Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Haha, voor in Kampen zijn zoveel kinderen niet erg raar, maar voor mij...? Nee, maar niet he?

Hoe is het met Seth gegaan? En met het water? Hoorde op rtl nieuws dat het bij jullie erg extreem is geweest....

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal.

@Patroes : wauw die Carmen! Wat gaaf zeg! Voor je het weet praat ze de oren van je hoofd :p

@Miranda : hoe heeft Joris geslapen?

@Juut : misschien is dit wat voor Seth : slaapproblemen - Slaap Lekker met de Marpac Sleepmate Slaapmachine! Slaap lekker met White Noise technologie. De nieuwe sensatie op het gebied van slapen! Val sneller in slaap met de Marpac Slaapmachine! De oplossing voor uw Slaapproblemen zoals Snur
    Dan hoort ie geen regen of andere geluiden wat hem kan storen.

@Hier
    Erik weer naar school. Pffff wat een regen. Ben echt zeiknat!
    Gelukkig zijn de kindjes wel droog gebleven :)
    Ben benieuwd hoe het vandaag gaat met Erik en plassen. Hoop niet dat het hem weer overkomt. andere juf he vandaag.

Vanmiddag naar de fysio. Straks de poetshulp hier :)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wow hedwig
    als dat tcoh zou helpen voor seth!
    Je bent geweldig!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he hedwig wat ben je toch een lieverd he!
    heb natuurlijk even gegoogled op ervaringen en test, en is vlgns de consumentenbond o.a. niet echt een aanrader (Testresultaat Marpac Sleepmate | Consumentenbond)
    zou wel super zijn als het zou helpen.

en je huis weer een beetje aan kant? suc6 bij de fysio vanmiddag

marian ja hier is het wel erg geweest ja, straten en kelders ondergelopen. het ging echt als een gek tekeer. maar hij heeft wonder boven wonder goed doorgeslapen!

miran haha ja je hebt gelijk, toch maar emigreren dan. maar daar ver weg heb je weer van die tropische stormen enzo toch?

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hmm en op amerikaanse sites ook wel ene heleboel goede commentaren weer..hmmm..en ook wel weer mensen die zeggen dat ze zich doodergeren aan het geluid..

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jammer Juut dat de recensies niet echt optimistisch zijn.
    Ik heb er zelf geen ervaring mee ( wel met geluid van een ventilator is ook een soort van white noise. en dat vind ik zelf best heerlijk )

Ik had die link van de site over het Asperger syndroom. Dit omdat mensen met Asperger zich nogal irriteren aan geluiden om hun heen.
    Maar goed, ik denk dat het voor ieder verschillend is of het werkt. Zo slaap ik heerlijk met het geluid van regen. En andere mensen vinden het vreselijk irritant.
    Zo ook met white noise natuurlijk. misschien kan je bij Seth het proberen met een kamerventilator.
    Je weet maar nooit he ;)

@hier
    huisje weer lekker aan kant :) Echt schat van een meid die hier komt poetsen. En ook eentje die echt goed doorpakt. Zo zou ze vandaag stoffen en de vloer doen. Nou, alles gaat dan echt van kant af he. En zelfs in de kastjes doet ze dan. Echt ideaal dus :)

Owen maar klein middagslaapje gedaan. Dat gaat wat worden straks bij de fysio :(

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ff spammen hihihi

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Geert Wilders :p

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik met logé hondje

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    stoere vent :D

11. Wat een lekker mannetje, Hedwig!

Marian, wat een mooi klein buikje. Ik kan bijna niet geloven dat er 2 inzitten.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Schattige fotootjes van je kanjers!!

Nou de hele middag zoet geweest in het zkh.. Devin niet te genieten (maja kunnen ze zien hoe ie is ;) ) in het kort.. Kinderarts vind de ontwikkelingsachterstand (nog niet) alarmerend, maar noemt Devin gewoon 'sloom/rustig' heel t verhaal vertelt (dat ie slecht eet en drinkt, overstrekt, heel vaak verhoging heeft etc etc) Ach zegt ie 'thuis is een thermometer vaak anders als hier of ergens anders' ^^ dus wij gezegd dat ie ook getempt is bij de gastouder en dat ie daar ook heel vaak tegen de 38 (en soms hoger) aan zit.. Nou dan moest ik maar even voordoen wat ik deed ^^ Dus ik Devin tempen en jawelll 37.9. En toen was het ineens.. Ik wil urine hebben en hij moet bloedprikken. Morgen krijgen we de uitslag al.

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Tjonge partries! Dat het zo moeilijk moet zijn... Gelukkig heeft hij nou toch de knoop doorgehakt om de boel na te kijken. Ik ben erg benieuwd naar de uitslag....

Leuke foto's Hedwig! Daar worden we blij van!

Hier wat onrustig geslapen, hoefde alleen maar 1 keer voor Bas wakker te worden, maar was zelf constant aan het dromen. Van die irritante dromen die je kwaad maken. Dan heb ik nog liever een enge droom dan een irritante! Bah, nou ja, vanmiddag nog even een tukkie als de kids op school zitten!

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Ik had beloofd wat actiever te zijn hier, maar er komt nog niet veel van terecht. Sorry.
    Vandaag word jarno geopereerd. Hij moet om 13.00 uur binnen zijn, en als het goed is vanavond weer thuis. Gelukkig ben ik 4 dagen vrij.

Verder weinig te melden hier. Alles zijn gangetje. Indy heeft het goed naar haar zin bij de BSO, dus dat is erg fijn.

Ook naar gyn. geweest, en moet echt afvallen. Dus me nu aangemeld voor een beweegcursus voor volwassenen met obesitas. Ben benieuwd of het gaat werken. Ik wil het zelf heel graag hoor, maar weet ook dat ik niet zo lekker in mijn vel zit, en er steeds vanalles gebeurd, wat het erg lastig maakt. Aan de andere kant weet ik natuurlijk wat het is om veel minder zwaar te zijn (voor indy was ik 40 kilo lichter), en dat was ook heel fijn. Alleen dat red ik niet meer. Ik sporte toen ongeveer 4 a 5 keer per week, en ad heel weinig. Maar met de helft zou ik al heel tevreden zijn.

Hedwig, wat een leuke foto's!!!!

Patricia, pfff dat heeft je heel wat overredingskracht gekost. belachelijk eigenlijk. Maar goed gedaan!!!! Ben benieuwd of er wat uit komt. Hij kan dan mss wat langzaam zijn, en daar is niks mis mee, maar zoals ik af en toe lees, lijkt hij ook gewoon niet lekker in zijn velletje te zitten.

groetjes sandra

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klopt Sandra en dat vind ik heel erg om te zien :(

Wens Jarno succes!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    patries dat gedrag van die man maakt me wel kwaad hoor! hoe kan hij je nou zo behandelen? moedergevoel moet altijd serieus genomen worden. en dat je daar als een klein kind moet "voordoen" hoe je moet tempen, grrrrr. gelukkig uiteindelijk wel actie. vond devin het bloedprikken heel vervelend? gelukkig vandaag al uitslag.

sandra ben blij weer s een langer stukkie van je te lezen. fijn dat indy het zo goed doet zeg!
    en shit hoor, dat afvallen dat nu écht moet. maar denk idd maar aan de vorige keer dat t je zo goed gelukt is!
    en succes voor jarno, hopelijk valt het allemaal mee!

marian weg met die irritante dromen! niet leuk!

hedwig wat een leuke foto's zeg! owen is wel een schatje om te zien hoor!

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sandra -> veel succes met Jarno! Hopelijk verloopt alles voorspoedig. En met het afvallen. Vooral in jouw situatie is het gewoon moeilijk. Hoe is het nu met je vader?

@ Patricia -> wat een kinderarts zeg. Gelukkig werd urine en bloed toch nagekeken!

@ Judith -> wel fijn dat Seth toch doorgeslapen had met het noodweer.

@ hedwig -> wat een leuke foto's. Vooral die Geert Wilders foto moest ik erg om lachen hahaha!

@ Marian -> dat zijn ook hele irritante dromen!

Hier gisteren rustig aan gedaan. Joris was echt helemaal uit zijn huisje de hele dag. Dag ervoor wat leuks gedaan, dag erna is het dan heel gezellig (uch). Maar ja. De zwemles ging gelukkig wel heel goed.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Uitslag is binnen. Niks ernstigs (gelukkig), een kleine verhoging van de leukocyten? te zien, wat bijv kan wijzen op een virale luchtweg infectie oid. Dus iets wijzer geworden (dat t niet ernstig is iig).. over 2 maanden weer terug komen. Máár als t dan nog niet (veel) beter gaat, wil ik dat ze m echt binnenstebuiten gaan keren hoor.

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Nou patricia, in ieder geval fijn dat er niks ernstigs is uitgekomen. Je hebt gelijkhoor dat je het er niet bij laat zitten. Anders mss een dagboekje bijhouden? Zodat je dan ook goed op een rijtje hebt wat je opvalt.....

Hier is jarno geopereerd. Arts belde een half uur geleden dat hij van de o.k. af is en dat alles goed gegaan is.
    Nu nog uitslapen. Verwacht dat als alles goed is, ik hem rond een uur of 7, half 8 mag gaan halen.

Miranda, je vroeg nog naar pap..... het blijft wat wisselend. Hij voelt zich gewoon "niet lekker", maar kan het niet precies uitleggen. Hij slaapt veel, en ik zie hem bezig met de strijd in zijn hoofd.......dat is zo moeilijk.

groetjes sandra

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even kort meiden ,wil nog even klein uurtje scrappen
    hier vanmiddag heerlijk paar uurtjes de stad in geweest met rol zonder kindjes. morgen zijn we 6 jaar getrouwd en dat hebben we vandaag een beetje gevierd samen :) lekker geshopt, ik nog 5 nieuwe shirtjes (zomaar c&a maar ik ben er blij mee!) en rol een jas.
    heerlijk gegeten, heb echt gesmuld! om 7 uur weer thuis, kindjes op bed gelegd, die hadden lekker pannekoeken gegeten bij opa en oma.

miran fijn dat joris de zwemles weer leuk vond!

patries ben ergens toch blij hoor dat er niks ernstigs aan de hand is! nu even 2 mnd afwachten dan!

sandra hoe gaat het nu met jarno?

Deel Deze Pagina