Pff opluchting om te horen Marian! Fysio is geweest, heeft ons verhaal vd kinderarts aangehoord dat hij het niet zorgelijk vind (ontwikkeling Devin). Ze gaat er achter aan, want het is wel degelijk zorgelijk. Nu gaat ze vragen of wij meer fysio kunnen krijgen omdat t echt wel nodig is. Én ook zij vond dat we op b12 moeten gaan testen omdat heel veel symptomen overeen komen met Devin. Carmen gaat heel vaak nu op handjes knietjes en handjes voetjes staan. Zo knap dat ze dan in evenwicht blijft zeg. Zitten gaat ook met de dag beter. T gaat zo hard met dr haha.
Patries, fijn dat in ieder geval de fysio er wel wat mee doet! En dan zou ik zien dat je een second opinion krijgt in eeen ander ziekenhuis. Gewoon erachteraan gaan hoor! Wat denken ze wel niet in het ziekenhuis! :x
Marian fijn dat alles oke was. Heb je nog kaartjes in de aanbieding??? wij zoeken nog 31-32-41-47-51-54-65-103-114-120-131-145-172-174-179-182-183 en 193
Nou moest dus naar de tandarts vandaag en zag er echt enorm tegenop...eerst verdoving, dat viel mee. Even wachten en toen ging hij beginnen...en ik maar wachten en wachten van wanneer komt nou die enorme pijn...Zegt ie na een tijdje, zo operatie geslaagd! Pffff wat een opluchting, niks gevoeld... Maar nu maar hopen dat het allemaal goed komt...als de ontsteking na een maand niet weg is dan moet die kroon en het restant van de tand die eronder zit eruit(pfff wat een valpartij op 9 jarige leeftijd al niet kan veroorzaken he...)
Goedeavond. Hier alles wel o.k. Wel erg moe, dus zo ook maar lekker mijn bed in. Zorg gewoon dat ik lange en goede nachten heb, dan komt het goed. Jarno gaat ook elke dag beter, mag alleen nog niet bukken en tillen. Nou ff wat foto's van de afgelopen tijd opgezocht zodat ik ff wat kan spammen. Komt ie: koe melken bij de boerderijdagen Bekijk bijlage 168152