Goedeavond. Hier nog steeds druk druk druk. Van vanmorgen 9.00 tot 13.00 bezig geweest met boodschappen, cadeautjes kopen, opruimen, vaatwasser, enz. Daarna van 13.00 tot net visite gehad, en mijn broer zou om 19.00 uur hier zijn, dus die zal er ook wel zo zijn. Gelukkig niet zo druk als gisteren, dus ook lekker ff kunnen kletsen. Carla, au au, klinkt pijnlijk je tand. En ik ook hoor als de dood van de tandarts. Pfffffffffff En wij gaan ook naar k3........ Anniek, gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk. Wel balen van de auto zeg!!! Juut, oh jee, en dat voor een klein stukje. Hier ook al heel de middag naar de hamster aan het zoeken. Indy was vergeten de kooi dicht te doen. Alles al van de kant gehad, maar niet te vinden. De deur stond ook open, dus hoop niet dat ie naar buiten is. Oh daar is de visite. Doei doei
hier vandaag een duf dagje! vanmorgen nog even een pilates lesje ingehaald, dat was wel evel lekker. zal morgen wel wat spierpijn hebben, moesten allemaal squats doen, dat is altijd wel zwaar! maar in de middag wel moe, en seth ook, dus die viel op schoot in slaap, en ik even daarna yara maar even pippi langkous laten kijken (hopeloos ouderwets maar ze vindt het leuk! jaja je zit in de pippi langkousklas of niet he..) lekker frietjes op en daarna yara nr bed, sethje mocht nog even opblijven en daar geniet hij dan erg van! leuk, het zijn zulke lieverds sandra is de hamster al terecht of niet? wel sneu hoor! en tof dat jullie ook nr k3 gaan zeg! hedwig heel veel beterschap voor jou! carla onee he, wat ontzettend balen. en dat doet allemaal zo'n zeer he..stomme tanden ook. en wat zal het een verrassing zijn straks voor kyra! haar vakantie kan vast niet beter beginnen! lidia wat leuk met damian nr de bios geweest! miran hoe was jouw dagje?
@ Sandra -> oei, hamster weg. Hopelijk komt die nog tevoorschijn. Dan zal je je vast eerst rot schrikken als die ineens voor je langs rent @ Judith -> hopelijk valt de spierpijn morgen mee @ Carla -> oei, pijnlijk. Ik ben ook echt geen fan van die tandarts brr! En leuk hoor, naar K3! Hier een minder dagje gehad. Joris was niet in zijn hum, dat hadden we dus ook goed gemerkt. Na het eten wel nog even met zijn 3en geknutseld. Een groot canvasdoek (60x80cm, lang leve de action!) met in het midden een foto van ons 3 geplakt en daaromheen handjes en voetafdrukken gemaakt. Ziet heel bont uit Maar Joris vond het geweldig en daar ging het om... Probeerde net al de foto's te laden op de computer, maar hij doet vreemd, dus straks of morgen op de vaste pc proberen.
miranda, ben benieuwd naar jullie kunstwerk. Klinkt leuk. Hopelijk heeft joris morgen betere zin. carla, wij gaan zondag's 31 juli om 13.00 uur. Hier net een hele speurtocht gehad. heel de middag gezocht naar bumpie (de hamster) maar niet gevonden. Dus wij om half 11 het geluid van de tv uit, om te luisteren. En ja hoor. Hij zat ergens bij het dressoir. Dus van de kant, zaklamp, erachter, eronder. Uiteindelijk bleek het uit de kast te komen. W.s. heeft het deurtje open gestaan, want hij zat in de foto kast. Wij blij dat ie gevonden is, en de hamster blij dat ie weer in zijn kooi zit, want hij had mega honger Met jarno gaat het redelijk. Vandaag gedouched. Wond ziet er netjes uit. Lopen, hoesten, plassen en lachen is erg moeilijk. doet allemaal pijn. Maar lekker op de bank liggen en bediend worden gaat prima Nu snel naar bed. ben dood moe van deze lange en drukke dag.
hier nog net even een paar droge uurtjes meegepakt en nr een speeltuintje in de buurt geweest. leek meer een waterspeeltuin haha maar maakt niet uit, kindjes vermaakten zich prima. en af en toe nog wat zon, dus dat hebben we maar mooi meegepakt nu valt het weer met bakken uit de hemel..wat een flutzomer zeg.. zo nr rotterdam gaan we nr mn broer en daar ook wat eten, dus dat is wel gezellig. wel veel last van spierpijn, maar dan heb je wel het gevoel dat je iets goeds gedaan hebt sandra gelukkig is bumpie weer terecht, ben blij voor jullie hoor! miran ben ook benieuwd nr jullie kunstwerk!
Tadaaa! Bekijk bijlage 167615 @ Judith -> erg hé het 'zomer'weer! Hier tot nu toe geluk, veel zon en nog geen regen gehad (even afkloppen!). Veel plezier in Rotterdam! @ Patricia -> misschien toch een second opinion aanvragen? Ik vind het ook vreemd hoor dat ze zo laks zijn erin! @ Sandra -> fijn dat Bumpie terecht is. Hamsterjacht in huize Sandra En bediend worden, daar zijn mannen heel goed in hoor haha. Hier gaan we zo naar de ouders van Sven, blijven ook daar eten...
hallo, ik heb mijn APK keuring weer gehad, dus ik dacht vertel het even hier ik ben nu 24 weken zwanger, 5 kilo aangekomen ( weinig he) en niet zo heel dik.. ze kon nog niet goed voelen of de baby op de goede manier groeide.. dus ik krijg sowieso een groei echo in de 29ste en de 33 week.. Daarna na de tandarts geweest.. was de 5de al geweest en toen heeft ze zonder verdoving een gaatje gevuld. maar het lag erg dicht aan de zenuw! dus donderdag heb ik maar de tandarts gebeld, omdat het pijn deed!! DAMN dat doe ik NOOIT MEER!!!!! ze heeft hem verdoofd, en heeft lopen hakken in die tand!! dat ik vrijdag aaf, en zaterdag aaf op de grond heb gerold van de pijn... maja, ik mag alleen een paracetmol, 4 en uitsterste nood 6. 2dgn lang fulltime aan de paracetemol gezeten! over een maand, mag ik weer.. dan gaan ze weer die kies open gooien, schoonmaken medicijnen eringooien en weer vullen (mag geen wortelkanaal behandeling zonder foto's en zwanger) Carla ik ken het dus.. heel veel succes
wauw Miranda dat ziet er leuk uit!!!!!!! @mommie : auw! Dat klinkt vreselijk pijnlijk zeg brrrr Sterkte! Wauw al weer bijna 25 weken zwanger. Wat vliegt de tijd! @Hier Laatste schoolweek gaat in. Hopen dat Erik niet ziek word want we zijn allemaal erg aan het snotteren en last van de keel Vanmorgen wou Erik niet eten. En dat is toch vaak de voorbode van dat ie ziek word. Hopen dus dat ie het nog een weekje kan volhouden
Hier tm donderdag school en dan vakantie tot? begin september iig ;p Hopelijk valt t mee met Erik! Miran, leuk leuk leuk zeg! Proch (weer) ziek thuis, was vorige week do en vrij naar werk gegaan en vrijdag kreeg ie er kaakpijn bij. Za ha post geweest en een kaakholte ontsteking. Dus weer zijn baas gebeld dat ie niet komt, hij had nu gelukkig wél begrip grr.
schoolvakantie.. Stijn heeft er al weer twee weken opzitten. Hedwig, duimen maar dat erik niet de eerste schoolvakantie week ziek wordt. Miranda, wat een leuke vrolijke foto's van het verven. Patries, beterschap voor je man. Weet iemand hier waar je leuke joggingbroekjes voor Renske kan kopen. Hoeft niet perse joggingbroek te zijn, maar een makkelijk zittend broekje
Mommie ook al zo lekker bezig bij de tandarts.. Ik moet morgen om 14.00 uur terug komen...maar heb op dit moment eigenlijk helemaal geen pijn meer, dus ben benieuwd....ow zie er zo tegenop...bah...
goedemorgen gister niet hier geweest geloof ik he. we waren bij een slaapkamerclinic bij de ikea in breda geweest. zo geinig. kregen meer dan 2 uur lang uitleg over slaapkamers en matrassen enzo, mochten helemaal backstage en kregen gratis koffie met gebak. ik vind dat leuk! ook een hoop wijzer geworden. nu nog een keer echt gaan kiezen. we liggen nu op een vreselijk slecht matras van 10 jaar oud op een kapotte lattenbodem, dus het moet gewoon echt. daarnaast ws tevens een kamerruil...ik vind het echt erg maar kan gewoon niet wennen op dat hele kleine kamertje waar wij ons maar ingepropt hadden. ik heb nog steeds iedere dag het gevoel dat ik in mijn tentje kruip. vind het echt niks. dus ws ruilen we toch met seth. voel me zo schuldig naar hem toe, maar ik ben al zo'n belabberde slaper en iedere avond met een shitgevoel al in bed stappen is ook niet zo best natuurlijk... dus nog maar even kijken. gisterochtend drukgeweest om bij de buren in te breken buurmeisje had zoch buitengesloten, ouders zijn op vakantie. mijn vader was uiteindelijk de held, die heeft anderhalf uur gehengeld bij het badkamerraam met ijzerdraad. ze wilden het slot al bijna uitzagen, en toen ineens ging het open. buurmeisje blij, allemaal cadeaus en bloemen voor ons en mn vader rol vandaag laatste dagje thuis, hij gaat van woe-zondag nr zn zus nr engeland nr zn zus. yara is voor t eerst alleen bij oma aan het logeren, ben benieuwd marijke hier bij de zeeman hebben ze ook wel van die soepele broekjes, alleen geen dikke joggingstof, meer dat soepele. carla heel veel sterkte vandaag bij de tandarts. hou je taai en beloon jezelf daarna maar met een leuk cadeautje! hedwig hoe is het nu met erik? mommie ook al zoveel tandenshit, balen hoor en maar 5 kilo erbij? das wel superweinig hoor! miran prachtig kunstwerk hoor, heel leuk! marian hoe ist? en zoek je 38 en 58 nog van de superdierenplaatjes? die heb ik nog voor je opgespoord namelijk maar weet niet of je ze al weer hebt san je had ons nog wat foto's beloofd he, dat vind ik altijd leuk om te zien
Jaaaaa! Die zoek ik nogsteeds! Wat geweldig, je bent echt een held! Ik wacht het nog even af, want er waren me nog meer plaatjes toegezegd die ik nog niet heb gekregen over de post. Maar die zoek ik in elk geval nog. De kinderen waren erg blij met jou kaartje en het kaartje wat miranda ons opstuurde, ze kijken iedere dag of er nog superdierenkaartjes bij de post zitten. Ik vertrek zo richting ziekenhuis voor de extra controle op het vruchtwater, aan de ene kant spannend, aan de andere kant wil ik er gewoon vanuit gaan dat het ok is en houd ik me rustig. Jullie horen wel weer van me later vandaag.....
hoe was het marian? wel even iets vertellen hoor, anders denk ik dat ze je al gehouden hebben, en dat zou niet zo'n goed nieuws zijn.. ik stuur de dierenplaatjes op! hoop dat je de rest nog krijgt anders dan laat je het maar weten hier even de playmobil set van sint en piet gescoord voor 5 euro haha. die vond ik -als sintfan- al langer leuk natuurlijk, nu lag ie erg afgeprijsd! en dora laarsjes voor yara in de opruiming, en een slot voor seth zn cars fiets! dus wel geslaagd.
Vruchtwater was prima, hartactiviteit ook, beweging ook. Verder kon ze niet kijken, want de assistente had een enkele afspraak ingepland terwijl dat een dubbele had moeten zijn.... Dus volgende week dinsdag wéér heen, dan kijken ze naar de groei. Och, het is eigenlijk ook wel fijn om zo goed onder controle te staan.... Ik heb de rest van de kaartjes vandaag binnen gekregen, dus ik mis inderdaad alleen die twee nog! Ik ben helemaal blij want nou is hij zometeen compleet!! Zijn er hier nog dames die kaartjes missen? Ik heb echt zoveel dubbelen! Dus roep maar als je wat nodig hebt....