Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik ben weer tante geworden!!

Mijn zus is vannacht bevallen van dochtertje Norah, 4050 en 54 cm. Een week en een dag overtijd. Ze belde me om half 7, daarna kon ik niet meer slapen hahaha! Was ik ook eens wakker voordat de kinderen wakker werden...

Ik moet om half twaalf in het zkh zijn voor controle/groeiecho en dan vanmiddag er even heen. Het liefst zou ik er meteen heen zijn gegaan, maar dat lukt allemaal niet natuurlijk. Ik moet er twintig minuten voor heen en twintig voor terug rijden en ik moet om half elf de deur uit om optijd in het zkh te zijn en Linda moet natuurlijk ook even slapen... hahaha!
    Ze kreeg weeen toen ze naar bed wilde gaan om iets na tienen en is net na vieren bevallen. Dus ja, dan mis je toch een nacht he?

Nou, dat was dan het nieuws van de dag!

Juut, je vroeg hoe het met mij en kinderen ging. Goed hoor! Ik loop rustig door, heb eigenlijk helemaal geen 'last' van de zwangerschap behalve dat ik als ik op mijn knieen heb gezeten en weer opsta dat ik voel dat mijn huis wat strakker word, volgens mij begin ik vocht vast te houden. Hopen dat het geen voortekenen zijn van zw-vergiftiging. Ben tot nu toe 14 kg aangekomen, dus ik doe het netjes lijkt me....
    En jammer van al die regen, want als we de hele dag binnen moeten zitten is het toch minder leuk om vakantie te hebben he? We zijn zondag naar Ballorig geweest, gisterochtend konden ze nog even lekker buitenspelen, maar gistermiddag met al die regen werden ze al snel vervelend. Jammer dat dat zo snel negatief effect heeft.... Nou ja, vandaag maar weer zien. Vanmorgen komt mijn schoonmoeder oppassen vanaf een uur of tien en vanmiddag dus even baby kijken, dan neem ik Lotte en Martijn even mee en vraag mijn schoonmoeder te blijven oppassen op Bas zodat hij kan slapen. Hij is toch nog niet zover dat het hem interesseert.;)

Mijn moeder gaat mee op controle, en dan wil ik daarna nog even langs prenatal sjesen, blije dozen ophalen en minipakjes kijken voor onze eigen baby's (daar hebben ze als een van de weinigen gelukkig ook maat 44 voor niet al te belachelijk geld). Misschien scoor ik ook nog iets leuks voor Norah, want heb iets met korte mouw liggen in 56, kan beter 62 doen....

Hedwig, hoe is het vandaag met je? Al wat gehoord?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat leuk Marian dat je weer tante bent geworden! Gefeliciteerd!
    Flink meisje je nichtje hihi Kun je beter idd iets in maat 62 geven.

Succes met de controle straks!

@Juut : ah pa en ma weer samen. De kindjes weer blij :)

@Patroes : wauw dat is nog eens lekker shoppen!

@Miranda : hoe is het nu met Joris?

@Hier
    Ben gisteren nog terug gebeld. Nou die dokter die daar rondliep die durfde er geen uitspraak over te doen. Dat moet de invaller van mn eigen dokter maar doen. En die is er woensdag ( die ouwe vent die met pensioen is zucht )
    De assistente was er ook behoorlijk geirriteerd over. Maar ja, niks aan te doen.
    Mocht wel iets sterkers krijgen tegen de misselijkheid. Dus dat straks maar ophalen. Want sinds gistermiddag hielp de domperidon niet echt meer. Dus nu maar iets sterkers.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> idd, rust in beide koppies, papa is thuis ;)

@ Hedwig -> triest is het toch hé, bel je zelf nog erachteraan, krijg je vanalles te horen, wat op dat moment allemaal prima was. En dat ze je nog zo laten tobben en maar wat sterkers geven, ipv dat ze je helpen!

@ Patricia -> toevallig was ik gisteren ook even bij de zeeman, ook een paar dingen gescoord! En die van de bristol ga ik ook onthouden!

@ Marijke -> triest! Waar bemoeien ze zich mee? Je mag toch wel zelf je keuzes maken! En die opmerking, oh oh! Die durft wel!

@ Marian -> gefeliciteerd tante Marian! Wat leuk! En succes bij de controle.

Hier blijft Joris wat uit zijn huisje. Probeer zoveel mogelijk de 3 r's toe te passen, maar nog blijft hij onrustig. Maar ja, we zitten ook veel binnen, wat volgens mij hem helemaal opbreekt. Zo maar eens een stuk gaan wandelen met de paraplu maar mee. Even goed de frisse lucht in. En verder helemaal niks vandaag, om de rust te bewaren.

4. Marian, gefeliciteerd met je nichtje.

Hedwig, je treft het wel he met die artsen. tjonge zeg.

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    De controle was helemaal prima. Ze worden nu geschat op 1680 en 1760 gram. Over twee weken weer op controle.

Bij Linda was het ook heel leuk. Wat een tevreden meisje is Norah! Ze heeft nog even lekker bij me gelegen, heerlijk tegen me aan geslapen...:D

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier een rustig dagje, behang gehaald voor seth en vloerbedekking gevonden, kamer behangklaar gemaakt. wie is daar hier heel goed in? ga t voor de 1e x doen, heb youtube en klusfilmpjes gekeken, maar poeh, lijkt me nog heel wat om dat netjes te krijgen!
    yara vanmiddag lekker met buurmeisje gespeeld en daar ook gegeten. seth krijgt last van zn slaaptekort. op de bank een flinke dut gedaan. ik moet eigenlijk strijken maar dat doe ik morgenochtend om 600 maar denk ik..juut is moe!

marian van harte proficiat met je nichtje norah! lekker hoor, zo'n klein hummeltje er weer bij!
    heb je nog iets kunnen scoren? eerste dag pakjes? hoe vonden lotte en martijn norah? en jee je bent nog niet veel aangekomen, netjes hoor!

marijke wat sneu voor stijn dat ie weer zo'n last heeft

miran is joris nog een beetje bijgekomen vandaag? rot he, als ie zo even niet lekker in zn velletje zit. ach met een paar daagjes rustig aan komt het vast gauw weer goed!

hedwig..en weer valt mn mond open!! een dokter die ergens geen uitspraak over durft te doen? daar heeft hij toch voor geleerd! maffe boel daar!

7. oo Marian, wat een mini gewichtje..lijkt mij zo'n mooie ervaring, twee van die kleine hummels in je buik..en nu alweer 31 weken, nu komt het wel dicht bij he!

Morgen maar weer naar de dokter. Ik gelijk dat ik voor Stijn iets sterkers moet hebben, dan creme. Die beentjes zien er niet uit door de krentenbaard. Hij kan op 1 voetje niet eens lopen.. (sorry trouwens, hoor dat ik zo veel over zijn huidje praat)

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    marijke! GEEN SORRY ZEGGEN! maak me niet boos hoor!
    je praat helemaal niet veel over zn huidje!
    bij ons kan je het kwijt, en ik weet hoe het is om je kind zo'n last te zien hebben. wij hadden het grote geluk dat het maar even was bij onze seth, maar om als die jaren en maanden zo af te zien met jeuk en pijn en onvermogen, ik neem mn petje af voor jou en voor stijn!! echt waar!
    dikke knuffel van mij voor jou!

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

marijke, zo veel praat je neit en al helemaal niet over zijn huidje, en al zou je elk uur daar hetzelfde over posten dan nog zou dat gewoon moeten kunnen. het is je kind, hij heeft last en pijn en jij mag daar altijd over praten! knuf, het lijkt me ook gewoon onwijs klote om je kleintje zo te zien:(

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Niks aan toe te voegen Judith! Hier heeft mijn vader het heel erg, zijn hele leven al. Maar hij is bijna voor alle levensmiddelen allergisch, zo ook voor honden/katten. Ik zie het dichtbij, je raakt er nooit aan gewend, het is altijd een strijd om zoveel mogelijk eraf te blijven en maar steeds het te moeten voelen. Heb echt medelijden met Stijn. Zo sneu en dan ook nu nog krentenbaard erbij... Zielig gewoon!

@ Judith -> idd, rustig aan. Vandaag heel rustig aan gedaan en gelukkig zit hij al iets beter in zijn vel! En wat voor behangetje is het geworden? Ik heb het ook nog nooit gedaan. Durf het ook niet aan haha! Succes!

@ Marian -> fijn dat alles in orde was. En al goed op gewicht toch? En vanmiddag lekker kunnen knuffelen met Norah, wat heerlijk!

@ Hedwig -> hoe is de dag verder verlopen van je?

Hier vandaag eerst een wandeling gemaakt, gelukkig droog gebleven. Nou ja, een paar drupjes, maar geen echte regen gehad. Daarna film gekeken met zijn 2en lekker languit op onze lounge bank, heerlijk! Daarna had ik 2 bakken water op tafel gezet (warm en koud water), heeft Joris zijn auto's gewassen en sommige dus verkleurd door het koud en warme water. Daar is hij toch zeker bijna een 2 uur mee bezig geweest voordat hij er genoeg van had. Had daarna wel de hele tafel, vloer en stoel nat! Maar ja, hij had zijn plezier en daar ging het om ;)

11. bedankt voor jullie woorden! Kreeg er bijna tranen van..

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Even klein berichtje van mij.
    Heel de dag gewerkt, en morgen ook weer van 7 tot half 4. Daarna nog even met indy naar de kermis.

Geen bijzonderheden hier.
    Volgende keer meer.
    groetjes sandra

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    #713 juut26, 27 jul 2011
    Laatst bewerkt: 27 jul 2011
    good morning
    hier sethje alweer een miniplasje in bed, hoop dat het gauw weer helemaal goed gaat! snachts bed verschonen zal geen hobby van me worden. weer beetje belabberd geslapen, maar oke.
    straks lekker dagje winkelen met mijn moeder hier in de buurt dus dat is wel gezellig. dus de kids zullen wel flink protesteren, maar goed, mama mag er soms ook wel even uit he!

san werkze vandaag en veel plezier op de kermis!

marijke geen dank hoor! voel je altijd vrij om alles te zeggen hier! ik "zeur" ook altijd over het slapen van seth, omdat dat hier zo speelt. ben altijd zo blij dat ik het hier even van me af kan typen. zo heeft iedereen wel wat toch? ik hoop dat de huisarts vandaag iets goeds kan geven voor stijn! wat snel helpt!

miran leuk hoor joris zo in de weer met auto's wassen! gezellig is dat he! en lekker gewandeld met joris, dat doet ook goed

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo de strijk zit er weer op, zo nog even nr de kinderboerderij kunnen de kindjes even lekker fietsen en dan om half 11 shoppen :)

15. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

gister een lekker rustig dagje gehad..s'middags samen met de kids muffins gebakken:D Ze vinden het zo leuk om te doen (en lekker;))

vandaag naar de linneaushof speeltuin hier. en morgen nog 1 dagje werken en dan VAKANTIE!!!!!

heb te horen gekregen van een collega dat het kindje maandag avond is geboren. hij heet ilian kane maar wat de reden was dat hij is overleden is nog niet duidelijk:(

marijke,, meis ik sluit me aan bij juut en lidwina.. we zijn er hier voor je. knuf

juut,, leuk behang zoeken en behangklaar maken is zorgen dat je met je handen over de muren gaat en alle oneffenheden met een schuur papiertje glad maakt . daarna met licht vochtige doek even afnemen en klaar,,(teminste dat was bij ons genoeg.)

sandra, leuk de kermis:D

anniek,, laatste werkdag toch vandaag??? en dan vakantie!!

hedwig,, ik hoop dat er nu wat voor je gaat gebeuren hoor dit kan gewoon niet:$

ooo even de kidsterug fluiten;)

16. heftig he, Lidia. Lijkt mij echt een nachtmerrie om zoiets mee te maken.

Veel plezier in de linneaushof!

17. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Marijke, alles is gezegd zie ik al meis wat moet dat moeilijk zijn om je kindje zoveel last te zien hebben. En praat het aub lekker van je af hier hoor !!!!

Lidia, vreselijk meid, kan er niks anders van maken.

Juut, hier ook regelmatig miniplasjes in bed, maar misschien ben ik dan een hele slechte moeder, maar ik verschoon echt niet heel dat bed 's nachts. Een heel groot badlaken dubbel erop en als zijn dekbed ook nat is (hij ligt wel eens boven op de dekens) gewoon dekbed omdraaien. Schoon ondergoed en pyjama aan en lekker slapen. En dan de volgende ochtend alles incl kind in de was.
    Succes en veel plezier met klussen.

Hedwig jeetje jeetje wat een artsen daar zeg pfff. Dan zit er niks anders op dan afwachten zeker, om gek van te worden.

Sandra, veel plezier op de kermis.

Miran dat is nog eens een goed idee, kan ik hier binnenkort ook wel eens met Jayson doen.

Hier vandaag nog werken, dan lekker 2 weekjes vakantie !!!

Nou ga gauw verder dames. Tot later.

18. Hedwig, nou dat maakt je geen slechte moeder hoor. Een miniplas ga ik ook niet helemaal verschonen hoor.

Ben zooooo moe, kan me ogen amper open houden. En ik heb toch goed geslapen. Had allerlei plannen, maar ik hoop dat Renske zo ook moe is en even gaat slapen (en ik dan ook)

19. ik zie nu pas dat Roba het bericht boven mij maakte ipv Hedwig..

20. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Pfff, loop al de hele dag met een zwaar hhoofd... Paracetamol hielp maar voor twee uurtjes. Net wel lekker kunnen slapen gelukkig, mijn schoonmoeder is even met de kinderen weg. Morgenmiddag neemt als het goed is mijn moeder ze even mee, dus dan kan ik weer plat. Heerlijk!

Deel Deze Pagina