet tegen, spugen, heel duf... Wel sneu hoor dat je moeder er zo slecht van is. Hopelijk snel wat vooruitgang. En wat leuk, nog een kindje erbij voor 28 uur! @ Didier -> van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! @ Lidwina -> jeetje, wat heb je een hoop meegemaakt gisteren zeg... @ Hedwig -> ik duim dat jullie heel snel in rustiger vaarwater komen... Gaat je allemaal je pet te boven, maar vind het ook niet gek wat je de laatste maanden allemaal op je bordje krijgt! Dikke knuf! Hier zo naar de zwemles...
haihai hier paar drukke dagen achter de rug. maandag maar liefst een uur in het zh zitten wachen, om vervolgens na 4 minuten weer buiten te staan. moest alleen maar zeggen dat t goed ging :x gister schoolfotograaf op school, dat was totale chaos met seth..sjonge jonge wat een ondoordachte boel zeg..stond daar anderhalf uur te wachten...yara al haar 1e diplomaatje verdiend op de zwemles, ze vindt het zo leuk! vanochtend gewerkt, vanmiddag nr dansles en nog even eieren gaan zoeken bij de hema. ze werden beloond met een leuke chocopaashaas. nu ga ik ze nog even in bad gooien, vanavond weer nr pilates. miranda ik hoop dat het een beetje goed gegaan is bij de zwemles! lidwina jee dat is wel een superheftige dag zeg! getsie! jucade jeetje dat is niet niks! heftig hoor! anniek balen dat het niet goed gaat met je mam. wel leuk nieuws, een xtra kindje erbij! marijke fijn dat jullie een leuke tijd haddne in slagharen! zag al leuke foto's op fb! hedwig meid pas je op dat je er zelf niet onder door gaat? ben er best bezorgd om!
Ach gossie die arme C, hoe gaat het nu met haar? Anniek je krijgt het druk met al die kids!! En balen van je moeder zeg... Juut Wat goed van Yara dat ze het zo leuk vind op de zwemles!! En jeetje wat een gedoe met die foto zeg... Sandra dikke knuf voor jou op deze moeilijke dag(las het net op fb)
Lidwina, jeetje zeg wat een hectische dag, hoe gaat het met je vriendin? En in de winkel alles opgelosst? Wat fijn dat het op de conventie wel lekker ging. Jucade, sterkte met je kleine meid. Anniek, sterkte met je moeder meis. Hedwig, nog gefeliciteerd met Erik meis !!! Bij jullie ook heftige tijden, hoop dat het snel wat beter gaat als de hulp er is. Dikke knuf. Miran, voel je je al wat beter. Juutje, wat goed van Yara, super. En lekker bij de Hema geweest. Sta de komende 3 dagen in Roosendaal, ben benieuwd. Nou hier ook een druk dagje achter de rug, vanochtend had Jayson musical, hij deed echt met alle dansjes mee en zingen etc etc. Hij vond alleen dat hij wat weinig tekst had, hij was kuiken en hoefde alleen piep piep piep piep piep te zeggen. Hij was liever de paashaas geweest haha (de hoofdrol, nou dat heeft hij niet van zijn moeder hoor pfff zou dat echt niet durven haha). Daarna gewerkt, Rob vanuit het werk mee naar Jayson zijn eerste voetbaltraining, hij vond het helemaal geweldig (en Rob ook haha), Rob had zijn veters nog niet gestrikt of hij was al weg, deed gelijk mee. Terwijl ik had gezegd bij de voetbal dat ik niet wist of hij dat wel zou doen.....wat kun je je toch in je kind vergissen haha. Hij wilde volgende week weer naar "de club" en lid worden. Dus we zien wel. Volgend seizoen schuiven er een aantal uit zijn klas door naar de f-jes die zijn inmiddels 6 jaar, dus kijken of hij het dan nog zo leuk vindt. Ach we zien wel, zo lang het leuk is is het leuk en ik vind het goed voor zijn sociale contacten. Nou nog op zwemles na de vakantie, dus het word er niet minder druk op hier haha. 3 dagen gewerkt nog 3 te gaan pfff, maar wel leuk. Dan zondag en maandag lekker naar de camping hopelijk blijft het een beetje droog, maar ja we vermaken ons wel. Tot later dames
Zo, net weer thuis. Ze moest net een ander infuus omdat hij los ging laten. Ze kreeg een dik handje en zei 'au' en wees naar dr handje en toen ging t 'alarm' vh infuus al af dus ze moest opnieuw geprikt worden. Helaas ging het de eerste 2x niet goed en nu zit ie in haar armpje zo sneu Verband is van dr voetje af, die is dik en bont en blauw