Haha Miran, denk niet dat je alleen Juut jaloers maakt met zulke tijden maar merendeel hier Ff foto's spammen
wat n lieve poepies patries! leuk hoor, die breeduit lachende carmen tegenover haar broer! zit hier met bult op voorhoofd, iets te enthousiast aan het opruimen, en zag even die balk op zolder niet aankomen nou ja! verbaas me wel waar ik de energie vandaan haal eigenlijk met zo weinig slaap. maar als je weet dat je alles alleen moet doen, dan gaat dat op de een of andere manier gewoon goed. vandaag lekker rustig aan dagje, nieuwe pan op het dak gelegd door schoonpa, even nr de bouwmarkt, en lekker bij mn ouders gegeten. wel weer een heel drama met de slaapbeer kwijt, ze was echt zo verdrietig, at helemaal niks bij oma. ze is gaan slapen zonder, heb alles nog een derde keer afgezocht en toen lag ie op zolder achter het gordijntje onder een dikkie dik knuffel. pfjieuw! miran eng he dat noodweer! en geen sorry zeggen hoor, over een jaar of twintig slaap ik ook vast weer uit tot tien carla dat was zeker een geslaagde dag dan! marian moeilijk he, als je niet kunt slagen. ik vond dat ook zo leuk, shoppen voor de 1e pakjes..lijkt alweer een miljoen jaar geleden!
ach en zo lief en vielen drie kaartjes in de bus, van rol via internet. met voor alle drie een heel verhaal erop, en bij yara staan dan echt de traantjes in de ogen he..ze mist m stiekem toch wel (al is het soms water en vuur!)
Ook wel weer lief hé die traantjes! Nog even en papa is weer thuis! En oei, die balk! Die vergeet je hopelijk niet nog een keer @ Patricia -> wat een heerlijke foto's van je twin!
sorry meiden hier een heeeellll heeeelll heeeelll verdrietig anniekje! Wat een pech hebben we... gewoon niet leuk meer.... vandaag met de nieuwe scenic steeds gereden.. john wil wegrijden doet dat ding opeens raar! ik kijk en pap bellen, moter kapot!!! ik heb zo had gejankt als een klein kind... gelukkig na praten als brugman ga ik hem morgen terug brengen naar de garage... maja en nu????? we moeten nog op vakantie! Ikw eet het allemaal niet meer, mam en pap lenen ons straks centjes anders zitten we echt met de rug tegen de muur... zaterdag kijken voor een andere weer maar heb het zo druk dat ik niet eens weet hoe ik alles gedaan moet gaan krijgen.... ben echt verdrietig...
Ach Anniek, dat is echt enorm veel pech hebben. Dit mag gewoon niet gebeuren met een net gekochte auto! Hopelijk krijgen jullie dan wel al jullie geld terug van de garage en dan duim ik heel hard voor meer geluk bij de volgende auto! Knuf!
jeetje Anniek wat een pech Hoop zo dat jullie straks onbezorgd op vakantie kunnen @Juut : auw! Tja en zo'n balk geeft ook niet echt mee he @Patroes : wat een schatjes! Wat worden ze toch groot zeg. @Miranda : arme Joris zo bang voor de hagel en regen. Wel leuk dat nichtje volgende week komt logeren @hier vakantie is begonnen! Gisteren barbeque op school was wel gezellie. Maar heb amper iets kunnen eten. Meteen weer misselijk en pijn in galblaas. Was gistermiddag naar de huisarts geweest ( invaller en die vent is al 3 jaar met pensioen pfff ) Kom ik ook niet verder mee. ja, ja zei die vent. tis wel zorgelijk he. maarja, het onderzoek kan niet vervroegd worden dat hadden ze al geprobeerd lees ik hier. ja kan niet veel doen. moet gewoon afwachten. en daar stond ik weer buiten. Vanmorgen internist gebeld. want dokter had ook nog niet de bloeduitslagen. De assistent zo van : ow dan zal ik dan doorfaxen dan. Ik zeggen dat ik vanaf zaterdag al overgeef en koorts heb. tja tja, niks aan te doen zegt ze. De internist kan niets zonder die onderzoek en die kan niet vervroegd worden. Dus u moet echt 11 augustus afwachten. Ik zeggen dat de chirurg had gezegd dat als ik zieker werd en koorts kreeg dat ik dan terug moest komen. Dus ik vroeg of het dan wijs was dat ik de chirurg ging bellen. zegt ze : je moet dat via de dokter doen. Ja zeg ik maar de dokter zegt dat ik jullie moet bellen dan maar. nee zo gaat het niet en bla bla en er gewoon op staan dat de dokter het ziekenhuis belt. pffff ja dag hoor. heb het wel gehad. ga van het weekend wel naar de huisartsenpost
Jeetje Hedwig, echt van het kastje naar de muur gestuurd worden. De chirurg zegt bellen en bel je naar de assistent krijg je een heel ander verhaal te horen. Fijn dat je serieus genomen word, niet dus! Schandalig hoor! Slimme zet om van het weekend naar de huisartsenpost te gaan, er moet nu echt iets ondernomen worden. Al is het dat ze je goed nakijken of het niks ernstigs is ipv je zo af te schepen! Knuf!
pfff. nou moet ff spuien hoor. Had vanmiddag toch maar chirurg gebeld. Assistent zegt : kom dan toch maar langs. De chirurg is er niet dus ga maar naar de eerste hulp. Daar aangekomen, bloed afgenomen. bloeddruk gemeten, hartslag en temperatuur enzo. Bloeddruk normaal, temp 37,6 hartslag 98 zuurstof 97 Bloed helemaal goed. Komt er zo'n co assistent aan. Voelt aan mn buik ( niet galblaas ) ja, darmen zijn gevoelig. Dus zegt ie : het ligt aan de darmen, hier heb je recept om te laxeren, moet je wel veel bij drinken. Ja leuk maar ik hou niks binnen. Ja, toch proberen. Maar ik heb geen verstopping, ontlasting normaal alleen wel met bloed en slijm. en mijn galblaas dan? Zegt ie : nee, je hebt geen typische galblaas pijn. nou daar zakt mn bh toch vanaf. Vorige keer had ik die pijn en toen was het typische galblaaspijn. en nu opeens niet. Ook wel knap dat ie dat vast kon stellen ZONDER mijn galblaas te onderzoeken.... zucht. maarja, als er niks in het bloed te zien is dan kan je wieberen. mag morgen dan wel terug komen want dan is mijn eigen chirurg er. maar vrees dat ik er ook niet wijzer op ga worden. ondertussen blijf ik of met overgeven en als ik niet overgeef dan kan ik haast niks eten want ik boer meteen alles weer op. Zelfs water. Heb galblaaspijn met uitstraling naar schouderbladen, heb koorts. Maar nee, ik mankeer niks. vind het best wel knap eigenlijk
nou mijn mond valt er echt giga ver van open hoor.. nederland, met zn goeie zorgstelsel betaal je hiervoor nou zoveel premie? ik vind het ronduit schandalig dat ze zo omgaan met iemand met zulke enorme klachten. ik zou ze wat doen! echt waar hoor! zal het je eerlijk zeggen, ben gewoon bang dat er straks ineens iets superernstigs gebeurt waarvan de gevolgen niet te overzien zijn! een gezond iemand valt geen kilo's af, een gezond iemand heeft niet dagelijk zo'n enorme pijn dat die bang is voor wat er gebeurt als ie ze niet neemt, een normaal iemand heeft geen koorts en zo kan ik nog even doorgaan. die artsen van tegenwoordig, wie denken ze wel niet dat ze zijn. ze weten niet wta voor impact dit heeft op jouw dagelijkse leven. ik kan er met mijn verstand niet bij.
zo dat was even mijn enorme verbaasde reactie. hier alles oke, gezellig dagje gewerkt en weer veel leuke dingen gedaan met de kinderen. kindjes waren supermoe toen ik ze op ging halen bij schoonmoeder, echt uitgeput van al die vroege opstatijden. seth viel weer op schoot in slaap. dus daarna gauw thuis op bedje gelegd. anniekie gaat het een beetje meiske? heb het zo met jullie te doen! wat zeiden ze bij de garage?
Hedwig, wat moet er dan met je gebeuren wil je wel spoedig een onderzoek krijgen..vervelend joh Anniek, wat rot van de auto. Straks naar harry potter. Dus op oppas komt zo. Heb er zin in, er even uit te zijn.
Hedwig, meid het gaat om JOU! Bellen tot ze er zelf ziek van worden (leuke woordkeus?).. echt hoor.. bellen bellen bellen blijven dat t niet meer gaat! Dit kán gewoon niet! Straks gaat of is het echt mis? en dan? Nogmaals denk aan JEZELF en laat je niet afschepen!
Wij zijn net uit eten geweest omdat Pro zijn moeder jarig is. Even lekker weg zonder kids. Mijn moeder paste een paar uur op. En ik heb ook mn eerste verjaarskadootje binnen hihi. Een hotelovernachting incl sauna welness en ontbijt voor Pro en mij over anderhalve week.
En hier helaas ook geen vakantie onze versnellingsbak is stuk wat niet goedkoop is).. vandaar ook deze actie van schoonouders en schoonzus en zwager.
haha gekke ik, ben net weer klaar met verven..beetje te gek he, maar er is nu lekker niemand die me tegenhoudt en ik word er best gelukkig van, zo'n klein kamertje opknappen. en van de verflucht/terpentine zal ik best goed slapen misschien... daarvoor nog van alles lopen poetsen, had hele dure wonderdoeken besteld omdat rols moeder (de schoonmaakexpert) er zo enthousiast van was. en ze werken echt AMAZING! serieus! ik ging ze gewoon op alles uitproberen, nou das niks voor mij hoor, want ik hou er niet van haha patries dat is jammer joh, stomme auto's ook he, kosten zoveel held. marijke hoe was harry? wij zijn ook nog niet geweest, ben benieuwd