En dan misschien niet de mooiste buikfoto, maar ik vergeet het Heeko iedere keer te vragen, dus even snel gemaakt net....
Wat een mooi bescheiden buikje Marian. En Hedwig, wat een ziekenboeg daar meis, hopelijk zijn je mannen er gauw bovenop en kun jij gauw terecht bij de chirurg. Zo lekker naar huis en dan vanavond bij mijn vriendin bruidsfoto's kijken met een aantal vriendinnen.
wauw Marian wat een mooi buikje! En dat voor een tweelingbuik. Geweldig! @Roba : veel plezier vanavond! @Hier Erik heeft eindelijk weer goed gegeten! Spaghettie en ook de saus en zelfs 3 danoontjes als toetje Oja ff een dreumesvraagje tussendoor. Owen zit nog steeds zo vreselijk in zn 'orale' fase. Hij eet alles! Maar dan ook echt ALLES : stokjes, houtsnippers, blaadjes, aarde, eikeldopjes, papier, plastic, naaktslakken ( ieuw! ) Is dit eigenlijk wel normaal? Erik deed nooit wat in zn mond dus kan niet echt vergelijken. En als het normaal is.......tot hoelang duurd dit dan?
Dank jullie wel! Ik ben ook best trots op mijn bescheiden buik! En natuurlijk op onze drie prachtkinderen... Hedwig, ik heb geen idee hoe lang het kan duren en 'extreem' het kan zijn, dat ken ik van ze alledrie niet. Hier hebben ze eigenlijk alleen veel speelgoed in hun monden gestopt. En sterkte daar met de ziekenboeg, goed dat je hulp gaat vragen! Marijke, leuk trouwfoto's kijken! Ik heb laatst die van ons ook nog eens tevoorschijn gehaald, liggen ze toch niet helemaal te verstoffen...
zo ik kan hier weer een beetje uit mn ogen kijken gelukkig en laptoppen doet me niet meer zo'n zeer aan de ogen vandaag behoorlijk belabberd geweest, gelukkig vanmorgen kunnen liggen en vanmiddag heeft seth sinds heel lang weer s een middagdut gedaan (hij was er weer om 530) dus toen kon ik ook weer even plat. makkelijk gegeten (kant en klaar ovenschoteltje) en nog even lekker gekleurd met de kids. seth deed natuurlijk wel weer moeilijk met slapen gaan vanavond, maar nu is het stil gelukkig! marian oeink weet je zeker dat er daar 2 in zitten? wat een klein mooi buikje! en wat onwijs leuk om je spam te zien, ik vind bas ook veel op martijn lijken. qua karakter ook of niet? hedwig whoehooeee wat goed van erik! ben er blij om! en jeetje die owen brrr...slakken is wel heel erg yak.. weet ook niet hoe lang zoiets duurt, die van mij hebben dat ook niet gedaan roba veel plezier hoor vanavond, leuk! carla hoe gaat het met jou meid? ik mis je verhalen wel een beetje hoor! marijke jee die renske die is er echt supervroeg mee hoor, echt knap! mommie hoezo ging t niet zo lekker met je? sandra hoe gaat het vandaag? wil je nog eftelingzegels? of iemand anders? kreeg vandaag zelf van n vrouw in de supermarkt nog wat volle spaarkaarten in de hand geduwd! anniek joehoeee still alive?
Mooie buik, Marian. Ik blijf het toch een fascinerend idee vinden dat er twee kindjes in zitten. Zo mooi... Leuke fotos ook trouwens van Lotte, Martijn en Bas. Hedwig, fijn dat je bloed goed is. Beterschap voor de Richard. Net de eerste dag van de avond4daagse gelopen. Renske is heel hees. Ze heeft bijna geen stemmetje meer. Maar is volgens mij totaal niet ziek? Best gek he!
Wat een leuke foto's Marian! En je bent bij alle 3 de zwangerschappen zo mooi zwanger! Mooie buik!! @ Marijke -> teveel gefeest die Renske! Is ze niet stiekem op stap geweest Kan wel eens gebeuren hoor zonder ziek te zijn. Veel gegild misschien waardoor ze hees is? Wel sneu natuurlijk. @ Hedwig -> bah, vieze Owen! Moest er stiekem wel een beetje om lachen om de naaktslak. Dat hij dat uberhaubt op durft te rapen, die glibberige dingen! Ik herken het hier ook niet van Joris, dus ik heb geen tips voor je helaas. Wel fijn dat Erik weer gegeten had vanavond! @ Judith -> nog niet helemaal de oude dus. Wel fijn dat je vanmiddag even lekker plat kon! @ Carla -> jouw meisje als volgende jarige op de lijst... Wat gaat het toch onwijs hard allemaal zeg! Hier een koppijn pff... Vanaf de middag! Wil ook maar niet weggaan, dus lekker rustig aan gedaan. Morgen op bezoek bij mijn pasgetrouwde vriendin. Gaan samen lunchen, dus leuk dagje voor de boeg. Eigenlijk aan de remicade, maar dat is verschoven omdat ik nu veel last van mijn astma heb en daarvoor een stootkuur prednisolon heb gekregen. Dus nu mag het ook niet... Even afwachten wanneer het weer helemaal beter is en dan weer aan het infuus.
Owja vergeet helemaal te zeggen dat Kyra sinds vrijdag zonder zijwielen fietst!!! Ze fietste zo weg! Opstappen, afstappen, geen probleem! Miranda wat vervelend die hoofdpijn en veel plezier morgen! Juut heb de laatste niet niet echt de puf om veel te schrijven...weet niet hoe het komt. Nog even en dan heb ik vakantie, dan wat meer rust en tijd voor hier. Anniek waar ben je?????
juut jep ik leef nog een beetje verde rdruk druk druk, vanaf morgen behoorlijk veel uren als zzp'er, eigenbedrijfje loopt nog niet echt natuurlijk. Afgelopen week op vakantie geweest maar verder werkelijk 0 komma 0 puf! Sorry! Wil eigenlijk graag spammen maar zelfs daar ben k te moe voor. vandaag bij het uwv geweest maar dat heeft me humeur alleen maar verder beneden peil getrokken! IEUWK wat een kindercreche BAH Naja ik moet me een beetje gezellig houden maar dat valt niet mee. Hoop dat weer wat gezelliger te zijn.... Morgen veel werken en en en en en en en en en naja... sorry voor me ego bericht
Goedemorgen! @ Carla -> wat goed van Kyra! @ Anniek -> balen van het UWV zeg! Wel heel fijn dat je veel uren hebt als ZZP'er! Maar gaat je dat wel lukken dan omdat het zoveel is? Hier goed geslapen gelukkig en de koppijn weg. Zo Joris weer naar school en ik over 2 uurtjes op weg naar die vriendin van me!
mogge dames! @Miranda : Oei dus jij ook zo last van de astma? Balen dat je nu geen Remicade kunt krijgen. Hoe is het met Joris? @Carla : wauw wat goed zeg van Kyra! En dat zomaar en gelijk goed. Heel knap! @Juut : Gelukkig is je hoofdpijn weer wat over. En fijn dat Seth ff met je wilde tukken gistermiddag Ik hoop voor je dat ie vanmorgen niet al te vroeg wakker was. @Anniek : grr ja UWV. dat is altijd wat he @Marijke : ach gus die Renske zo hees. Beterschap voor dr! Succes met de avondvierdaagse!
@ Hedwig -> altijd rond deze tijd met de benauwdheid. Gelukkig werkt de prednisolon wel bijna altijd super (ook op de darmen, dus ideaal!). Met Joris goed. Is alleen elke keer weer afwachten. Nu heeft hij de laatste keer zondag gepoept, dus hopelijk poept hij straks als hij thuis is, anders word het weer spannend...
goedemorgen dames,, ben net bij de ha geweest, bloed was goed . ha denkt dat het deel voorjaarsmoeheid is en toch ook wel een deel ligt aan dat ik alles voor iedereen doe maar niets voor mezelf, moet nu een actie plan gaan maken om meer tijd voor mezelf te plannen/hebben. niet terug gelezen
Wel fijn Miranda dat de Prednisolon ook gunstig op je darmen werkt. En die arme Joris elke keer zo'n moeite met poepen. Misschien wat roosvice laxo proberen? Wel sneu hoor. @Lidia : gelukkig is je bloed goed. Dus je weet het he : meer aan jezelf denken Is idd makkelijker gezegt dan gedaan. Denk dat elke mama dat probleem wel kent
Vanmiddag naar het CB met de kleintjes. Morgen naar de HA voor een ontstoken teen (al weken, maar begint nu wel te irriteren dat t niet weg gaat) en voor de miljoenste x een schimmelinfectie hiervoor moet ik de 15e weer heen. De 22 moet ik er heen voor de b12 injectie en daarna bloedprikken voor die soort pfeiffer. Week erna terug bij de ha komen over de uitslag.. PFF abbonnementje nemen maar
Vanmorgen op controle geweest. Bloeddruk was weer tot normaal gezakt! Kleintjes groeien op schema, voldoende vruchtwater, bmm zit nog potdicht, dus alles helemaal goed. 27e weer controle.
ach jee Patroes het zit je ook niet mee he met je gezondheid Ik hoop zo dat je je snel beter zult voelen! Succes vanmiddag bij het cb!! @Marian : wauw goed hoor!
Lidia rustig aan he meid... Zo even trots wezen op Kyra hoor!!! Breng haar net naar school en stond even te kletsen met haar juf en die zei dat het een super vrolijke en spontane meid is en dat ze het echt heel erg goed doet. De kinderen uit groep 2 moeten een boekbespreking houden in de kring allemaal om de beurt en Kyra vind dat dus mega interessant en wil dat ook doen! dus net van de juf een briefje meegekregen met de datum waarop Kyra in de kring haar boekbespreking mag doen!!! Echt leuk!! Ze mag zelf een boekje van thuis kiezen en daar dan in de kring over vertellen en een stukje "voorlezen".