Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en wb die kiezen, 2 moeten er eigenlijk uit, maar die zijn risicovol.liggen dichtbij een zenuw en als het een beetje misgaat kan gevoel in kaak en tong verdwijnen ofzo? ook niet zo'n best vooruitzicht..

dus of een gevoelloze kaak of 400 euro lichter..wat zouden jullie kiezen :)

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Liefst alle 2 niet...

Het is en blijft een lastige keuze! Heb je er veel last van?

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nope helemaal niet eigenlijk. kaakchirurg zegt dat als ze gaan ontsteken dat het dan dikke ellende wordt (das meestal..)
    maar goed, ik zal er nog s een nachtje over slapen

hoe is het met de misselijkheid miran?

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dat is geen fijn idee zeg Juut! Maar die 400 euro, telt die dan ook voor je verstandskiezen? Die vallen toch onder de tandarts verzekering?

En ik neem er een glaasje wijn bij. Het is wat vroeg, maar de laattste voeding is geweest en ik wil proberen een beetje op tijd op bed te gaan. Dus even genieten van een lekker glaasje! Verse jus klinkt ook niet verkeerd, maar hier geen sinaasappels én geen pers in huis....

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Met het ontsteken, kans zit er dan zeker in dat het dikke ellende is. Maar hoe kan je een keuze maken op deze manier. Vooral als het risico er is dat je geen gevoel meer in tong/kaak kan hebben!

Dat ze maar snel met nieuwe technieken komen hoor!

En de misselijkheid? Het gaat. Ene dag wat beter dan de ander. Maar ik blijf een raar gevoel houden in de maag en zodra ik ook maar iets heb gedaan, komt mijn maag in opstand. Het is gewoon vervelend, maar het lijkt dat ik er steeds meer aan wen. Toch hoop ik dat het snel weg is ;)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Geniet van je glaasje wijn Marian ;)

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o ik hoop het ook hoor miran! je komt wel steeds dichterbij die 12 weken he! willen jullie straks weten of je een jongensbaby of meisjesbaby krijgt?

marian een wijntje is ook lekker!
    de laatste voeding zit er al op dus? maak je een beetje aardige nachten de laatste tijd?
    en ik denk dat het ook vr de tandartsverzekering geldt, maar weet niet zeker.

heb allemaal zin in van alles.
    het verse sjuutje smaakt goed :)
    moet morgen ongesteld worden, en ik heb geen zin om te werken morgen. en ik ben een beetje balerig. maar gelukkig heb ik jullie :)

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Dank je wel! Jij van je vitamientjes! Wel erg lief van Sven!

Wel vervelend dat de misselijkheid nog niet echt weg wil gaan. Ik had in alledrie de zwnagerschappen ook een constant weeïg gevoel op mijn maag de eerste weken. Dat is niet fijn. Bij mij ging het over door wat te eten, met kleine beetjes tegelijk. Maar als je ook moet overgeven is dat misschien niet zo;n goede oplossing.

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    bij jullie is het toch ook vakantie marian? 1 week of zijn ze vorige week ook vrij geweest?

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ja, de laatste voeding is rond 8 uur. Dan krijgen ze de borst en daar achteraan een flesje. En dan slapen ze tot de volgende ochtend. Soms tot 6 uur, mar soms ook tot 8 uur zoals vanmorgen. Dus mijn nachten zien er weer goed uit.

Hahaha, dit is toch ook wel wat hoor... Komt de buurvrouw hier weer binnen met twee kroketten in een bakje, twee zakjes mosterd erbij.. Ze is zeker bang dat ik te dun word! Vorige week al borrelhapjes, de week daarvoor frikandellen..

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hier één week vakantie. En dan met hemelvaart vanaf dinsdagmiddag. Raar, geef dan een hele week of niet. Maar goed, ze zullen wel dagen moeten opmaken.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    geef mij ook zo'n buurvrouw :) :)
    (heb gelijk mega zin in kroketten!)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hahaha, die buurvrouw toch! Maar natuurlijk wel lief dat ze ook aan jou denkt met haar vette hapjes!

En gelukkig niet meer hoeven te spugen, dus dat scheelt. En ik merk ook dat als ik steeds beetjes blijf eten het enigszins gaat. Maar is soms wel moeilijk als het gevoel heel erg aanwezig is om dan te eten. Maar ja, komt goed!

En Judith, dat willen we weten ja! En als we het weten, mogen jullie het ook weten hoor! En oei, morgen ongesteld worden... Geen leuk vooruitzicht! Dan maar hopen dat het een beetje gaat meevallen ;)

Ik ga jullie voor nu ff verlaten. Joris ophalen bij opa en oma!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ooooeeee leuk dat wij het ook mogen weten! ik hou ervan! enne..schenk eerst nog een sapje in, heb m al op!

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Tja juut, moet je rol maar even bellen dat hij uit de stad vandaan even kroketten meeneemt zometeen. (Of gaat ie het erg laat maken?)

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hmm dat is best een heel goed idee van jou marian! maar ben bang dat t wel laat wordt eigenlijk..
    en de stad is wel 12 minuten fietsen..blijven kroketten zo lang warm? wil geen lauwe!!

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Dat vind ik nou ook heel erg leuk, ben nu al nieuwsgierig Miranda! En inderdaad, als je dat gevoel hebt is eten niet fijn, maar als je weet dat het er evnetjes door weg gaat... Ik heb medelijden met je hoor!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    raar woord eigenlijk, lauw

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Dan moet ie bij de snackbar eve vragen of ze er zilverfolie over willen doen, dan komen ze heet bij je aan! :D

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    :d :d :d

Deel Deze Pagina