Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier is het weer een stuk leuker hoor! lekker behang aan het afscheuren, allebei sponsjes om alles goed nat te maken
    gelukkig maar

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut lekker wat aan kliederen vandaag daar! Behanhg afhalen vinden kids geweldig!!!

Hiwr gaan we zometeen een dagje naar Hullies(een speelboerderij!) Gezellig met 2 vriendinnen die ook allebei 2 meiden hebben dus we zijn op stap met 9 meiden vandaag!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames!

Geweldige spam gezien van Sandra! :) Word je vrolijk van hihihi

@Carla : gelukkig de tandarts nu voorbij. En gelukkig is het mee gevallen.

@Vriendenboekjes
    Had die van Erik online besteld. Zo leuk! En dan pasfotostickers op een velletje erbij. Dus dat is erg makkelijk :)

@Juut : veel klusplezier vandaag met de kids!

@hier
    Maandag middag na school hadden we klasgenootje mee naar huis. Dat jongetje voor de eerste keer. Betwijfelde het een beetje of het goed zou gaan maar wonder boven wonder klikte het enorm tussen die 2 :)
    Wat een pret hadden ze samen zeg hihihi
    Dus vanmiddag komt ie de hele middag hier spelen :)
    Hopen dat de zon zich ook wat laat zien dan kunnen ze ook nog even buiten spelen.

Met de mama's van de klas Hyves uitgewisseld zodat we speelafspraakjes in de vakantie kunnen maken :)
    gezellie!

@met mij
    de pijn lijkt de laatste dagen iets minder te worden van mijn galblaas. Af en toe speelt ie wel enorm op.
    Darmen is nog steeds niet goed. Ben echt heel benieuwd of ze wat gaan vinden 11 augustus.
    Ben ook sinds het weekend vreselijk misselijk met vlagen. Overgeven enzo. en dan lijkt het weer goed te gaan maar dan gaat het weer mis.
    Blijf nog steeds afvallen. Is best dubbel hoor. Ben blij dat de kilo's eraf gaan maar toch ook ontzettend bezorgd omdat het door het ziek zijn komt dat ik afval.....

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

wat een leuke fotos sandra! eindelijk weer kunnen genieten van spam:)

judith succes met slopen, laat je daarna fgotos zien? ben nog steeds nieuwsgierig naar je keuken;)

marian, mooie foto gezien (tijdje terug al hoor) maar jeetje wat bnen jij netjes zwanger, ben wel benieuwd waar je ze toch laat:( en fijn elke week controle maar jeetje ook wel telkens heen en weer...

amber, tatoeerder is ziek vandaag, moesten ze afbellen en verzetten, zal je net zien;)

hedwig, ik maak me toch nog zorgen. wanneer mocht je voor onderzoek? doe je rustig aan? ga anders nog een keer naar je ha. knuf

vriendenboekjes, rune nog neit hoor, speelt neit in zijn klas. houden zo lijkt me. ik copieer altijd de pasfotootjes tig keer. veel makkelijker. anders ben je er zo door en heb je ze neit meer als je ze zelf nodgi hebt. Ik ben trouwens het poezie album gaan introduceren dit jaar. v9olgend jaar jade er eentje. dat blijft ook wel geweldig.

moet trouwens deze week nog drie boekjes terugwerken, en moet nog een boek maken voor juf (gedicht is af, zag er een beetje tegenop of ie zou lukken, want het moest wel het perfecte cadeau zijn) nog misschien wat eindejaarskleinigheidjes, pffff nog twee dagen....

5. Classic

Classic Niet meer actief

Lidwina: Meen je niet...!!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even snel... Druk druk!

Judith, pff die Seth maakt er wel een giga potje van zeg. Dat is echt geen tijd om op te staan...

Patricia, hier toevallig gisteren nog een paar gympjes meegenomen, maat 25... Kleine voetjes haha.

Ik ben de rest weer vergeten, met de telefoon is het ook niet zo handig. Straks meer!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi, 25 is idd klein zeg, maar Joris is ook een lekker ukkepukkie toch?

Hier gebeld over mn bloedwaardes, die waren nu dik 1300 (terwijl ik op 176 begon) dus dat was goed, nu krijg ik 'pas' 22 aug weer een injectie. Verschil voel ik nog niet maar ik ben ook gewoon brak van de nachten (2 tot 5x er uit moeten).

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Trouwens.. hihi wéér schoenen gescoord, nu 3 paar gattino's voor 20 eurie :) voor Justin in verschillende maten. Ik had ze niet zo uitgekozen als ze niet zo goedkoop waren, maar dit kon ik niet laten liggen voor dat geld. En voor Proch een stel werkschoenen (sportschoenen) en kappa's voor 13 nogwat :) ohhh wat is shoppen toch héérlijk zeg zo!

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey girls
    hier alles oke, best oke dagje, alleen kwam ik er net achter dat ik heel mn pilatesles vergeten ben vanavond. zo stom! maar ja, met de vakantie heb ik niet zo on de gaten wat voor dag het is en nu rol weg is enzo..nou ja..
    lekker t een en ander kunnen doen op t kamertje. ik me maar schuldig voelen dat ie daar naar toe moet, hij wil er het liefst gelijk al in :D en yara wilde eigenlijk ook wel weer een nieuwe kamer (verwend nest ;))
    dus dat komt wel goed. heb net nog een laagje verf op de schuine wand gezet. ik krijg energie van klussen en vind het lekker dat ik deze dagen mn gang een beetje kan gaan ermee.

hier heeft buurmeisje weer heel de middag gespeeld, moet dan wel vaak bemiddelen (die dreigt de hele tijd met meteen naar huis gaan als het haar even niet bevalt..)
    gegeten en de kindjes op tijd erin. morgen weer een nieuwe dag

patries jij zo blij met je schoenen leuk hoor!
    goed dat de waardes zo gestegen waren, en ja, voor je het echt voelt, zal nog even duren helaas met die stomme nachten.

miran ja dat kun je wel zeggen. las op hyves dat ie het weer zo goed gedaan had op zwemles? knap hoor!
    en jeetje 25 dat heeft seth bijna!

lidwina voor jullie zit het drukke schoolleven er ook bijna op! en wat voor boekjes heb je gemaakt dan? leuk hoor!

hedwig ik word serieus stikbang van jouw berichtjes hoor, dat zeg ik eerlijk. en dan ook nog zo afvallen, brrr
    hoe was het met erik en zn vriendje vandaag? en wat doen jongens zoal een hele middag haha? hier speelt seth nog netjes mee, moet ie hond of konijn of soms baby zijn :D

carla hoe was jullie dagje weg vandaag?

10. lidia

lidia Fanatiek lid

:):)
    sorry meiden.. laat weinig van me horen..
    Damian heeft morgen nog 1dagje school en dan is het vakantie.
    net vergadering gehad op het werk. en thuis alvast wat spullen bij elkaar aan het zoeken en een lijstje maken voor de camping

mooie foto's gezien van sandra,,

juut,, hoelang is rol weg?

anniek,, ook voor jou bijna vakantie he.

carla, fijn dat de pijn meevalt.

patries,, wow dat is nog eens leuk shoppen;)

ehhh weet het even niet meer,, ga slapen.. welterusten

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> jaa, het gaat gelukkig heel goed. Toen ik aan het wachten was in het cafegedeelte, kwam de juf nog even bij me om te zeggen dat hij het heel goed doet en nog geen achterstand heeft op de rest. Na hem zitten 2 kindjes van bijna 5 en de rest is 6 en 1 is 7 jaar oud. Dus wel een verschil, maar nog niet merkbaar aan Joris! Dus ik heel blij natuurlijk! En fijn dat je de dagen zo kan vullen met klussen in huis. Echt niet schuldig over voelen hoor. Kids passen zich snel aan en zien er wel een avontuur in ;)

@ Patricia -> dat is idd leuk shoppen zeg! Heel fijn! En Joris is idd mijn ukkepukje. Ik geloof dat die nu misschien net een meter hoog is!

@ Lidia -> wanneer vertrekken jullie naar de camping?

@ Hedwig -> fijn dat het met het klasgenootje zo gezellig was. En idd heel leuk om in de vakantie een speelafspraak te maken. Duurt nog lang hé tot 11 augustus. Duimen dat het niet uit de hand loopt voor die tijd met de klachten...

Hier een druk dagje in huis gehad. Vanalles schoongemaakt, was weggewerkt. Alles lekker op ons gemakje. Alleen dan om 3 even naar de zwemles geweest. En na het eten nog even naar de Makro. Een heerlijk dagje gehad. Kwam tijd te kort haha. Voor morgen nog aan het kijken wat we gaan doen. Nog even bedenken...

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    he meiden
    '
    sorry hoor het is hier 'ren je rot week'

kleine maatjes???
    hier Devin ook een mini monster maatje 21 in de schoenen en over het algemeen maatje 86 althans in zijn korte vingino broek heeft ie gewoon maatje 80 aan en is niks klein, shirts willen ook soms nog wel eens in 92 passen en dat terwijl hij bijna 2 wordt!

Ben net thuis van het werken maar ga ook naar bedje morgen moet ik om 9 uur weer bij een client zijn.
    vanmiddag moest ik ook nog ff terug met de nieuwe auto klopt hier en daar dingen niet aan dus moest ff terug. Nu moet ik vrijdag weer terug voor mijn onderdelen en tja het is steeds 45 minuten rijden denk ik BAH maja ik heb niks anders te doen....
    owja en morgen moet oik weer een uurtje eerder beginnen, hebben zieken! Dus gaat lekker.... ben de dagen echt serieus aan het afstrepen....

sorry meiden, later reageer ik ook op jullie weer

alleen dit:
    juut
    die seth toch pff! Ennuh zo leuk dat ie blij is met een nieuw kamertje, en jij je niet schuldig voelen hoor, zo klein is het kamertje ook weer niet als er 2 persoons bed in kan!!

en lidia
    nog 6 dagen werken....

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik kom ook weer heel even gauw binnenwippen, ik kijk regelmatig, maar heb nooit zoveel boeiends te melden hhahaha, buiten wat ik allemaal te doen heb in de weekenden, zit inmiddels op een enkele za of zo tot okt zo'n beetje vol met feestjes, bruiloften etc. Maar allemaal leuk leuk leuk hahha. Verder natuurlijk een tijdje offline geweest door een kapotte laptop en een drukke verbouwing.

Heb geweldige foto's gezien leuk dames.

Juut, die het de komende dagen alleen moet doen met die vroege vogeltjes van haar, maar lekker aan het klussen is geslagen, komt helemaal goed meid.

Hedwig, jouw verhalen vind ook ik zorgwekkend hoor meid, ik zou hier toch mee verderop gaan denk ik, maar je voelt zelf natuurlijk het allerbeste wat te doen.

Marian, die zo prachtig zwanger is, wat een schattig buikje dat er daar 2 inzitten meid. Fijn dat alles vrij goed gaat en je wat vaker controle krijgt.

Lidwina, weet niet of ik je nu al had gefeliciteerd met je eigen zaak sorry, zo niet, alsnog van harte en veel succesvolle jaren.

Patries, fijn dat de bloedwaardes beter waren meid, en idd ik zou met Devin ook hogerop gaan, wat denken ze wel.

Enne Miran, hier ook een ukkie hoor, net maat 26 van schoenen maat 104 van kleding (al past qua breedte volgens mij 86 of zo ook nog haha, totaal geen kont hahaa). Leuke foto's op je hyves altijd meid.

Als ik mensen vergeet sorry sorry sorry, iedereen een hele fijne vakantie in ieder geval (hier zit er inmiddels al anderhalve week op, volgend jaar nog vroeger pfff). Volgende week nog werken en dan 2 weken vakantie. Verder verbouwing op buitenschilderwerk (sept) en inrichting na af.

Ga zo lekker slapen ben bekaf ahahha.

Truste

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello hier ween een roerig nachtje zullen we maar zeggen, met zelfs nog een bedje verschonen (!) eerste keer dat ie ongelukje heeft snachts. Hoor ik ineens om 130: eej mama, mn bedje is echt helemaal nat!
    en nog wat keer eruit, en toen om half zes naast seth op het matras gaan liggen, tot 615.
    nu bouwen ze weer een mega tent.

rols vader en broer komen straks nog kijken naar het lek in het dak, 1e poging dat te maken was helaas niet geslaagd. dus wie weet deze keer.

de lange termijn vooruitzichten zijn goed he, komt warm weer aan! voor zover het niet nog 100x verandert maar goed, dat zien we dan wel weer!

roba ja ik miste je al joh! leuk dat je weer even post en dat de verbouwing zo ver opgschoten is. en jeetje wat een feestbeesten jullie ;) gezellig hoor!

anniek thnx je bent lief. en ja jij zult de dagen zeker wel aftellen wat heb jij het druk!

miran jeetje joris scheelt in alles niet zoveel met seth qua maten, paar cm in lengte en haast dezelfde schoenmaat! wel ook lekker hoor, zo'n klein kroelmanneke! en wat knap dat hij het dan op de zwemles zo goed doet zeg, hij is dan toch ook fysiek veel minder sterk dan die groten en als ie het zo goed doet///petje af!

lidia jeeej bijna vakantie voor jullie! heerlijk! jullie hebben het slechtste weer van de vakantie vast al gehad, nu op nr de zon! en rol is 5 dagen weg, komt zondag terug

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou zeg, gezellig zijn jullie hoor ;)

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen Juut!

Ik was vanmorgen al meteen naar de stad, even nog ervan genieten dat dat zonder gevolg kon. Hoefde alleen Bas mee te nemen. Lotte en Martijn hebben na vrijdag vakantie, dus dan moet ik oppas regelen als ik even alleen weg wil. Heb niet kunnen vinden wat ik zocht, dus dat was wel balen... Ik wil graag leuke 'eerste dag pakjes' kopen, maar er was niets naar mijn zin in de stad. Moet misschien toch nog maar even naar Zwolle volgende week. Dinsdag heb ik toch oppas voor mijn afspraak in het zkh, dus misschien kan ik het er achteraan plannen.

Verder even geen nieuws, ik ga nog even de boel aan kant maken voordat de kinderen weer komen lunchen.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    En toen nam Lotte vanmorgen het superdierenboek mee naar school en komt ze terug zonder plaatje 1 en 16... Denk uit het boek gevallen, iemand plaatje 16 nog in de aanbieding? Plaatje 1 hadden we zelf nog dubbel....

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dames bedankt voor het versturen van de kaartjes!!!
    Marian ik heb nr 16 dus pb je adres maar even!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Gisteren een super gezellige dag gehad. we waren om 10.30 uur daar en gingen om 16.30 uur weer rciting huis. Kids hebben zich heerlijk vermaakt!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello dames!

@ Marian -> oei, ja zoiets kan dan gebeuren. Gelukkig weer voorzien!

@ Judith -> dat was dan weer een lange nacht zo te lezen. En idd, die Seth en Joris :D Haha. Al gelukt met het lek in het dak?

@ Marian -> is ook lastig om precies het juiste pakje (in jouw geval; pakjes!) te vinden voor de eerste dag! En slim van je om oppas te regelen als je zelf even weg wilt.

@ Roba -> fijn dat het zo opschiet! Tegen de tijd dat het klaar is, mag je ons wel blij maken met foto's hoor :) Veel plezier met jullie feestweekenden!

Hier vanochtend nadat we uitgeslapen waren (kwart voor 10, sorry Judith), eerst wat gegeten, aangekleed, verzorgd. En toen door naar mijn oma. Even ons gezicht laten zien. Was gezellig, vooral omdat mijn zus ook daar was. Die zie ik maar heel weinig dus lekker bijgekletst. Ook meteen een slaapafspraak gemaakt voor mijn nichtje hier te laten slapen. Joris vraagt al zo lang erom en zij vind het ook geweldig om dan te komen, volgende week zondag gaan we haar ophalen. Gezellig! Daarna terug naar huis, door een flinke regen/hagelbui. Pff, we reden op de autoweg met 50km, zo hard regende het! Joris helemaal bang achter de in auto, die zat met zijn handen op zijn oren hihi! Maar we zijn heelhuids thuis gekomen ;)

Deel Deze Pagina