Wauw die Erik! Super zeg! Hier heeft Bas de laatste tijd ook een handje van brood van de korstjes afeten. Maar als ik dan weer wat op de korstjes smeer eet hij ze wel op, de lekkerbek!
Ja, dan kun je eachteraf waarschijnlijk nog wel wat terugkrijgen. Dan heb je het in een keer, misschien ook wel fijn!
Wat een geweldig nieuws van Erik! Ongelofelijk wat een verschil al, zo fijn om te lezen Hedwig!! Merk je ook verschil met Owen, nu dat Erik wat meer tot rust is gekomen? Misschien reageerde hij ook met driftbuien of iets dergelijks op Erik? En brood met korstjes, wat een prestatie! Logisch dat jullie trots zijn en Erik natuurlijk ook! @ Marijke -> gecondoleerd. Heel veel sterkte morgen... @ Anniek -> namen verzinnen? Begin maar vast joh Wij komen er nu nog niet eens uit! Ja voor een meisje hebben we een naam, maar die hadden we bij Joris al en die naam vinden we nog steeds erg leuk. Dus die blijft. Alleen een jongensnaam is wat lastiger... We willen weer een hollandse naam (niet te hollands of fries, wel een 'gangbare' naam voor het zuiden ) En het liefste geen naam met de letter J. Succes En helaas, de jus is ondertussen al op. De extra vitamientjes zitten weer erin!
ja ik erger ook mee! ik vind het echt buiten proportie! en applausje voor erik hoor! dat is echt een hele overwinning! en fijn dat je met owen toch kleine stapjes vooruit gaat, dat er wel een vorm van communicatie mogelijk is! en marian, gewoon een keer oppas regelen meid, en die tijd voor jezelf pakken! je verdient het zo! wat doe je het liefst dan? shoopen, saunaatje, boek lezen?
Heb je nog wel jullie definitieve inkomen voor 2011 opgegeven? Misschien had je voor 2011 ook al recht op meer?
we poste tegelijk beide precies om 20.00 maja ik vind de lonen tegenwoordig ook gek verdeeld! Zo praatte ik laatst met iemand die man verdiend gewoon {netto!} z'n 3000 euro! Pff die hebben wij niet eens met z'n 2!!!! Ik snap gewoon niet dat het zo 'oneerlijk' verdeeld is in nl! Ja mijn man werkt met zijn handen en niet alleen met zijn hersens. Maar waarom moet iemand die in stof, zwaar werk, vies werk enz gewoon de helft verdienen dan iemand die iets met computers doet? Ik bedoel dat er verschil is vind ik oké maar ik vind sommige verschillen gewoon erg ver gaan! Nog een voorbeeld, in de zorg werk je onregelmatig en krijg je daar toeslag op, met 24 uur kreeg ik zon 1200 euro, vriendin van me werkte ook in de zorg maar wegens een hernia kon dat niet meer en heeft ze een andere {kantoorbaan} binnen de instelling gekregen en verdiend met 24 uur ook tussen de 1200 en 1300 pm!!! Mijn bek valt hier wel van open hoor.....
Sauna inderdaad, of lekker uit eten of winkelen. Maar dan moet daar wel even saldo voor zijn he? Het kost allemaal zo veel geld tegenwoordig... Een boek lezen daar kan ik de rust niet meer voor vinden, al jaren niet meer. Heb al moeite met de groter groeien, dus het abo maar opgezegd, ze bleven gewoon in de verpakking zitten..
mijn boekhouder is hiermee bezig marian maar door de problemen met werkgevers e.d. hebben ze me de verkeerde belastingschaal ingehouden en moeten we ook weer terug betalen waarschijnlijk, plus de lening die ik moet afbetalen! jaja gaat echt lekker hier
hahaha marian, dat heb ik al met 2! hahaha Maar troost je hier ook amper tot nooit tijd voor mezelf, john is nu ook veel werken. mja....
ow anniek toch..shit joh! nu over leukere dingen..hoe is je bakfiets? (hopelijk leuk ) en heb je al besluit genomen over dat babytje 5 dagen? ja marian, alles is belachelijk duur! maar je kunt ook wel veel korting scoren tegenwoordig! en jezelf het af en toe gunnen hoor. dat houdt je op de been, die oplaadmomentjes! en miran de meisjesnaam ligt dus al klaar. ik hou veel van korte jongensnamen, vind luuk leuk, tom, tim, sem, lars, enzenz..niet heel bijzonder maar wel stoer!
ik ga zo ook slapen hoor..moet morgen weer werken, de rest van het stel heeft vakantie. en sta ook nog s op een andere groep
Nou, dat is inderdaad zo Anniek, dat dat niet helemaal eerlijk is. Want sommige mensen die op kantoor werken hebben helemaal niet zo heel veel meer scholing gehad dan 'arbeiders' dus het heeft ze niet veel meer gekost om te leren voor hun vak. Dus dan horen ze ook niet heel veel meer te verdienen.. Ik snap dat artsen enzo een hoger salaris moeten verdienen omdat ze dure scholing hebben gehad, maar daar moet wel naar gekeken worden vind ik.
de bakfiets is wel ideaal! alleen john moet nog iets aanpassen, nu zit ik vaak 'scheef' maar verder is hij ideaal! en neen nog geen besluit... vind het moeilijk. Heb eigenlijk voor mezelf besloten een gesprekje te willen met de moeder en eens te ervaren hoe zij is. Als ze ook een beetje makkelijk is en wij een beetje op 1 lijn zitten is het misschien een makkelijkere keuze.... het wordt in mijn ogen gewoon meer mijn kind dan haar kind {sorry, klinkt beetje gek maar oke!}
marian precies dat bedoel ik en weetje ik heb er ook helemaal geen probleem mee dat er verschil is natuurlijk en pap werkte gewoon 80 uur in de week dus die verdiende ook meer maar vin dhet gewoon onredelijk verdeeld vaak en hier baal ik vaak ontzettend van. Waarschijnlijk als hij het dubbele verdiende maakte ik me er ook niet zo druk over maar nu wel gewoon omdat wij meer dan vaak krap bij kas zitten. Tis gewoon krom mensen die hun lijf bij wijze van spreke aan grot helpen door in de bouw,zorg of weet ik het wat te werken krijgen de helft dan iemand die op een aangepaste bureaustoel zit en naar klanten rijd.... maja... tis niet anders, helaas.
Slaap lekker allemaal! Anniek, kan me goed voorstellen dat je dat zo voelt, want ik vind het ook nogal wat uren zeg! Ik kan er niets aan doen, maar vraag me dan wel af waarom iemand voor kinderen kiest als ze zoveel blijven werken.. Ja, ik moet ook zorgen dat ik momentjes voor mezelf, maar ook voor Heeko en mij samen, heb. Gaat komen, binnenkort, ooit..
tja ik ken haar niet {misschien als ik haar zie} dus weet ook niet hoe of wat verder, ze had wel in de mail geschreven dat ze hoopte minder te kunnen gaan werken na verloop van tijd maar dat was nog afwachten.
weltrusten ladies! ik taai af. en anniek, ben het met je eens hoor! de echte bikkels zouden rijkelijk beloond moeten worden. en oei ja, die moeder..ik snap haar echt niet... slaap lekker allemaal en dankjullie wel dat jullie mijn saaie avondje wat hebben opgeleukt! ik ga maar dromen over kroketten