Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    als t hier droog blijft, gaan we een poging wagen om naar sprookjeswonderland te gaan.

Hier gaat t zn gangetje. Hoewel J behoorlijk aanwezig is en vaak niet goed luistert. t broekplassen blijft ook doorgaan, vorige week zelfs een keer in zijn luier gepoept (die ie s nachts nog om heeft) en een keer in zijn onderbroek.. vaag gedoe terwijl er niks is om dat te doen naar mijn idee.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello
    wat een druilerige dag weer vandaag :(
    bah, ben dit weer echt goed zat hoor...hopelijk knapt het snel wat op!
    vandaag rustig aan gedaan, even oude knuffels nr de bieb gebracht ;) en wat boodschapjes. op de markt stonden allemaal springkussens voor de kids, maar het regende best wel. dus ze even laten springen en toen weer verder. nog snel een leuke broek gescoord.
    vanavond lekker zelf pizza belegd, en de kindjes op tijd nr bed. yara heeft nog helemaal geen zin in school, de vakantie bevalt haar wel :)

jucade bij jullie droog gebleven? en echt shit joh, dat justin dat nog doet!

anniek hoe gaat het eigenlijk bij kyana met het broek plassen of heb ik dat gemist? helpen die pilletjes een beetje?

miranda leuk weer een familielid erbij!

marijke hoe was de begrafenis?

carla en anniek fijn dat jullie het zo gezellig hadden vandaag!

3. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier een drukke week gehad dus geen tijd voor lezen en/of tikken..

net wel even terug gelezen maar is niet veel blijven hangen want ik schrok van de 400,- euro eigen risico:$:$:$ had ik ook nog niet mee gekregen.. wel nog iets over kroketten en erik die korstjes eet:D en babyminimuis...

hier heel veel gedaan in de vakantie,,, zwemmen, speeltuin, cakejes bakken, tuin doen, boodschappen, bos en ook nog werken.. morgen nog hier in huis aan de slag en dan ma weer werken en is de vakantie voorbij tot de 17e mei dan heeft damian weer vakantie tot di 29 mei.

zooo ga zo mijn bedje in.. welterusten

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Net afscheid genomen van de hond van mijn schoonouders. 1 a 2 keer in de week was ze een hele dag hier... Ze had een baarmoederontsteking, moest geopereerd worden waar al bekend was dat het een risico was. Maar er moest iets gebeuren. Helaas zijn ze de operatie moeten staken... :( Pfff... Zo moeilijk gewoon!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai dat is altijd moeilijk he Miranda.
    Sterkte!!
    Hoe neemt Joris het op?

Hier vorige week de hond van mn beste vriendin plots overleden. Binnen een paar uur was ze dood. Erik is dol op dat beestje. is hier ook aantal keer geweest. We hebben het hem nog niet verteld.........denk niet dat het goed gaat vallen.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Heel koeltjes eigenlijk. Bij mijn schoonouders was hij heel stilletjes en vroeg alleen of Do nu pijn had en of hij nu naar Kelvin is gegaan (vorige hond, +/- 2 jaar geleden overleden). En thuis zei hij; is wel erg zielig voor oma hé? Maar verder niks... Komt misschien nog.

Hedwig, komen jullie vaak daar over de vloer? Tegen die tijd dat jullie anders gaan, niet vergeten anders om Erik toch voor te bereiden. Blijft lastig, vooral voor Erik met zijn autisme...

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    die dingen zijn nooit leuk! Bah.

Juut
    lief dat je erheen vraagt! Het gaat gemiddeld zo'n 1x per dag mis, gelukkig geen 5x meer! Heb dus het idee dat het wel íets doet maar nog niet genoeg. Snachts is ze al weer lange tijd droog gelukkig. Nog een paar pilletjes en weer een afspraak maken bij de dokter voor de evalatie denk dat ze dan nog een hogere dosis krijgt.
    Ze neemt ze ook heel goed gelukkig, ze heeft zich hieraan over gegeven lijkt wel.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

We komen nooit bij hun. Hun komen altijd bij ons. Hun wonen nog in Tilburg.
    Eind mei komen ze hier.
    Bij Erik weet je maar nooit hoe ie zal reageren. Meeste intensieve dingen en veranderingen reageert ie totaal niet. Vraagt niks enzo.
    Is van : oke. En klaar.

Maar van miniscule dingen kan ie totaal over de rooie gaan. Zoals van een propje papier dat wegegooid word kan ie zo van gaan huilen en doen alsof zn beste vriend vermoord is.
    Maar afscheid nemen van een klas en zijn beste vriendje doet hem niks.

We zeggen nu even bewust niks erover omdat ie nu in een emotionele fase weer zit. Zo wil ie plots niet meer alleen slapen want dan mist ie me zo. Maar hij wil ook niet bij me slapen want dan mist ie zijn matras zo erg :(

Vandeweek met memory spelen was het ook plots groot drama. Want ik had de visjes gevonden en die wilde hij hebben want dat waren zn beste vrienden. Groot verdriet. Dus hem maar de visjes gegeven waarna hij ze uitgebreid ging knuffelen ( de memorykaarten he )

achja, houd het interessant :D

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

zo de vakantie weer voorbij helaas...
    Druk bezig met de verzekering...tv doet het sinds zaterdag helemaal niet meer...baal er wel van hoor...
    Kyra weer naar school, wilde graag want wilde vertellen over Londen en Plopsa!
    Vanmiddag Dinja ook weer en morgen mag ik aan de slag in groep 7!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen! jaja carla, dat wordt een spannende start toch wel weer in 7! maar je kunt het!
    balen dat jullie nou zo'n hoop werk en kapotte apparaten hebben door de blikseminslag..is weer zo'n geregel!

ik ga nog gauw even de badkamer doen en dan zo weer seth halen van de psz
    iedereen een fijne dag, eindelijk een beetje zon :)

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier vandaag het hartje gevonden met de angelsound :D Blij!

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat leuk Miranda!!!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ging net de bel toen ik wilde reageren... Nou ja, nu dan maar :D

@ Carla -> toch spannend morgen! Alvast heel veel succes morgen in groep 7!! En wat een ellende door die blikseminslag zeg. Hopelijk snel alles rond met de verzekering.

@ Hedwig -> vreemd toch hé! Van zoiets kleins compleet van slag en iets wat eigenlijk echt indruk zou moeten maken doet hem niks...

@ Anniek -> toch een vooruitgang, van 5 x naar 1 x per dag. Nu nog van die ene keer afkomen!

Vanochtend op visite geweest bij mijn zwangere zus. Nu even wat opruimen, want zo komt schoonmama op visite en blijft eten. Ze wilt het huis even ontvluchten. Ook wel begrijpelijk. Schoonvader is vanochtend op zakenreis vertrokken en ze zit al de hele dag alleen thuis. Dan is het gemis van de hond natuurlijk wel heel erg...

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier liggen ze al lekker op bed
    de dag vloog weer voorbij, druk met boodschapjes etc.
    yara had t weer leuk gehad op school, en ze kon een nieuwe hangkoprol in de ringen haha dus ze was helemaal blij.
    vanavond mss nog even nr de zonnebank (jaja juut heeft besloten dat ze een kleurtje mag, ben nu 2x geweest, en je ziet wel iets..)

miranda lief dat je je schoonmoeder even opvangt nu! idd dan i het wel heel stil in huis!
    en wat leuk dat jullie het hartje gehoord hebben!

carla veel succes morgen!! zet m op! heb je er een beetje zin in?

anniek idd, 1x is beter dan 5x! hoop dat je er heel binnenkort helemaal van af bent!

marijke las op fb van je plannen om van baan te veranderen..ben je al hard op zoek?

15. Miranda, wat leuk en geruststellend, dat je het hartje hebt gehooord.

Sandra, wat een leuk filmpje van Indy op fb. Zo schattig.

Juut, de sfeer is niet leuk, ik kan niet tegen mensen die fouten op andere wegschuiven en heel bazig zijn. Ik heb een nieuwe collega die denkt meer te zijn.. Maar dat niet alleen, hoor. Stijn krijgt volgend schooljaar een continu rooster. Hij is dan op vrijdagmiddag ook vrij. Dus dat betekent voor ons, nog meer kosten aan de bso. Ik zoek dus iets, waar ik vrijdagmiddag vrij kan zijn. Als Remco dan regelt dat hij de kids iets later naar school kan brengen, vanaf 8uur (ipv 730) gaat dit geld schelen.

16. O ja natuurlijk, Carla, succes morgen. Best spannend, lijkt mij.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Meiden bedankt!!
    Heb net even de stof zitten bestuderen!! Pfff wel weer even wennen hoor de werkwoordsspelling!!!
    Heb er zin in, maar ben benieuwd hoe de kids gaan reageren in die groep...

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Succes Carla! Spannend en leuk, een nieuwe groep!

Marijke, ik hoop voor je dat je wat anders vinden kunt dan. Zal vast niet makkelijk zijn in deze tijd...:x

Miranda, wist niet dat je zus ook zwanger is, leuk zeg! Hoe ver is ze? Is het haar eerste? Tweede? (Zal je allemaal allang wel verteld hebben...:))

Hier zondag een duobox gescoord. Stond er een op mp uit een kdv. We hebben er maar 90 euro voor hoeven betalen! Het is een flink gevaarte in huis, maar doordat er veel ruimte onder zit kan ik alle speelgoed kwijt en is er ook nog plek voor de wipstoelen, dus als alle kinderen plat liggen heb ik voor het eerst sinds jaren weer een opgeruimd huis!

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o o weten jullie hoe lekker in nog lag te slapen om half 7? echt heeeel lekker en heeel diep! soms kan het zo jammer zijn dat dat wreed verstoord wordt he ;)
    vanmiddag heb ik vergadering op t werk, dus mn moeder haalt de kids op en rol gaat met yara naar zwemles.

carla ik hoop dat de groep zeveners een beetje lief gaat zijn voor je vandaag!

marian wat een superbox joh! idd een loei van een ding maar wel heel handig en leuk!

marijke ben benieuwd, hoop echt dat het je gaat lukken! zo jammer als je jezelf niet prettig voelt op je werkplek..heel veel succes!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen,

@ Marian -> wat een gevaarte! Maar wel fijn zo te zien hoor, en idd handig met de opbergruimte/speelruimte onderin!! En mijn zus is 23 weken zwanger van de 2e. De 1e is ondertussen al 11 jaar, dus werd wel tijd voor een 2e haha!

@ Judith -> ik weet wat je bedoelt haha. Stom is dat dan als je zo wreed wakker word gemaakt hé? Haha! En vergader ze vanmiddag.

@ Carla -> toi toi toi!!

@ Marijke -> is gewoon niet leuk als je je niet prettig voelt op je werkplek. Hopelijk vind je snel wat leukers en ook een baan met de vrijdagmiddag dan vrij.

Deel Deze Pagina