Hedwig, lijkt mij toch hard als je dit zo zwart op wit krijgt. Sterkte! Vandaag weer heerlijk naar strand geweest. Die kleine griezeltjes van mij lopen zo de zee in...renske een paar keer vooover gevallen, maar geen kik..en Stijn was over de golven aan het springen, grappig om te zien.
hier een rare dag. een jongen van ons kinderdagcentrum is gisteravond overleden moest gewoon werken vandaag, en de dag was ook nog eens superhectisch...dus was zo moe, en raar van de sfeer enzo. we zijn maar even gaan uitwaaien op de fiets en nr de stad gegaan, even gegeten met zn viertjes. was wel even fijne afleiding. kindjes laat op bed, dus heb stiekem t tijdsklokje iets later gezet marijke jee wat een durfals zeg! miran fijn dat je zo'n gezellige dag had! op het terras hangen is een hele fijne ontspannende bezigheid hedwig thanx, heb er toch wel even van genoten hoor jij hebt ook snel een leeg huis strakkies.. ben benieuwd hoe snel het mag gaan, en ik weet zeker dat owen nog vele stappen vooruit gaat maken hoor ! echt! ook al zijn het maar kleintjes, dat maakt helemaal niets uit!
zo, en ik open de boel maar weer! kids hier om 615 al wakker..hebben netjes tot 715 op hun kamer gespeeld vandaag wilden we eigenlijk gaan zwemmen, maar pas vanaf 1300 open..das best laat..even kijken wat het wordt, hebben ook nog treinkaartjes liggen wat was t warm vannacht he!
mogge Juut, Jemig wat erg zeg dat er een kindje van je kdc gestorven is Onverwachts, of was het 'verwacht'? Hoe dan ook blijft het vreselijk. Kinderen horen niet te sterven Knap van Yara en Seth dat ze zo lang op hun kamer nog speelde vanmorgen Gaat goed he de laatste tijd?! Wij vandaag boodschappen doen en ff naar het centrum. Zal wel weer stressen worden. We kunnen amper nog ergens komen met Owen........... Fijn weekend iedereen! Geniet van het heerlijke weer ( volgende week duiken we de kou weer in zeggen ze brrr )
@ Judith -> wat erg gewoon. Logisch dat het dan een hectische dag is... Ik ben ook benieuwd of het plots is gebeurt of niet... Erg genoeg... @ Hedwig -> succes met de boodschappen! En we moeten idd echt genieten dit weekend van het weer! Hier vanochtend al naar de Ikea geweest voor wat klein spul en een nieuwe lamp, daarna snel naar de winkel gegaan. Joris word zo opgehaald door oma en oma gaat met hem naar de zwemles en naar de dierentuin. En dan kunnen wij alles gaan afplakken en klaarmaken voor te verven. Ben mijn witte muren beu in de woonkamer, dus die krijgen weer een kleurtje (lichtbruin). Maar ja, is toch een rotklus hé. Alles van de muren af, gaten dichten, gordijnen eraf, rails eraf... Maar dan is het wel weer even klaar!
Poeh Juut, maken jullie dat nu vaker mee? meen vorig jaar te lezen dat er ook 1 overleden was van jouw groep? Miran, beetje laat, maar wat een prachtig buikje!! J. heeft vannacht gekampeert met zijn nichtje opa en oma. Sliepen om kwart voor 10 maar waren om 8 uur wakker, viel al met al mee. Ze hebben heerlijk gespeeld aan t strandje daar etc. Hij heeft wel behoorlijk zonneuitslag, maja.. voor de rest weinig last van. D. zo trots gisteren toen ie van papa naar mij stapte en weer terug en wij ook natuurlijk hihi. C. komt echt in de peuterpuberfase met dr eigen zin willen en nee zeggen. Voor de rest gaan proch en ik met J binnenkort een weekendje weg (lang leve markt plaats ). Even qualitytime voor J.
@ Anniek -> behangen wilde wij eerst ook, maar ja, we willen ook binnen nu en 2 jaar verhuizen en dan vind ik dat weer zonde. Daarom gekozen voor te verven, is een stuk goedkoper. Enne, hier in huis prima te doen. Enige kamer wat warm is, is onze slaapkamer, daar staat vanaf 1 uur de zon. Woonkamer vangt alleen maar zon van 's ochtends tot een uur of 12. Dus echt heel warm word het nooit in de woonkamer, dus dat scheelt Anders hadden we het toch echt opgeschoven haha. @ Jucade -> wat leuk dat Justin is wezen kamperen. En jullie binnenkort een weekend weg. Heerlijk!! En bij C. die magische 2e jaar komt dus snel dichtbij hihi!
hier vandaag een dagje vlissingen gedaan, we hadden nog kruitvat treinkaartjes liggen. was erg leuk, wel heel veel gelopen, kindjes hielden het goed vol allemaal. mini stukje strand op geweest, kindjes zich opperbest vermaakt met zandspeeltjes van 50 ct van de action. ik ben wel beetje verbrand, hopelijk is het morgen niet meer rood maar bruin en over dat jongetje bij ons op het kdc, het was niet helemaal onverwacht maar toch nog snel gegaan. klinkt mss gek, maar ik vind het voor hem alleen maar fijn dat hij nu zn rust heeft, hij heeft lang genoeg gestreden. neemt niet weg dat het wel raar is, ik kende hem ook alweer tien jaar! miranda is het goed opgeschoten vandaag? hoe had joris het gehad in de dierentuin patries wat leuk met zn drietjes een weekendje weg! en d gaat wel goed vooruit he, lekker zelf stappen! en ja, helaas vorig jaar ook al een kindje overleden. zo gebeurt er jaren niets en dan.. hedwig hoe is het gegaan? nog wat boodschapjes kunnen doen of ging het haast niet met owen?
@ Judith -> blijft hoe dan ook moeilijk, vooral als je dat kindje al 10 jaar kende... En leuk, een dagje Vlissingen! En ik duim voor je dat je morgen bruin bent Hier goed opgeschoten, maar heb nu wel overal pijn. Zucht! Ik vind het nu af en toe al zo zwaar he, en dan ben ik niet eens op de helft. Maar mijn lichaam werkt gewoon zo tegen. En het meeste werk heeft Sven toch echt verricht. Ik heb niks verplaatst, hoofdzakelijk alleen uitgezocht, dingen weggedaan, afgewassen etc. Maar ja, toch echt te veel. Net even een dik half uur onder de douche gestaan, maar nog niet beter. Dus ik duik zo het bed in. Joris had het heel leuk gehad met oma. Kwam alleen met dikke ogen thuis, arme schat. En is niet helemaal lekker... Hopelijk morgen niks meer aan de hand!
Heel vluchtig even gelezen, maar is weinig blijven hangen.... Mooie foto van miranda gezien...... Yara een wiebeltand. Indy sinds vanmiddag ook. En TROTS. Ze vraagt al maanden: mama wanneer krijg ik nu een wiebeltand? Dus kwam hem vanmiddag heel trots laten zien. Verder is mam onverwachts thuis gekomen vorige week. Hectische week dus achter de rug. Ik was het er helemaal niet mee eens, maar ja, het was al beslist. Het gaat vrij redelijk met haar hoor. Maar erg slecht geheugen door de ECT en dat leverd nog lastige situaties op. Ze is nu ook midden in haar rouwproces. Heel verdrietig, en voelt zich erg alleen/eenzaam...... Ga de komende weken wat vaker proberen te lezen/reageren. x
mogge dames, @Juut : Dus je had al 10 jaar voor de jongen gezorgd? MOeilijk hoor. Maar idd heeft ie nu wel rust. Sterkte iig! Dagje Vlissingen, leuk joh!! Kun je vandaag lekker van bijkomen hihi @Miranda : ow balen joh dat je lijf niet wil meewerken. Heb je wel lekker kunnen slapen vanacht? @Sandra : ow jeetje je mam al thuis. Begrijpelijk dat je er niet achter staat. Balen zeg. Hopelijk blijft het goed gaan! Dikke knuff voor jou!! @Marijke : lekker naar het strand geweest las ik. Gaaf hoor! @Jucade : Zo, C en D gaan goed vooruit zeg En J kamperen hihi. Stoere knul!
Goedemorgen! @ Sandra -> die Indy ook al een wiebeltand, wat gaat het toch vlug allemaal zeg! En met je moeder, moeilijk en ook erg lastig zo te lezen. Vooral als het hele lastige situaties oplevert. Heb je zelf wel een beetje rust nu ermee dat ze thuis is, of pieker je daar nu steeds over? Vervelende situatie als jij je daardoor ook minder voelt... Hier gaan we (nou ja, lees; hoofdzakelijk Sven ) verven. Ben benieuwd... Later op de dag komt nog een vriend helpen, dus dan zal het wel sneller gaan. Hopelijk is het vanavond allemaal af...
Sandra, woont je moeder nu dan weer gewoon thuis of verblijft ze tijdelijk bij jullie? Juut, klinkt als een heerlijk dagje voor jullie. Ach Miranda, gaat Sven met dit warme weer verven..zielig, hihi.. Wij zijn gisteren pas om 1600 naar strand gegaan, maar dat is zo lekker. Niet zo heel erg warm. Smiddags hebben we het zwembad opgezet en daar in gezeten. Wat een topweer he!
Goedemorgen, Al te lang weer niet gelezen om bij te kunnen lezen, dus stap hier in en ga weer een ego berichtje plaatsen. Kinderen spelen al weer lekker in de tuin, wat een heerlijk weertje de afgelopen week zeg! Ze genieten er erg van, lekker met water kliederen iedere dag! Daan en Anko zijn beiden weer ziek. Daan heeft een oorontsteking in beide oren en heeft sinds donderdag antibiotica hiervoor, hij had er ook ontstoken ogen bij, erg zielig. Maar hij knapt alweer redelijk op. Hij is alleen weer zo benauwd, moeite met ademen en hoesten. Ook Anko klinkt weer benauwd en hoest met een zeehondenblaf sinds gisterennacht, dus ik houd mijn hard vast. hoop niet dat het zich ontwikkeld tot pseudokroep zoals bij Bas. Met mij gaat het allemaal wel lekker, ik kan weer een stukje blijer zijn nu de zon schijnt. Wel heb ik alweer last van mijn nek en daardoor hoofdpijn, heb net de rekening voor de fysio behandelingen betaald, maar het voelt alsof ik toch weer moet. Balen, kost allemaal klauwen met geld...
goedemorgen allemaal miranda, mooi buikje zeg, jeetje! en succes met schilderen. ben benieuwd anniek, even op marktplaats speuren naar behang, maar je had het niet zo lang geleden gedaan toch? en ze hebben vaak uitverkoop rollen ook he. hoe bevalt je oppassen? carla hoest met je kies? heb je nog kunnen werken ermee? sandra, meoilijk meis, maar ze moet en keer naar huis en de overgang blijft moeilijk. ineens is het zo reeel dan. geef het de tijd. rouwen duurt lang. hoe gaat het met jou? heb je nog therapie? proobeer je een beetje van het weer te genieten? enhoe gaat je bekken? judith, dat is moeilijk zeg, zeker als je zo'n kindje al zo lang kent. idd, niemand mag zo jong gaan... heb jij nog een beetje kunnen genieten van het weer verder? jij bent altijd zo'n leuke eropuit gaander met veel leuke foto's in het verschiet marijke, heerlijk zo laat naar het strand. hoef je neit de hele dag te bakken, is het minder heet en ik gok ook minder druk. hoe gaat het met je werk? lidia, zijn jullie de ziekenboeg nu allemaal uit? hoor weinig van je.... jucade, leuk een kleine vakantie met jusje. wat zal hij genieten!!!! marian, gister je nieuwe buurvrouw ontmoet. lijkt me een leuk menssucces et de ontstoken kindjes. jeetje, en dat met dit weer. bevalt de box een beetje goed? hedwig, confronterend om zwart op wit te zien hoe je mannetje het doet, maar weet je, het verandert niets aan hem hoor. het blijft gewoon owen, alleen een owen waar je nu langzaam een boekje bij krijgt hoe of wat, en dat is alleen maar handig. hoopd at ze op gaan schieten, ook met dat erfelijk gedoen onerzoek. ach meis, je hebt een moi speciaal gezin, en je krijgt het omdat je het kan meot je maar denken. knuf mommie, knuf en weer aan de gang, en ik heb het allemaal zooooo gehad! en ik wil op vakantie met mijn trio! wie weet een super goedkope camping? hoeft echt neits te zijn, alleen een staplekje
Lidwina, het is inderdaad zo later op strand heeeerlijk! Niet zo warm en een stuk rustiger! Vandaag doen we het weer zo. Op werk, tja..ik zou het liefst een baan hebben waar ik van 0700 tot 1100 kan werken. Zodat we een stuk minder kinderopvang nodig hebben, want ik vind het toch wel duur hoor. Na de zomervakantie krijgt Stijn een continue rooster en is hij ook op vrijdag al om 1215 vrij..dus voor ons nog meer kosten en dat gaan we dan financieel niet meer redden. Bovendien ben ik het ook zat dat we op de afdeling nooit te horen krijgen dat je iets goed doet, en dat maakt me zo onzeker, dat ik daar met knikkende knieen rond loop. En zware hoofdpijn na afloop.
Hoi dames... Hier gaat alles zijn gangentje .. De tuin is klaar zooo blij. Foto's staan op facebook . Vandaag nog kijken voor een tuinset. Voor in de voortuin en dan is alles klaar. sandra,,moeilijk hoor.. En ik las dat het met jarno ook niet zo best ging?. Juut.. Jee heftig als en een kindje overlijd . Maar voor hem wel beter als ik het zo lees. Marijke..heerlijk het strand.. Manllief is niet zn strand fan Marian .. Beterschap voor Anko en Daan.. En gaaf filmpje van martijn. Miranda.. Pff hoe is het schilderen gegaan? Lidwina ..weet zo snel geen camping. Vaak bij een boer is goedkoop en ook nog veel te leren? Eh sorry
Goedemorgen allemaal. Hier gaat het mwha...........zelf ongesteld, dus heel erge hoofdpijn en bekkenpijn. Jarno zit idd ook in de lappenmand. Hij heeft al 3 wkn last van zijn knie. Maar naar de dokter ho maar. Tot hij van de week echt niet meer goed kon lopen. Dus vanuit de h.a. meteen naar de fysio. Een scheurtje in een spier. Gisteren kon hij helemaal niet meer lopen. dus langs de h.a. post. W.s. verder gescheurd of afgescheurd. Nu loopt hij met krukken, en moet morgen naar de h.a. om zsm een echo te laten maken om te zien hoe de spier eruit ziet. Ons mam gaat redelijk. Ben er natuurlijk heel de dag mee bezig. Van of ze medicatie ingenomen heeft, of ze eet ja of nee, enz. Ik heb gisteren wel een goed gesprek gehad met haar. En uitgelegd waarom ik het niet goed vind dat ze zo ineens op straat is gezet. Ze begreep me wel..... gr. sandra