Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Hedwig?? ??

Ohhh lekker Carla, je hebt t verdient!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goeiemorgen

DINJA lieve meid gefeliciteerd met jouw tweede verjaardag! Maak er een leuke dag van met mama en papa en Kyra!

Carla van harte met je grote meid!

zowaar weer n nacht doorgeslapen :) seth was er om 6, op matras op grond gaan liggen bij hem en hij dutte nog wat tot 645! dus dat was fijn.
    iedereen een fijn weekend!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

Dinja gefeliciteerd meiske!

Wat een leuk begin van de vakantie :D

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Dinja hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!
    papa, mama en Kyra ook gefeliciteerd!

@Patroes : wat goed van Devin zeg! :) Knappe knul!

@Juut : hihi ja zo kan het ook ; gewoon 2 kindjes op dansles. leuk hoor!

@hier
    Gisteren dus met Erik naar de kinderarts geweest.
    was een andere dan waar we eerst waren geweest. Eerst waren we in groningen. en daar hadden ze bloed enzo al geprikt. Toen alles goed bleek te zijn hebben we het over laten dragen naar een kleiner ziekenhuis hier in de buurt. Is fijner voor Erik omdat ie in het grote ziekenhuis elke keer een andere dokter zou krijgen.

Maar goed, deze dokter kende we al van Owen. Dat was wel fijn.

Maar goed, aantal zaken besproken.
    zijn astma : moeilijk vast te stellen op deze leeftijd maar Ventolin kan nooit geen kwaad.
    Ik zei ook dat ie zo vaak verkouden was en snachts verstopte neus. Zij kijken en zijn neus en keel amandelen waren heel groot.
    Maar als ie er niet echt mega last van heeft en eigenlijk nooit geen antibiotica kuur nodig heeft als ie ziek is dan laten ze liever de amandelen zitten. Is toch beter voor zijn afweer.

Erik valt best vaak. Jaren terug zei de fysio dat ie hypermobiel was en dat ie er overheen kon groeien. Zij kijken maar Erik is nog steeds enorm hypermobiel in zn enkels. Dus nu toch naar de fysio.

Zijn piemeltje. Hij heeft een vernauwd voorhuidje. Dus nu zalf gekregen. moeten we 6 weken smeren en hopen dat het daarmee beter gaat.

zijn groei.
    gewogen en gemeten. wegen : tja, nu was ie nog steeds 14,5. Maar goed is wel een andere weegschaal natuurlijk zei ze. Volgende maand moet ie weer naar de dieetiste. Als ie daar ook niet is aangekomen dan moet ie misschien toch meer drinkvoeding hebben.
    En ze wil Erik dan over 3 maanden zien ipv 6 maanden om even xtra in de gaten te houden.
    Hij was wel gegroeit. hij is nu precies 1 meter :)

Maar goed, ze zei ook. dat hypermobiel zijn, astma en vergrote amandelen kost hem natuurlijk veel energie.
    Dus we moeten echt zorgen dat ie voldoende binnen krijgt. En als dat niet met gewoon eten lukt en hij is over 3 maanden niet voldoende aangekomen dan de drinkvoeding omhoog.

Heb gelijk afspraak gemaakt met de fysio. volgende week woensdag moet ie er naar toe. Lekker snel al dus :)

met mij.
    ach moet zeggen dat het wel wat beter gaat. Dat met die maag. Ja blijf het vreemd vinden maar de dokter vond het schijnbaar niet spoedeisend ofzo. De onderzoek hebben ze niet kunnen vervroegen. En daar kan ik het mee doen.
    Nuja, we zullen wel zien. Als het veel erger gaat worden dan ga ik gewoon naar de eerste hulp ;)

Vandaag komen onze logees ( over een paar uur al AAHHH )
    Dus ik ga een bak koffie drinken en dan ga ik aan de slag!

Goed weekend allemaal!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dank je wel dames!!!
    En idd een heerlijk begin van de vakantie zo!!!
    Dadelijk naar Anniek om de taart op te halen en dan vanmiddag feesten!!!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ DINJA -> GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG! Ook papa, mama en Kyra gefeliciteerd met jullie dochter/zusje! Maak er een leuke dag van :)

@ Carla -> idd een goed begin van de vakantie! Feest! Veel plezier!

@ Hedwig -> dan heb je nu dus wel een reden waardoor hij 'klein' is. Hij is dus echt heel goed nagekeken. Wat fijn! En met je maag, idd, blijkbaar was het geen spoed. Vind het wel vreemd hoor. En heel veel plezier met je logees!

@ Patricia -> wat goed dat de fysio ook herkende dat hij vooruit was gegaan. En schattig, een nee schuddende Carmen :D

@ Judith -> leuk dat je na de zomer 2 kindjes op dansles hebt! En die Seth, wat goed, geslapen tot kwart voor 7! En jij lekker gescoord met winkelen, goed zeg!

Hier gisteren Joris om half 1 opgehaald op school. Vakantie! Was wel erg leuk. Heel tuuterorkest van de busjes en auto's bij school en alle leerkrachten/personeel stonden te zwaaien en met de vlag te zwaaien. Ook nog langs de huisarts gegaan. Voel me niet helemaal top in orde en de moeheid word maar erger. Moet nu mijn bloed laten controleren voor de zekerheid. Dus maandagochtend nuchter naar het zkh voor te laten prikken.

Vandaag niet veel op de planning, boodschapjes doen en zwemles...

7. lidia

lidia Fanatiek lid

Dinja,, van harte met je 2e verjaardag

carla, jac en kyra, gefeliciteerd met jullie dochter en zusje n een hele fijne dag gewenst.

bruiloft was erg mooi en gezellig.. nu zo eerst de kids halen.

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

DINJA, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Maak er een mooie dag van. Ook natuurlijk gefeliciteerd voor papa, mama en Kyra.

Hier alles o.k. Indy is logeren. Ging bij de oude oppas logeren. Ik was erg benieuwd of ze dat ook zou doen, omdat ze vorige week bij oma ineens niet wilde. Maar ze keek er al weken naar uit, dus denk probeer het maar. Ze sliepen we laat (pas na 22.00 uur), en nu nog niks gehoord. Gaan er straks halen. Wat worden ze groot he!!!!

Hier gisteren ook afscheid op school, was erg leuk. Ook afscheid van 1 juf, omdat die naar een andere klas gaat. Ook hier waren de juffen super verwend.

Even denken wel alles gelezen, maar mijn hoofd is echt een zeef!!!!

carla, lekker vakantie.

hedwig, wel fijn dat erik over 3 mnd terug mag komen. want zo heb je natuurlijk ook geen goed beeld na een overstap. En wat shit zeg dat je onderzoek niet vervroegd kan worden. Goed naar je eigen lichaam luisteren, en als het niet gaat: idd naar de 1e hulp.

Juut, wat heerlijk zeg lekker lang (voor jou doen) geslapen. En wat leuk dat seth ook mee mocht doen op dansles. Dan is het idd voor yara ook ineens weer interessant.

Lidia, leuke bruiloft gehad.

Mijn broertje kwam overigens vorige week ook vertellen dat hij gaat trouwen. Volgend jaar juni. Hij vroeg of ik foto's wil maken. Ja dat vind ik super leuk!!! Al denk ik niet dat ik dan veel aan de feestdag heb.
    Mss in aug. een bruiloft fotograferen in rotterdam, maar ik hoor nog of dat doorgaat.

Nou sorry de rest weet ik niet meer.
    groetjes sandra

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    DINJA van harte gefeliciteerd!

Hier een vrij aardige nacht gehad. Kleintjes om 22.30 nog een fles gegeven en geslapen tot 5.45, flessen gegeven en C en D weer om 6.45 in bed gestopt en zelf ook nog even teruggekropen. Gelukkig ging Proch er uit om 7.30 met Justin zodat ik tot bijna 9.00 kon blijven liggen. Kids worden om 13.00 ong opgehaald want wij hebben een familie dag.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dinja moppie, ook hier van harte gefeliciteerd meisie!
    geniet van deze mooie dag, jammer dat het zonnetje af en toe weggaat maar dat mag de pret niet drukken!
    Tot maandag xxx

voor de res; zo weer werken. Heb er bijna 30 uur opzitten deze week en dan heb ik officieel de komende week vrij mja moet nog werken bij mijn andere werk als zzper. Eigenlijk een beetje veel van het goede maja, kan niet anders!
    Ben wel erg moe pff

sorry dames, hoop na de vakantie weer wat meer rust in mijn levenm heb.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o ik ben zo benieuwd nr anniek dr taartje voor dinja..hij zal vast weer prachtig zijn! heeft t jarig jobje genoten vandaag carla?

Anniek pfft weer drukke tijden voor je zeg! maar wel lekker voor de money ;) hou je taai maar probeer jezelf niet voorbij te lopen he!

patries hoe was de familiedag? en fijn dat je een redelijke nacht had!

sandra wat leuk dat je broer gaat trouwen! super hoor!
    wel n eer dat je foto's mag maken, al is er dan van relaxt feesten niet echt spraken natuurlijk..maar toch leuk!
    en zo, indy was wel moe zeker? wel lief hoor, de 1e x uit logeren

lidia hadden de kids het leuk gehad? waren zeker wel blij om jullie weer te zien?

mirwan hoe vond joris de zwemles?

roba veel plezier vanavond in de stad ;) gedraag je een beetje he!

hedwig wel fijn dat ze erik nu even goed in de gaten houden. en wat jou betreft, ik vind het allemaal te raar voor woorden..maar ja..
    veel plezier met de logées dit weekend

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo kids liggen er net in!
    Dinja heeft erg genoten van de dag, alle aandacht en cadeaus!!!
    Het weer was heerlijk(vorig jaar was het boven de 30 graden en dat was veel te warm!).
    Nog frietjes gehaald met een groot deel van de familie, dus druk druk druk tot ongeveer 20.00 uur!
    De taart was overigens weer super mooi en erg lekker!
    Foto's volgen morgen!

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier moet ik zo gaan werken, maar zit te wachten op de deeltaxi (bus rijd nog niet zo vroeg, en indy heeft een keer wat langer slapen nodig). Wat zal ik blij zijn als ik weer auto mag rijden zeg!!!!!

Gisteren gewerkt en nog feestje gehad, dus was weer 23.45 uur voor ik in bed lag. Maar vanmiddag lekker rustig aan.

Carla ben benieuwd naar de foto's.

Ik zal van de week ook weer eens wat spammen.

Tot vanavond.
    groetjes sandra

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Leuke dag gehad gisteren. Allemaal leuke spelletjes gedaan haha hilarisch zeg :) en nog lekker bbq gegeten, zalig.

Devin heeft doorgeslapen tot 6.30 en Carmen tot 6.45 daar teken ik voor ;)

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier vandaag lekker dagje. Beetje uitgeslapen, daarna koelkast flinke schoonmaakbeurt gegeven. Met seth geoefend op zn carsfietsje en ineens lukt het! Hij was heel trots! Dus lekker nr mn ouders gefietst, daar even langs. Alleen daar deed seth weer zoiets ongelukkigs he..
    Hij wilde bij mij op schoot of hij zat er al, ik weet het niet precies, hij zet met enorme vaart af, en met het hardste stuk van zn achterhoofd raakt hij vol mijn voortanden..Ik zag echt even sterretjes. Zo'n pijn! Voortand wiebelde gewoon. Kennisen van mn ouders waren er, die zeiden: afblijven, niet aankomen, tand kan zich herstellen en trekt wel weer recht. Ik ging echt potje huilen van de pijn zeg. En het is niet de eerste keer, ook al paar keer tand door de lip van hem..Jongetjes zijn toch echt anders dan dan meisjes hoor!
    maar goed, hij zit nu gelukkig weer wat vaster lijkt het.

Thuis nog lekker wat gespeeld, en yara en rol even boodschappen gaan doen. Gegeten in de tuin waar yara nog een liedjesvoorstelling gaf :)
    Verder zien we yara weer helemaal ontspannen en de oude worden zeg maar, dat is fijn! Zie je wel hoeveel school van haar gevraagd heeft!

patries whoohoo dat zijn nog eens tijden! heerlijk zeg! hopelijk maken ze daar gauw een gewoonte van

san lekker gewerkt? en shit zeg alles met ov doen, dan voel je je zo afhankelijk he. ik wil graag foto's zien!

carla ik zit ook op wacht voor de birthday foto's hoor!

Marijke hoe was slagharen? was je nog op tijd opgeknapt? hoe vonden de kids het? foto's misschien?

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De taart!

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006