even nog snel carla heel veel plezier wensen! maak er gezellige dagen van! en ik wil alles weten over plopsa, wij willen van de zomer denk ik ook nog gaan! lidwina een droevige dag achter de rug, maar fijn dat het een mooi afscheid was. sterkte nog! marijke had t al op fb gedaan maar ook nog hier van harte meid! pfft heb kreupel rugje nu en zere knieƫn, maar de zolder is weer iets verder..maandag naar de ikea en dan hebben we straks voor rol een kantoortje en voor mij een knutselplekje (joepieee!!!)
lidwina zulke dingen zijn nooit leuk he meis carla solly helemaal vergeten te smse! Ook al lees je het niet; veel plezier en zo leuk dat hun van niets weten wbt plopsa!!!! Echt cool wil het vrijdag allemaal tot in de detail horen incl foto's! hier lekker 4 dgn vrij, wil wat leuks gaan doen maar tis alweer allemaal 'vol' gepland! Bah. Misschien op koninginnen dag wat leuks doen... wunderland kalkar... of misschien 'gewoon' de binnen speeltuin..... nou uhm denk dat ik ff sportief op de bakfiets naar het dorp fiets {ben nu al moe!} Kyana heeft haar stickerkaart vol dus straks nog naar de speelgoed zaak! Moet helaas Devin ook meenemen omdat John laat is maja we zullen zien....
morgen naar vriendinnetjes, nu nog evensnel knutselen kledingbank redelijk rustig, dus we konden vandaag leuke pakketjes maken. en we mogen voor babies shoppen (voor mamahuis) (ik ben van de kleine maatjes paketten, mijn vriendin van de grote maatjes paketten) en ik geloof dat het vakantie is nu ben helemaal niet warrig carla, fijne vakantie! (lekker op tijd) judith, laat je zien hoe het is geworden? lijkt me heerlijk een knutselplek! (knutselhuis dan graag, met een schilderkamer, een muziekkamer, een scrapkamer, een naaikamer en een kinderknutselkamer) (oeh, en een kamer met open haart waar mijn dan gemaakte spinnenwiel bij staat en de kaardemolen enzo) (oh en een enorme kruidengroententuin)(oke, staatslot kopen dus) warrige ikke tuig naar mijn knutselplek
wauw een eigen knutselplekje. Lijkt me heerlijk Juut! Wij willen de zolder binnenkort ook op orde hebben. Een hoekje voor Richard, hoekje voor mij en hoekje voor de kids. Nog geen idee hoe we dat gaan inrichten haha. @Lidwina : ja, wij wachten ook nog steeds op de hoofdprijs van de staatsloterij @Hier Opa is al hele week bezig geweest om onze heg eruit te halen en een schutting neer te zetten. Eindelijk staat ie nu dan vandaag Zal eens zoeken of ik nog een foto heb van de heg ( natuurlijk vergeten te maken ) en een foto hoe het nu is. Hebben zeker een halve meter tuin erbij gekregen. En veel meer zonlicht. Want die heg was wel 3 meter hoog!
Even een ego bericht... Vandaag mijn vader (en stiefmoeder) verteld over de zwangerschap. Joris weet het nu ook en bang dat hij het er ineens zou uitflappen als we op visite waren. En daar we volgende week hadden afgesproken, vandaag maar extra even langs gegaan om het nieuws te vertellen (want nu was mijn vader ook thuis, volgende week niet). Hele leuke reacties gekregen. Uur erna zit ik in de auto op weg naar huis, telefoon... Had mijn vader het meteen op facebook gezet. Zucht! Dus nu weet iedereen het, want eer ik thuis was (moest ook nog langs de winkel), leek het wel of iedereen het al had gelezen en had dus al tig smsjes, en 2 gemiste oproepen... Nou ja, hebben we dat ook weer gehad hƩ... Zucht. Dit was niet de bedoeling en Sven vond het al helemaal niet leuk. Wilde wachten op de 12 weken echo voordat het zo online kwam te staan. Maar ja, nu niks meer aan te doen. Ene kant natuurlijk wel leuk, want het is een heel enthousiast bericht... Andere kant had hij het even moeten vragen!
oe ik ga een beetje veel te laat nr bed de laatste tijd! niet zo goed! maarre...ach miran toch..zou echt toch wel boos en verdrietig zijn hoor..dit wilde je toch echt zelf vertellen. stomme internet ook. wij hadden dat toen seth net geboren was dat iemand die we tegenkwamen in het ziekenhuis het op hyves had gezet grrrrr
Pff..kan niet slapen..bah! Stomme werk ook, lig maar te woelen en te malen..en dan doe je je ogen bijna dicht..gaat Remco liggen snurken...aaaaaaah.
ai dat is balen Miranda. Wel fijn dat je pa zo enthousiast is! @Juut : midden in de nacht werd ik wakker en dacht : juut en de treinkaartjes!!!! Ow het spijt me zo Juut! Wilde vandeweek zelfs vertellen dat ik je alleen het railrunner kaartje kon sturen want die andere wil mn vriendin gebruiken om eind mei hier te komen logeren met dr man. Maar goed, volgens mij is het zelfs te laat nu om de railrunner op te sturen...........sorry.
miranda, leuk dat hij zo enthousiast is maar aaaaargh! sommige mensen denken niet echt na hoe gaat het? joris al aan het herinrichten? marijke, wat is er aan de hand dat je niet kan slapen vanwege je werk meis? alles oke? hedwig, kan ik je opa lenen? hier moet ook een schutting, maar t schiet niet op judith foei gelukkig kan je uitslapen? (ehhhh, uitslapen en kinderen, vergeet het maar) cadeautje zo goed als af, ben geen schoonschrijver, maar goed. straks even zwemmen en dan op roet naar vriendinnetjes
Lidwina, gezellig hoor op pad naar vrienden, veel plezier! Ik ben uiteindelijk wel in slaap gevallen op de bank in de woonkamer. Om half zeven kwam Stijn al naar beneden..gelukkig wilde hij Pluk en de Petteflat kijken.
nou hier heerlijk uitgeslapen tot 650! dat is voor ons nog steeds luxe hoor! seth zit hamertje tik te doen (vinden ze nog steeds leuk!) en ga ze zo lekker even in bad stoppen. vandaag geen plannen, yara wilde cakejes bakken dus daar gaan we straks maar even spullen voor halen dan! marijke balen meid van je slechte nacht. rustig aan doen en anders stuur je je drietal vanmoddag maar naar buiten zodat jij een middagdutje kan doen! lidwina zwemze en veel plezier vandaag. en ja de loterij winnen zou heel erg fijn zijn! hedwig niet snachts over treinkaartjes wakker schrikken hoor! hoefty niet! we hebben al andere plannen gemaakt en anders haal ik de hema aanbeiding nog! don't worry!
Nou Juut, ik vind cakejes maken ook wel een goed idee voor vandaag! Het regent hier keihard! Er liggen nu al door de hele woonkamer vloerpuzzels, dekens enz..kortom een rommel in huis, maar ach..mag wel een keertje..
Haha Marijke, vind het wel grappig om te lezen, mag wel een keertje. Het is hier (helaas) elke dag een rommel.... Weer of geen weer.. Juut, heerlijk een dagje zonder plannen! Geniet ervan! Miranda, wat balen zeg, dat het nu op die manier 'in the open' is gekomen.. Dat voelt niet fijn, als je het geweldige nieuws niet als eerste zelf kan delen. Maar je gaat er ook niet vanuit dat je vader dat doet, dus het erbij vermelden dat het nog even geheim moet blijven lijkt je op zo'n moment overbodig he? Wel fijn dat ie enthousiast is... Lidwina, gezellig hoor, op toer naar vriendinnetjes! Hier ook een vriendinnetje op visite vanmiddag!
Goedemorgen! @ Lidwina -> veel plezier vandaag! @ Marijke -> dat mag ook wel een keer. Lekker de kids hun gang laten gaan @ Judith -> en een leuke bezigheid in de vakantie met zo'n weer, die cakejes! En met mijn vader... Ik had het ook totaal niet verwacht! Zo is hij niet met het hele facebook gebeuren bezig. Dus ook niet bij nagedacht. Maar ja. Heb in ieder geval de eerste felicitaties allemaal gewist, in de hoop dat veel het ook nog niet gezien hebben. Heb in ieder geval geen nieuwe meer binnen gekregen, dus denk dat de schade dan toch enigszins beperkt is zo Zijn net de mensen die ook vriendjes zijn met mijn vader die het dus gelezen hebben en toevallig vriendjes die net op mijn profiel geweest waren. Vandaag weer een minder dagje, bah. Maar moet toch door. Mijn beste vriendinnetje is jarig en dat wil ik ook niet missen. Dan maar lekker rustig aan...
was erg gezellig! en ik ben er uit. ik wil 8 kinderen en een orgnisatiecursus van marian. en al iets minder loom mommie? en werkte het wel? (en ik word er dus echt neit loom van, neem er twee als ik migraine heb) enneh, ik vond het eigenlijk erg netjes bij je marian, dat heet gewoon spelende en levende kinderen. je kan geen kinderen fijn in een showwoning laten zitten zonder dat ze mogen spelen... en mijn trio ligt en slaapt en morgen hopelijk laat op...
Zo, ben ik zomaar de eerste ^^ jeetje. Nou alsnog goedemorgen ;p Weinig te melden. We gaan zo s kijken bij ballorig of t niet te druk is, anders word t sprookjeswonderland (maja dr komt regen rond 4en)..
Nou ja, zoveel eer heb ik niet verdiend hoor.. Hoezo organisatorisch sterk? Ik vind het nogsteeds wel meevallen en zou ook niet weten hoe ik 'dat wat ik doe' een ander kan bijbrengen. Maar inderdaad, die acht kinderen in huis was wel even gezellig, weet niet of ik dat alle dagen zou volhouden hoor!? Ik lag gisteren al om elf uur in bed, en dat komt niet vaak voor, zo moe was ik! Maar het was al met al weer erg geslaagd en gezellig, en zelfs Heeko was er nog even bij, dat is wel heel bijzonder.. (haha) Hier lagen ze er om ongeveer half tien in en vanmorgen om 6 uur had ik D&A, toen ik met hun klaar was om 7 uur kwam B en de enigen die uitsliepen waren L&M, tot 8 uur ofzoiets. Om kwart voor is Heeko eruit gegaan met Bas die tot dan toe tussen ons in nog tv had gekeken en heb ik nog kunnen slapen tot kwart voor tien, wat een heerlijkheid! Vandaag een rustige dag, Lotte heeft vanmiddag nog even geslapen, ik nog even op de bank gelegen, lekker lui!
ZO wauw het zonnetje is hier doorgekomen! Zo wil ik het nog heeeel veel dagen hebben! Heb dat echt gemist! Vanmiddag nr de show van het zandkasteel geweest in het winkelcentrum hier, was leuk maar zo afgeladen druk en ik heb echt een gruwelhekel aan al die ouders die dan hun kind nr voren duwen en/of onderling ruziemaken wie dr voor wie zn neus staat..echt daar kan ik zo slecht tegen.. Maar goed yara en seth vonden het wel leuk. Ook bij xenos nog een mooie hanglamp gescoord met 50% korting, ben zo blij! Echt leuk! Morgen bij de ikea inslaan en daarna nog nr een verjaardag, dus geloof niet dat we verder veel van koninginnedag mee gaan krijgen.. Marian zo zo ze wisselen elkaar mooi af in de ochtend dan fijn dat het zo gezellig was met lidwina jucade vlgns mij is het overal druk in de vakantie..of viel het mee?