MOMMIE VOLGENS MIJ IS HIER ECHT NIET OVER GESPROKEN HOOR? Vraag me eigenlijk stiekem een beetje af waarom je zo reageert?! Daarbij snap ik geloof ik je zins opbouw niet, heb het al 3 keer terug gelezen... is er hier over gesproken????? Hedwig Hoeraaaa das positief zeg! En wat goed dat je ook meteen begrip e.d. hebt! Héérlijk! uhm ow ow ben alles alweer vergeten! MIran nog 1 nachtje hopelijk... arme jij en joris! Wanneer maak je je zwangerschap bekend? {of heb ik hierover heen gelezen?} zo nu Kyana haar pilleke geven...... ben benieuwd....
Sandra wat goed om te lezen dat de 1e indruk goed was, dat scheelt al enorm veel. Fijn dat je herkenning vind bij de rest in de groep, zet 'm op meid!
hey san onze post was bijna samen Wat ontzettend goed te horen dat je er een goed gevoel bij hebt! Alweer een korreltje he meis, of misschien wel 10!!!!!! xxx
@ Sandra -> wat fijn dat de eerste dag zo is meegevallen en het groepje ook leuk is! Dat scheelt ook een boel! Nu alles laten bezinken... Knuf! @ Anniek -> wat spannend met die pilletjes! En bekendmaken? Pas na 11 mei. Zo ook voor Joris. Mijn moeder, broertje, zus en schoonouders weten het. Verder een paar vriendinnen. Maar zoals mijn vader en met zijn nieuwe vrouw en de rest van de familie nog niet. Bang dat het bij Joris terechtkomt en dat is nu net weer niet de bedoeling. Joris is heel gevoelig en stel het gaat de komende weken nog mis, vind ik dat heel lastig uit te leggen. Als we de echo hebben gehad op 11 mei, dan vertellen we het aan Joris en mag ook de rest het weten. @ Hedwig -> ik ben zo blij met jouw positieve berichten de laatste dagen! Zo fijn dat het MKD zo goed valt en iedereen eromheen en ook jij zo positief bent! Nu idd Owen nog... @ Marijke -> hihi, die Renske! Wilt wel, maar vind het nog veel te spannend om alles eromheen te bekijken met fietsen. Joris? Vandaag nog echt ziek. Is echt niet in orde. Heeft vandaag op de hele dag alleen water gedronken, iets anders wilt hij niet. En qua eten een half broodje, een half aardappeltje en 2 stukjes vlees. Dus echt geen vetpot. En ik? Pff, vraag me soms echt af hoe ik dit vol moet houden. Ben net pas 8 weken. Ene dag gaat het redelijk, maar zodra ik ook maar iets doe protesteert vooral mijn maag. Ik las op internet dat de piep tussen de 9 en 11 weken ligt en dat daarom de meeste vrouwen zich vanaf 12 weken beter voelen. Ik hoop zo dat ik ook bij die meeste vrouwen hoor Zo genoeg geklaagd
Nee helemaal niet! Toen had ik nergens last van de eerste maanden! Maar ja, toen had ik wel nog geen darmproblemen. En sinds de darmproblemen ook vaker misselijk, maar ja nooit zo erg als nu gehad...
Zo morgen een vergaderdag op school van 8.30 tot 17.00 uur....pffff Dus nu maar naar bed toe! Owja heb de knoop doorgehakt wbt de veranderingen op school! (Juut en Anniek weten wel wat ik bedoel)
san superfijn dat het meegevallen is meid! ben trots op jou! carla goedzo! doorhakken geeft rust, het gaat je lukken! wel raar! verder moet ik maar s gaan slapen. half uurtje geleden terug van ouderavond. was heel erg leuk, iedereen tevreden. wel spannend en ik praatte beetje snel (natuurlijk..), maar dat mag de pret niet drukken. morgen nog een ochtendje werken, we hadden beter kunnen blijven slapen weltrusten iedereen
Goedemorgen, @ Judith -> idd, dan had je beter daar kunnen blijven gezien het tijdstip! Maar wel fijn dat iedereen tevreden is! @ Carla -> succes vandaag!! Dat word een pittige zit! Joris weet superonrustig geslapen! Jeetje! Nu ook koorts (40.1) erbij, waar dat vandaan komt? Niet alleen van de pseudokroep. Tenminste, zo zijn we dat niet gewend. En dit is al nacht 3... Dat word denk ik een lange vakantie... 3 weken ipv 2! Ach ja!
hmmm Carla nou ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hihihi. @Sandra : fijn dat de groep bevalt! @Mommie : snap de reactie ook niet helemaal....... @Miranda : dikke knuff voor je! Ik hoop dat je je snel beter zult voelen! @Hier Erik thuis. balen joh. Net vandaag hebben ze een invaljuf omdat hun eigen juf had een afspraak. Komen daar aan net. Heel de klas in chaos, muziek aan, kinderen druk. Niet mega maar toch anders. En de juf die het allemaal wel prima vond. Erik liet me meteen al niet meer los. En kreeg hem ook niet los. Wilde persee weer naar huis. Tja, ga nu niet meer moeilijk doen hoor. Dus hup mee naar huis. Morgen laatste dag en afscheidsfeest en eigen juf is er dan. Dus dan is het klaar.
@Juut : een geslaagde presentatie dus. Super joh!! @Miranda : hmmm Joris nog steeds ziek dus. Balen zeg. Beterschap voor hem!!!
hedwig sneu hoor IK WIL EEN BAKFIETSSSSSSSSSSSSSSS waarom zijn die kl*te dingen zo duur? en waarom zijn 2e handjes nog zo duur en zo snel verkocht zucht!!!!!
@ Anniek -> te erg in trek dus die fietsen. Mij lijkt het persoonlijk niks, vind zo fietsen al zwaar genoeg (heb een conditie van 0 haha). @ Hedwig -> goed zo! Lekker mee naar huis! Zo zijn de laatste dagen natuurlijk niet leuk voor Erik. Ga je morgen nog iets bijzonders doen met het afscheidsfeest? Hier ff plat op de bank met Joris...
nou hier is de school maar 500 meter denk ik zowat maar aangezien ik als gastouder werk en ik meer kindjes gaan krijgen heb ik anders een probleem met vervoeren want lopen met 3 van 4 en 2 van 2 en 1 van 0 lukt niet hoor nét dat 1 kindje niet doorgaat. van 1 kant niet erg omdat ik een gemengd gevoel bij had ivm de flexibiliteit en de hoeveelheid uren {28 uur} van de andere kant erg jammer. Morgen komt nog iemand met 1 kindje van bijna 4 en 1 op komst... en ben nu naar een oude bekende aant mailen..... die is zwanger! PLus ik hoorde nog iemand die gestopt is met de pil dat kindje gaat ook komen maja duurt dan nog 1 jaar... en daarbij is er nog een in de pen die ook zwanger wil worden mja is alleen dus gaat op donatie
is een bolderkar dan niks voor je Anniek? Die hebben ze ook van die speciale voor kinderdagverblijven. Ook niet erg goedkoop natuurlijk. Maar volgens mij niet zo duur als een bakfiets hier oa een link van zo'n soort kar Bolderkar kinderdagverblijven en instellingen
hedwig lief dat je meedenkt! Hier kan ik nog eens over denken, ik kende namelijk alleen degene die je moet trekken en dat is lichamelijk niet te doen... Denk helaas dat de last van al die kids te zwaar is om te trekken... en als het regent.... bakfiets zit heel het spul droog en ik een poncho...
my god wat een prijzen! dacht hey die is handig en leuk; slik 1570 euro! {trutle kiddy bus} de andere tijd wat klein en missschien niet handig met een baby denk ik....
ja idd best een prijzen he Maar volgens mij kan je ze ook goedkoper krijgen. Dit is maar een random site. Voor de bolderkar heb je ook huiven. Komt wij zijn ook beetje aan het kijken voor een bolderkar. Graag een opvouwbare. Geen idee of het te doen is hoor met Owen..... Daardoor kwam ik ook van die bolderkarren tegen voor kinderdagverblijven. Zag zelfs een bolderkar waarin je wel 6 baby's kon vervoeren. Allemaal in van die babyschalen. Zag er best gezellig uit hihihi. @Miranda : hoe is het nu met Joris? En ik heb voor morgen als afscheid 2 boeken gekocht voor de klas. Dacht: kan wel weer appart gaan trakteren maar dat had ie net gedaan ivm zn verjaardag. Dus 2 mooie prentenboeken. ( eentje heet Vergeet-me-niet. Gaat over een olifantje. En de tweede heet : iedereen is speciaal en dat is met een Christelijke ondertoon. Heb ik speciaal voor gekozen omdat het een Christelijke school is ) Voor de juffen heb ik een kaartje en een doosje Merci. En voor alle meesters en juffen voor tijdens de koffie een bakkie cellebrations. ( of hoe schrijf je dat? hihihi ) Een kindje had al verklapt dat ze voor Erik ook een kadootje hadden. Zodat ie ons niet vergeet zei dat jongetje. Zo lief!!!