Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ow Marian groot gelijk hoor dat je boos was. Grrr Dat was idd niet slim van Heeko.
    Wel gaaf dat je een nieuwe tafel hebt. Foto?? :)

@Lidwina : dikke knuffel voor je! Snap je helemaal! Die buien heb ik ook regelmatig......zucht.

@Carla : hoest met de waterpokken?
    Hier hebben we ze ook nog niet gehad.......

@Miranda : die Joris eerst verdrietig, toen blij en toen weg :p
    Tis wat ;)

@Hier
    Gelukkig heeft Erik geen pijn meer maar piemeltje nog steeds rood en beetje dik. Heb Erik vanavond maar in de biotex week gezet :D Hopelijk helpt dat. Toen weer ingesmeerd met hormoonzalf. Want zn voorhuidje was weer bijna helemaal dichtgegroeid. Maanden geleden was het toch ver open door de zalf en nu weer kleiner. Weet niet hoor, denk toch dat ie geopereerd moet worden daaraan..... Richard had er vroeger ook problemen mee. Volgens schoonmoeder ziet het er hetzelfde uit. Richard is toen ook geopereerd.

2. Classic

Classic Niet meer actief

Marian, ik vroeg me al af, hoe je dat nou deed met z'n kleine tafel (voor ons doen) wij hebben een tafel van 2,60/2,80 (8/10 personen) voor toen ons nog personen.
    Haha ons gesprekje nadat we op kraam visite waren geweest hahah :)

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Marian -> logisch dat je boos was! Net die ene dag... Maar wel een erg leuk moederdagskado gekregen! Gezellig als Daan en Anko ook aan tafel kunnen eten!

@ Hedwig -> anders gewoon de volgende keer bij de kinderarts eens vragen om erna te kijken en een verwijzing vragen voor de uroloog.

@ Lidwina -> oei, klinkt dus niet heel gezellig. Knuf! Hopelijk snel een positief berichtje!!

Hier maar liefst 12 uur geslapen vannacht! Gisteren na het eten voelde ik me niet zo lekker, dus ben even gaan douchen. Na het douchen even op bed gaan liggen en Sven gezegd dat hij Joris maar moest halen. Ben ik gewoon in slaap gevallen en werd dus net om half 7 wakker van de wekker. Ongelofelijk! Maar blijkbaar had ik het nodig :D

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wow Miranda slaapkop!! hihihihi.
    idd dan zul je het wel nodig hebben gehad. Heerlijk joh!

@Hier
    Toch maar afspraak gemaakt bij de dokter voor Erik. Zag er wel beter uit hoor. Gisteren biotex in zn bad gedaan. En vanmorgen heel zn onderbroek onder de pus. Dus dat is er tenminste uit.
    Zal wel aan de dokter een verwijzing vragen voor de uroloog

Erik moest huilen toen ik net wegging bij het mkd. Hij gaat vandaag de hele dag ( tot 3 uur ) en dat vond ie eng.
    Ook was ie in de war. Want ze moesten gaan tekenen. Maar hij kon niks bedenken. Zo sneu.......
    Gelukkig vangen ze hem daar goed op. Z'n mentrix was er weer dus die houd 'm wel in de gaten :)
    Ze ging ( toen ik wegging ) met Erik naar de picto's kijken wat ze dan vanmiddag gingen doen en hoe het gaat verlopen.
    Dus dat is mooi!

5. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

sorry ik probeer mee te lezen maar op mijn telefoon doet ie het vaak niet en de laptop is overdag met vin mee naar zijn werk..(mijn laptop is helaas kapot...)

vandaag vin vrij dus even tijd voor hier,,

mooie echo gezien van kindje miranda :D

carla,, hoe gaat het met de kids nu?? zijn ze iets opgeknapt?

marijke,, hier gaan ze op ma en vrijdag om 19.30 naar bed omdat ik tot laat werk en we dan pas om 18.30 eet maar de rest gaan ze om 19.00 slapen.. ook in het weekende liggen ze er al optijd in omdat ze hier eigenlijk altijd om :( 6.00 wakker zijn..

lidwina,, klinkt niet best meis,, hopelijk weer snel oorde in je hoofd.

juut,,leuke moederdag gehad las ik,,

jucade????? hoe gaat het met C???

anniek,, al iets meer gehoord van de moeder met het kindej dat 5 dagen zou komen???

hedwig,, hoe is het gegaan op het mkd?? mijn man had ook prcier zo last vroeger en die is ook geholpen in het zkh.

marian,, leuk een nieuwe tafel maar ik kan me voorstellen dat je boos was..

ehhhhh sorry weet het niet meer.....
    hier bericht van de belastingdienst..(eindelijk na 4x bellen en een bezwaarschrift) binnen 2 weken een nieuwe herziening van 2011..)
    verder een leuke moederdag met ontbijt op bed en zelfgemaakte kadootjes en een raamzuiger van kärchger. die doet het heel goed :)

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oe ik moet plassen maar rol zit erop haha dus dan jullie maar even een berichtje typen!

hier alles goed, prima dagje, belastingcenten binnen dus ben blij! leuk!
    vanmorgen cars gympies voor seth gescoord, hij is er heel blij mee. yara moest wel heel hard huilen toen ze uit school kwam "want ze wilde ook zo graahaag iets nieuws.."..
    weer nr zwemles geweest, ging prima.

lidia ik miste je al hier!
    wat is een raamzuiger? sorry weet het niet!
    wat een lieve foto van elise die schone slaapster

hedwig hoe was hte met erik bij de dokter?

marijke en marian wat een lomperiken zijn het toch soms he!.mannen en alcohol grmpf

marian wel fijn een nieuwe grote tafel!

lidwina is dag 4 er een met een beetje licht en lucht? ik hoop het voor je!
    met san gaat het nr omstandighgeden goed, therapie is zwaar, maar wel te doen en de groep is wel fijn. san is zo dapper om steeds meer van zichzelf te laten zien, en dat valt niet mee, maar levert wel wat op!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oeeee Cars gympjes hihi. Stoere Seth nu dus :)
    En belastingcentjes....altijd leuk! :D

Hier helaas niks. Van Richard uit moesten we betalen en van mij uit kregen we terug. En het resterende bedrag is 0.
    Dus helaas pindakaas.

Fijn ook wat te lezen van Sandra :)
    Kanjer is ze toch he, zo aan zichzelf werken. Petje af voor dr hoor!

@hier
    Ja met Erik naar de dokter geweest.
    Heeft een zalfje gekregen tegen de ontsteking en hij word doorverwezen naar de uroloog. Word toch besnijden. Voorhuidje is bijna helemaal dicht. Dus dat word alleen maar vaker een ontsteking zei de dokter.

Maar goed hihihi ik dus dat zalfje opgehaald. Sta ik buiten. Helemaal vergeten te vragen WAAR ik dat zalfje nou op moet smeren? De ontsteking zit van binnen zeg maar, halverwege zn piemie. Niet het voorhuidje dus.
    Dus......waar smeer ik nou de zalf? Zn hele piemie is rood. Maar de ontsteking zit van binnen.......... heb het nu maar op zn voorhuidje gedaan. zover mogelijk naar achter schuiven en insmeren.
    Iemand een idee of ik het zo goed doe?

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidia: gelukkig herziening van de belastingdienst!

En een raamzuiger. Is dat van de reclame? Waar je ramen mee wast en gelijk ook droog kan zuigen?

9. lidia

lidia Fanatiek lid

Hedwig .. Ja die van de reclame . En ik denk wel dat. het zo goed is. En anders ook op zijn piemel zelf..

Juut.. Hier ook belasting centje binnen. Hihi die cars schoenen :) van seth wel stoer.

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jucade, begin me nu toch wel echt zorgen te maken, je bent anders eigenlijk iedere dag wel online...? :(

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    idd Jucade????? Ook ik maak me zorgen!

12. Lidia, werkt het ook goed, die ruitenwisser van de reclame..ben heel benieuw, ben namelijk niet zo'n goede ramenzemer.

Jucade, hoe gaat het?

13. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen..

hier de hele nacht in de weer geweest met elise,, eerst gaf ze steeds hoofdpijn aan en had ze koorts maar om 23.00 begon ze heel erg te huilen en net nadat wij bij haar waren begon ze te spugen. arm schaapje was zoo overstuur dat ik met haar onder de douche ben gegaan.. daarna was ze iets rustiger en hebben we haar weer opbed gelegd. maar wel nog een paar keer wakker vannacht. gelukkig niet meer gespuugd. nu ligt ze weer teslapen, ze wilde om 9.00 zelf naar bed..

damian heeft juffendag op school en daarna een feestje van zijn beste vriendje dus die komt pas om 16.00 thuis. kan ik lekker rustig aan doen met elise. en even mijn ramen lappen;)

jucade???? hoe gaat ie??

marijke,, ik ga hem zo testen... ben heel benieuwd..

ooo er word er 1tje wakker.. tot laters

14. Classic

Classic Niet meer actief

Nog steeds niks van jucade gehoord?????
    Ooei, maak me nu wel een beetje zorgen hoor

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja ik vrees nu ook dat er iets niet goed is..duurt nu te lang..lidwina heb jij een nummer om te smsen ofzo iets?

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vreemd hoor bij Jucade. Hoop zo dat het meevalt...

17. Classic

Classic Niet meer actief

ik kom hier niet zo heel vaak, maar vandaag ben ik er al vaker geweest dan normaal..
    Wat kun je, je als "outsiders" zorgen maken. Dat laat alleen maar zien hoe "hecht" het groepje is!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    is zo mommie ik moet er nu ook echt steeds aan denken

19. Classic

Classic Niet meer actief

ik ook Juut..
    Jmmr dat we haar nummer niet hebben :(