fijne moederdag allemaal! hier helaas met 2 huilende kids aan de ontbijttafel van de jeuk.... Op naar weer een dagje bankhangen...
ach carla toch..heb het met je te doen.. veel sterkte en hopelijk is het ergste gauw achter de rug!! dit is 3x niks natuurlijk iedereen een fijne moederdag! vanmorgen ook leuke knutsels gehad, een lekker ontbijtje en chocola zo lekker even nr de speeltuin en dan rond een uur of 4 nr mn moeder, eten we daar ook gelijk
Ach wat sneu Carla, ik heb het ook zo te doen met je meiden... Knuf! Hier een ontbijtje op bed gehad, een mooi versje en een knutselkip met daarin een mooi plantje! Zo wandelen op de hei met mijn moeder en einde van de middag naar schoonouders waar wij ook blijven eten Iedereen een fijne dag!
fijne moederdag iedereen!! @Carla : ow wat balen zeg Beterschap voor je meiden! @Hier Ook mooie knutsels gehad. Op zn vorige school had Erik een sleutelhanger gemaakt en op het mkd een glazen vaasje wat ie had beschilderd met een zelfgemaakte bloem erin met een foto van hem eraan vast. Net bij schoonouders geweest. Gisteren is mn moeder hier op bezoek geweest. Dus nu lekker middagje en avond voor onszelf
Hier een moederdag die in het water gaat vallen.. vanmorgen bij s.o. op bezoek en c kreeg ineens hele hoge koorts. Ze moet straks naar het zkh om (hoop ik) uit te sluiten dat t niet de bacterie is.
bah jakkie jucade, ik hoop dat het onschuldig is! wel weer zorgen aan je hoofd zeg! sterkte en hopelijk gaat het gauw weer beter met c! hier nog vanmiddag even lekker nr de speeltuin geweest, was helemaal niet druk. maar ik had het koud joh! in al mn enthousiasme korte mouwen aan en dunnig jasje en brrrr...er waren alleen maar wolken! had het echt koud joh! later nog wel 10 minuten zon, dat was even heerlijk, maar dat hield gauw weer op! vanmiddag rond 4 nr mn ouders gegaan, daar lekker chinees gehaald met zn allen en dat smaakte goed! kindjes liggen lekker te slapen nu en ik ga strakkies peking express kijken en mn moederdag chocolaatjes nog opeten dikke knuffel voor iedereen!xxx
het was ook best koud vandaag he Juut. Brrr Had het ook behoorlijk koud Ik teken voor warm weer. Jij ook? @Hier Erik vanavond plots pijn aan zn piemel. Plots helemaal rood en dik In bad geweest en maar even met hormoonzalf ingesmeerd en neurofen gegeven. Voor het slapen gaan zei ie dat zn onderbuik ook pijn deed. Bah! Hopelijk is het morgen beter. Anders maar naar de dokter. Wou ie zelf daarstraks al. Dus zegt wel wat over de pijn wat ie heeft......... Voor de rest een vermoeiend dagje. Zat er echt even doorheen hoor. Word soms zo moe van alles
goedemorgen! jucade heb je al nieuws? hedwig hopelijk vandaag een betere dag! geeft erik nog pijn aan? carla hoe ben je het weekend doorgekomen?
mogge! @Jucade : hoe is het daar? @Juut : moet je werken vandaag? @Hier Eriks piemeltje ziet er al stuk beter uit en het doet geen pijn meer. Wel wat pijn in zn onderbuik nog. Maar geen pijn bij het plassen of erna. Vanmorgen maar weer ingesmeerd met hormoonzalf. Denk dat ik Erik vanavond maar weer in bad doe. Misschien met een beetje soda in het bad?
Jucade is nog niet lang geweest.. Schrikken duimen dat er niks ernstig is Carla, ach arme moppies! zo met ze te doen hier hebben de twee oudste er niet veel heel last van gehad.. thank god
hehe, daar was ze dan weer hedwig, hoor goede dingen van je mkd (?) wat klinkt het goed hoe ze gaan met erik! en owen, wacht het gewoon af. als ie het red, dan mooi, als ie het neit red, tja, t is een byzonder jochie en hij komt vanzelf op de goede plek. raar dat piemeltje, wel fijn dat het zo snel weg gaat... en ik kan me voorstellend at je er af en toe doorheen zit. we gaan ook maar door en door, maar je hebt best wat op je bordje liggen. knuf (ohja, vriendin heeft een fotoboek zodat ze kan aanwijzen wie er wanneer komt om het een beetje inzochtelijk te maken voor die van haar. misschien een idee?) oeh carla, twee tegelijk met waterpokjes hoe gaat het met ze? en bevalt je nieuwe klas zo op het einde? judith, en ergens komt er bij jou altijd een gezellig verhaal vandaan vind ik leuk om te lezen dat het zo lekekr gaat. heb je nog contact gehad met sandra? jucade, hoe gaat ie met kaatje? en jusje en daveje nog wel wat kunnen genieten? balen dat het zo blijft hangen die bacterie marijke, nog gecondoleerd. was het een heftige begravenis? en hoe gaat ie met je werk nu? ohja, en slapen, rune rond 7, (tijdens anubis) jade erna, na life with boys (wat zal het zijn, iets van half 8?) en mirre na icarly (ik gok rond 8) wakker, rune uiterlijk 7 uur, de meisjes mogen nog wel kwartiertje liggen maar die zijn meestal tegelijk wakker. de meisjes lezen nog even in bed, maar ik heb de tijden vooral ook omdat het inmiddels belangrijk is dat er tijd tussen ligt. mirre slaapt moeilijker in en heeft meer slaap nodig dan jade. dus eerst gingen ze gewoon allemaal rond 7 / 7.15... babiche, hier ook benieuwd naar je kamertje en ook nog geen waterpokje gezien hoor, en ik heb zo mijn best gedaan (drie pokvisites en twee uitbraken op school) komt hopelijk vanzelf. en adners, het is voor een meisje bemlangrijker geloof ik, dus we zitten wat dat betreft safe miranda, hoe ging je remicade en hoe gaat je misselijkheid en wat is je pukje lief!!!!!!! en mocht je nog willen opscheppen wil ik je stukje echo wel zien hoor en fijn dat je cyste lijkt gekrompen. en word het geen buikfoto tijd/ en ik denk een jongen! (of ben ik te vroeg?) anniek, lekker op vakantie! waar ga je heen? hebben jullie al vakantie dan? hoe is het verder met je? heb je nog op een markt gestaan? vertel! hoor neit zo veel van je de laatste tijd.... marian heb jij twe kaartjes gegeven? en ben je mee gegaan? en heb je nog een beetje gemoederdagd? en al even neits gehoord van lidia en sandra .....
@ Lidwina -> haha, ik denk al vanaf het begin een jongen. Vind mezelf ook echt een jongensmama... Lekker stoeien, gek doen, ravotten... Kan met een meisje ook wel, maar is (denk ik!) heel anders. En buikfoto? Komt binnenkort En de misselijkheid? Het lijkt wat af te nemen (afkloppen!) Maarre, zo'n lange reactie, dan mag je ook wel even plaatsen hoe het daar is bij jou @ Hedwig -> wat raar van zijn pieleman zeg. Gelukkig alweer wat beter, maar nog vreemd. @ Carla -> hoe is het nu bij jou met de meiden? @ Judith -> hier was het juist echt lekker warm in de zon. De thermometer gaf in de schaduw 18 graden aan. En ook vandaag, een straalblauwe lucht en vol het zonnetje. Hopelijk bij jullie vandaag ook! Hier was Joris vanochtend zo verdrietig naar school gegaan, was echt niet leuk. Dikke tranen. En waarom? Geen idee... Dus vanmiddag heb ik hem maar opgehaald en was hij heel blij mij te zien Alleen bij thuiskomst stond oma aan de deur en vroeg of Joris zin had om mee te gaan, even wandelen. Waarop Joris vroeg of hij ook mocht blijven eten... Dus hij is er weer vandoor. Half 7 maar weer ophalen.
Lidwina, heb twee kaartjes inderdaad, en het is 22 mei, en ik mag mee. Heb het aan haar overgelaten en ze kon zo geen vriendin bedenken die ze mee wilde hebben. Ze had graag mij mee, dan kon ik ook rijden, dat vind ze niks meer in de grote stad en dan 's avonds laat. En moederdag.. Die is een beetje in het water gevallen eigenlijk. Heeko is zaterdag avond mijn moederdag kado gaan regelen, ik moest om half elf naar bed. En toen hoorde ik wat gestommel (ik wist het eigenlijk al wel, ik kreeg een nieuwe tafel) en toen werd het stil. En toen was hij om 5 uur weer thuis. En ik was boos, en teleurgesteld dat hij juist in dit weekend moest kiezen voor de kroeg. En teveel pilsjes. Hij doet dat nooit, en als het dan een keer gebeurd vind ik dat helemaal niet erg, maar met moederdag??!! De kinderen snapten er niets van dat hij niet uit zijn bed kon komen. Martijn zei zelfs op een gegeven moment tegen hem dat het geen vaderdag was! Hij heeft met veel moeite het moederdag ontbijt op tafel gezet en heeft wel met ons ontbeten, maar daarna is hij weer naar boven vertrokken. En toen was hij er nog even rond lunchtijd en daarna ging hij weer naar bed, want dat was wel zo gezellig voor Bas, kon hij naast hem liggen.. Om 5 uur was hij weer beneden. Hij voelde zich wel schuldig zei hij, dat hij zo naief was geweest dat hij dacht dat hij het wel kon. Maar hij is toch geen 20 meer!? Ik snap niet wat dat is hoor, met mannen... Hij zei dat ik dan maar moederdag moest krijgen met vaderdag. Maar dat wil ik niet, want dat is verwarrend voor de kinderen. Ik vind het voor mezelf nog niet eens zo erg, ik kan toch niet stilzitten een hele dag, maar de kinderen snappen er zo weinig van. Ik was echt BOOS! Zo, dat is weer gezegd... Maar goed, ik heb dus een 'nieuwe' tafel, een 8 persoons vierkante. Stond aan de zaak in de weg en ik mocht hem hebben. Ik ben blij! De halve kamer vol, maar we passen er wel met zijn allen aan zometeen als d&a ook aan tafel komen.
Miranda, het is heel leuk jongens mama zijn Hedwig, wat gek? over zijn piemeltje, en wanneer kinderen naar de dokter willen hebben ze inderdaad wel wat pijn. hopelijk gaat het vannacht over! En hoeven jullie niet naar de dokter, dat is namelijk veel fijner! Judith, je loopt lekker he fijn hoor! werd weleens tijd Marijke: hier gaan de twee na het eten naar bed, 19.00 mogen ze nog wat kletsen. Anniek, lekker hoor opvakantie? met de auto? Hie rhebben ze niet echt last gehad van de pokjes (gelukkig) ---
miranda, dit is dag drie met rothumeur, janken op commando en mega somber vind mezelf erg lastig nu en wil wel enrorm ruzie zoeken dus ik houd me erg binnen, en verder komt het nooit meer goed en is het leven erg vervelend en neit leuk. meestal doe ik een dag met mijn eisprong, dus ik weet neit waar het vandaan komt. volgende update als mijn optimistische humeur weer terug is oke marian, leuk! maar bij je vorige tafel paste ze met 6, dus punt erbij had gekunt. ben benieuwd, hou van vierkantjes! en idd niet zo leuk dat het nu net dit weekend was. en idd, verwarrend voor de kinderen. wie weet wat hij nog met ze verzind...
Marian, wel gaaf een nieuwe tafel.. Jammer dan dat Heeko met moederdag, z'n eigen feestje vierde..hier ook zo eentje hier thuis..giateren had hij flink zitten zuipen.