miran gemengd gevoel dus maja ik denk maar steeds zo; als ze maar kunnen zwemmen althans zich kunnen redden... Kyana is ziekjes hier. Vanacht ook niet lekker en koorts, krijg er niet echt hoogte van waar het vanaf komt maja, het gaat nu met ups en downs. Ga zo maar eens verder met wat huishouden, tis echt een beetje een treurig dagje buiten he, vind der niks aan. Gisteren flink in de tuin gewerkt {opgeruimd, onkruid enz}
Kyana beterschap! Renske is vandaag gelukkig weer opgeknapt!!! Carla, jij hebt weer een heerlijke vakantie achter je.
@Miranda : ai dat is confronterend dan he. Hopelijk kan ie wel zn diploma dan halen met dat malle beentje. Of zit dat er ook niet in? @Anniek : Beterschap voor Kyana. Enne, triest weer? Hier heeft de hele dag de zon geschenen en is het iets van 24 graden!! Kindjes lekker heel de dag buiten gespeeld met hun nieuwe watertafel nuja, Erik heeft gespeeld en Owen heeft het water opgedronken hihihi
@ Anniek -> arme Kyana, beterschap! En t weer, hou op! Vreselijk! En met het zwemmen. Eerst was het doel; A-B-C diploma. Nu ben ik al blij als hij überhaupt op mag voor zijn A diploma. Hij kan zich al redden, want hij zwemt de meeste keren zonder kurkjes (krijgt af en toe nu nog kurkjes om, als hij echt zo 'prutst' met zijn beentje ter ondersteuning) @ Hedwig -> nou hier sinds een uur of 11 de lamp uit ellende maar aan gedaan en die is nog aan, zo grauw is het! En dan de hele middag regen gehad... Blij dat het weer bij jullie beter was en de jongens lekker buiten konden spelen! En of die op mag voor zijn A? We zullen zien... We wachten af. Ik denk dat dit groepje eind juni op mag voor het A diploma en we gaan niet weer een groepje terug. Als hij dan nog niet op mag, dan is er echt niks meer aan te doen en stoppen we ermee. Hij krijgt sowieso vanaf het nieuwe schooljaar elke vrijdag nog op school schoolzwemmen... Mogen ze daar verder 'klooien' @ Marijke -> fijn dat Renske weer beter is.
hey ladies. kindjes zijn rond 1700 nr oma en opa gegaan, nachtje logeren en morgen nog zwemmen.mis ze nu al (erg ben ik he..ik weet het...maar kijk altijd bij ze voor ik ga slapen en nu zijn die kamertjes zo leeg.) ze hadden er helemaal zin in. wij hebben lekker voor de tv gegeten met de voeten op tafel, daarna op zolder wat gerommeld en nog lekker peking teruggekeken van zondag. heerlijk avondje! zo slapen en dan morgen rustig aan opstaan miran ben benieuwd hoe het verder gaat met het zwemmen van joris. hij kan zich in ieder geval redden in het water. hedwig oei dat het bij jullie zo heerlijk was!hier echt vies rot weer. ze ziedne al op het weerbericht dat de verschillen zo groot zouden zijn marijke fijn dat renske weer beter is anniek goed bezig geweest in de tuin! en hoop dat kyana gauw weer wat fitter is joh! carla wat een heerlijk vakantieverslagje! die foto's op fb zijn zó leuk! en wat lijken kyra en dinja toch op elkaar. schatje van een baby ook hoor, van je vriendin! en zo leuk dat jullie t geheim hadden gehouden voor de meiden..blij te lezen dat t park zelf ook een succes was, wij gaan er dan echt van de zomer nog heen. aan 1 dag heb je genoeg of denk je, als het druk is, niet? san van hier ook sterkte meid, als op fb dat je een rotdag had lidwina en lidia goed verkocht op koninginnedag?
Juut wij hebben niet alles gezien terwijl het niet zo heel druk was (langste wachttijd was 25 minuten)druk was...park is best groot.
juut als het druk is krijg je de helft nog niet gedaan! het zijn vele kleine atracties waar je soms zomaar 45 minuten staat te wachten! zo nu zo naar me dinnie! lekker kletsen en baby knuffe
weer rustig hier pff eind vd middag de kindjes gehaald. rol en ik beetje uitgeslapen vandaag en daarna nog even de stad in. de tijd vloog om. kindjes waren echt helemaal doodop, heb ze op tijd nr bed gebracht, maar in bed kreeg yara nog een mega huilbui..ze zei omdat ze oma zo lief vond ?!? zal wel een mengeling zijn van spanning, en jammer dat t voorbij is enzenz. maar wel een beetje vreemd. toen seth ook nog huilen, tijdsklokje was blijven liggen bij oma.. dus gezellig hier..nouja.. rol is de stad in met een vriend. ik ga vanavond maar beetje niksen denk ik, morgen ook weer werken. hoor net op t nieuws dat het eigen risico volgend jaar 400 euro gaat worden oh my god! is toch niet meer normaal
Jeetje Juut, waar verzeker je jezelf dan nog voor? Ja, voor de grotere dingen, maar het gros van de mensen heeft dat natuurlijk niet.. Ik vind de verzekeringen al niet goedkoop, en dan ook nog dat dikke eigen risico! Dan gaan de mensen die op bijstadsniveau moeten leven toch de zorg mijden? Schandálig vind ik het! Zo, dat was even mijn frustratie!
Jeetje, dat is toch niet normaal, eigen risico van 400 euro??!! Ik ben het eigen risico elk jaar kwijt! Al vaak op de helft van het jaar dat ik het al moet betalen (soms zelfs al eens in maart gehad). Dus snap er echt niks van... Bah bah bah!
Haha, ja, ik ben er en heb alle tijd.. Moet alleen af en toe naar boven omdat Daan niet wil slapen...
misschien ga ik dan preventief maar vast al mn verstandskiezen laten trekken dit jaar scheelt toch weer 400 euro als t vlgnd jaar moet!