goedmroegn ik ga nu heel optijd beginnen met werken, moet 3 personen en dan ga ik pap oppikken... daarna gaan we op auto speurtocht. Wel beetje vervelend want ik moet het in me uppie gaan beslissen {met pap natuurlijk}! Ik heb er 1 hier in de buurt en 1 in enschede en 1 in veenoord. Laatste zijn 2 en 2.3 uur rijden! Mja we zullen zien. Ik hoop gewoon op de eerste.... WE hebben wel centjes terug van de garage overigens. Alleen hebben we de rekening van 300 euro wel aan onze broek zitten van de banden e.d. mja... beter 300 dan 2000 Gisterenavond is 1 cavia overleden.... Kyana en John hebben hem begraven. even een korte reactie; Patries, wat een leuk stelletje zo! Heb je geen foto's toevallig van alle 3 samen? juut, haha die wonderdoeken verichten wonderen miran, tnx hedwig, weet niet wat ik moet zeggen! Wat een gezeik allemaal! mensen ik ben er weer vandoor, heb giga pijn overal.... nog 4 dagen....
succes met autojacht anniek. het gaat vast goedkomen. probeer je een beetje rustig aan te doen? en hoe loopt je webshop nu? patricia, wat een leuke fotos van je stel zeg! heerlijk! en lekker genieten van de sauna, is ook erg fijn. hier helaas ook geen vakantie judith, fotos! en welke stofdoeken heb je nu dan? en wat maakt ze zo geweldig? hedwig, maak me zog steeds zorgen. je zou bijna een uur rijden voor een ander zh. knuf meis, rustig aan marijke en? ik heb deel 1 niet gezien, had jij die wel gezien? anders lijkt t me zo raar... vakantie is begonnen. eindelijk! pffff mijn oudste slaapt nog de andere zijn wakker. leve nickelodeon
anniekie aftellen maar! bijna overal klaar mee! en succes met het vinden van een nieuwe auto, fijn dat je pa mee kan! lidwina het zijn doeken van geweldigschoon.nl ze doen alles streeploos mooi maken, en mn ramen wauw! daar heb ik altijd zo'n hekel aan. dit is 1 droge doek en 1 natte doek, alleen met kraanwater. ook al het rvs in de keuken, mn schilderijen, mn ramen, mn douchewandje. i like it! en voor jullie ook een hele fijne vakantie!
Juut, je kan wel standwerker worden, haha...amazing Juut en Lidwina, Ik vond Harry echt heel mooi. Dat 3D had voor mij niet gehoeven, ik vond het met deze film niet zo spectaculair. Maar goed. En Lidwina je moet echt een deel 1 zien, anders val je met deze film midden in een verhaal. Sommige stukken waren ook best heftig, maar zo mooi. Nu ook moe. We hadden de late film..en ik ben niet zo van het laat naar bed gaan
Goedemorgen! @ Judith -> dat klinkt heel interessant van die doekjes zeg! Wel fijn dat je dus gisteren zo veel hebt gedaan dankzij de doekjes en ook nog geverfd. Goed bezig! @ Anniek -> succes met de autojacht. Nog heel even doorzetten en dan even helemaal niks en alleen maar genieten van je welverdiende vakantie! @ Marijke -> ik ben ook geen voorstander van het 3D, is mij te intensief. Wij willen ook nog altijd gaan, maar ja eerst de tijd ervoor vinden haha! @ Lidwina -> geniet van de vakantie! Hoe is het verder met jou? En hoe vind Didier de overstap van het werk? @ Hedwig -> hoe is het nu met je? Als ik in jouw situatie zat, vertrouwde ik het voor geen meter en ging ik regelrecht naar de eerste hulp! Desnoods als ik daar niet geholpen word, steeds de arts/chirurg bellen! Hier vandaag een druk dagje. Boodschappen, zwemles, kinderfeestje, vanavond gaat Joris uit logeren en gaan Sven en ik uiteten en bowlen. Is de eerste keer weer sinds we echt samen zijn dat we iets voor ons 2en gaan doen. Dus werd wel tijd hé!
wat luxe, ineens aanbod van mn moeder om ze allebei vanavond een nachtje te laten slapen daar. is voor t eerst dat ze samen gaan sinds heel lang (toen was seth nog baby) maar ik maak er maar dankbaar gebruik van, want hik toch wle beetje aan tegen de zoveelste nacht 4x eruit en tussen 5 en half zes wakker. dus verheug me nu al op een nachtje ongestoord te kunnen slapen..jippie!
hoeraaaa nu een kei mooie opel zafira gekocht! Ben er erg blij mee! Heeft nog een heel jaar apk, moet alleen nog iets aan de airco pomp gedaan hebben, dat wisten we. Maar het is echt ideaal en ook ideaal is dat het tevens een 7 zitter is! Juut je hebt het verdiend meis! Geniet ervan lidwina ligt ff behoorlijk stop de shop. Hoest met jullie winkel? Miranda o das leuk! Lekker genieten dan, waar gaan jullie eten? Wij moete nog een keer naar maastricht naar la bonniere daar hebben we nog een ' cadeau'bon van liggen via vakantieveilingen. om 18 uur weer werken en dan ma/di/woe alleen maar half en als het woensdag avond is hang ik de vlag uit!
goedemiddag allemaal, Lief dat jullie allemaal zo bezorgt om me zijn Vanaf 10 uur vanmorgen hebben we weer bij de eerste hulp gezeten. En we zijn pas net weer thuis. Nu werden we gelukkig wel beter geholpen. Behalve op het laatst werd het afgeraffeld. zucht, maar goed. Daar aangekomen. Werden we weer gezien door een assistent maar deze keer gelukkig wel een vrouw ( scheelt wel veel vind ik ) Had die ukkel van gisteren opgeschreven dat ik last had van mn onderbuik. zucht. nuja, dat gecorrigeerd. Wel weer bloed prikken want de waardes van gisteren toonde een ontsteking aan Leuk dat zei die vent niet he. Die zei dat alles goed was. Maar goed, nu dus nog steeds verhoogd. Nog steeds koorts. ook nog steeds verhoogde hartslag. Kreeg een echo van galblaas en van blinde darm. Maar geen ontsteking te zien..... Nog ff kwam de internist. Niet die van mij trouwens. Die raffelde alles wat af. vroeg ook niet verder. Zei alleen dat ik dan maar de maag darm onderzoek moest afwachten. Want daar zal het probleem wel liggen. Als de pijn te erg werd moest ik maar eerder langs mn internist en kijken of komende week het onderzoek kon plaatsvinden. Ja leuk maar dat is al geprobeerd door mijn dokter maar dat kon niet zucht. Maar goed, heb gestaan op dat ie me iets gaf tegen de misselijkheid want ik kan niet nog 2 weken zonder eten en drinken Dus heb domperidom gekregen ( schrijf ik dat goed? ) En dat lijkt wel wat te helpen gelukkig veel verder zijn we dus niet gekomen. Maar iig geen galblaasontsteking en geen blindedarm ontsteking. Dus als het wat is dan kan het schijnbaar wel wachten. Als de pijn nog erger word dan ga ik gewoon weer gezellig terug. zucht. ach, je moet toch wat te doen hebben in de vakantie he
Top dat je gegaan bent Hedwig, dan weet je nu iig dat het niet iets heeeeeeeeel ergs is toch?? Alleen raar dat ze t gewoonweg wat afraffelen. Maja zo zijn ze tegenwoordig helaas..
zo heerlijk straks komt vriendin even kletsen die net terug is van vakantie, dus ik heb rosé koud, slaap ik vast extra lekker! vanmi nog even nr de stad geweest, met mn moeder en kids, maar seth was echt aan het zeuren. ik ben toch blij dat ik het gedaan heb, ben er eigenlijk altijd te "trots" voor zeg maar, en wil anderen niet belasten met slaaptekort door mijn kinderen. maar nu maar eens voor mezelf gekozen en das ook wel erg fijn!! marijke ik moest erg lachen om die geinige foto's op hyves, leuk hoor! wat lijken stijn en remco op elkaar en jij en renske zeg! hedwig nou ja die flapdrol van gister zei dat er niks aan de hand was! terwijl er wel afwijkende waardes waren! goed dat je gegaan bent hoor! je weet iig nu wel dat er niet iets heel acuuts is! anniek jee een nieuwe auto! ben je dichtbij huis geslaagd of bij de ver wegge?
juut anniekske is trots op je! x Je hebt het goed gedaan om voor jezelf te kiezen! Toppie En we zijn dicht bij huis geslaagd Hedwig jeetje... gelukkig tot nu toe niets heel ernstigs althans nog niet bij naam! Dompidiron is wel een goed paardenmiddel Voor degene die het leuk vinden; We hebben een opel zafira uit 2002 gekocht
Juut, bedankt. Ik zal de foto hier ook plaatsten..We hebben soms ook zo'n lol met de fotocamera-stand op de computer. Je kan heel veel opties er mee doen. Op een regenachtige dag zitten we vaak gekke bekken te trekken.
Mooie auto, Anniek. Lekker ruim. Juut, hoe was de rose? En natuurlijke de vakantieverhalen van je vriendin. Vandaag weinig op het programma en het regent hier, dus kan je ook weinig kanten op. Ik ben ook altijd bang dat de indoor-speeltuinen nu zo druk zijn..Maar ok de kids nu weer de hele dag tv te laten kijken. Voor een dagje prima..
zo hier heel lekker geslapen! wel een paar x wakker en om half negen mezelf er maar uitgeschopt omdat ik ze niet te laat wilde halen. ze hadden het goed gedaan, yara was het meeste wakker geweest en seth daar ook weer om half zes. verder erg blij dat rol er morgen weer is. heb toch wel diep respect voor alle alleenstaande moeders hoor, jeetje!!! hoe goed het woe-do-vr ging, hoe minder za en zo! vooral seth is echt niet te genieten, huilt om alles, is vervelend, luistert niet. weet gewoon niet wat ik met m aanmoet vandaag maar goed, eind is in zicht, en daarna kan ik lekker een beetje doen waar ik zin in heb he, dan moet rol maar even bikkelen marijke de rose was heerlijk en is het tv of binnenspeeltuin geworden? Anniek dankje voor je lieve woorden, je weet wat voor n muts ik ben en mooie auto hoor (heb even gegoogled natuurlijk)
hoi dames,, worden jullie ook zo moe van dit weer pfff gisteren 2 verjaardagen gehad. en vanmorgen was het weer vroeg. kon ook niet meer slapen ook al was vin er uit gegaan. mijn ouders zijn net weg. moesten even passen of de aanhanger het deed bij mijn vaders auto. want dei rijd mee as zaterdag als we weg gaan.. maandag en donderdag nog werken en dan 3 weken vakantie in bergeijk. ehh heb wel gelezen even kijken wat ik nog weet.. patries leuke foto's van de kids. en schelen ze veel qwa lengte? ik vond carmen er groter uit zien dan devin. en lekker samen weg straks. anniek,, oei meis wat een gedoe met die auto's zeg wel fijn dat je nu een goede auto hebt. en nog even vol houden hé... komt goed.. juut,, oei die balk, dat doet zeer:x en goed hoor dat je hebt gezegt dat de kids uit logeren gaan, kan geen kwaad, was het fijn even bij slapen? hedwig,, wat goed dat je steed terug bent gegaan.. laat ze maar de @#$%^grr krijgen!!!! ik las het en was echt geschokt hoor.. sandra???? hoe gaat ie meis??? miranda,, leuke avond gehad met z'n 2e??? marijke,, haha ja als je toch niets te doen hebt haha leuke foto hoor.. marian,, spannend hoor iets zoeken voor de kleine mannetjes. ik hoop dat je snel iets vindt lidwina,, haha ja die nick jr is hier ook favoriet en met dit weer niet zo erg toch? hoe gaat het met de zaak?? ehhh sorry als ik ioets vergeet.
ook nog even dit wilde het niet bij mijn vorige berichtje plaatsen.. Hebben vrijdag op mijn werk iets heel naars te horen gekregen. Ik heb een kindje op de groep en die moeder is zwanger. Nu 9 maanden was volgende week uitgerekend. Nu blijkt dat ze donderdag hebben gehoord dat het kindje niet meer leeft. ik heb zo veel met haar gepraat de afgelopen maanden en haar dochter had een "grote"zussen kamer gekregen. zelfs maandag zei ze nog oo die gordijnen moeten er nog op en dan mag hij komen.. snik snik.. ik vindt het zooooo erg en onwerkelijk.. heb er echt een paar tranen om gelaten met mijn collega's.. pff wat een zegen hebben wij dan allemaal met onze gezonde kids hé.. marian wil j niet bezorgdt maken hoor...
nou ik word ook vreselijk moe van dit regenweer hoor Lidia Ik zei het net nog tegen Richard toen ik de was aan het opruimen was : ik heb zoveel leuke zomerkleren voor de jongens gekocht en ze kunnen gewoon niks aan. BAH! @juut : nog ff doorbijten dus vandaag. Wel fijn dat ze bij je moeder konden logeren. Die gebruikt nu de zondag om bij te slapen? hihihi Woensdag gaat Erik logeren bij opa en oma. Kijken of dat lukt. Tot op heden nog nooit gelukt. Op het laatste moment bedenkt ie zich altijd weer en kunnen we hem rond 8 uur savonds weer gaan halen. @Marijke : hahaha wat een lollige foto @Anniek ; ben niet echt een automerken kenner. Maar zal straks op google opzoeken wat voor auto je nu hebt Rijd ie wel lekker? Ik hoop voor je dat deze het minstens 10 jaar volhoudt! @Lidia : vakantie in Bergeijk? Waar ligt dat? @Hier Bah, nog steeds misselijk ondanks de domperidom. ( klinkt een beetje als een muziekwijsje he hihi domdidomdidom ) Het is wel wat minder geworden. Het eten blijft tenminste binnen. Maar nog wel misselijk en veel opboeren. Mag er 4 keer per dag 1 hebben. Alleen als ik 2 tegelijk inneem dan werkt het echt. Misschien deze week maar overleggen met de dokter anders dat ik 4 keer 2 mag hebben. pfff
Vreselijk nieuws Lidia, jakkes.. Klinkt idd als een liedje hahaha. Helaas is t niet zo leuk als t liedje Hier.. Carmen kan al een tijdje los zitten zonder steun. Ben benieuwd wanneer ze gaat kruipen hoor. Ze gaat nu telkens 'rocken'. Ik zeg aldoor al dat ze op mijn verjaardag gaat kruipen maar hoe groot zal die kans zijn denken jullie? graaf eens terug in jullie geheugen.. Juut.. dat zijn laaaaaaaaaange dagen dan hè, alleen en als ze dan nog zoooooo vervelend zijn, grr. Vanmorgen op verjaardag geweest, ukkies deden t prima. En qua lengte? maakt niet veel uit denk ik. We moeten donderdag weer naar het cb dan kan ik weer een update geven. Carmen lijkt wel ouder maar dat komt omdat ze al verder is.