Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Da's een leuk excuus voor een klein feestje! Maak lekker pannekoeken voor de kinderen, hun vroeg eten en vroeg op bed en dan samen uitgebreid dineren? Lekker thuis, voordelig maar kan heel romantisch zijn.. Kaarsje erbij, muziekje, na het eten gezellig een leuk spelletje ofzo doen ipv voor de tv of achter de comp...?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> gefeliciteerd!!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    devin is flinjk ziek heeft 40 gr...
    ga metbkyana wat hapjes maken gaan we lekker smikkelen :)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus arme Devin. Beterschap voor hem!

@Hier
    Thuisbegeleiding net weg.
    Arm vrouwke kreeg gelijk een hoop verhalen van ons hahahaa.
    Vond ze niet erg zei ze. Maar is toch weer later geworden dan ze in planning had geloof ik hahaha.

Richard is nu patat halen met Erik.
    Ik een hoop pijn. 2 ontstoken schouders EN ellebogen.
    Ik ben dus niet blij :(

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    update; C mag nog niet naar huis. Morgen sowieso nog blijven tot we meer weten. :s

6. Classic

Classic Niet meer actief

:(..., arme C en arme mama!! ik duim dat alles snel over is..!

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal.

Hoe is het hier. Heeeeeeeeel soms lees ik nog kleine stukjes mee.
    Zo las ik dat eric intake heeft. Super goed nieuws. Hoop dat hij snel kan starten, en dat Carmen in het zkh ligt. Ach germ. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Hier gaat het niet echt goed. Ben eigenlijk ingestort. Hele hektische week gehad, waarin heftige beslissingen genomen moesten worden. Psycholoog wilde eigenlijk opname. Maar nu besloten dat jarno de nachtdienst gaat draaien zodat hij overdag thuis is, en weer wakker is als indy thuis is. Zo word ik ontlast.......Ik kan gewoon niet meer. Ben helemaal op.....liefst wil ik heel de dag slapen. Heb de laatste maanden voor iedereen gezorgd, behalve voor mezelf.
    Woensdag hoor ik of ik in dagbehandeling mag bij het GGZ of dat het toch nog opname wordt. Ik hoop zo op de dagbehandeling.......
    Ik mis jullie verschrikkelijk, maar het kan niet anders even nu.

dikke kus
    sandra

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    lieve Sandra, Weet niet zo goed wat te zeggen.
    Wil je een mega dikke knuffel geven! En hopelijk kan Jarno je genoeg ontlasten zodat je geen opname hoeft!
    Sterkte meid! Denk aan je!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Whaaa! Miranda!!! Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk zeg! :D:D:D

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Sandra, jeetje meid! Je hebt ook zoveel op je bordje gehad! Ik hoop dat je snel op de voor jou juiste manier gehlpen word. Sterkte meid!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi Miranda :D :D
    Heb je nu meer last gekregen van de remicade door de kleine frummel of valt het mee?

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    WOWWWWW Miranda!!! :) gefeliciteerd zeg!! :)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> vind het zo moeilijk om te lezen dat het zo slecht met je gaat. Ik duim heel hard dat de nachtdiensten van Jarno en daardoor het overdag ontlasten je zal helpen. Een hele dikke knuf...

En thanks dames :D

We waren er helemaal niet mee bezig. We telden altijd de dagen en dat ging dus altijd goed. Alleen was om een of andere reden mijn cyclus deze keer langer dan normaal... Wij hadden op 12 maart getest vanwege het uitblijven van de menstruatie en die test was positief. Dat was even schrikken. Vooral voor Sven, hij had het er heel moeilijk mee. Gelukkig na een dikke week was hij aan het idee gewend en was hij ook blij ermee!

Eerst de artsen gebeld, ivm alle medicatie die ik slik. Ik moest alleen stoppen met de pijnstillers. Remicade mag ook gewoon doorgaan tot 25 weken. En rond de 20 weken een uitgebreide medische echo ivm de ziekte van crohn.

Ik had ook al een paar dagen voor de test last van een trekkend gevoel. En een paar dagen erna begon de misselijkheid. De hele dag door last van de maag, gevoel van een baksteen op de maag te hebben liggen en vaker gevoel te moeten overgeven, maar tot nu toe nog niet gebeurd.

Omdat we niet zeker wisten hoe lang we dus zwanger waren, meteen een afspraak gemaakt bij de gyn (dat moest ivm de crohn). Daar afgelopen maandag geweest, 3 weken na de positieve test. Maar we waren 'pas' net rond de 6 weken (dus al klachten en een positieve test bij 3 weken!). Ze kon het niet goed opmeten en zagen ook niet veel. Wel zagen we wat knipperen! Alleen vond ze dus ook een cyste bij de eierstok van 4 bij 6 cm. Ze vroeg of ik daar last van had. En ik ben dus met 3 weken en 3 dagen bij de huisarts geweest om te vertellen dat ik zwanger was en om een urinetest te doen omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had ivm een druk beneden en pijn. Geen blaasontsteking en hoort gewoon erbij volgens de huisarts. Maar dit blijkt dus die cyste te zijn die aan het drukken is.

Nu moet ik komende donderdag weer terug om die cyste in de gaten te houden.

Het is nog heel pril, dus het kan nog alle kanten op. Maar kon het niet meer voor me houden :D

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Bijzonder hoor miranda, zo'n ongepland hummeltje! Ik kan me voorstellen dat julie even moesten slikken, als je daar niet mee bezig bent moet je wel even schakelen! Balen van de cyste, fijn dat ze het in de gaten gaan houden. Is het een beetje te doen zonder pijnstillers? Geniet er maar lekker van, tussen de misselijke perioden door!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik moet zeggen dat ik me qua pijn van de rug en de crohn echt moet afkloppen! Ontlasting is een stuk beter, rugpijn een heel stuk minder. Dus die hormonen hebben een goed effect op mij :D

@ Hedwig -> wat meer moe, maar verder niet meer last van gelukkig!

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ooooo miran wat geweldig! En jij pas geleden nog verkondige dat bij jou geen tweede zou komen! Nu dus wel, spannenndddddd hoop dat het allemaal goed gaat lopen, geniet ervan! Hihi ben beetje hyper geloof ik :)

fijn paasweekend allemaal!

17. Classic

Classic Niet meer actief

miranda/!!
    Wow gefeliciteerd!!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda, Sven en Joris gefeliciteerd!!! wat leuk een kleintje erbij!!!!

19. Wauw Miranda, wat een mooi nieuws. Gefeliciteerd!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou ja zeg! dat is heel verrassend zeg! wat superleuk! van harte miranda en joris en sven, met dit leuke nieuws! is echt wel onverwacht! en fijn dat de hormonen een goede uitwerking op de klachten lijken te hebben!

Deel Deze Pagina