oh lidia, dat is echt erg. zo ver en dan nog misgaan en dat arme meiske met haar grote zussen kamer idd, we zijn gezegend met die gezonde kids van ons... patricia, heb geen idee meer, maar ze gaathet vast doen! leuk cadeautje hedwig hoop dat je meer mag, weet neit heb geen verstand van. knuf, denk aan je (en overdrijven mag hoor, ik weet best hoe het werkt, en als je overdrijft drijf je eigenlijk nog onder, zoiets, snap je?) judith, laatste nacht alleen. schilderen af? Foto!!!!! marijke, ik vind hem leuk! geweldig toch, zo'n fotostand anniek, ziet er ruim uit. lekker miranda, hoe was jullie uitje? en studio loopt aardig. moeten nog opbouwen. ben blij dat mijn vriendin zo in het wereldje zit, die regelt zo veel! en didier werkt zich het apezuur. 4 dagen in verzorging en als hij kan in de studio. dus afgelopen drie nachtdiensten ook nog drie keer overdag in de studio gestaan. vind ik te veel, moet ook wel kunnen slapen en ontspannen en soms is hij gewoon 7 dagen aan het werk in de week. hopelijk gaat het snel goed lopen... en wat een weer zeg
zo rol is over dik uurtje weer thuis! en das maar goed ook maar goed, vammiddag nog even nr de winkel gefietst voor vaatwastabletten. even frisse neus was wel lekker. daarna eten maar vanaf 1800 stortten ze weer helemaal in. met dit als resultaat om 1810:
o o wat een ding he, die seth.. lidwina oei oei das wel een beetje te gek allemaal hoor..zorg maar dat ie ook een beetje aan zn rust toekomt! hoe gaat het met jou de laatste tijd? en genieten de kindjes van de vakantie? patries oe wanneer die van mij gingen kruipen, i dont know! maar carmen is een snelle dame, dus wie weet! hedwig ik vind het ook zo jammer van de leuke zomerkleding, voor seth ook echt leuke hemdjes die hij helemaal niet aan kan! en ik hoop dat je aan de dubbele dosis mag! lidia ik kan me goed voorstellen dat je er even goed verdrietig van was zeg, jeetje wat erg voor dat gezinnetje en alle familie..
@ Lidia -> zo oneerlijk gewoon. We mogen idd allemaal van geluk spreken dat onze kindjes gezond zijn. Zo sneu ook voor haar andere dochter, hoe moet je zoiets vertellen... Zo moeilijk! En dat komt natuurlijk ook voor jullie hard aan. Sterkte! En nog even, dan lekker genieten hoor! @ Lidwina -> dat is idd heel veel zeg. Hopelijk komt er snel dan een ritme in, wat zorgt voor meer rust en ontspanning. Dit is natuurlijk niet gezond. @ Anniek -> mooie auto's hoor! Wat fijn dat jullie zo snel nog een andere gevonden hadden. @ Judith -> vooral die 2 verschillende sokken Valt mij weer op haha! Ik vind het wel lief hoor hoe die zo erbij ligt! En idd, nu mag Rol eventjes bijkomen en mag hij even bikkelen Geef je groot gelijk! @ Patricia -> Joris heeft nooit gekropen! Ja daarna pas toen hij ook liep haha. Maar ja, Joris was heel snel ermee, die liep al los buiten met 11 maanden... @ Hedwig -> hopelijk lukt het uit logeren! Ook wel eens lekker hoor! En hier ook zoveel leuke zomerkleding. Zo jammer gewoon! Maar er is wel een beetje hoop. Woensdag hebben ze voor hier 23 graden gemeld met zon! Hier vanochtend meteen telefoon, Joris wilde meteen naar huis! Was ook wel te verwachten... Kan hem niet anders haha! Maar ons uitje gisteren was heerlijk! Moeten we echt vaker doen! Vandaag wel heel erg uit zijn doen. Maar ja ook dat zijn we gewend. Met op het einde van zijn dag een flinke driftbui waar je u tegen zegt... Pff, soms... Heel vermoeiend!
Even een kort berichtje vanuit hier. Moet heel veel werken. Morgen gelukkig een dagje vrij. We gaan op kraamvisite bij een nicht van jarno. Zo leuk, kindje is 2 wkn oud. Al ben ik daarna vaak wel verdrietig........word je weer even met de neus op de feiten gedrukt dat het niet zo wil lukken. Lidia, even een knuf voor jou. Wat een nieuws zeg............kan me voorstellen dat er wel wat traantjes gevloeid zijn. Juut, lekker geslapen. Fijn hoor. En die seth Hedwig, goed dat je zo aan de bel trekt, maar wel jammer dat ze er niets mee doen, en dat je dus gewoon moet afwachten. Lijkt me erg frustrerend. Miranda, lekker een avondje uit geweest. Heerlijk hoor. Heb je eigenlijk gewoon vaker nodig! Sorry de rest weet ik niet meer. Nog wel een leuke foto van marijke gezien. En idd wat lijkt stijn op papa!!!! groetjes sandra
judith, die foto is wel geweldig! ze kubbeb aks ze klein zijn nog op de meest rare manieren slapen sandra veelplezier op kraamvisite, en gewoon daarna huilen hoor, blijft lastig dan miranda, fijn zeg! en nu hopen dat joris snel weer bijtrekt
Heerlijk hoe een kind dan in slaap kan vallen. Leuke foto Juut.. Miranda, goede ogen dat je zoiets ziet ,van die verschillende sokken, haha. Sandra, dat is ook best moeilijk, geniet van het moment en inderdaad daarna gewoon ff lekker huilen. Ik heb vrij genomen van werk, bel ik het kdv ligt Renske net te slapen. Maakt niet uit! Gaan we iets later naar strand. Stijn werd vanmorgen weer wakker met krentenbaard op z'n been. Gelukkig heb ik standaard ontstekingszalf in huis, maar eigenlijk mag hij niet naar school. En mijn fiets is binnen, dus straks even kijken hoe het fiets. Een E-bike. Ik wil naar werk fietsen en dat is met een gewone fiets een half uur. Nu ben ik niet zo sportief om elke dag een half uur heen en terug te fietsen, dus maar een e-bike. Dat is net even dat duwdee in de rug. (dus lui van mij, hihi) Hedwig, hoe gaat het vandaag met jou?
hihihi prachtige foto Juut!! @Sandra : kan me voorstellen dat je je dan verdrietig voelt na het kraambezoek. Hoop zo voor je dat een tweede wondertje jullie snel gegund is! @Lidwina : ai dat is wel errug veel werken. Dat houd geen mens vol natuurlijk. @Marijke : wauw lijkt me heerlijk om zo dicht bij zee te wonen! En een E-bike , doe maar lui joh Balen dat Stijn weer krentebaard heeft. Enne, school? Bij jullie nog geen vakantie? @Hier het is nog steeds hetzelfde als van het weekend hier. Moet natuurlijk wel doorgaan. Maar ach dat gaat wel. Hoef niet meer over te geven maar ben wel nog steeds hele tijd misselijk en duizelig als ik opsta of gebukt heb en weer omhoog kom. Ook hartslag nog steeds hoog en nog steeds verhoging. Ach, zijn gangetje gaat het hier dus Net de poetshulp geweest om kennis te maken met de invalster. Mn hulp gaat 3 weken op vakantie dus dan komt een ander ff poetsen
Hier net uitgeslapen tot 13.00. Kids waren nl om 0.00 en 5.00 wakker (gelukkig gingen ze na een fles gewoon weer slapen tot 7.30)! Zo even boodschappen doen. En ik moest schoonmaken van Justin beneden want t was een troep hier volgens hem. ;p
Even kleine reactie, heb geen zin in hele verhalen... Anniek, fijn da tjulie nu een auto hebben! Lidwina, even druk voor didier, hopen dat het snel goed gaat lopen! En hopen dat jullie het ondertussen even kunnen trekken zo! Succes! Lidia, wat erg! Kan me voorstellen dat je even van slag bent! (Mij maak je niet zo snel van slag hoor, voor mij hoef je zulke verhalen niet te verzwijgen. Vriendin van me heeft collega die zwanger was van een tweeling en de ene is overleden in de buik na zovelentwintig weken, ze heeft doorgelopen tot zovelendertig en heeft slechts een gezond kindje op de wereld mogen zetten, dat was ook al zo'n vervelend verhaal, maar ik lig er gelukkig niet wakker van...) Patries, heerlijk geslapen tot een! En dan nu snel de rotzooi opruimen, want als je kind al begint te zeggen dat het een zooitje is..... Hahaha! Hedwig, fijn dat je ietsje beter geholpen bent op de ha-post en dat het in ieder geval zo te zien niets acuuts is. Ben wel erg benieuwd of er wat uit het onderzoek komt begin aug. Marijke jezlef verwend met een mooie nieuwe fiets, leuk hoor! Dat is wat ik uit mijn hoofd nog wist, dus daar moeten jullie het maar even mee doen...
nou heb net de dokters assistente gebeld voor de bloeduitslagen van 5 juli. En die waren dus ook niet goed. ook ontsteking en ijzerwaardes te laag en nieren niet helemaal goed en nog wat dingen niet goed. Kijk ik de papieren van de EHBO van vrijdag na en daar waren ook een boel dingen niet goed waaronder de leverfuncties enzo. Allemaal dingen behoorlijk afwijkend. De assistente had de bloeduitslagen van zaterdag en daar vond ze ook allerlei afwijkingen die erger waren dan begin juli Dus er is echt wel wat gaande. Nu gaat ze overleggen met een arts. Niet mijn arts want die is er niet en de vervanger ook niet.. Maar ze belt me zo snel mogelijk weer terug
nou dat geloof je toch ook niet rol is er weer en de kids slapen de hele nacht door..gek zeg (en seth eigenlijk al vanaf 1810 op de stoel, en hij was zn gewone tijd, om half zes wakker!) vanmorgen ik lekker uitgeslapen, en vanmiddag kwam een collegavriendinnetje langs om wat leuks met de kindjes te doen. ze wilden heel graag nr ballorig, was gelukkig niet zo druk. zij turnt en kon allemaal salto's enzo op de trampoline, dus dat vonden de kids helemaal leuk! en seth was ook helemaal op zn gemak gelijk, terwijl het de 1e keer was dat hij haar zag, seth is zo'n kindje die zich gelijk helemaal geeft of altijd de kat uit de boom kijkt, mooi is dat. twee tellen in de auto en meneertje viel in slaap ,ik ga m zo maar s wakker maken denk ik. (zal ie weer blij mee zijn NOT) hedwig er is dus wel degelijk iets aan de hand, ben blij dat er iemand nu eindelijk s achteraan gaat. tsjongejonge zeg..laat je het gelijk weten als je iets hoort? marian hoe gaat het met jou dan en de kinders? Die hebben nu toch ook vakantie? patries lekker hoor zo uit kunnen slapen..en haha die justin! marijke balen van de krentenbaard. en heerlijk een nieuwe fiets! soms mag een beetje lui zijn best hoor. als hardwerkende moeder sandra echt moeilijk he die kraamvisites, het confronteert je er ineens weer zo mee he...hopelijk mag het bij jullie ook gauw gebeuren miran ja ja 2 verschillende sokken, hij helpt wel eens mee met sokken vouwen (of nou ja, bollletjes maken) op zolder, maar hij wil ze dan het liefst ook allemaal even aan. en jeetje jorisje zo uit zn doen, sneu voor hem en voor jullie. hoe was t vandaag?
Juut, de kinderen voelen zich gewoon weer helemaal veilig. Papa en mama, samen thuis.. Hedwig, fijn dat de uitslagen er zijn. Het klinkt niet heel goed, maar ik hoop dat er goede medicatie voor is. familie, pff lastig hoor allemaal. M'n ouders zijn al weken heel chagrijnig. Ze hebben ruzie met een zus van mij, maar hebben blijkbaar het idee dat ik dan ook niet met die zus om mag gaan..Nu ga ik heel weinig met haar om, maar zondag was ze jarig en ik heb haar via hyves (en ook nog telefonisch, hoor) gefeliciteerd. Daar is mijn moeder nu zo verbolgen onder, dat ze het niet kon laten om dan met een vervelende ondertoon te zeggen dat ook ik niet was uitgenodigd op haar verjaardag (wat mij niks uit maakt) en dat ik mij heb verlaagd door haar ondanks dat te feliciteren?? Waar bemoeid iemand zich mee. Dan een neefje die het nodig vindt om via hyves te suggereren dat ik niks doe. (ja ik zit nou eenmaal graag achter de computer, nou en!) Het ventje zit zelf met z'n dikke plofkop de hele dag te gamen en vreten..sorry voor deze taal. ben gewoon een beetje boos.
marijke, ik zag m staan. wat een rotopmerking:x Zo zit ik hier ook elke dag de hele dag op mijn gat op de bank lekker laten kletsen. (makkelijk gezegd hoor, ik heb ook altijd het gevoel dat ik me meot verdedigen als ik mijn koffie bij de comp drink. zucht) judith, en toch lekker hoor, die hulp van seth fijn dat ze weer goed slapen. jammer dat ze dat nu niet doen als papa weg is. hoe vond hij je schilderwerk? hedwig, hebben ze vandaag nog teruggebeld? marian, das wel fijn dat je het naast je neer kon leggen. ik was bij mijn eerste een wrak van al de verhalen van iedereen die iemand kent die.... patricia, al bij sprookjeswonderland geweest? ik vind die zingende stenen echt geweldig!
Lidwina, nee ik niet, schoonouders hebben deze keer een abonnement met de kids dus vonden wij het 'zonde' om er ook 1 te halen Zou t eens vragen.. die is nieuw ofzo dus? Hedwig, weet je al meer?? Net weer lekker geshopt haha bij de Zeeman, was wel even graaien en zoeken in de bakken maar heb nu een bermuda en 3 kwarts broek voor Pro en nog kinderkleertjes gekocht voor érrug weinig Nu houdt t shoppen wel eens op hoor. Ik weet dat ze bij de Bristol straks ergens in augustus de restanten voor 1 euro de stuk aan bieden en vorige keer had ik er allemaal zomerjasjes vandaan ILOVESHOPPEN
(*maakt notitie, morgen even langs wc zeeman en bristol...*) ja, die zijn nieuw. zitten in de speeltuin (die is nu dus verplaatst naar achter violinde) ze hebben nu ook autootjes, die zal justin wel geweldig vinden denk?
Sprookjeswonderland, daar wil ik ook zo graag naar toe. Lijkt me zo leuk. Patries, jij bent ben goed in shoppen voor weinig he! (gelijk heb je) Lidwina, normaal reageer ik ook niet op zulke dingen maar vandaag werd het me even te veel. Laten mensen elkaar nu maar gewoon respecteren. Je mag van mening verschillen of iets niet leuk van iemand vinden prima dat houdt je ook kritisch. Maar iemand moet geen dingen op willen leggen.
Marijke, jaaaaah hihi vind t leuk om koopjes te zoeken Lidwina, bij de Bristol in augustus hè! dan hebben ze heel vaak kleding voor een eurie.
Dat weet ik niet.. ik heb t vorig jaar ook niet gezien helaas, maar ik keek misschien te vroeg omdat ik weet dat in juli (en januari flinke uitverkoop is).