hey hey juutje van harte gefeliciteerd alvast! wij zaterdag 1 jaartje Sandra pff sterkte en idd je zit nu niet lekker in je vel en dan is het alleen maar moeilijker.... so i am.... patries gelukkig niets ernstigs. Wbt hoge temp, dat heb ik ook heel vaak. In de zwangerschap ook mee opgenomen geworden ook met zware ontstekingsverschijnselen... maar hopen dat het binnenkort over is dan. marian ow fijn zulke dromen bah! Dan kun je zo geërgerd wakker worden en je weet dan niet waarom he. Nou wij hebben lijkt wel koopdag. We ruilen morgen de laguna in, hebben een fiat stilo gekocht zojuist. We moesten wel, de laguna heeft veel gereden en komen steeds meer mankementen en we waren beetje bang om ermee naar frankrijk te rijden. Helaas gaat nu de verbouwing hierbinnen nog even niet door mja we kunnen natuurlijk niet alles. Daarna nog doorgereden en hebben voor Kyana een 16 inch fiets gekocht. Ze had bij Kyra wat gefietst en dat ik veeeeelll beter dan op een 12 inch. Ik heb momenteel heel veel pijn
Hier ff korte update. We zijn net een uurtje thuis. Ze wilde van hem af denk ik, want hup wat eten en naar huis, terwijl hij zat te rillen als een rietje. Eenmaal thuis met wat hulp uit de auto, alles onder gekotst en nu gaat het beter (buiten de pijn). Morgen meer. groetjes sandra
iemand hier toevallig nog voa de mail een 10 euro kortingsbon van de wehkamp per mail gekregen die je niet gebruikt? ik zou er erg blij mee zijn! anniekie balen dat je zo'n last hebt maar dat kan ook bijna niet anders met zoveel werken he en wat leuk voor kyana een grote fiets, hier fietst yara al superlang op de grote, gaat idd beter! wat voor een heb je gekozen?
Goedemorgen. Weer een nacht door kunnen slapen en 610 wakker. San had heel je post gister gemist. Slordig dat ze hem zo lieten gaan, hij was duidelijk nog niet in orde. Hoe is de nacht gegaan? Wel grappig dat het vandaag nu 1 dag mooi weer is..hadden we met onze trouwdag 6 jaar geleden precies zo, een flutzomer en op onze dag prachtig weer! Vandaag weer n dagje werken
Goedemorgen! @ Judith -> gefeliciteerd! Idd, wat een gelukje met het weer. Hopelijk blijft het ook zo. Speciaal voor jullie deze dag het zonnetje En fijn dat je hebt kunnen doorslapen! @ Sandra -> nou wat een afdeling daar. Hoe is het nu met Jarno? @ Anniek -> leuk hoor, een nieuwe auto. Misschien wel verstandige keuze als de laguna steeds meer mankementen vertoont. En een nieuwe fiets voor Kyana, leuk! Wel flink balen van de pijn... @ Patricia -> gelukkig niks ernstigs eruit gekomen. Hier redelijk geslapen. Erg onrustig zelf. Niet fijn, maar ja. Het zonnetje maakt veel goed
@Juut gefeliciteerd met jullie 6 jarig huwelijk @Sandra : fijn dat Indy het zo goed doet op de BSO. Afvallen.........ja blijft moeilijk he. Vooral als je niet goed in je vel zit Jemig dat ze Jarno zo snel naar huis hebben gestuurd. Vind ik best schandalig eigenlijk. @Miranda : balen dat je zo onrustig hebt geslapen. En zon??????? waar? waar???? hier niet helaas pfffff verder weet ik het even niet. Sorry als ik iemand vergeten ben @Hier Gistermiddag ging Erik eten bij z'n vriendinnetje. Dat is heel goed gegaan. Alleen toen ie me tussen de middag op school weer zag moest ie toch wel even huilen hihi Ben de hele middag op school geweest om te poetsen. Was niet veel. Maar toch. Heeft er toch giga ingehakt bij me Dus voelde me bij thuiskomst niet echt top. Nuja, eigen schuld he
Patries, Dat is fijn om te lezen! Hoe gaat het op het moment met jou? beginnen de spuiten al waat aan te slaan? OF ben je nogsteeds zo verschrikkelijk moe?
Vind ik heel moeilijk te zeggen (ook door die gebroken nachten aldoor natuurlijk). Heb eergisteren weer bloed geprikt, dus dinsdag uitslag of t idd aanslaat.
Juut, gefeliciteerd met jullie 6 jarig huwelijk. Patries, het is ook niet niks als je al zo lang in de weer bent met twee mini's en een kleuter. Hier net een feestje gehad. Stijn en Renskehebben dat natuurlijk weer net volle benut, met dansen, tekenen en heel veel spelen. Heerlijk om ze zo relax bezig te zien. Ze wilde niet naar huis.
hey meiden bedankt voor jullie lieve felicitaties hoor! hier nog schoonbroer neefje nichtje en schoonpa over de vloer komen allemaal de lek in het dak maken!
Juut, lek? Oh jee, hopelijk is het snel opgelost. Hier heel de avond visite gehad. Pffffffffff leek wel een verjaardag. Beetje te veel van het goede. Dus jarno zo wat paracetamols en hup naar bed. Marijke, heerlijk he!!! groetjes sandra
neefje en nichtje van 7 zaten er om kwart voor elf nog (!) dus ben maar nr bed gegaan....tsjongejonge lek in het dak hadden we al even last van, maar niet zo erg. nu na die erge regen natuurlijk nog meer. dus rol zn vader is het dak op gegaan, en zag wel iets, dat moest dicht met lood waar ze een rol van 50 euro voor zijn gaan halen en een mini stukje van nodig hadden grmpf..stom duur gedoe. geld vliegt eruit hier. gister kwam er een buurvrouw van een paar huizen verderop een nintendo gamecube brengen(!). dochter was kamer aan het opruimen en wilde m niet meer, anders gooide ze m weg. stiklief! binnenkort even een kleinigheidje voor halen! hier was het 545 heb gezegd dat ze nog moesten slapen maar dat werd natuurlijk weer helemaal niks. patries slaap lekker voor straks eej! sandra was het ineens zo druk dan? Niet zo goed. moet je dit weekend werken of ben je lekker vrij?
Goedemorgen @ Judith -> idd dure hobby zo! Jeetje, voor zijn klein stukje een hele rol nodig. Maar ja, nu heb je het wel op voorraad in huis, mocht er weer een lek ergens ontstaan En idd, hartstikke lief zeg dat ze de gamecube zomaar kwamen brengen! @ Marijke -> fijn is dat als de kids zich zo vermaken hé. Konden jullie er ook volop van genieten! @ Patricia -> dat was weer heel vroeg ja! Pff, 5 uur. Slaap lekker @ Sandra -> hoe is het nu met Jarno? En jammer dat het gisteren zo druk was, maar wel lief zoveel belangstelling voor Jarno. @ Anniek -> gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk Las al op hyves dat het geen goed begin van de dag was. Shit zeg, en dat vandaag! Hier weinig te melden...
Juut nog van harte met jullie trouwdag gisteren! Anniek jullie vandaag proficiat met jullie trouwdag! Sandra hoe gaat het nu met Jarno. 9En nog bedankt voor het kaartje met Dinja's verjaardag!!) Hier erg veel pijn...Kreeg afgelopen maandag wat last van 1 voortand waar ik een kroon heb. dinsdag steeds meer pijn dus tanarts gebeld en daar kon ik donderdag komen. Foto gemaakt, flinke onsteking aan de wortel. Gat geboord in de kroon om de druk eraf te halen en moet volgende week terug voor een wortelkanaalbehandeling....maar de pijn is nog steeds best hevig nu af en toe. en ben helemaal geen fan van de tandarts, ben als de dood.En nu moet iok dus komende week nog terug voor die behandeling, dus loop al dagen me druk te maken daarover... Maar goed doe er helaas niks aan he... Heb net kaartjes besteld voor de musical van K3!!! die draait in Den Haag en dat is 10 minuten vanaf waar wij dan op vakantie zijn! Dus we gaan de vrijdag dat we aankomen 's avonds naar K3!!! Kyra weet het niet, ga samen met mam en Kyra! Jac en pa blijven smane met Dinja in het huisje want die vind ik voor een musical toch nog wat te klein!
hoi meiden.. hier net terug van Damian zijn 1ste bioscoop avontuur we zijn naar Cars 2 geweest. anniek en juut nog gefeliciteerd met jullie trouwdag anniek, wel balen van die auto, heb je nog een andere gevonden? sandra,, hoe ging het met Jarno vandaag? carla,, oei balen zeg ik snap je angst voor de tandarts.. succes volgende week. en spannend naar K3 patries,, fijn dta ze goed doorslapen, nu hopen dat je prikken ook aan slaan. marian, hoe gaat het daar??? wanneer moetj e terug voor controle? gaan ze je nu meer in de gaten houden nu je de 30 weken bent gepasseerd? sorry ben de rest vergeten
autsj Carla dat klinkt heel pijnlijk Sterkte! @Lidia : Wat leuk naar de bios. Kon Damian dat wel volhouden? Was het een leuke film? @Juut : wauw dat is wel heel aardig van de buuf! @hier bah ben ziekjes. Keelpijn en snot pfff En vreselijk moe.