Marian proficiat met norah! Leuke naam! Marijke zeuren doet hier niemand, daar zijn we toch juist voor om lekker van je af te kunnen typen, knuf voor jou en Stijn... Pfff wat baal ik van het weer zeg...heb je eindelijk 6 weken vrij, zit je de hele dag binnen...Hoop dat echt dat we aan zee beter weer krijgen dan dit.... Zo vandaag lekker geshopt en wezen lunchen in de stad. Voor Dinja nog een paar zomerschoentjes voor een 10tje gescoord(eigenlijk 50 euries!) en voor Kyra liep ik al tegen winterlaarzen aan!!! Waren van vorige collectie en nu 55 euro ipv 100!!! En het is voor Kyra al zo moeilijk om laarzen te vinden die passen met die super smalle voetjes en benen. dus ben helemaal blij!! Winterjassen heb ik vorige week ook al gehaald voor allebei!! Jä je kunt maar iets doen in je ZOMERvakantie toch!!!!
hoi dames,, pfff hier net met de kids 2 uur geslapen schrok wakker want ik had de wekker maar die deed het niet... we waren allemaal moe dus dacht ach ik ga wat doezelen maar dat werd meer wel lekker hoor.. zo naar de fysio en vanavond aan de strijk om te kijken wat we meenemen op vakantie marijke,, heb jij nog geslapen? als elise niet wil leg ik haar vaak bij mij in bed met de tv aan maar dat is niet vaak nodig roba,, dat is ook een goed idee, dan kost het jullie allebei niet jullie nachtrust
Vergeet ik toch Marian helemaal te feliciteren met haar nichtje (had het misschien op de hyves al gedaan, maar weet het niet meer haha) dus bij deze alsnog van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met jullie nichtje Norah.
zo heb net de finale van junior masterchef even teruggekeken, wat een superleuk programma is dat zeg! vandaag lekker dagje gewinkeld, en ben spontaan nr de kapper geweest, is leuk gelukt! verder nog wat leuke koopjes gescoord. toen vanavond nog nr pilates geweest, kindjes waren lekker in de speeltuin geweest met roland. lidia wat heerlijk zo'n onverwschte 2 uur durende dut marian lief hoor van ma en schoonma! je moet je rust pakken hoor1 je volbrengt iedere dag een zware job! carla kan me vooestellen dat je baalt hoor..maar goed de wintergarderobe is alweer een eindje op weg. welke maat jas heb je nu voor kyra? marijke heeft renske haar ogen nog even dicht gedaan? roba lekker vakantie nu joh! geniet ervan! en je hebt idd wel gelijk hoor bij miniplasjes hedwig hoe ging het vandaag? ga zo maar s mn bedje opzoeken!
Lidia, heerlijk toch zo'n middagdutje. Je hebt het vast nodig gehad. Renske ging gisteren niet slapen, dus gisteravond gelijk met de kids naar bed gegaan. Nu wel uitgerust, maar ik denk dat er een griepje aan zit te komen.
Hier ook éindelijk weer een nacht door kunnen slapen. Kwamen om 5.30 en na een fles gingen ze weer lief slapen tot 7.15. Zo ff aan de schoonmaak hier en ander speelgoed neerzetten. Justin is zó uitgekeken op zijn speelgoed joh! Nog meer meiden last van?
Goedemorgen, Weinig te melden hier, goede nacht gehad, kinderen lekker doorgeslapen. En Heeko lag naast me, dus dat was ook prettig. Nu is hij weer vertrokken en komt morgenavond weer. Volgende week hoopte hij wat meer nachten thuis te zijn, wat meer heen en weer te rijden zodat hij ook mij en de kinderen wat meer kan zien, afgelopen weken waren best zwaar! Vanochtend krijg ik koffievisite, vanmiddag waarschijnlijk dus een lekker middagslaapje, vanavond niks.
pfff het grote behangavontuur is begonnen vanaf vanmorgen half zeven haha ik had geen geduld om uit te slapen, wilde aan de slag. en jeetje, het valt wel tegen hoor! maar goed, ben wel trots dat ik het in ieder geval probeer, en de eerste keer is altijd lastig toch? hier en daar wat meubels en strategosch opgehangen schiloderijtjes en het komt vast goed hahaha rol heeft de kids weer mee nr ballorig want anders schiet het niet zo op. marian nou zeker is dat zwaar met twee in je buik en drie uit je buik! hoop dat heeko wat meer thuis kan zijn voor je. in ieder geval lekker geslapen, dat scheelt! patries ja hier doet yara ook niet veel met haar speelgoed. maar die knutselt gewoon de hele dag door, dat scheelt. fijn dat de twins doorgeslapen hebben! hoe gaat het nu met devin? en wanneer was het vlgd gesprek ook al weer met fysio? nou ik ga weer verder geloof ik.
Het gaat met hele kleine stappen vooruit, dat is dus eigenlijk niet goed, want hij wijkt al méér af van zijn ontwikkeling . Vanmiddag naar het CB, kijken wat zij er over zeggen.. Volgende gesprek met de kinderarts is over een week of 5 pas.. :s Fysio krijgt ie 1x per week.
jeetje die Juut gaat zomaar behangen hihihi Pokke klusje hoor. ben er absoluut niet goed in! Mijn moeder wel die plakt zo een kamertje rond hihihi Heeft ze zichzelf ook geleerd hoor. Hoe vaker je het doet hoe meer handigheid je erin krijgt @Patroes : jemig balen ja dat Devin weer achter loopt. Hoop dat ie gewoon straks weer plots een inhaalslag weer gaat doen! @Hier Erik zou gisteravond logeren bij opa en oma. Helaas is het weer niet gelukt. Alles ging goed totdat ie moest slapen. Hij wilde niet slapen, hij wilde naar huis. Hij heeft niet gehuild ofzo hoor. Maar hij weigerde om te gaan liggen om te slapen. Dus om half 9 is Richard hem maar weer gaan halen. Vanmorgen is ie met opa en oma mee gegaan een dagje weg. Vond ie wel heel spannend want ze gaan met een rode dubbeldek bus. Kei leuk natuurlijk. En dan gaan ze kaarsen maken en patatjes eten Ik moet vanmiddag met Owen naar de huisarts. De laatste week begint ie steeds meer doof te worden. Hij hoort je af en toe echt niet. Als je dan naast hem staat en je maakt een geluidje dan kijkt ie niet om ofzo. Steeds meer mensen valt dat op. Dus dan maar ff langs de dokter. de assistente zei : das mooi want dan leg ik jou papieren er ook neer en dan kan DIE dokter er een oordeel over geven. Maar goed, over anderhalve week heb ik het onderzoek. en ookal ben ik nog misselijk en heb nog steeds pijn enzo, toch lijkt het te stabiliseren nu. Dus daar ben ik wel blij mee
Juut, maar ben je dan helemaal zelf aan het behangen? Hedwig, ik ben benieuwd wat de arts over Owen zegt.
Hier terug van het CB. Carmen is 70 cm en 7975. En Devin is 72 cm en 7945. Ontwikkelingsachterstand vinden ze nog niet schrikbarend. Maar de hoge temp vind ze niet normaal.. Ik zei dat dokter niet op b12 wilde prikken, vond ze maar raar en vond ook dat ik wéér moest bellen! d nQSSEXCV DEVIN WILDE OOK FF TYPN ;P
nou, voor een man neit veel mis met zijn ontwikkeling hoor solly, flauw, maar vind het wel geestig. fijn dat zij het nog neit schrikbarend vinden trouwens. kan me voorstellen dat je er toch mee zit. wie weet is het gewoon een langzame starter? hedwig, en?
Goedeavond allemaal. Hier alles zijn gangetje. Vandaag een dagje naar de camping geweest bij vrienden. Was erg leuk! Indy heerlijk gespeeld daar. En tot een uur of 17.00 lekker weer. Morgen druk dagje. Foto's maken, werken....... dus zo maar lekker mijn bedje in, anders ben ik morgen doodop. Hedwig, hoe was het bij de dokter, en fijn dat het lijkt te stabiliseren. juut, en hoe is het met je behangkunsten? Is het gelukt? patricia, heb je nog gebeld? sorry rest weet ik niet meer. tot morgen. welterusten!
jajajajajajajaja mijn vakantie is begonnen!!!!!!!! morgen de spullen in pakken en dan...... 3 weken op de camping. ga nu slapen. welterustren en tot morgen nog even denk ik. gaan zaterdag rond 12.00 rijden,
autsj ik ben echt gebroken! en moet vandaag laatste dagje werken en dan 2 weken vakantie! maar jee, dat behangen vergt wel heel veel van je lijf hoor...tsjongejonge! ik vond het echt een rotklus, maar ik ben wel trots dat ik het helemaal alleen geprobeerd heb. het resultaat is niet echt mooi, maar goed, dat lossen we wel op het is ook niet echt lelijk, beetje tussenin en voor n 1e keer wel acceptabel. ben zo blij met het mooie weer vlgd week! doet me goed, kunnnen we lekker hele dagen buiten zijn yara en seth hebben gister van 10 tot 4 in ballorig gespeeld, kwamen slapend op de fiets terug. dus die konden zich lang vermaken! lidia succes met spullen pakken en een hele fijne vakantie alvast! sandra ook een drukke dag vandaag! hoop dat het een leuke shoot is! hedwig succes met owen bij de dokter, ben benieuwd wat ze over jou zeggen
Hihi Lidwina, had ik niet eens gezien ;p Juut, ik vind t knap dat je t gewoon zo hebt gedaan hoor, petje af! En ook jij bijna vakantie, heerlijk! Lidia, veel plezier!