Marian, je hoeft t niet weg te wuiven, maar ook niet alle aandacht er op vestigen. Je kunt wel zeggen dat je het erg vervelend voor haar vind en dat heel veel kindjes hier last van kunnen hebben. Zo laat je zien dat je wel naar haar luistert, of t dan wel of niet zo is. En leuk Bas naar psz (FOTO) ;p En gelukkig dat t beter gaat met Anko en Daan zeg, vreselijk die kleintjes zo hoesten en proesten. Gaan Lotte en Martijn (of zijn die al)ook op zwemles?
oja C is goedgekeurd ;p wond zag al minder rood ook. Ze wilde alleen niet dat de arts er naar ging kijken. Bloedwaardes waren ook prima over ruim 3 weken weer terug op controle. Lidwina, heb ff 2 tassen gedumpt bij je vriendin in de tattoo shop
marian mijn broer heeft veel groeipijn gehad. Geef haar gerust een paracetamolletje! instrijjken met iets van spirofloor oid wil ook wel eens helpen. Schijnt een vreselijke pijn te zijn. miran nope geen duidelijkheid zoals altijd maar ben nu een beetje rustiger maar savonds moet ik eigenlijk zulke dingen beter niet lezen.... hopelijk gaat het met de misselijkheid steeds een beetje beter
Morgen, @ Jucade -> fijn dat het met C. steeds beter gaat en de wond ook goedgekeurd is! @ Marian -> ik heb geen ervaring met groeipijn. Anders idd een paracetamol geven als ze 's nachts komt? Misschien vind ze dat zelfs zo vreselijk (om er een te nemen), dat ze niet meer komt ervoor? Mits het dan niet echt zo is? En Bas, wat is hij al groot hé! Naar de psz! Wel fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft daar! En arme Anko. Hopelijk ook voor hem snel verbetering!! @ Hedwig -> fijn dat het afscheid leuk was verlopen. Wel jammer natuurlijk dat Erik geen enkele emotie toonde. Nu op naar de volgende stap. Spannend hoor, maandag de eerste keer naar het MKD!! @ Anniek -> hopelijk dan wel snel duidelijkheid... Wat een rotsituatie weer hé! Tijd dat jullie eens eindelijk weer in rustig vaarwater terecht gaan komen!
's Nachts geloof ik het ook wel, ik kan me niet echt voorstellen dat ze er 's nachts over 'liegt'. Ik masseer haar benen dan altijd even en als het niet gaat krijgt ze een pilletje. Maar overdag kan ze als ze bijvoorbeeld uit school komt rennend naar me toekomen maar als we dan naar huis moeten lopen zegt ze ineens dat ze zo'n pijn heeft en dat ze niet meer lopen kan. Dan wil ze op het buggyboard terwijl ik graag Bas erop wil hebben zodat we door kunnen lopen. En met zijn tweeen erop daar kan dat bord niet tegen. Dan heb ik een hoop ellende en een krijsende Lotte. En dan schaam ik me dood dat ik haar niet een twee drie tot de orde kan roepen.. Ik voel me dan zo falen! Thuis vind ik het niet zo erg, maar op een vol schoolplein... Hetzelfde als ze met iemand wil spelen en ik zeg dat dat vandaag niet kan, dan kan ze ook gillen schreeuwen, aan de wandelwagen hangen en noem alles maar op. Het lukt me dan niet om haar snel rustig te krijgen. Hoe moet ik daar in de vredesnaam mee omgaan? Ik heb geen supermarktscenes gehad toen ze twee/drie waren, maar nu komt het dubbel zo hard toch nog de kop op steken. (Had het liever toen gehad....)
marian ze is een dramaqueen gelukkig heb je maar 1 anders wordt het een drama king! Nee flauw, hier ook hoor met het afspreken en Kyana zegt ook wel eens; mijn benen doen pijn enz, maar das gewoon omdat ze niet meer wil lopen.... Soms helpt een compromis hier goed, jij mag 5 minuten erop en dan devin weer....
Moeilijk Marian........idd een compromis maken met Lotte? Eerst Bas een paar minuten en dan zij. Fijn dat het beter gaat met Daan en Anko! @Jucade : wat goed dat het goed gaat met C dr voetje! En met D ook alles goed las ik. Druk aan het optrekken enzo! Gaaf hoor! @Miranda : hoe is het met jou? En met Joris?? @Hier Owen klinkt ook als een zeehondje sinds gisteren. Gelukkig is ie er niet echt ziek van. Vandaag komt mijn moeder en mn beste vriendin schoonouders komen ook. Hebben we het morgen tenminste lekker rustig hihihi. ondertussen worden we echt knettergek van het gegooi van Owen En dan elke dag meerdere keren gooit ie mn hele bestekla op de grond.....zucht. En andere lades moeten er ook aan geloven. Lijkt soms wel alsof ie zich verveeld. Dat heeft ie altijd al gehad. Zo vluchtig met alles. En heel soms dan is ie compleet geobsedeerd door 1 speelgoedje. Helaas blijft dat nooit voor erg lang....
hoi! gister heel hard gewerkt, helaas weer n kindje van een andere groep met de ambulance mee daarna gauw nr huis om te koken want de meiden kwamen hier eten met zn 4-en (om de twee maanden eten we bij iemand thuis, 2 van de 4 zijn van die echte keukenprinsessen, ik helemaal niet haha) maar gelukkig kwam alles toch nog best goed rol met de kids naar de mac, was leuk geweest. alleen voor ons doen lagen ze erg laat in bed, rond half negen/negen uur pas. van half 4 tot half 5 in de weer geweest met een spugende yara (iets teveel ijs op misschien..)? en helaas is ze nu nog niet in orde en ligt met een dekentje op de bank..en ze is net weer in slaap gevallen zelfs! zo vaak aan het begin van een vakantie, net of ze altijd alles inhoudt tot het moment ofzo? vandaag dus maar lekker rustig aan... hedwig het wordt steeds moeilijker he, met owen thuis. zou idd verveling kunnen zijn waaruit frustratie ontstaat. anders s wat nieuwe dingen proberen, zoals bv voelzakjes maken. gewoon paar oude panty's of sokken, en daar allerlei dingen indoen zoals ongekookte pasta, rijst, noten, vogelzaad etc. goed dichtknopen en in een grote ton/mand doen. leuk om te voelen, veilig om mee te smijten, en goed om in en uit te laden. wie weet vindt owen het eventjes leuk. en vandaag dus vast een gezellig dagje, probeer er van te genieten meid1 je verdient wel even afleiding marian wat lastig zeg, dat lotte af en toe zo dwars kan doen. kan me voorstellen dat je daar nu niet op zit te wachten. maar ja, als enige dame in het gezelschap moet ze soms wel van zich laten horen. duidelijke afspraken maken helpt idd misschien, en anders bv op een weekkaart laten zien op welke dagen ze af mag spreken met een vriendinnetje bv. en groeipijn, seth heeft er ook heel veel last van, maar snachts. dan geef ik m ook paracetamol jucade fijn dat het met het voetje de goede kant op gaat!
voelzakjes.........wat een goed idee!! Zal eens panty's kopen van de week ( draag ik niet namelijk ) En dan vullen. Geen idee of het zal aanslaan. maar kan altijd proberen he Bij Owen is alles vaak van korte duur helaas. Balonnen zijn leuk ( vul ik ook met van alles ) maar dat is ook maar even. Speelgoed wissel ik zo veel mogelijk af. Alles met licht en geluid zijn de laatste tijd erg in trek. En natuurlijk water. Vind ie fantastisch. Daarom zal ik zo blij zijn met goed weer. Kan ie lekker buiten met de watertafel spelen....... en zo niet dan zet ik het gewoon binnen neer Puzzelen wil ie niet, tekenen niet, blokken ook niet meer. Hij laad gewoon alles uit. Zet alles wat geluid maakt aan. En maakt dan zo een rondje. Is de een afgelopen dan word ie weer aangeklikt en zo door naar het andere. Dat doet ie af en aan en ondertussen laad ie m'n kasten uit. Buitenspelen vind ie schitterend! Maar ook daar zoekend. @Juut : arme Yara dat ze ziek is. Beterschap voor dr. Hier Erik ook al paar dagen ziek. Overgeven en hoesten. Lijkt nu wel wat beter te gaan gelukkig. Het heerst ook zo enorm he
dag dames! miranda hoe gaat het inmiddels met joris en zijn keeltje? en met jou misselijk zijn? anniek, babboe heeft vaak aanbiedingen waarop je met veel korting die fiets kan kopen. dan kan je al snel op de helft zitten. zoek even op, ze zijn wel in nieuwe handen, het bedrijf, dus misshien doen de nieuwe het niet? in elk geval, ik zou neit gaan voor een tweedehands. je gebruikt het ding behoorlijk, dus... en mijn fietsenmaker zij dat hij alleen babboes maakte omdat hij in andere bakken nog geen zak aardappelen zou vervoeren. je hebt ook kinderwagens voor drie kinderen achter elkaar ofzo. die halve buggies? daar ben ik neit in thuis, maar het is de moeite waard om te zoeken. daar kan je ook veel mee, de kleinste daarin en de grotere aan de wandel, al dan niet met een tuigje... ik zou niet gaan voor een bolderkar, dat lijkt me heel zwaar. dat is de bak ook wel, maar dan kan je gewoon een versnelling omlaag en langzamer. aan de andere kant, als je handig bent kan je zelf een bolderwagen maken. ohja, en ik had al berekend dat ik 7 kindferen mee kan op de fiets, 4 in de bak, 1 achterop, en zo'n karretje erachte r met twee. of ik dan nog vooruitkom is een tweede carla, jeetje zeg, nog even een flinke wissel. ergens fijn hoor dat je directrice zo'n vertrouwen in je heeft en leuk weer een uitdaging, maar jeetje, je klas in de steek laten daar zou ik als mama neit echt blij mee zijn geloof ik, zeker neit als het de leuke goede juf betrof en dan volgend jaar groepen omlaag... bij ons heb je echt wel bovenbouw juffen en onderbouw juffen. er is iets wat je goed ligt. ik hoop dat het je ligt en dan kan je gewoon erg fijn weer wat anders draaien, maar als je meer een jufjuf dan een tutjuf bent kan me ook voorstellen dat het lastig is. veel te overdenken zeg.... judith, jij hebt het ook drukdrukdruk.... leuk zo'n eetgroep zeg! en natuurlijk veel lekkerder die mac dan dat eetclubje en natuurlijk met papa nog eventjes extra een ijsje,...hoop dat ze zich weer wat beter voelt. vanavond maar weer aan iets groens? lijkt me heftig trouwens met een kindje naar het zh... gister weer logeeravond? en wat fijn dat je gewoon lekker reageert, houd ons lijntje open sandra, de eerste week achter de rug. kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent. was toch de eerste week? hoe heb je het ervaren? geniet maar zoveel je kan van de rust die je kan vinden. hoe gaat het met indy en jarno? en je moeder nog steeds een langzame stijgende lijn? knuf meis, rustig aan. marijke, hoe gaat het met stijn op school? en met zijn exzeem? je mag best iets meer vertellen hoor lidia, hoe gaat het daar? net weer twee feestjes gehad... leuke foto gezien van elise in haar bedje. wat is ze blond zeg! en wat geweldig die lollies! hoe heb je die gemaakt? met een speciale vorm? vertelvertel!!! jucade, hoe gaat het nu? en de kleding is inmiddels al verwerkt vind het leuk dan deetje zo lekker bezig is met lopen enzo. kan ie misschien kaatje weer een stukje bijlopen nu ze eventjes stil stond hoe is het verder met haar? mommie, knuf marian,tja, lotte weet wat ze wil en ook wanneer ze het in kan zetten dus. goede eigenschap voor een meisje met vier broers maar idd, ik vind het ook lastig als rune besluit om buiten iets te willen waar ik het niet mee eens ben. zeker omdat het dan zo lastig is om op je strepen te blijven staan. maar weet je meis, die van ons hebben dat allemaal in meer of mindere mate hoor, je bent neit de enige. ik zie me nog buiten staan met een gillende rune en ik vijftien meter verderop aan het wachten. deur open, hoofd naar buiten, keek naar rune, zocht de mama, zag mij, hoofd weer terug, deur weer dicht tja hou vol meis, geef niet te veel toe, das een beetje de valkuil, en dan ook kunnen inschatten wanneer wel en wanneer niet... ik ben neit heel bekend met groeipijn. alleen mijn oudste had er laatst last van. en ik ben dan ook van de calendula olie en de massage. voor het slapen trouwens, dat maakt haar rozig en rustig, scheelt nachtrust. schiet ze ook omhoog? ik moet je bellen om even te plannen, maar ik geloof dat ik er niet heel goed in ben komt vast goed. hedwig, vond het zo'n positief verhaal over de school. had ik nog neit gezegd, maar echt! klinkt goed! en natuurlijk heb je twijfels. dat heeft iedere moeder over alle beslissingen. ben zo benieuwd hoe hij gaat draaien, en wel fijn dat ze willen kijken naar een terug gaan naar een gewone school. dat vind ik ook wel fijn hier. omdat ik het gevoel heb dat ze dan alles eruit willen halen wat erin zit. tja en als het niet lukt... zien we dan wel weer. het gaat erom dat ze goed grootkomen... en je hulp is begonnen toch? dat is ook fijn! eindelijk mesnen erbij die wat meer weten hoe of wat! hoef je iets minder blind te zwemmen. vind de voelzakjes van judith een leuk idee voor owen. kan me voorstellen dat het steeds zoeken is naar nieuwe dingen voor hem. dingen die hij kan overzien, die hem vasthouden en die voor jou niet onpractisch zijn. misschien ook kijken voor een reserve bestek set met botte messen? en een extra bestekbakje? je kan van bestek trouwens ook zo'n windgong maken he. zo'n mobiel... heb ik nu iedereen gehad? ben overzicht kwijt hier chaos, wil verder met mijn tuin, dus ga ik dat doen. was stapelt op. jeetje, het blijft knap. (oh marian, en jij hebt nog meer was dan ik, maar ik vind jou ook echt georganiseerder dan mij, dus scheelt) zal wat fanatieker proberen te worden, maar mijn hoofd loopt over...
Wow heel verhaal Lidwina.. ^^ Vandaag een mwah dag, C op tijd wakker en krijsen beneden, ze ging ff over de rooie. D ook wakker, die wilde niet meer slapen en zat ik beneden met stiksjaggie kids :s word je niet vrolijk van. Maar goed, de rest vd dagen daarvoor waren ze ontzettend lief, dus dan mag t wel eens he. J gisteren voor t eerst op zwemles en hij deed t zo goed, papa en mama trots
zo ben ik ook weer ff.... Hier de gelukkige eigenaren van een bakfiets met stuur dan wel, wilde eigenlijk een stang, fietste ook fijn maar kwa lichaamshouding ben ik nu voor een stuur gegaan. www.bakfietsweb.nl Verder Kyana op een feestje., kunnen wij ff proberen hem in elkaar te zetten!
jarig: Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Minimuisje: uitgeteld op 24 november 2012!
Hoi allemaal. Hier idd de eerste week erop zitten. Erg spannend, en veel nieuwe indrukken. de eerste indruk o.k. Maar had ik volgens mij al gemeld hier. Ik heb er wel vertrouwen in, dat ik de komende weken doorkom..... Juut, heb je een sms je gestuurd. Maar lees net dat yara ziek ik, dus laat maar ff weten of het wel uitkomt. gr. sandra
hoihoi gelukkig is yara weer wel opgeknapt. vanmorgen een uurtje op de bank nog geslapen, daarna redelijk oke. het was geloof ik half drie toen we s gingen aankleden hier, dus heerlijk luierdagje. wat plannen gemaakt voor n nieuw werk/computer/knutselhoekje op zolder, leuk. dus weer op nr de ikea binnenkort morgenmiddag was san in de buurt dus die komt gezellig even langs met indy. hoop dat t weer een beetje meezit, en anders maar iets overdekt opzoeken. anniek wauw heb je m al? supersnel! is het in elkaar zetten gelukt? jucade leuk dat j de zwemles tof vond! lidwina dat was een gezellige koei van een reactie! (haha rare zin) ben je de tuin in geweest tussen de buien door? en ja die was..ik heb zelfs al het gevoel soms dat dat hele dagen kost. en mijn droger moet ik zo'n 3 tot 4x opnieuw aanzetten voor ie het doen wil dus het klopt wel haha. succes met alles!
zo even de vlaggen ophangen voor hedwig huppakee! zo! van harte proficiat hedwig! op naar een mooi nieuw levensjaar met meer rust voor jou!
zo, jullie zijn vroeg!! hihihi dankjewel @Juut en Sandra : veel plezier vandaag!! @Lidwina : wauw hoe lang heb je op die reactie gezeten? Wel mega lief hoor! En een mobiel van bestek. Dat is een goeie! Zal eens zoeken op internet hoe je dat moet doen Gisteren veel plezier gehad met mn moeder en mn beste vriendin. Nuja, vooral met mn vriendin dan. Is altijd lachen als ze er is Heb in een deuk gelegen hihi Nog een paar jaartjes geduld en dan komt ze hier in de buurt wonen
gefeliciteerd hedwig!!!!! wat onwijs leuk dat ze misschien in de buurt komt wonen! judith en sandra, veel plezier vandaag! hoop dat het mooi weer word. enneh, je hoeft toch niet in de buurt te zijn dat zitten jullie toch wel. anniek, foto!!!! jucade wat lekker, dat ie zo goed ging op zwemles. hoop dat kaatje snel weer beter is. niet leuk zo'n ziek stelletje. en de tuin is het toch neit geworden. ik loop een beetje vast op kracht (heb ik niet en er moet eerst getegeld en gegraven worden en ik heb geen bijl voor he omhakken van spul) en ik weet neit zo goed hoe ik de achtertuin moet doen. ik heb er geen geld voor, dus het moet echt gratis opgehaald kunnen worden overal. ik heb geen schutting tussen mij en de buren en ik heb wel een vage border en ik weet niet zo geod hoe ik dat aan moet pakken pfff, ik wil zo graag een lekker plaatsje met een paar bakken aan de kant, maar hoe en waar? komt vast geod