Goedemorgen allemaal. Hier alles redelijk o.k. Paar dagen niet hier geweest dus ff update: pap gaat echt niet lekker. Heeft al paar keer zkh gebeld, maar die schepen hem steeds een beetje af met: lijkt een griepje, wacht het nog even af. Jarno heeft een liesbreuk, en zal ook snel geopereerd moeten worden. En ik...........ben weer 2 dagen doodmoe. Maar vooral de angst om ons pap kost w.s. veel energie. Indy gaat lekker, is nu voor de 2e keer naar de v.s.o. en 1e keer ging erg goed. Ze had er vanmorgen ook weer zin in. Ik zou eigenlijk om 7 uur moeten beginnen, maar was veranderd. Uurtjes toch laten staan, kan ze een beetje wennen, want volgende week zijn het heel wat meer uurtjes. Carla, leuk zo verwend, wat heb je allemaal gehad? ik moet nog op pad straks. Meestal maak ik iets zelf, maar dat is deze keer niet gelukt. Hedwig, oh jee, flink aan het tobben. Ook ik vind het schandalig, maar je moet ook wel voor jezelf opkomen hoor! En aan de bel trekken als het nodig is. Miranda, wat een leuk idee van die pet!!! Marian, gelukkig was de bloeddruk en urine o.k. Hopelijk hou je het nog even vol zonder al die klachten.. Maar kan me heel goed voorstellen dat je er mee bezig bent. Juut, nog gelukt met je kaartjes? Sorry rest weet ik niet meer. groetjes sandra
Goedemorgen! @ Lidia -> gefeliciteerd met je vader! En morgen alvast veel plezier op de bruiloft van je nicht! @ Carla -> wat leuk dat je zo verwend bent door de kids van je klas. Zie je ook dat je een hele lieve juf bent En veel plezier met je laatste dag met de kids! @ Judith -> wat vervelend dat jij nu weer zo slecht in slaap kan komen. Slaapt Seth weer goed, lig jij weer wakker... Hopelijk dadelijk in de vakantie wat rust voor je! @ Sandra -> wat vervelend dat het met je vader niet goed gaat. En helemaal stom dat het zkh hem maar afscheept. Hopelijk is het dan ook een griepje en niet iets ernstigers. Logisch dat het jou zoveel energie kost, het is ook niet niks als je vader zo ziek is. Een hele dikke knuf! Jarno een liesbreuk, oei. Dat ook nog erbij Hier heeft vandaag Joris zijn 2e schoolreisje. Van een instantie heeft de hele school een dagje Gaiapark gesponsord gekregen. Helemaal compleet met lunch. Voordeel dat het hier om de hoek ligt. Hoeft hij vandaag niet met het busje eerst naar school
Die Joris word verwend met uitjes haha. en wat knap met t zwemmen zeg! Juut, balen dat je dan zelf weer wakker ligt.. hopelijk is het eenmalig. Sandra, logisch dat t veel energie kost. En wat denkt t zkh makkelijk dan, bah. Marijke, toch ontstoken ah sneu.. Lidwina, idd reclame is nooit weg haha. En ja t was hier in het winkelcentrum aan het begin (of eind net hoe je t bekijkt ) maar dan moet je wel héél snel zijn hoor want t was behoorlijk druk al.. Lidia, hier mag Justin alleen op zwemles. En als ie 6 is (en hopelijk een diploma rijker) dan mag ie wat anders kiezen. Vind zwemles toch wel heel belangrijk. Mamzie, hoe gaat t met de calorietjes bij Erik? merk je al verschil?
mogge allemaal! @Miranda : wauw die Joris zo goed gedaan met zwemmen. Echt om trots op te zijn En alweer een uitje? Hihihi die Joris zit daar wel goed he op die school @Sandra : oei meis balen dat het niet zo goed gaat met je pa En ja dat kan zeker enorm veel energie bij je vreten. Sterkte! @Marijke ; autsj dus toch ontstoken. Arm kereltje en nu maar hopen dat de nieuwe zalf beter werkt! en hier Erik ook pas met 5 jaar op zwemles. Ten eerste omdat ie ( net als Yara ) al piept als er water in zijn ogen komt hihihi En ook in zn oren trouwens. En ten tweede omdat ie er nu simpelweg gewoon nog te klein voor is en de kracht niet heeft om te leren zwemmen. Dus we wachten nog lekker een jaartje. Eerder mag volgens mij ook niet. Hier in het zwembad pas met 5 jaar op zwemles omdat jongere kindjes veelal de coördinatie en kracht missen om te leren zwemmen en ook omdat ze met 4 jaar op school starten en dan ook veelal te moe zijn om ook nog eens naar zwemles te gaan. @Lidwina : heb je pb ontvangen En zoveel reclame voor jullie bedrijfje... niet slecht @patroes : alles goed met de kids?? En het gaat best goed met Eriks calorie inname hihihi Volgens mij groeit ie best wel Alleen hij zit nu in een anti brood fase. Hij wil alleen maar beschuiten Avond eten doet ie gelukkig goed ( afkloppen ) @Hier Gisteren Erik bij klasgenootje wezen spelen. Tja, geen idee eigenlijk of ie het leuk vond. Was net weg daar of hij had het wel weer bekeken. Gelukkig was ik al onderweg. Maar is ook niet zo raar natuurlijk. Is de eerste keer dat ie bij iemand ging spelen. En daar dan ook gelijk oudere broers die zich ermee gingen bemoeien hihi. Nee daar kan Erik niet zo goed tegen. En dat was thuis te merken. Ow my God!! Een woede aanval dat ie kreeg zeg. Ongelooflijk! Zo erg heb ik het lange tijd niet bij hem gezien! Slaan en schoppen en zelfs gooien met stoelen!!!!!!!! Echt zo erg! We kregen hem niet tot bedaren en heb hem uiteindelijk uit pure frustratie buiten in de regen gezet Toen ie bijna de ruiten in ging slaan heb ik hem binnen gehaald. Heel erg streng toegsproken, op de mat neergezet en toen ging het wel weer. In de woede aanval een vreselijk astma aanval waarbij die ook nog eens bijna stikte. Maarja, dan moet ie wel eerst kalmeren wil ik hem kunnen helpen. pfff dat was me wat hoor. Soms dan denk ik echt dat ie net als Richard, het syndroom van Asperger heeft. Kenmerken Hij was vroeger precies zo. Kon ook niet tegen veranderingen en werd dan ook vreselijk woest! Maar goed, dat hebben we ook weer gehad....... Dit weekend krijgen we logees Mn beste vriendin met dr man komen hier. Nemen 1 hondje mee. Dus dat word ( hopelijk ) gezellie. Helaas te kort om veel leuke dingen te kunnen ondernemen. Maar is al leuk om gezellig bij te kletsen he
Goedemorgen... Hier een klotenacht gehad, om half 1 wakker van Heeko, om kwart over een nog een keer, om drie uur voor Lotte, om half 5 voor Lotte, om 5 uur voor Bas, om 6 uur voor Martijn en om half 8 ging de wekker. Gelukkig vandaag iets later dan normaal ivm schoolreisje. Maar toen ging ik de kinderen wegbrengen voor schoolreisje en brak ik toen de bus wegreed. Dus ik heb hier thuis eerst een half uur zitten janken. Hormonen? Slaaptekort? Moedergevoelens? Of toch gewoon een combi van deze? Nou ja, ik hoop dat ze het leuk hebben vandaag, om drie uur mag ik ze weer ophalen.... Even geen reacties, mijn zus komt zo, mooie afleiding!
goedemorgen dames.. marian,, ik denk een combi van alles, ik had het ook hoor (hoewel ik niet de hormonen had die jij hebt) toen hij op schoolreis ging.. veel plezier met je zus. hedwig,, oei dat is heftig als hij zo te keer gaat. en ziet richard het zelfde in erik als bij hem?? carla,, lekker hoor als je zo verwend wordt heb je ook een jaar hard voor gewerkt toch! deze klas was volgens mij niet makkelijk. miranda,, haha die joris lekker hoor een dagje weg met school.. sandra,, oei meis dan komt wel weer alles tegelijk hé, kan wel begrijpen dat je dat opbreekt. sterkte daar. en denk ook aan jezelf. wel fijn dat indy het zo euk heeft op de bso, Damian vindt het ook geweldig. zo even naar de zeeman voor Damian nieuw ondergoed halen en voor elise korte pyama's voor op de camping.. tot laters
@marian, ik denk ook een combo, en wat denk je na een nacht slecht slapen........ pfff dat je nog staande kunt houden vind ik al knap. @miranda, oh dat is nog eens een leuke sponsoring. Leuk hoor!!! @hedwig, pff dat was een heftige woede aanval. Al hebben alle kindjes dat wel eens hoor. W.s. de spanning die eruit kwam na het spelen. @marijke, hoe gaat het met stijn zijn vingertje nu? Hier net een fotoshoot gehad van een kindje van 10 wkn. Zoooooooooo lief. groetjes sandra
Lidia, ik was bij de zeeman leuk geslaagd voor ondergoed (justin droeg tot gisteren nog mt 98/104 en vaal ondergoed en grauw. Dus tijd voor nieuwe Heb paars/blauwe hemdjes en witte hemdjes gekocht en krokodillenondergoed en vissenondergoed. Ben benieuwd of je toevallig t zelfde hebt gekocht.. hihi.
Ga ze zo alweer ophalen, de dag is best snel gegaan... Vanmorgen gingen mijn ouders voor de uitslag van het gen onderzoek waar ik laatst over vertelde en mijn vader is drager. Mijn zus en ik kunnen niet eerder laten testen dan na de zwangerschap en bv aar het schijnt. Ik hoop later deze week meer te horen over welk gen het nu precies is zodat ik me kan inlezen over wat het nou precies inhoud als ik het ook blijk te hebben. Ik ga Bas uit bed plukken en in de wandelwagen zetten, later meer....
@ Marian -> hoe voel je je er zelf onder nu dat je weet dat je vader drager is? En ik denk ook een combi van alles hoor Hoe hadden ze het gehad? @ Marijke -> werkt het zalfje al voor zijn vingertje? Zo sneu hé. Hij gaat echt van het ene zalfje naar het andere... @ Patricia -> had ik toevallig laatst ook nieuw gehaald. Deed er ook al zolang mee en was idd ook al grauw aan het worden hihi! @ Lidia -> wanneer vertrekken jullie naar de camping? @ Sandra -> ah wat lief, een baby'tje van 10 weken! @ Hedwig -> jeetje dat was wel heel heftig zo te lezen! Maar stel hij heeft dat ook... Wat kunnen ze dan eraan doen? Zijn het dan leefregels of medicatie? Als het leefregels zijn, kan je het misschien toepassen? Hier was de dag iets anders verlopen dan gepland. Kwamen aan bij het gaiapark. Waren er handen te kort. Of ik kon inspringen met het filmen overal. Prima, dus ik ben ook de hele dag daar geweest. Merk het wel onwijs nu in mijn lichaam, alles doet me pijn. Maar het was wel heel erg leuk en een hele happening met 400 kids! Dus ik heb wel mijn 1e deelname als ouderraadlid vervuld
Tja, ik weet niet zo goed hoe ik me er onder moet voelen. Ik ga er vooralsnog maar even vanuit dat ik geen drager ben. Ik heb even gegoogled en de kans dát je kanker krijgt áls je drager bent is wel heeeeel erg groot. En ze bevelen aan om scherpere controle te houden vanaf 5 jaar voordat het jongste familielid het kreeg en dat is alweer 2 jaar geleden en mijn nicht was toen 34. En ik ben 31 en mijn zus 33. Dus een beetje snelheid met onderzoeken is wel geboden. Ik ga er nog eens heel erg goed over nadenken of ik wel weer bv wil geven. Er waren al wat redenen die mij tegenhielden en dit komt er wel bij. Maar eerst maar eens even kijken wat mijn vader allemaal te horen heeft gekregen van de arts. En eens kijken of ik zelf een gesprek kan krijgen ofzo. Opzich ben ik nuchter, ik kan er nu toch niets aan veranderen, maar aan de andere kant is het natuurlijk niet fijn....
hier weer een beetje duf dagje, maar goed, bijna vakantie cars fietsje is gekomen, supergaaf, makkelijk in elkaar te zetten. ga ik de bandjes oppompen, voorband lek! lekker dan. heb gelijk gebeld en morgen heb ik een nieuwe. verder yara heel moe en huilerig. ze bedelen al een half uur of ze nr bed mogen..nu nog maar even wat drinken rol vandaag heel de dag lekker in zeeland geweeest met collega's, nu weer bbq. die heeft het zo slecht nog niet! marian jeetje toch wel rotnieuws hoor. bah. ben blij dat je er nog een beetje nuchter onder kan zijn. een gesprek zou idd wel fijn zijn, zodat jij met al je vragen terecht kan en hoe hadden de kids het gedaan op schoolreis? martijn je niet meer gebeld ? miran wat lief dat je gebleven bent! zullen ze wel heel blij mee geweest zijn! en wat een schatje die joris dat ie dat ook zo benoemt naar jou dan patries haha justin en seth hebben dezelde boxers nu had bij de hema zwarte hemdjes gescoord, helemaal leuk! vind ze alleen wel redelijk snel al vaal worden, maar oke, vind dat niet zo'n ramp lidia ben je geslaagd in de stad? sandra wat erg dat het slecht gaat met je vader kan me voorstellen dat dat een hoop kopzorgen kost..heb het met je te doen. \gelukkig had indy het goed naar de zin gehad bij de vso hedwig wat jammer dat erik zo'n enorme bui had thuis wel lastig dat je dan hem helemaal niet kan bereiken
hier geslaagd in de stad.. voor Damian blauw met zwarte boxers en hemden en een paar witte hemden met zwart/grijs geblokte boxers. voor elise een bikinie maar die zat niet goed dus morgen even ruilen. marian.. oei dat is wel iets om over te denken. juut ,balen van het voorwiel maar wel meteen een nieuwe dus dat is fijn.. sorry verder heel moe ga zo lekker optijd mijn bedje in, wel net even bij mijn pa geweest met de kids ivm zijn verjaardag maar hij viert het zondag. en morgen een bruiloft van mijn nicht en haar vriend/as man dus lekker feest.. tot zaterdag denk ik..kunnen uitslapen dan dus
Haha Juut geinig! Hoop alleen niet dat ie ook al in mt 110/116 zit? LOL Proch ligt al anderhalf uur op bed, hij is ziek was rillerig en snotterig net als Carmen en Devin een paar dagen gelee. Hij is morgen éindelijk eens een dag vrij, zal je net zien maar hij zei al dat ie zich dan gewoon gaat ziekmelden, dan houdt ie die vrije dag tegoed. Hier.. nog niks van de u w v arts gehoord.. als t eind Juli nog niet zo is, ga ik bellen.
Goedemorgen! @ Patricia -> uwv zijn de snelste niet hoor. Toen ik belafspraken had in het begin duurde het ook altijd langer dan gepland. Heel soms wel op tijd, maar de meeste keren vaak 2 maanden later! Hoe is Proch vandaag? @ Lidia -> lang leve omruilen Jammer dat het niet goed zat. Hopelijk kan je dan vandaag nog een andere vinden voor Elise. @ Judith -> die Rol heeft het zeker niet slecht! En jammer van het voorbandje, gelukkig word er al snel een nieuwe geleverd. @ Marian -> gelukkig ben je er nuchter onder. Tja, van de ene kant kan je er natuurlijk toch niks aan veranderen. Maar misschien idd wel verstandig om zo snel mogelijk te laten testen of je het gen hebt. Maar dan zal je dus eerst de knoop moeten doorhakken of je borstvoeding gaat geven ja of nee. Dan weet je ook ongeveer wanneer je het kan laten onderzoeken. Hier lang geslapen, en dat terwijl het pas half 7 is geweest Ik ging om half 9 al richting bed, doodop was ik. 9 uur heb ik niet meer gered, toen had ik de ogen al dicht. En om 6 was ik al uit mijn eigen wakker, uitgeslapen en wel
mogge allemaal, @Marian : jemig dat is ook wat dat je vader nu toch drager is. Maar idd je kunt er nu weinig aan doen natuurlijk. Je kunt je wel druk lopen maken maar daar heb je alleen jezelf maar mee. @Miranda : heerlijk he zo lekker vroeg op bed @Patroes : Balen dat Proch nu net ziek is @juut : Balen zeg van het voorwiel. Hopelijk is die nieuwe wel goed! Wel netjes van ze trouwens dat ze een nieuwe opsturen. Waar heb je besteld als ik vragen mag? En hoe hebben de kids vanacht geslapen? @hier Vandaag naar het ziekenhuis met Erik. Ben benieuwd of ie wat is gegroeid Over 'n half uurtje vertrekken. Richard heeft ochtendje vrij. Die gaat vanmiddag weer werken. Had gisteren nog de huisarts gebeld. Assistent aan de lijn en verteld dat ik soms na het eten helemaal onwel word. Gisteren kreeg ik namelijk na het eten ( week eerder was het ook al gebeurd ) dan opeens dan gaat mijn maag opzetten en dan voel ik keihard iets in mn maag kloppen. Net een ader zeg maar. Maar dat voel je dan gewoon aan de buitenkant. Zelfs als ik sta. En dan word ik vreselijk onwel. Was gisteren dus voor de tweede keer gebeurd. Zij ging overleggen met de huisarts om te kunnen regelen of er geen spoed gezet kan worden achter die maag/darm onderzoek. Moet vanmiddag even terug bellen. Maar goed, ik denk dat ik ga pleiten voor eerst snel een MRI scan ofzo. Want er zit echt iets niet goed in mijn lijf!!
Heel goed Hedwig. Tijd voor actie!!! Haha gisteren aan de etenstafel zei ik nee en schudde nee. En Carmen deed mij na met nee schudden haha. En nu iedere keer als ik t doe, doet zij t ook. Leuk Vanmiddag komt de kinderfysio weer voor Devin. Ze gaat de testen opnieuw doen omdat ik heb aangegeven dat ie vooruit is gegaan.
Ze vond Devin erg vooruitgegaan hoewel hij nog steeds een achterstand toont maar dit is te overzien. Over 2 weken komt ze nog een keer en adh daarvan maken we een nieuw plan de campagne.
hier vandaag gezellig gewerkt, heb zulke leuke collegaatjes! na het werk nog gauw even in boz de stad in geweest, is daar grote braderie. bij de liefwinkel allemaal dingen voor 5 euro en bij de mexx ook stukken goedkoper dan normaal dus nog 3 dingetjes gescoord! thuis de gezellige verhalen van yara en seth gehoord. seth had meegedaan met dansles en hij vond het helemaal super! en yara vond het daardoor helemaal te gek dus na de vakantie denk ik 2 kindjes op dansles lekker frietjes op om het begin van de vakantie te vieren patries wat goed en fijn dat ze de vooruitgang van devin zag! ben benieuwd wat ze er over een week of twee over zeggen! hedwig hoe was het in het ziekenhuis met erik? en ben jij wat wijzer geworden. goed dat je gebeld hebt nr de huisarts. ik ga me steeds bezorgder maken zeg. lief dat je vroeg hoe ze geslapen hebben. we kunnen hier steeds beter en vaker doorslapen, de ochtend blijft vroeg, maar niet extreem gelukkig, steeds een uur of zes nu. fietsje heb ik besteld bij bartsmit lidia hoe was de bruiloft? leuk feestje gehad? miran heerlijk toch zo; n lange nacht! sandra spannend hoor indy voor t eerst uit logeren..ben benieuwd hoe ze het echt vond!