Geen idee Hedwig! Wist ik het maar... Ze zei wel opereren alleen als het echt moet. Geloof dat de grens op 12 cm ligt. En pas rond de 20 weken doen ze opereren, maar ook dat brengt helaas gevaren voor de baby met zich mee. Weeën kunnen dan starten... Dus van de ene kant hoop ik dat het niet die cyste is, maar gewoon bij de zwangerschap hoort. Alhoewel ik dat niet herken van toen ik zwanger was bij Joris...
hmmm balen van de onzekerheid zeg BAH Hoop zo voor je dat de cyste zich rustig houd! Wauw 12.000 berichtjes!! Kletskous!
Succes morgen Miran, gaat Sven mee? Hier al 3 dagen een tegendraadse kleuterpuber die constant nee zegt en absoluut niet luistert. Nu was ik er klaar mee en moest ie naar boven van mij na zijn bord eten. Ook constant huilen en als je vraagt wat er is, weet ie t niet, pff. Hij was ook van slag omdat ie nu niet een kwartiertje mocht computeren natuurlijk. Man man.. Uiteindelijk is ie toch lief naar bed gegaan toen ie merkte dat t menens was toen ie nog even beneden kwam voor zijn toetje en t tandenpoetsen.
@Miranda : succes vandaag! @Marian : hoe is het met Daan en Anko?????? @Anniek : Hoe is het eigenlijk met Kyana? Werken de pilletjes al? Dat vroeg ik me vanacht opeens af. Hihihi waar je al niet aan kan denken he @Hier om half 12 met Owen in het ziekenhuis zijn. ben benieuwd hoe het zal gaan. Is onze eigen kinderarts niet he. Is een invaller. Onze eigen kinderarts zit in de ziektewet vanwege zwangerschapscomplicaties. Hopelijk wil deze arts ook even naar owens oren kijken en luisteren naar zn longen. Want hij is best ziek Wilde gisteren amper wat eten en drinken. En als Owen niet eet of drinkt dan is ie ECHT heel ziek
Even snel een update, moet gauw verder... Maar alles was goed! Joris weet het nu ook, ik kon geen oppas vinden en hij moest dus wel mee. De cyste was niet gegroeid, ja ietsjes. Die pijn hoort dus gewoon erbij, een andere verklaring had ze niet. Vanochtend dus aan Joris verteld en hij was gelijk heel positief. Baby kon ook op zijn kamer slapen, dan kon hij de baby troosten als hij deed huilen. Daarna bij de gyn in de wachtkamer pakte hij wat water en gaf hij het bekertje water aan mij. Zegt hij erachteraan; is niet voor jou hé? Is voor de baby! Dus hij is heel positief erover! Het was echt een super gyn. Ondanks dat het maar een kleine check up was, kreeg Joris een hele uitleg over alles. Hoofdje, armpje, billen aangewezen. Hartje laten zien. Zegt hij doodleuk op dat moment; oh dus hij is niet dood, maar hij leeft. Maar hij was helemaal onder de indruk en vroeg zelfs aan de gyn of het een jongen of meisje is. De gyn nam hem daarna mee naar de tafel en pakte een meetlat erbij en liet zien dan de baby nu pas 3 cm is en dat ze dus nog niet kon zien of het een jongen of meisje is. Zo, nu gauw verder, heb afgesproken met mijn zus!
ooo miran wat geweldig! Als ik dat zo lees dan lach ik gewoon! Echt tegek. Duurt nog lang voor Joris maar wel leuk als hij betrokken kan worden. Ook fijn dat alles goed is natuurlijk pff. hedwig nee de pilletjes werken alles behalve eigenlijk, ben er zooo klaar mee he bah! Maar Kyana pakt ze trouw elke avond dus dat is wel erg fijn....
grrr boos op rol! hadden van de week zo'n ns boekje met gratis railrunner en 2e gratis erin gehad met de post en hij gooit altijd alles weg! regelmatig al dat ik met mn kop in de container hang om iets eruit te vissen. nou wilden we vlgd week dinsdag even weg met de trein met zn 4tjes..potverdikkie! leg t altijd zo gauw mogelijk weg al, als ik iets moet bewaren. grrrr. nou ja tot hier mijn irritatie haha. vanmorgen even nr het voorleesuurtje in de bieb geweest, was leuk. nu kledingkasten aan t ruimen (wat kan er veel weg!) kids spelen lekker samen en eten nu even een spekkie. straks nog naar zwemles. anniek wat onwijs stom, pillen die niet werken! miranda gelukkig dat het allemaal goed zat! en wat leuk dat joris zo positief reageerder op het nieuws! toffe gym ook dat ze zo de tijd nam zeg! hedwig hoe was het in het ziekenhuis? jucade j weer een betere dag vandaag? hij zal wel even onder de indruk geweest zijn van alles! en daas soms gewoon even nodig!
@Miranda : wauw wat lief van Joris zeg!! Glaasje water voor de baby En aardig van de gyn dat ie het allemaal uitlegde aan Joris! En natuurlijk super dat alles in orde is! @Anniek.... hmmm dat is balen dat de pilletjes niet werken. Is de poep en plaspoli dan niks voor Kyana. Dat ze daar kijken hoe het komt? Wel super goed dat ze elke dag trouw dr pilletje inneemt!! @Hier Domme kinderarts grrr. sprak maar half Nederlands en luisterde ook totaal niet naar ons. Hielp ook niet mee dat Owen bij binnenkomst al totaal over zn toeren was. In de wachtkamer waren namelijk kindjes en die stonden in zijn blikveld en gingen ook nog eens naast hem spelen. Grote paniek!! Totaal over de rooie en boos en willen hoofdbonken tegen de kinderen aan. Pffff En alles moest precies zo staan van hem> maarja dat snappen kinderen niet. In de behandelkamer natuurlijk alle lichtknopjes aan en uit telkens. zo goed voor je ogen hahaha. Toen moesten alle auto's op de grond en in bepaalde volgorde. Maar goed, hij moest ook onderzocht worden. RAMP!! Oren waren wat geirriteerd maar niet veel. Longen waren schoon. schijnbaar keelontsteking. Uitzieken dus. En zijn lengte en gewicht. Tja, we moesten aan Accare vragen om een brief naar hem te sturen met al hun bevindingen en hun vraag........? En dan eerst bij hun algemeen bloedonderzoek en dan pas naar UMCG. Ja dacht het niet he. Ik ga straks accare bellen en vragen of hun me niet kunnen doorverwijzen naar UMCG naar de clinisch geneticus. Want hoewel Owen in sommige opzichten beetje vooruit gaat ( is aanhaliger bijvoorbeeld ) Toch vind ik dat op andere vlaktes hij verandert en niet ten goede. Hij valt meer, is vaak van afwezig, soms dan bekijkt ie allerdaagse dingen zo verrast alsof ie ze voor het eerst ziet. Zoals zn handje, krijgt enorm rare tics Ik weet het niet. Er knaagt iets aan me als ik naar Owen kijk. Maar kan er geen vinger opleggen......... Tot nu toe heb ik altijd gelijk gehad wat mn gevoelens betreft. Dus zo ook nu ga ik op mn moedergevoelens vertrouwen en zorg ik zelf wel voor een verwijzing.
Juut : heb de kaartjes ook gekregen. Kunnen toch geen gebruik van maken. Moet ik ze naar je opsturen?
oeee hedwig! dat zou echt super zijn! maar weet je zeker dat je er zelf geen gebruik van wil/kan maken? en anders heb ik op d esite van ns gezien dat je vanaf mei een boekje na kunt bestellen, dus die kan ik dan altijd weer nr jou sturen! maar ik zou er echt heeeeel erg blij mee zijn! maar denk eerst nog of je echt niet zelf kan/wil hoor~! en grrr wat een onwijs stomme gang van zaken weer daar zeg..is toch niet te geloven! dat zulke mensen op die posities werken, grrr, en dan nog niet eens goed nl spreken. ik vind je zo sterk he! idd gauw voor die verwijzing met de vuist op tafel gaan slaan! komt goed en dan snel duidelijkheid! xx
pff juut wat een moed om uit te zoeken en ik ben hier de gek die alles gewoon wegmikt... *duikt in e rommella om te kijken of het iets voor ons is* hedwig nouja zeg! Daar sta ik dus echt versteld van he zo van het kastje naar de muur gestuurd worden pff! Volg idd maar je gevoel want een moeder weet het vaak wel! hier gaan we zo lekker uiteten. We hebben vorig jaar een bon via vakantieveilingen gekocht om toen te gaan uiteten ter ere van ons 1e 'verjaardag' van ons huwelijk maar door omstandigheden daar konden we niet gaan en eindelijk gaan we nu!!!!!! Eens ff gewoon rustig tafelen zonder, heb er izn in. Helaas erg veel rugpijn door een scheef bekken dus zal wel een zware klus worden! Morgen en donderdag gelukkig vrij. Er is een aanmelding gekomen voor een kindje in januari {moet nog geboren worden} en die gaat dan 5 dgn van 8 tot 17 komen.... ik moet er overnadenken hoor van 1 kant denk ik jaaaa en andere kant denk ik; misschien beetje veel? Maja van de andere kant natuurlijk ook wel speciaal!
omg! whaaat? vijf dagen van 8 tot 5? dat is meer adoptie dan! zou ik echt noooooit doen, maar goed, das mijn ongezouten mening..(kan ik tegen jou wel doen he ) veel plezier vanavond met het eten, heerlijk is dat, even er tussenuit met zn 2tjes! enjoy! hier moeee..zwemles ging wel stikgoed, ben wel trots. maar verder niet zo mn dagje zeg maar. maar komt weer goed. wil ook net de laatste 3 kilo kwijt, en nu lijkt het lekkers alleen maar harder en harder te roepen..
Hoi dames.. Hier een beetje vanslag . Hadden van de belastingdienst een brief gehad over de kinderopvang van 2011. Moet 10.000 euro terug betalen zeggen ze... Want volgens hun had ik geen recht op kinderopvangtoeslag.. Nou belachelijk natuurlijk en een grote fout van hun kant want Damian en Elise zijn vorig jaar gewoon naar het kdv geweest en ik heb de facturen en het jaaroverzicht om het te bewijzen . Maar de schrik zit er goed in... Nu gebeld en ze gaan het uitzoeken . . Max 2werkdagen . Pfffffff
hey ik zie mn banner staan, daar moet wel s een nieuwe van komen..maar heb ik daar zin in? geloof het niet..of wel?
zo, dat was even mijn schrikreactie. oei oei dan slaat je hart wel even over..hoop dat je snel toegezegd krijgt dat het een dikke fout is! en dan zou je haast schadevergoeding voor de schrik moeten eisen!
Ja zo schrok ik ook Juut . Vooral omdat het echt een fout is van hun kant . Maar ja ik hoop dat we daar ook snel een zaak van kunnen maken. En dan kunnen we weer dromen over de dingen die we wilden doen van ons vakantie geld
Jeetje wat schrikken zeg Lidia......hopelijk is het snel opgelost! Anniek jeetje is niet niks 5 dgn echt gewoon een hele dag een babytje erbij.... Juut, lastig he die kilo's.....die laatste zijn altijd zo moeilijk
OMG lidia, jeetje, hoop dat ze hun fout erkennen:x anniek, jeetje, gewoon 5 dagen een kindje erbij. vind dat heel veel om je kindje te dumpen zeg. ziet ze jou nog eerder als mama maar goed, wel leuk een ukje judith, hihi, had het nog jelemaal niet gezien je banner, erg he! maar een leuke zomerse..... hedwig, vind je school geweldig klinken. wat leuk dat ie zo'n honger had en die arts vind ik een eikel zeg. jeetje, door laten sturen hoor, altijd naar mamagevoel luisteren! en verder hopen dat mamas gevoel er ook vreselijk naast kan zitten. knuf miranda, wat fijn dat ie nauwelijks gegroeit is zeg./ pffff.e wat leuk dat joris het oz ziet zitten vandaag ruilbeurs, dus oud speelgoed mee naar school om te ruilen tegen ander oud speelgoed, maar ik heb het meeste natuurlijk al gedumpt bij de kleingbank lekker handig