Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow veel én prachtige foto's Sandra! :) ohh die van dat schoolreisje. Dan besef je weer even hoe groot ze al zijn hè, jeetje. En de laatste foto is ook errug lief! :)

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hebben jullie kids ook constant vriendenboekjes mee naar huis? vind t wel geinig alleen t kost een vermogen aan fotootjes. Dus heb bij de laatste 4 al geen foto meer geplakt hoor. Moet ze gewoon eigenlijk even kopieren maar dat zijn net weer dingen die je altijd vergeet grr. En Justin vroeg een paar weken geleden ook of ie er 1 mocht. Heb voor zijn nichtje die zondag 4 wordt 1 besteld bij koterkado's. Leuk joh :)

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> ik heb voor je de nummers: 031 - 041 - 065 - 131 - 172 - 179! Stuur me even je adres, dan gaan ze morgen op de post ;) En fijn dat het zo goed ging bij de tandarts. Hopelijk valt de napijn mee!

@ Patricia -> ik heb ze geloof ik al van zijn hele klas gehad (zijn klas telt wel maar 13 kids ;)) Maar ik vond het ook al veel hoor.

@ Marian -> wat fijn dat het goed gaat met de 2 ukjes. En idd, niet zo heel erg toch, mag je volgende week weer kijken! En fijn dat het kaartje binnen is!

@ Judith -> jouw kaartje is ook binnengekomen, dankjewel!

Hier mis ik nog 2 nummers. Ik had ook nergens namen of nummers van opgeschreven die ik kreeg toegestuurd, maar volgens mij, wat ik me zo herinner heb ik alles binnen. Heeft misschien iemand van jullie de nummers 47 en 123 voor Joris?

@ Sandra -> wat een gezellige en leuke spam. Het is al een echte dame hé! En de hamster, wat lief! Fijn dat het met Jarno ook steeds beter gaat.

Hier vanochtend naar Steinerbos geweest. Toen we waren opgestaan scheen de zon, dus meteen van geprofiteerd en op pad gegaan. Bijna 4 uur genoten van de zon voordat het begon te druppen. Dus dat is toch wel geluk hebben toch!

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda ik heb 123!!!
    Pb je adres maar!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joehoe! Nog 1tje :)

Thanks Carla!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo de envelop ligt klaar!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o san heb echt genoten van je foto's! zo leuk zeg! bedankt voor de moete! wat is indy lief he, en vlgns mij nog eens extra gegroeid ofzo, ze is zooo lang voor 4 jaar! ik vind ze allemaal lief, echt heel leuk om te zien

carla wat ben ik blij dat het meevalt! goed gedaan! heb je nog een leuk cadeautje voor jezelf gekocht?

miran heerlijk zeg! ik doe het hier nu meestal ook ja, gelijk ervan profiteren als het een beetje droog is!

patries fijn dat de fysio je wel serieus neemt meid!
    en ja hier ook veel vriendenboekjes maar hier het voordeel van een klein foto printertje, dan passen er wel 6 mini;s op 1 10 bij 15 :)

hier twee hele moeie kindjes vandaag! maar toch de dag goed doorgekomen. ik krijg energie van nieuwe dingen bedenken voor kamertje seth, rol wordt er alleen maar heel onrustig van.
    maar ik ga gewoon mn eigen gang, hij is vanaf morgen toch 5 dagen weg, ik zal s wat werk verzetten gnagna. papa wilde nog wel wat helpen dus komt goed.

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oja ik zal me morgen verdiepen in de superdieren kwestie haha
    ze liggen nu ver weg ergens kweeniewaar

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut ik had al een jurkje voor mezelf besteld en dat kwam vandaag binnen! dus had me vooraf eigenlijk al wat verwend!!!!
    En goed dat je van kamer gaat ruilen met Seth hoor! Maak er maar eens wat moois van als Rol weg is!!!

Nou het gaat hier echt boven verwachting goed, heb nog totaal geen pijn en mag over een half uur al weer iboprofen nemen. dat ik moet ik nu 3 dagen 3x per dag nemen als ontstekingsremmers.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja jullie hebben gezien hoe klein we nu liggen toch> is echt wel extreem hoor. ik denk ook dat het een geode keus is en seth vindt het helemaal leuk, wilde vandaag zelfs daar al slapen eigenlijk. dus dat komt wel goed!

en goed zo jezelf iets cadeau gedaan, dat mag wel als je zo bang bent hoor!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tot mn schaamte merkte ik dat Justin zijn tenen helemaal voor bij zijn neus in zijn schoenen zat.. :) dus ik de 'nieuwe lading' naar beneden.. en die zijn gewoon óók te klein ^^ Gelukkig kon ie nog 1 paar aan en hij heeft nu zijn gymschoenen aan, die had ie nog helemaal niet gebruikt bij gym. Hij zit nu in ong mt 28/29. Dan voel je nog een paar maanden terug bij zijn tenen en dan zit er nog genoeg ruimte en ineens maken ze een spurt en dan is t te klein..

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow mensen ik ben me toch moe moe moe bah!

maar ff dit: san; TEGEKKE spam. Ik zei steeds; ooo, oo , leuk ooo, ooo hahaha. Die met dat geitje, zo sweet! En die familie pica is ook gaaf. En en en en en ....

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oh my god het is hier echt een ramp hoor. wat een chagrijnoge oververmoeide kinderen! seth was er al om 510, ik ben er naast gaan liggen op het matras maar slapen ho maar natuurlijk, ik niet en seth niet. dus als dit nog 5 dagen zo doorgaat kun je me opvegen maar goed..dan drop ik die kleine nog wel een nachtje bij oma ofzo. maar yara is dan ook zo strontvervelend blegh.
    zo dat was even mijn klaagstukje

nu weer blij verder. rol is dus nr engeland en we redden ons best hoor :)

anniek dat is niet gek met zo ontzettend veel werken! slaap lekker bij wanneer het kan en nog even en je hebt vakantie!

patries hier ook mt 29 alweer van schoenen. en ja dat gaat zeker hard, jammer dat er al een paar te klein waren

Deel Deze Pagina