mogge allemaal, @Juut : jaja dat behangen is niet niks he. Kan je geen fotootje maken van hoe het is geworden? Ben eigenlijk wel benieuwd! Enne, goed weer volgende week? Echt? Dat zou leuk zijn!!!!! @patroes : wat zijn ze weer goed gegroeid zeg Fijn dat het cb wel tevreden was over Devin. misschien idd second opinion vragen in een ander ziekenhuis voor Devin? @lidwina : hoe is het daar? @Lidia : fijne vakantie!! @Sandra : werkze vandaag! Wanneer vakantie? @Hier Gisteren bij de dokter geweest. Grrrr kreeg ik toch weer die ouwe knar van 'n dokter grrr. En hij liep 1 uur uit! Dus niet gevraagd voor mij want ondertussen was het half 6 en de kindjes waren mega vervelend! Maar goed, voor Owen. Beide oren zaten helemaal vol met troep ( oorsmeer neem ik aan ). Hij zei dat ie het anders zou uitspuiten maar daar is Owen nog te klein voor dus dat kan niet. Dus heb nou zogenaamde zure oordruppels gekregen. Nou op de bijsluiter staat van alles maar niet dat het de oorsmeer oplost ofzo. En de apotheek wist ook niet dat het effect zou hebben om de oren te reinigen. ( weten jullie dat misschien? ) Maar goed, hij kon dus ook niet zien of de oren ontstoken waren want het zat zo vol. En dat Owen doof is komt daar dan ook wel van. Maar dat ie slechter hoort sowieso. Tja, zei de dokter daar is ie nog te jong voor om te testen........??? Weet iemand of dat echt zo is? Zal het overdreven zijn om een verwijzing naar de kinderarts te vragen? Want weet niet wanneer mijn eigen huisarts terug komt.
Juut ben er zelf nog nooit geweest maar hoor dat het wel leuk moet zijn. En heb je een foto van het behang??? Knap hoor helemaal alleen! Lidia fijne vakantie!!! Hier krijgt Jac vandaag ook vakantie!
hey meiden heir druk durk durk nog steeds. Gelukkig heb ik nu vakamtie. John heeft vandag om 15 uur vrij maar heeft deze week zo'n 55 uur gewerkt dus bah. Vandaag moet ik toch echt eens gaan poetsen want woe na mijn dienst heb ik geen zak gedaan en gisteren een leuk dagje gemaakt. Ik ben jullie dus aardig aan het verwaarloze... sorry. nog ff en dan naar frankrijk als we terug zijn en de rust is er weer dan ben ik er ook weer vaker.
Tjongejonge Hedwig, het zit je niet mee qua zorg! Dat geklier ook met die huisartsen die altijd maar op vakantie zijn als je ze nodig hebt... Er moet toch een bandje aanstaan ofzo op het tel nr. van de huisarts waarop vermeld word wanneer hij weer terug komt? Hij is al best een tijdje weg of niet? Zal ie stiekem met vervroegd pensioen gegaan zijn? (flauw...) Ik heb geen verstand van oren en oorsmeer en dergelijke, dus kan je helaas niet verder helpen. Heeft Owen altijd al slecht gehoord? Hoe was zijn gehoortest net na de geboorte?
Nou Anniek! Je hebt je vakantie zometeen extra hard verdiend! Enne.. beter ons even verwaarlozen dan je kindjes, dus we snappen best dat je vrije uurtjes in hun gaan zitten!
alleen even dit hoor hedwig, rune was 2 1/2 dat hij getest werd op slecht horen. toen kwamen ze er achter dat hij gehoorverlies had. Kan me neit voorstellen dat owen te jong is. Zou het gewoon eens vragen op het cb. Ik werd via de cb arts doorgestuurd naar het nsdsk. Anders bel je die gewoon op? kunnen zij je vertellen of je een verwijzing moet hebben. Wat heb jij toch een zak van een arts zeg, die is zo oud dat hij de helft neit meer weet:x en ontspan..... heb gister mijn b diploma gehaald en nu weer ruimen
oh en jades oortjes werden uitgespoten bij mijn oude ha nog, dat is dus gok ik toen ze een jaar of drie was? hier doet de assistente uitspuiten, dus als je een leuke assistente hebt zou ik het daar aan vragen. en als je twijfelt over de juistheid van de oordruppels zou ik gewoon naar een gewone drogist gaan en daar eens kijken naar oorsmeeroplosende of loswekende spray. mijn oude ha was meer van de druppeltjes olie in het oor, dan weekt het ook los. En zoek even de meds die je kreeg op het internet op. knuf
bedankt Lidwina! Ben idd naar een drogist geweest daarstraks en heb een oorcleaner gehaald voor Owen. Die moet ik indruppelen, watje in het oor zodat het inweekt, en na een paar minuten met de douchekop het smeer eruit sproeien. Hopen dat het werkt. Ik denk iig dat het meer gaat doen dan die zure oordruppels. Mijn huisarts zit trouwens met nog een aantal in een huisartsenpraktijk. Als je dringende zaken hebt dan word je gewoon doorverwezen naar 'n dokter in de praktijk die toevallig tijd heeft voor je. Om de andere dokters te ontlasten helpt die ouwe dokter ook mee. En die krijg je dan meestal ook. Best balen dus. Maar ik weet dat ie er op maandag en dinsdag niet is. Dus als het dan niet over is met Owen bel ik weer en dan te hopen dat ik een betere dokter krijg of dat mn eigen dokter terug is. Iemand van de drogist zei trouwens dat je bij de GGD een xtra hoortest kon aanvragen voor je kind. Weet iemand daar iets van?
tnx marian hedwig jeetje wat een @*!(#*^!@( en oorsmeer weekt wel los met zoete druppels, dat weet ik wel. moesten we op het werk vaak zat doen ter voorbereiding op het uitspuiten.
en we waren met zijn 5ven aan het afzwemmen, ikke b en de rest c. allemaal volwassenen, dus fijn! (niet tussen de ukjes)
Wat goed Lidwina! Gefeliciteerd!! Heb nog niet bijgelezen. Hopelijk straks of morgen... Druk druk druk! Iedereen een fijn weekend
hmmm vanmorgen zaten we om 9 uur bij de kapper met de kindjes. kinderkapper is op vakantie, dus seth baalde al dat ie naar een saaie moest. het is ook helemaal niet zo goed gelukt! heb t zelfs thuis nog een klein beetje bijgeknipt haha! maar ja, weten we dat ook weer. yara ook weer flink stukje eraf om het lekker gezond te houden. daarna weer veel in huis gedaan. ik ga maar door en door heel de tijd! maar t schiet wel lekker op! rol is nu even vloerbedekking betalen bij de leenbakker, dan kan mn vader die even ophalen en leggen als wij op vakantie zijn kindjes zijn even mee, die wilden nog gauw langs de bieb voor boekjes voor de vakantie. dat vinden ze altijd zó leuk! zometeen komt vriendin van mij hier, gaan we samen even een hapje ergens wat eten, dus dat is gezellig! sorry verder even geen reactie, ben even te lui