jucade, wat duurt het lang die utislag, en je kleine meisje maar niet thuis hebben gelukkig word er goed voor haar gezorgd in het zh, hoop dat ze snel wat weten en vertellen. dikke knuf judith, jeetje, een oud omaatje ga je nog iets doen tweede paasdag? of even rustig? en helpen die oefeningen? lidia, jeetje zeg, das wel veel en heb je dan telkens die druppels? hoop dat ze dat gewoon kunnen verhelpen want het lijkt me echt wel pijnlijk babiche, rustige week nu dan? 6 dagen is idd wel even heel veel, end an net voor de pasen, dus ook wel druk gok ik heb je vandaag ook vrij dan? marijke, jeetje dat zo snoepen zo'n effect heeft dan! das wel heftig. heeft je meiske dat ook? en hoe gaat het met hun eczeem? carla, heb je het nog steeds zo druk? horen zo weinig van je.... hoe gaat het? hoe is het op je werk? kee, heb niet iedereen gehad oh, en de mama is weer terug bij haar man hoopte zo dat ze nu hij de kids sloeg sterk zou blijven maar helaas. ben benieuwd hoe het verder gaat, want er zijn al instanties ingelicht.... ik moet weer aan de administratie maar zie er erg tegenop nog even uitstel tot morgen en verder gaat het denk ik wel goed. ben beetje warrig
Morgen gaan ze om tafel zitten wat ze met C moeten (of ze naar huis mag of moet blijven.) Ze moet sowieso nog een week a.b. via t infuus, maar dit kan evt ook thuis gebeuren (moeten alleen uitzoeken of hier een eigen bijdrage voor geldt). Uitslag kweek morgen ook bekend, maar maakte niet veel uit wat er uit zou komen omdat ze voor de zekerheid 2 weken a.b. via het infuus willen blijven geven.
Nou Jucade, balen hoor, dat het allemaal nog zo onzeker blijft... Hedwig, kan me goed voorstellen dat je even goed uit je slof schoot gisteren. Hoop dat vandaag eeen beetje rustig verloopt voor jullie! Even een paar foto's om deze in het water gevallen dag op te vrolijken;
prachtige spam Marian!!!!! Wat zijn Daan en Anko goed gegroeid zeg! En Bas! Die gaat ook als een speer he hihihi. Hoe groot is ie nu?
jucade vreselijk zeg hoop dat ze snel naar huis mag maar belangrijker nog; dat ze zich weer lekker gaat voelen!
goedemorgen.... pasen weer voorbij, Kyana en John nog vrij vandaag. Hier niet veel op de planning als poetsen, opruimen fysio....
Even een ego bericht... Zondag had ik een redelijk goede dag en dacht; dit gaat de goede kant op. Maar helaas... Ik kan bijna niks doen, zodra ik al loop gaat mijn maag nog harder te keer. Lig op de bank met een emmertje naast me. Bah
oh meis, das balen hoop dat het gewoon een eerste periode gebeuren is. doe rustig aan en zie dat je genoeg binnenkrijgt. kijk of je uit kan vissen waar je misselijk van word. was bij mij suiker, dus als ik dat vermijdde kwam ik een heel eind. gember wil helpen tegen misselijkheid, en het komt goed. knuf
ai balen Miranda. Helpen de medicijnen niet meer? Bij mij hielpen seabands. Dat zijn van die bandjes die je om je polsen moet doen met zo'n bolletje eraan dat dan tegen je pols drukt. Sea Band | Bestel Sea Band Producten Online | Drogisterij.net cola wilde ook nog wel eens helpen. Hoop voor je dat de misselijkheid snel over is. Anders gewoon de gyn bellen voor sterkere meds Knuff!
Hedwig, nee helaas. Eerst gaven ze wat verlichting, maar nu komt het er net zo hard weer uit... Baal er zo van. Maar ja, het hoort erbij hé. Ik moet donderdag terug naar de gyn, dus hopen dat ik dan wat anders krijg tegen de misselijkheid. Lidwina -> ja idd, even uitzoeken. Alleen krijg ik nog geen eten af. Vorige week kon ik steeds kleine beetjes eten en dan ging het prima. Maakte ook niet uit wat ik at. Maar nu nog niks kunnen eten. Alleen wat drinkontbijt op (en dat is ondertussen weer eruit... Zo ook de medicatie). Zo even proberen te slapen, hopen dat dat iets helpt...
he miran das balen zeg! Misschien een griepje onder de leden? Het heerst overal gigantisch en je bent nu natuurlijk nog extra vatbaar! Suc6....
hello! hier alles oke, seth werd vanmorgen pas om 745 wakker. het moet niet gekker worden! volgens mij had ie gister nog wel tot laat in zn autoboek zitten lezen haha, dus dat krijg je ervan! maar je hoort mij niet klagen. ik ben vandaag fietsloos, zo raar, nu moet ik lopen en met de auto. rol heeft studiedag in breda, en gaat straks met yara nr de zwemles gelijk door. ik moet ze even bij rols ouders brengen want heb even iets van mijn werk. gister nog gezellig gebruncht met ouders en broer. wel balen van het weer he! we zijn van ellende nog maar even in de regen langs de kinderboerderij gelopen haha, hadden we toch een frisse neus! he getsie miranda toch! brr dan ben je gelijk bang he, dat dit nog weken aanhoudt. laten we er gewoon van uitgaan van niet! en wanneer gaan jullie het joris vertellen? nog heel lang wachten? hedwig jee wat een voorval met richard zn vader en richard. goed dat je een keer flink boos bent geworden hoor! je hebt groot gelijk! anniek succes met alles wat moet. vergeet niet ook nog wat leuks te doen vandaag! marian heb genoten van je foto's meid! wat een prachtig vijftal!
Hoi meiden, Zo verder met de taart voor Elise .mijn kleine meisje al weer 3jaar morgen . Helaas zit ik in de lappenmand .mijn ontsteking aan mijn oor gaat maar niet over. Net nieuwe AB gehad van de ha en donderdag weer terug. Ook een kweek genomen van mijn oor pffff ik zat gewoon te huilen.mede door het weinige slapen wat ik doe dus alles is te veel . Sorry reageren doe ik later.x