Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Een wip gekregen

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Blij snoetje

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Frietjes eten aan de picknicktafel

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    En deze is van vanmorgen(nog in pyama en even vlug de jas aan) op het sprinkussen!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Patroeschka 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008

Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010
    Dinja 9 juli 2009

Zwanger:
    Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling
    Mommieof2: uitgerekend 1 november van een ??

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    applausje voor de taart weer zeg! prachtig!
    wat een leuke foto's carla, het plezier straalt er weer van af. en wat zien je beide meisjes er te gek uit zeg, ik kan alleen maar zeggen: WAUW!!
    dus nu zelfs een mini springkussen in de tuin ? geinig hoor!
    echt leuk om te zien

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dank je Juut!
    En ja een heus mini springkussen! Ze hebben er vandaag de hele dag op gezeten!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wauw Carla! Wat een gezellige foto's en een heel blij snoetje van Dinja! Wat zagen je meiden er prachtig uit en de taart ook! Heel erg leuk!

@ Judith -> auw! Ja dat wat je omschrijft is volgens mij typisch jongensgedrag. Hier ook al zo vaak voorgekomen dat hij door zo'n acties ons pijn doet. Al is het dat hij heel druk op een van ons springt om erbij te zitten... Gelukkig leek het al wat vaster te zitten en hou je er hopelijk ook geen ellende van over!

Hier vandaag een stuk gaan wandelen op de hei. Daarna weer richting huis om te eten. Na het eten werden we opgehaald door de ouders van Sven en zijn toen gezellig op het terras van de ijssalon gaan zitten. Een heerlijk ijsje op. Heb er nu nog een heel erg vol gevoel van!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx all :)

Carla
    hoe vonden jullie de smaakjes?
    En wat een leuke foto's!!! Super dat lieve snoetje
    Ennuh springkussen is ook echt kei leuk. Hebben we hier ook gehad maar die hadden we gekregen en was op een gegeven ogenblik kapot. Tot morgen, ik kom zo snel mogelijk met het kroost.

Juut
    auwww hier is devin ook zo'n ei! Die kunnen echt zo giga lomp zijn he.
    Verder wel een fijne dag dus.

miran
    mmmjummie ijsies :)

Hier een druk dagje gehad. De 7 dagenw erken hakken er behoorlijk in, heb ook gewoon echt teveel staan nu maja. Komende 3 dagen ook smorgens en savonds een uurtje maar ben aan het proberen nog wat kwijt te raken. Donderdag ook smorgens 3 uurtjes en savonds ook en vrijdag morgen ook nog 2.5 uur. Dus echt teveel gepland.... want daarna weekend vrij en weer 7 avonden en wat extra uurtjes! Maar toch: nog 3 weken en dan lekker vrij!
    Verder gezellig dagje gehad wel, vanmiddag lekker ijsje gegeten en buiten gezeten

10. Carla, wat een mooie foto's van je 2 jarige meisje. Gefeliciteerd!

Anniek, maak je dan zo'n Dora poppetje ook zelf? Zo knap.

Wij zijn weer terug van ons weekendje weg. Heerlijk was het. Ik had nog wel een paar dagen willen blijven. Zo relax. Stijn is veel attracties in geweest. Soms een beetje smokkelen met z'n lengte (hij was vaak te klein). Als het aan Renske had gelegen, was ze overal ingegaan. Die mini boef is echt nergens bang voor. Jammer voor haar dat de attracties waar zij in wilde, toch echt te eng zijn (boot die over de kop gaat bijvoorbeeld?)

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat een leuke foto's carla! Ziet eruit als een geslaagde verjaardag!

Marijke, fijn dat het leuk was! Hier ook van die waaghalzen die het liefst overal alleen in stappen... Grappig is dat he, om te zien?

Anniek, wat een prachtige taart weer!

Miranda weer een lekkere geslaagde zondag gehad dus, heerlijk!

Hier gisteren bij mijn ouders geweest en wat info gelezen over het gen. Nu blijkt dat we nu al best een afspraak kunnen maken, maar als die uitslag dan uitwijst dat we drager zijn kunnen we nog niet zoveel. Maar dat maakt ons eigenlijk niet zoveel uit, ik wil het zo snel mogelijk weten. Dus vandaag ga ik bellen met de klinisch geneticus om te vragen hoe lang de wachttijd is om een afspraak te maken. We gaan met zijn drieen, zus en broertje en ik tegelijk. Hebben we gelijk een uitje, want we moeten naar Utrecht. Zoveel doen we niet meer samen, dus mooi excuus om lekker te gaan lunchen ofzo....:D Linda moet alleen wel eerst nog even bevallen, nog een weekje en dan is ze uitgerekend. Afspraak kan dus niet veel eerder dan over een week of 4-6 gepland worden. Hopen dat ik dan nog niet lig te bevallen.... Het gaat trouwens om het brca1 gen, en als ik dat zo eens allemaal lees op www.brca.nl dan is het best heftig. Vannacht gedroomd dat Linda en ik het allebei hebben, dus het houd me toch wel bezig.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen
    alles oke hier. seth rond middernacht weer even flink aan het spoken, en grr heb er zo'n hekel aan, net als je dan terug in bed ligt en je plekje weer hebt gevonden, roept ie weer:x en dat gaat dan nog een keer of vier zo door
    maar goed, daarna wel tot bijna kwart voor zeven geslapen en dat blijven toch unieke tijden voor hier!
    vandaag niks bijzonders op de planning, het wordt mooi weer vandaag he, dus mss wel even nr speeltuintje ofzo. eerste vakantiedag natuurlijk hier!

marijke wat leuk dat slagharen zo'n succes was joh! en die renske wat een durfal dat ze in al die grote attracties wilde haha

anniek jee wel megadrukke tijden voor jou zo zeg! pas op jezelf he! en ik ben blij dat jij en miran dat drukke jongensgedrag herkennen ;)

miran wel gezellig! en ja van zo'n groot ijsje kun je best lang een vol gevoel houden

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hey Juut, tegelijk vanmorgen! Geniet van je eerste vakantiedag vandaag! En daar baal ik ook altijd zo van, dat je dan nét weer lekker ligt en er weer geroepen word. Vannacht was het hier gelukkig ok, ben niet voor de kinderen wakker geweest. Bas is alleen de afgelopen vier avonden aan het rellen met naar bed gaan. Dan gaat hij uiteindelijk pas rond tienen slapen. Oplossing lijkt te zijn dat ik boven blijf tot hij slaapt, hij hoeft me niet te zien, alleen er zeker van zijn dat ik niet naar beneden ben gegaan. Dus gisteravond op bed tv gaan kijken en toen sliep hij rond 8 uur. Hopen dat het een korte fase is....;)

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja hier ook een tijdje dat aan de hand gehad. dan vragen ze allebei: mama ga je nog "rommelen?""(op de badkamer wat opruimen, wat op en neer lopen, was doen enzo)
    dat vinden ze gewoon een heel gerust gevoel geven. nu wat aan het afbouwen, wil niet iedere keer verplicht lang boven moeten blijven. maar op zich niet zo erg, dan doe ik ook wat nuttigs ;)

fijn dat je op zich redelijk hebt geslapen. moeten martijn en lotte nu nog 1 week of nog 2 naar school?

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Marian -> idd een mooi excuus om samen met je zus en broertje op stap te gaan. Maar een echt leuk uitje is het natuurlijk niet. Wat vervelend dat het je toch bezig houdt. Het is nu echt een kwestie van afwachten. Gelukkig kunnen jullie wel nu al een afspraak maken en hoef je niet te wachten dan tot na de bevalling/borstvoeding. Spannende tijd wat jullie dan tegemoet gaat...

@ Judith -> ik herken dat wel. Toevallig was het hier vannacht ook. Lig je net weer lekker in te doezelen, begint die weer.

@ Marijke -> klinkt heel geslaagd. Lekker weekend dus achter de rug. Heerlijk! En die Renske haha, geweldig. Kleine durfal!

@ Anniek -> dat is idd wel heel veel werken! Aftellen naar de vakantie, hopelijk trek je het tot dan...

Hier slecht geslapen pff! Joris echt veel wakker geweest. En dan steeds huilen en amper aanspreekbaar. Laatste keer was om 2 uur, en dan om half 8 wakker. Dat hakt er wel in. Maar ja, gelukkig vakantie ;) Zo even gaan bloedprikken en verder lekker een rustig dagje. Joris heeft einde van de ochtend afgesproken om met oma te werken in de tuin. Denk dat ik dan zelf even terug het bed in kruip.

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o had heel je eerste post gemist marian..het houdt je dus toch flink bezig..kan het me goed voorstellen hoor meid het is niet niks!
    ik hoop dat jullie redelijk gauw terecht kunnen

miran zeker doen nog even terug en lekker uitrusten straks!
    en jammer dat joris ook moeilijk deed vannacht. weet je dan waar het door komt bij hem?

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ja hoor. Te drukke dag gisteren gehad... Eigenlijk hadden we gisteravond nee moeten zeggen tegen opa en oma. Dan was er niks aan de hand. Moet eigenlijk niet teveel plannen op een dag, dan gaat er zoveel door zijn koppie! Maar ja het is zo dubbel. Want ik weet dat hij het geweldig vind, vandaar dat we ook zijn gegaan. Maar eigenlijk is het teveel van het goede!

Gelukkig is Joris wel heel vrolijk ;) Na oma vandaag dus helemaal niks en lekker thuis wat aanrommelen of nog even wandelen met zijn 2, maar verder geen visite meer of ergens naartoe gaan!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vanochtend maakte Carmen een 'bruggetje' en maakte haar eerste kruipbeweging :) hihi geinig zeg en dan zo trots kijken.

Heb net toch maar een afspraak gemaakt bij de ha voor Devin.. gewoon voor de zekerheid.

Mooie foto's van Dinja zeg, geweldig! :)

Hier ook helaas een bagger nacht gehad :( 22.30, 2.00, 4.00 en 6.00 ben denk ik wel 6x er uit geweest vannacht jakkes.

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal!

@Marian : jeetje heftig dan zeg ja. Heb de site even doorgelezen en je treft idd net de verkeerde gen van de twee.
    Ik hoop zo voor jullie dat jullie het alledrie niet hebben!!

@Juut : auwtsj dat doet zeer zeg zo met zijn hoofd tegen je tanden :(
    gaat het nu wel weer? Zit de tand weer vast? Anders toch deze week ff naar de tandarts ;)

ow ja vakantie nu bij jullie he. Leuk hoor. En nu maar hopen op mooi weer!

Balen dat Seth zo aan het spoken was vanacht. Hier gelukkig Richard die er altijd uit gaat.
    Wat dat betreft ben ik echt vreselijk verwend :)

@Marijke : fijn dat weekend slagharen zo geslaagd was :)

@Carla : wauw mooie foto's. Dinja straalt gewoon :)

@Anniek : echt een gave taart dat je gemaakt hebt voor Dinja! Vind het zo knap he dat je dat kan!

@Patroes : dat zijn idd lekkere tijden zo smorgens. Hopen dat ze dat zo vol blijven houden ( of zelfs een uurtje eraan vast plakken ;) )

@Hier
    Leuk weekend gehad met de logees :)
    Alleen Erik was echt onmogelijk pffff. Om de kleinste dingen door het lint en dan vooral tegen Richard gericht.
    Dan zegt Richard : nee Erik niet doen. En dan loopt Erik naar hem toe en slaat hem vol in het gezicht!!!! :(
    Echt gedrag dus wat niet te accepteren is.
    Dus dat was wel minder.

Nu Erik weer naar school. Nog twee weekjes en dan hier vakantie :)

Owen is weer een snotmonster geworden :p

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Vanmorgen bij gyn geweest. Moet volgende week komen voor extra echo omdat hij wat weinig vruchtwater zag. Kan eraan gelegen hebben dat ze beiden de blaas vol hadden en dat het wel goed is, maar toch vor de zekerheid extra check volgende week. Verder zag het er goed uit, bloeddruk weer prima, kindjes goed beweeglijk. Urine was ook goed, dus nog geen vergiftigingstekenen.

Deel Deze Pagina