Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

jeetje jucade, waarom moest haar voetje nu geopereerd worden? ach klein meiske:( zit ze nu nog daar? en hoe lang? jeetje:(

bedankt voor de felicitaties allemaal. gister klein gevierd. was erg gezellig:)

ben niet erg fanatiek met reageren. loop een beetje over denk ik;) komt goed dames:cool:
    morgen gaan mijn meisjes helpen bij de kledingbank:D kunnen ze andere kinderen helpen shoppen:D

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoe zeggen ze dat?

Rennen, vliegen, vallen opstaan en weer doorgaan????

byebye

{met mam gaat het weer beter, heeft nu paracetamol met codeiene en vandaag de 3e dag fysio....}

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Oeioeioei, ik wist dat ik niet heel erg gezond leefde, maar net wel even met de neus op de feiten gedrukt...

Ben met Heeko naar een gewichtsconsulente geweest omdat hij graag wil gaan afvallen. En ik wilde ook wel eens weten hoe het er bij mij voorstond, want ik ben wat te licht, dat wist ik wel. Maar nu blijkt dat ik qua bmi ondergewicht het maar als ze puur naar vetpercentage in het lichaam kijken heb ik overgewicht! Mijn lichaam bestaat voor meer dan 35 % uit vet! Da's best shocking en gevaarlijk. Maar goed. Mag er nu nog niets aan doen, pas als ik gestopt ben met de bv. Niet raar dat ik vaak een beetje lusteloos ben, geen energie heb. Mijn echte leeftijd is vastgesteld op 47! Pff... Daar word je toch depressief van! Nou ja, ik weet wat me te doen staat over een poosje. Toch echt wat liever zijn voor mijn lichaam....!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    whaaaa Erik heeft 17 april intake van het MKD!!!! Dan kan ie meteen beginnen!!!!!!!!

Ze belde vanmorgen dat er plek was voor 1 van onze kindjes. Dus heb voor Erik gekozen.
    Voor Owen was dan nog geen plek. Dan kan dan nog een aantal weken tot maanden duren. Nuja, dat maakt niet uit want hij is toch hier in huis en hoeft zich niet staande te houden buitenshuis.

Dus ben echt helemaal hyper!!!!! Niet verwacht dat het zo snel zou gaan!!!!!
    Vanmiddag dus ook niet naar de schoolarts hihi. Kunnen we lekker rustig aan doen vandaag.
    Erik heeft paasviering op school en dus pas om half 2 vrij. Is dus al een lange dag.

Erik zal wel blij zijn om te horen dat ie er naar toe kan. Hij vroeg vanmorgen al weer van ; en dan ga ik vandaag naar mn nieuwe school????

Zal wel wennen voor hem zijn op mkd. ipv 30 kinderen in de klas nu, zit ie met maar 7 kindjes in de klas met 2 juffen erbij!!

Gelukkig heb ik met de mama van zn vriendje er al over gehad dat als Erik naar het mkd zou gaan dat hij en vriendje wel regelmatig nog samen gaan spelen. Dus dat is leuk!

whaa ben helemaal hyper!

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Wat fijn Hedwig!!! Super dat het zo snel kan! Kan me goed voorstellen dat je helemaal hyper bent! :D:D

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    WAUW Hedwig! Ik ben zo blij voor jullie!! En wat zal Erik het (hoop het zo!!) gelukkig zijn met het kleine klasje!

@ Marian -> jeetje, logisch dat je daarvan schrikt! Idd, na de bv echt eraan werken!

@ Lidwina -> wat leuk dat de meisjes gaan helpen bij de kledingbank. Kleine verkoopsters :D

Hier net terug uit het zkh, remicade weer overleefd. Nu lekker rustig aan ;)

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat is heel goed nieuws Hedwig! :)

Hier; C heeft vannacht goed geslapen, ze was 1x even wakker. Vanmorgen moesten ze weer bloedprikken :s om te kijken naar haar (ontstekings)waarden. Ze mag iig morgen ook nog niet naar huis. scheelt ook wat er uit de kweek komt natuurlijk.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lidwina, ze ging (nadat ze laatst zo ziek was geweest met zkh opname voor een nacht) niet meer op haar voetje staan. Nu 5!! weken verder zijn ze er na een mri scan dus achter gekomen dat ze ipv een virus in haar voet, bacterieën heeft :s vandaar de operatie en een drain gehad.

9. Hedwig, wat een goed nieuws!

Marian, oei wat een nieuws. Denk je een slank lichaam te hebben,heb je ondanks dat toch te veel vet%.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    dat is echt súper!

jucade
    pff tis me wat! Sterkte...

marian
    das idd wel schrikken... ik zou het niet durven te laten testen momenteel....

11. Haha, dat heb ik ook Anniek. Ik geloof dat ik ook niet zo gespierd ben, als dat ik eruit zie, whaha

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hahaha, tja, een slank lichaam zegt dus niet altijd alles. Had ik ook niet verwacht hoor, ik wist wel dat het niet helemaal goed met me zou zijn, maar zo erg had ik niet verwacht. En dan had ik ook nog te weinig vocht, dus ik moet maar wel vast beginnen met wat meer te drinken. Wist ik eingelijk ook wel, maar zolang het niet gemeten word kun je het ontkennen he? :cool: Misschien tóch maar eens die kan met water op het aanrecht zetten die op moet zijn aan het einde van de dag...

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig:D:D:D:D:D wat geweldig nieuws!!!!!!wauw! (jeetje, kan er helemaal blij van worden)

jucade wat een gedoe zeg, en met die drain moeten de bacterieen eruit druipen? hoe gaat het met haar voetje? arme kleine kruimel.....

marian, jeetje dat had ik neit gedacht. watlastig, hoe moet je dat nou fiksen? maar als je goede tips krijgt ben ik wel benieuwd. (heb dan wel geen ondergewicht, maar qua vet percentage ga ik geweldig;)) wil zelf ook heel graag gezonder gaan... (kan helaas chocolade moeilijk weerstaan en ik gok dat ik zo weer tijden aan de eieren ga:)) ik ga je even bellen als het lukt.

moe:)

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    drain hoeft nu niet (meer) en haar voetje is opgezet en bont en blauw. Sneu, maar ze loopt al wel weer (op haar teentjes). Ze vonden haar ook echt een bikkel hoor!

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Jucade, wat fijn dat ze al begint te lopen, heerlijk nieuws! Ik hoop dat ze snel helemaal opknapt!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    hier een prima dagje, niks bijzonders eigenlijk. morgen druk dagje, eerst met de kinderen van het werk nr de skidome, een hele volle dag met allerlei activiteiten en ouders. dan gauw nr huis en samen met mijn vriendin nr de paragnost, ben benieuwd!

jucade gelukkig weer goed nieuws over c! is niet niks allemaal zeg..hoop dat ze gauw weer thuis mag komen!

lidwina jammer dat je nog zo moe bent :(

hedwig JOEPIE!!! Eindelijk goed nieuws! Ben zo blij voor jullie! Echt tof dat Erik terecht kan!

marian hup aan het water jij!! schiet op!!;)
    nou das wel eventjes schrikken ja, maar ach, beter het nu vast weten dan nog twintig jaar zo doorleven..komt goed..

marijke haha je bent grappig

miran de remicade weer gehad..ging t een beetje vandaag?

17. Classic

Classic Niet meer actief

JUcade, Wat een verhaal, en wat een bikkel dat ze nu alweer op sr teentje staat!

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pssstttt wij zijn vandaag 12 jaar samen én 2 jaar geleden in ondertrouw gegaan!!!!!!

wist ik maar een leuke manier om het een beetje te vieren....

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gefeliciteerd Anniek!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512