@ Marian -> ene kant wel fijn dat het geen astma is! Maar toch sneu hoor, RS! Hopelijk knapt hij snel wat op en kan hij weer lekker mee naar huis om verder uit te zieken. @ Jucade -> wat fijn dat C. terug thuis is. Hopen dat ze snel weer de oude is. En go D.!! Wat goed van de kleine, grote knul! @ Lidia -> fijn dat de ab aanslaat. Maar wat blijft vervelend dat je zo blijft kwakkelen... En leuk om te lezen dat Elise echt jarig was vandaag, zo hoort dat! @ Hedwig -> goed dat je bij de kinderarts navraag gaat doen met zijn groei. Komt ook vast goed, maar toch is het natuurlijk vreemd... Ik krijg van de internist andere medicatie voor de misselijkheid. Belde vanmiddag zelf op en het recept werd met de fax verzonden naar de apotheek. Ik om 4 uur maar eerst gebeld naar de apotheek, geen recept. Flink balen. Weer bellen naar internist, zegt de assistent; ja die worden allemaal om 5 uur gefaxt. Nou fijn, want de apotheek zei al, na half 5 worden geen recepten meer in behandeling genomen. Morgen dus pas. Wel even balen...
Hoi allemaal. even een kort ego berichtje van mij. Ik ga dinsdag beginnen met dagbehandeling voor 3 dagen in de week, voor de eerste 5 wkn. Daarna word er gekeken in welke groep ik terecht kom en voorhoeveel dagen.... Moet nog even aan het idee wennen, en het zal heeeeeeeeel zwaar worden, maar allemaal voor het goede doel: me beter voelen dan nu.
Elise, GEFELICITEERD!! Miranda, wat vervelend nou zeg.. ik ken het. Helaas ben ik ook erg misselijk geweest. ik had emanefane (ofzo iets) maar helaas blijf het zwak en misselijk zijn tot de 20ste week
Nog even een kleine update: Met de grote mannen gaat alles goed, ze zijn wat baldadig en hebben weer wat meer grenzen nodig! Maar het komt goed! Donderdag over een week moeten we weer naar de cardioloog met de kleine. Hier over doe ik alleen geen uitspraak op zwpagina inverband met meelezers. Maar tot nu toe is er niks aan de hand. We hebben deze maand een klein neefje erbij. Nog niet gezien! Ach komt wel! Ik ben vooral veel actief op fb en twitter, die kan ik namelijk afschermen. Helaas zwpagina niet. Srry. Maar jullie moeten wel weten! Dat ik jullie wel mis! Bigkis
@ Sandra -> hopelijk geeft de dagbehandeling alleen al in het vooruitzicht ook wat rust. Het is een grote stap, maar wel een grote stap naar verbetering. Een hele dikke knuf... @ Mommieof2 -> pff, moet er niet aan denken tot week 20 zo erbij te moeten lopen. Dat duurt nog zooooo lang! Duimen dat het bij mij niet zo lang aanhoudt hoor! En begrijpelijk dat je hier weinig erover los laat als je zoveel meelezers hebt. Maar wel fijn dat er tot nu toe niks aan de hand is. Laten we hopen dat het zo blijft! Vanochtend op controle bij de gyn. Nu pas over 4 weken terug. Mits ik ondertussen echt last krijg van beneden, dan eerder terug. Ook als ik me nog slechter ga voelen aan de bel trekken. Met de cyste... Zolang het geen problemen geeft, laten ze het zitten. Haar gezegd van de nieuwe medicatie wat ik krijg. Ze vond het wel een erg heftig middel. Als het aan haar lag, mocht ik beginnen met rennie's! Ik heb geen last van maagzuur. Maar blijkbaar is dat de medicatie wat zij zal voorschrijven om eerst te proberen. Ben ik blij met de internist die gelijk wat sterkers voorschrijft. Eerste tablet zit er net in en al mijn hoop is erop gevestigd
@Sandra : fijn dat je kan beginnen met de dagbehandeling! Hopelijk heb je er snel profijt van! Sterkte! @Miranda : En? Slaan de meds al aan? @Mommie : spannende tijd dus. Zal je blijven volgen op facebook! Sterkte! @Hier pfff hoop gedoe geweest vanmorgen. Had het mkd gebeld vanwege dat ik nog geen brief had gekregen waarin zou staan wanneer het startgesprek zou zijn. Kreeg uiteindelijk de toekomstige mentor van Erik aan de foon. Is het gesprek maandag ochtend. En hij zou dan pas donderdag beginnen. Maar dan hadden ze ook een uitstapje. Dus ervoor gekozen maandag erop pas te beginnen. Grrr en had alles al geregeld met school wat betreft afscheid enzo Ook weer twijfels over het mkd. Want Erik kan maar 3 dagen in de week. Dat is daar normaal dat kinderen maar 3 dagen gaan. Vind dat echt raar maar goed. En hij krijgt maar 2 keer per dag een schoolopdracht. Dat is erg balen want zo gaat Erik dus behoorlijk achterlopen met de school waar ie nu op zit. Dus is dan maar de vraag of ie straks weer terug kan....... School wakkert mn twijfels nog meer aan. Want die zeggen dat het nu zo geweldig gaat op school en dat ie zo goed contact heeft..............nu opeens wel. En nu opeens zien ze totaal geen probleemgedrag meer. Zagen ze eerst natuurlijk ook maar weinig omdat Erik zich zo inhoud. Maar goed. Thuis gaat het nu ook behoorlijk goed. Waardoor ik nog meer ga twijfelen of ik Erik niet tekort ga doen. Dat zegt school ook : volgens ons ga je hem tekort doen door hem naar het mkd te doen. Omdat ie zo slim is. whaaa vind het dus mega moeilijk even op het moment. Maar goed. maandag gewoon het startgesprek. Hopelijk worden veel dingen dan duidelijker. Want school doet nu wel alsof alles perfect is. maar feit blijft wel dat ie maar halve dagen naar school kan. En soms hele dagen ( zoals vandaag ) en hij kan niet zn hele leven maar halve dagen blijven gaan natuurlijk. En deze goeie periode zal ook niet voor altijd duren. Als er maar iets gaat veranderen of wat dan ook dan komt Erik weer in de problemen. pfff tis toch allemaal wat he En Owen slaapt de laatste tijd zo moeilijk. Midden in de nacht word ie dan wakker. En een lol dat ie dan heeft joh. Lachen! Dat heeft ie wel vaker gehad hoor. Maar niet zo lang en vaak als nu. Lijkt wel alsof de Melatonine niet meer werkt........... Komt misschien ook omdat we het al zo lang geven? Nuja vanaf dat ie een half jaar was gebruikten we slaapsiroop, toen werkte dat niet meer, toen een andere slaapsiroop, toen weer iets anders en sinds een aantal maanden nu de gewone melatonine. En nu begint dat ook af te nemen in zn werking...... Best balen dus.
Hoi dames, Vandaag nog dagje thuis. Voelde me nog niet fit genoeg om te werken. Net Elise naar kdv gebracht die gaat trakteren . Ga zo lekker lang in bad en vanmiddag nog bij slapen . Miranda ik hoop dat het bij jou snel over is. Sterkte Hedwig ,,moeilijke keuze. En hij kan niet 2 dagen naar de oude school en 3 dagen naar de nieuwe school ? Maar dat is misschien te veel hè . Ik heb wel heel veel bewondering voor je hoe jij het doet. Sandra. Ik hoop dat het je de rust gaat brengen die je zoekt. Knufff
Zo pffft..druk dagje gewerkt, nu even lekker rust! Alleen zit t erg tegen hier met montage van fietszitje acherop, rol had voor zijn fiets 1tje gekocht vr 5+, maar dat zit allemaal onwijs tegen, vlgns mij zelfs scheurtje in bagagedrager van rols nieuwe fiets nu. Dus nu is mijn lieve vadertje maar weer opgetrommeld voor hulp haha, dan komt t vast goed. Maar rol voelt zich altijd zo slecht ervan. Met yara en seth alles oke, niks bijzonders. Het is weer logeeravond dus ze liggen gezellig op 1 kamer te slapen. lidia een beetje bij kunnen tanken vandaag? hoe had elise gehad? pfft hedwig het blijft allemaal zo lastig he! maar wel raar dat het mkd maar drie dagen is!? dat heb ik niet eerder gehoord! ook wel krom dat ze op school ineens helemaal niets meer merken? ik weet zeker dat je er goed aan doet meis, twijfel er niet aan! miranda hoe gaat het nu met je meid? doen die tabletten t goed? jucade hoe gaat het met c? gaat t steeds beter?
ja, knus he? je kunt me er ook gerust een uurtje op een stoeltje zetten, en dan alleen maar kijken nr de blonde lieverds.. hoe is het daar lidwina?
op en af, momenteel weer af, maar wil ook niet alles open en bloot neerzetten, en eigenlijk vind ik ook dat ik niet mag klagen als je sommige anderen en hun weg in beschouwing neemt... maar goed, we gaan door. straks unicef loop. ik met rune 5 km (doe ik goed he) didier met mirre 10 km (en doet hij toch ook nog goed...) en jade met een vriendinnetje en haar grote broer 15 km (pffiew) moet opschieten. is er neit iemand jarig?
balen dat het minder gaat Lidwina. Wauw leuk zo'n loop. Hebben jullie goed geoefend? Enne, nee niemand jarig. ( heb de lijst in mn mailbox ) @Juut : hebben je kids lekker geslapen? Gezellig hoor van die logeerpartijtjes @Jucade : hoe gaat het met C? @Marian : hoe gaat het met Daan? En met Anko? Niet zieker? @Miranda: Helpen de meds tegen de misselijkheid? Fijn weekend allemaal!!
Goedemorgen! @ Judith -> ik kan het me helemaal voorstellen, dat genieten van die 2 samen en hun logeerpartijtje! Gezellig hoor! En de meds? Ze slaan iets aan. Ene moment lijkt het beter te gaan, andere moment ineens weer heel slecht. Maar het zou even duren voordat het echt goed zal aanslaan, dus er is nog hoop. Heb soms al momenten dat het zo goed als weg is! @ Marian -> ik ben ook benieuwd hoe het met de kleinste mannetjes gaat! @ Jucade -> en met C.? Weer langzaam de oude? En D. nog nieuwe dingen gedaan? @ Lidwina -> heel veel succes voor het hele gezin met de unicef loop!!
jarig: Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Minimuisje: uitgeteld op 24 november 2012!
Daan is weer thuis!! Anko was vanmorgen we erg benauwd, maar is net ook door de kinderarts nagekeken en hoefde voor nu niet te blijven. Als het met hem nog erger word moeten we terugkomen...
das fijn marian! dank je wel miranda ben een beetje 8 dagen te vroeg hoe gaat ie vandaag? rune was stuk na 5 km lopen snap het niet, hij is al 5, jade liep de avondvierdaagse toen al... moet ze neit vergelijken, weet ik wel, maar heb het idee dat mijn meiskes toch een betere wandelconditie hadden, maar het scheelt denk ik dat ik na rune neits meer kon en dat de meisjes moesten plaatsmaken in de buggy. klaagzang: oh en sommige ouders zijn gemeen! en mijn hoofd en huis is een chaos en ik wil graag iemand die mijn was wegwerkt... peptalk: ik ben een goede moeder en een goede vriendin en ik kan het best wel en we gaan het gewoon redden! iemand vuilniszakken over? zo, we gaan weer door... jucade, welke maat heeft caatje? marian, welke maat moest je voor je mannekes? (en lotte? heb nog zo'n leuke jurk van jade over) en wat is het hier stil!!!!!!! soms wil je toch ook even gewoon nutteloos geklets?
Hahaha Lidwina toch, gek mens ;p C zit nu in 86 in de meeste dingen. Ik heb een hele tas vol voor jullie kinderkledingbank, kom t van de week langs brengen. Ook hier een beetje bijkomen van alle hectiek. :s En ja C liep vandaag al meer weer gewoon op haar voetje pff ben zo blij hier om. En D valt nog regelmatig omdat ie sneller wil als kan nu^^ hij gaat als een speer. Achter de poppenwagen lopen vind ie helemaal t einde, en C er in. Mjah gister was ze er uit gegaan en je raadt t al. D met wagen en al op de kop :s
Goedeavond. marian, wat fijn dat daan thuis is, hopelijk word anko niet zo erg ziek. Hier even wat positiefs. De ect bij mam lijkt aan te slaan. Sinds gisteren gaat het ineens een stuk beter. Echt zo fijn om te zien, en ze merkt het zelf ook heel erg goed...... gr. sandra