Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    komt allemaal goed Lidwina! Tis een kwestie van geduld ;)

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Lieve Hedwig! GEFELICITEERD!! Fijn dat je gisteren al een erg leuke dag hebt gehad!!

@ Anniek -> wauw, heb je hem toch al snel! Foto als die klaar is?

@ Judith -> heel veel plezier vandaag met San!! En shoppen bij de ikea voor een leuke hoek op zolder is natuurlijk altijd leuk!

@ Lidwina -> hoe het hier gaat? Joris elke dag iets beter. Gaat langzaam. Maar hij heeft wel zijn streken weer zo goed als terug, dus het gaat echt de goede kant op ;) En met mijn misselijk zijn? Pff, hou op! Heb het er zo mee gehad, maar ja, kan er nu weinig aan doen. Ene dag gaat het redelijk en andere dag kom ik geen stap vooruit. Misselijkheid is gewoon zo vervelend! Bah! Mijn hoop gaat uit naar de 12 weken, dat ik me vanaf dan beter ga voelen (al hoop ik toch stiekem dat het sneller is dan die 12 weken!) Komt goed en de gyn zei, dat misselijkheid toch een goed teken is. Laten we dat maar hopen!

@ Jucade -> wat goed van J. op de zwemles! Go J.!

@ Sandra -> wat goed dat je er vertrouwen in hebt! Knuf!

Iedereen een fijne zondag :)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een gezellig dagje van!

Sandra
    super dat je indruk goed is!
    En veel plezier met juutske {hahaha die hou ik erin!}

Bakfiets.... pff wat een klus man. Je krijgt echt werkelijk alles los kei veel schroefjes enzo en de handleiding is enigzins incompleet pff maaarrrr gisteren zo rond een uur of 14 echt begonnen en gisterenavond om 22 uur zijn we naar bed gegaan, nu is hij dan wel zo goed als klaar maar hebben nog wat onderdelen over dus we gaan kijken waar nog iets moet!

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

oei onderdelen over.... hadden wij niet geloof ik;)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allereerst HEDWIG van harte met je verjaardag!

LOL, is niet de bedoeling Anniek, foei!

Straks met t hele span op verjaardag.

C zit constant op de driewieler lol en hele verhalen. ;p

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidwina,
    we zijn alles nog eens nagelopen maar kunnen niet vinden waar we iets missen. Waarzijnlijk zitten er 3 'rondjes' bij voor de opspanning van de regenkap, daar stond niets over beschreven in de beschrijving. verder nog 5 bouten die werkelijk nergens passen en nog wat plastic spul wat vast geen waarde heeft! hihi

7. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi hoi.

Hedwig,,, :) gefeliciteerd met je verjaardag .

Verder nog niet terug gelezen . Gisteren uiteten geweest met schoonouders bij de sushi restaurant .en vanmorgen gezwommen met de kids. Vanmiddag naar mijn ouders voor wat spullen voor koninginnedag.

8. lidia

lidia Fanatiek lid

Hallo..

Hier druk weekeinde gehad. Gisteren uiteten geweest met schoonouders naar sushi bar en vanmorgen met Damian en Elise gezwommen . Daarna spullen gehaald voor koninginnedag bij mijn ouders.

Hedwig .. Gefeliciteerd met je verjaardag .

Anniek .. Haha spullen over van de bakfiets ;)

9. lidia

lidia Fanatiek lid

Oei 2x zelfde verhaal :)

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even gauw in de reclame van peking
    met san en indy nr binnenspeeltuin geweest, was erg gezellig. kinders gingen alle3 zo'n beetje hun eigen gang :)
    en zochten de meest vieze snoepjes van de hele wereld uit, die zouden verboden moeten worden. echt!

lidia gaan jullie echt met de hele familie in t oranje dan met koninginnedag?

gezellig hoor jucade, zon kletstante op een driewieler! verjaardag leuk geweest?

anniekske ik vind dat wel een oke naampje! :) en ach die paar onderdeeltjes..

miranda getsie toch! hoop dat t maar gauw voorbij gaat!

oe t begint weer! doeiiiiii

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

sodepiepers wat een geweld buiten zeg! regen, hagel....pfff, ben blij dat ik binnen ben...

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen...

kunnen ze het weekend net gewoon 5 dagen maken? en de werkweek 2?
    of de week verlengen tot 10 dagen en dan 5/5 :)

nouja weekend voorbij in ieder geval. Verrek van de rug pijn maja we gaan door he! Morgen weer fysio eigenlijk sporten maar ga toch maar vragen of ze mijn rug los kan maken want brrr....

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen allemaal ( nog net hihi )

@Lidwina : noodweer weer voorbij bij jullie?

@Anniek : hmmmm voor zo'n week teken ik ook wel voor hoor. 5 dagen weekend en 2 dagen werken :D

@Hier
    Erik eerste dag mkd. Heb net gebeld hoe het ging.
    Ze zeiden dat het heel goed ging. Hij had al paar keer aangegeven of ie iets niet wilde. Maar voor de rest is ie heel stil. En ze moeten echt hem erbij betrekken. Want je vergeet hem makkelijk omdat ie zich terugtrekt.
    Zagen nu al een aantal dingen waar ze al aan zouden kunnen werken met hem.

Ze hadden natuurlijk Owen vanmorgen ook even gezien.
    Ze zei al ; echt een totaal ander kind dan Erik. NIet alleen kwa uiterlijk maar ook wat karakter betreft. Daar zullen ze hun handen meer aan vol krijgen dan aan Erik.
    Ze hadden Owen maar even gezien natuurlijk, maar die indruk hadden ze nu al.

Owen ook best wel ziek. Hoesten, benauwd, last van zn oren.
    Morgen toch naar het ziekenhuis. Kan de kinderarts hem mooi onderzoeken. Hoef ik tenminste niet naar de huisarts.

Om 1 uur Erik weer halen. Ben benieuwd hoe het zal gaan met eten. Heb hem zn eigen chocopasta meegegeven en zn eigen tandpasta.
    Benieuwd hoe het zal gaan. Hun ook.
    Zullen het straks wel horen en natuurlijk ook lezen in het schriftje.

Van het weekend bezoek gehad. Was kei gezellig. Ow wat mis ik mn vriendin zeg! Vooral weer na zo'n dagje. Pffff

Merk je trouwens ook wel dat mn kids die drukte niet aankunnen he. Erik ging mee om mn ma en vriendin van de trein te halen. Was ie helemaal in de war omdat ze met zn tweeen uit de trein stapten. Dat snapte hij niet helemaal. Voor hem zijn oma tilburg en tante Marianne 1 persoon ( geen idee hoe ie daar op komt ) Dus nu waren ze 2 apparte mensen. Heel verwarrend schijnbaar.
    Toen ze thuis kwamen ging Erik meteen op de bank zitten met de DS. Heeft daar uren gezeten. Wilde geen drinken en geen cake.
    Toen is ie naar boven gegaan. Oma nog even bij hem geweest.
    Opa en oma kwamen ook. Maar Erik zat alleen boven en uiteindelijk weer beneden maar dan met de wii.

Smiddags niks gegeten en savonds ook niet. Pas toen ze weg waren heeft ie wat op.

Owen moest wel lachen toen ie het bezoek zag. Maar ging meteen op en neer rennen/lopen en fladderen en meteen alles uit de lades trekken en om zijn volgorde neerzetten. Zijn eigen veiligheid creeeren. Toen de rest van de tijd aan de tv gekluisterd. Wilde ook niet aan tafel zitten om te eten ofzo.

Achja, mijn mannekes he :)
    En dan de grootste man die helemaal val slag is en hoofdpijn heeft en uit zn hum. Voelde zich continue aangevallen en reageerde dat af op mij.

Zucht, maar al met al was het wel een leuke dag ;)
    Zondag lekker rustig aan gedaan. lekker niks!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    je zou er zelf autistisch van worden? Bestaan daar ook pillekes van om je dan in te leven? hahaha solly, maar moest wel grijnzen bij het lezen van jou stukje!
    Ik vind het maar wat knap hoe jij hiermee omgaat! Tis niet niks, een man met autisme lijkt me al niet het makkelijkste maar je hebt ook 2 schatjes met hetzelfde!
    Hopelijk is er héél snel plaats voor Owen. En heb je dan ook eens een dagje géén kids? Dat lijkt me wel eens héél goed voor jou! Zodat je eens even wat tijd aan je eigen kan besteden!

pff hier echt méga rugpijn voelt bijna hetzelfde als een tijdje geleden toen het weer zo giga mis ging dus moet me vandaag zelf even in acht houden! maar is wel moeilijk hoor...
    zometeen ff fysio bellen!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pfft wat een dag..seth is stiklief maar yara...omg
    dat doet ze anders nooit haha..echt twee megalange onredelijke drift/huilbuien. wat kost dat energie zeg!
    getver! en om niks hoor...tot overmaat van ramp vergeet ze nog ergens haar stickervel van 40 ct met "de mooiste stickers van de wereld" (voor goed eten) en dat ontdekten we thuis.
    niet zo gezellig dus..grmpf..

ga nu gauw t brood invriezen en de rest van de boodschappen invriezen.

goh hedwig, dat je na zo'b verhaal toch nog zegt: het was best een leuke dag! ik vind het knap. het is echt heftig waar je doorheen moet! hoe was het verder bij erik gegaan?

anniek sterkte met de pijn, kon je bij de fysio terecht?

lidwina droog daar nu?

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Vakantie, maar druk druk druk!!! Vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag even naar de stad geweest. Morgen ga ik gezellig naar m'n zusje om Lizzie te knuffelen. Woensdag komt de kapster. Donderdag meet met Lizzie naar het CB voor de 1e prikjes en inpakken! en dan vrijdag vertrekken we heel vroeg naar Engeland!

Juut he balen van de buien van Yara....

Hedwig blij dat de dag al met al leuk was!

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> druk, maar wel een hele leuke week voor de boeg zo te lezen!!

@ Judith -> heerlijk die buien hé (not!). Hier kan Joris er ook wat van hoor, dus ik weet hoe je je voelt. Blij dat Seth tenminste lief is vandaag, dat scheelt natuurlijk wel!

@ Hedwig -> wat spannend met Erik! Had hij er zelf nog iets over losgelaten? Merk je verschil nu al met thuiskomen? En met je vriendin, het is ook zo jammer dat ze zover weg woont hé. Anders was dat een mooie uitlaatklep geweest regelmatig ipv zo af en toe wat jullie kunnen afspreken.

@ Anniek -> nog bij de fysio geweest? Shit hoor, zo'n last. Idd maar proberen de rust te nemen waar je kan!

@ Lidwina -> oei, was dus een leuk begin van de dag met zo'n weer.

Hier vanochtend de gyn gebeld. Ik moest bellen als de druk hoger werd. Nu twijfelde ik vrijdag al, want het kan ook gewoon last zijn van de banden of gewoon het groeien van de baarmoeder ofzo. Maar zelfs 's nachts word ik er steeds vaker wakker van als ik op mijn linkerzij ligt. Dus toch voor de zekerheid gebeld en kan morgenvroeg om 9 uur al terecht.

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai spannend dus Miranda........ Hou ons op de hoogte! Hopelijk is alles goed!

Erik beetje van slag vanmiddag. Was te verwachten he. Verteld niks over het mkd. Enige wat ik te horen had gekregen was wat ie verteld had bij het ophalen samen met zn mentrix.

Toen opa vroeg of het leuk was en papa kregen ze alleen maar een JA te horen. Voor de rest wist ie niks meer.
    Heeft alleen maar aan Mario gedacht hihi.

Had wel enorme honger! Na een banaan en een koekje wou ie nog wat eten. Ik zei dat ie alleen een boterham dan nog mocht en dat was goed!! haha dus heeft ie nog een boterham gegeten en 2 uur naderhand nog avondeten.

Op het mkd ook goed gegeten. Een boterham en een beschuit.
    Dus dat was mega goed.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wauw wat goed van Erik dat hij zo goed gegeten heeft vandaag!!

En ik hou jullie zeker op de hoogte ;) Idd duimen dat alles goed is! Als het fout blijkt te zijn, denk ik dat ik vooral baal dat ik dus eigenlijk voor niks zo ziek ben ervan... Dus ik hoop gewoon dat het nog altijd goed zit!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wat gaan ze nou doen dan als de cyste steeds groter word? Kunnen ze dat dan opereren zonder de baby in gevaar te brengen?

Deel Deze Pagina