Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Hier een lekker en druk dagje achter de rug. Lekker wat in huis kunnen doen omdat jarno indy even mee had genomen.

Morgen gaan we naar alice in wonderland. Carla was jij al geweest?
    Het blijkt dat het parkeren mega duur is (waar niet) en dat schevingen helemaal open ligt. Weet iemand dat? Wilde daarna nog even naar scheveningen, maar weet het nu nog niet zeker.

Heel vluchtig gelezen, niet veel onthouden.

Alleen lidwina, gefeliciteerd met je zwemdiploma. Goed gedaan!!!!

En er een nieuwe verslaving bij. City life van hyves, grrrr het is echt verslavend.

Vanavond de site van indy maar eens actief maken en bijwerken.
    groetjes sandra

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

oh en juut, wanneer en waar gaan jullie op vakantie?

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra wij gaan vrijdag, maar zitten daar dan 10 minuten vandaan op vakantie!!!

Zo morgen gaan we een dagje naar de efteling!
    En sssst niet verder zeggen maar m'n zusje is zwanger kwam ze net vertellen!!!! Dus rond 23 feb wordt ik tante!!!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    OOOOw Carla, wat léuk.. Ik wil ook tante worden! :s (van mn zusje dan want ik ben al tante, maar dan van schoonzusje ;P ) lijkt mij zo bijzonder :)

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

gefeliciteerd carla, dat lijkt me idd heel byzonder! veel plezier in de efteling

sandra, veel plezier bij alice in wonderland. En ja, ik zit dan niet op de hyves spelletjes, maar ik doe die van facebook. eerst farmville (ben ik aardig van afgekikt, maar heb ik erg lang gedaan.) en nu gardens of time:cool: voor je het weet zit je op vakantie met een computer voor je tentje:D

judith ik heb inmiddels het idee dat jullie hele huis is verbouwd ondertussen, nieuwe keuken, nieuw eetgebeuren, nieuwe yara kamer, en nu dus nieuwe slaapkamers en opgeruimde zolder. wow

en bedankt allemaal:)

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Vandaag naar sprookjeswonderland voor oma's verjaardag. We hadden keuze tussen julianatoren en sprookjeswonderland, maar ik heb maar even gezorgd dat het sprookjeswonderland werd. Al die attracties leken me nu niks, ik kan nergens met ze in en dan loop ik daar een beetje in mijn eentje.... Dus dit was de betere optie dacht ik zo!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Veel plezier marian

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal.

@Juut : wanneer gaan jullie op vakantie?

@Sandra : veel plezier bij Alice in Wonderland!

En vind je boerenspelletjes leuk? kijk dan hier op. Ben ik helemaal verslaafd aan
    Farmerama | in deze farm game, werk je op je online boerderij

@Carla : Gefeliciteerd :)

@Hier
    Vrijdag met de kids naar de kapper geweest. Was een andere kapper die we normaal hadden en deze was best goed!
    Owen eindelijk weer eens laten knippen. Laatste keer was vlak voor zn verjaardag maar toen krijste hij de hele kapperszaak bij elkaar hihi. Nu bleef ie redelijk braaf.
    Lekker kort koppie nu ( niet te kort want dat vind ik niet mooi voor zo'n jong menneke )

Gisteren naar de dierentuin geweest en toen naar de kermis (je )
    Schijnbaar hebben we haast gehad want toen we bij de auto stonden zagen we dat we maar 3 uur weg waren geweest hihihi

Savonds naar de MacDonalds geweest. Erg lekker maar paar uur later ging het al mis bij me en kreeg diarree. Vanmorgen weer mega misselijk ( was ik al een paar dagen niet meer )
    naja, niks aan te doen.

Owen veel aan het hoesten. klinkt net als een zeehondje. Geef al een aantal dagen hoestdrankje gewoon omdat ie zo benauwd klonk. Dus denk dat het nu aan het loskomen is.

Fijne zondag allemaal!!!!!!!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Oja, veel plezier vandaag Marian!!!!! :)

10. Carla, wat leuk voor je zusje! GEFELICITEERD.

Lidwina, dus de spelletjes op facebook zijn ook leuk. Ik doe daar nog helemaal geen spellen.. Ga me er eerst in verdiepen.

Marian, veel plezier in sprookjeswonderland.

Hedwig, zo te lezen heb je gisteren een leuk dagje gehad. Vervelend dat Owen zo hoest.

Vandaag een stuk gefietst op m'n nieuwe fiets. Heerlijk hoor. Alhoewel het met fietskar erachter toch nog best pittig rijden is.

Met Stijn's krentenbaard gaat het gelukkig al een stuk beter. De plekjes zijn nu droog. Ik heb 3 avonden z'n sokjes los moeten weken, omdat ze vastgeplakt zaten door het wondvocht. (pleisters werkten niet daar)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus arme Stijn :(
    Serieus de sokken moeten losweken? Jemig zeg :(
    Gelukkig gaat het de goede kant weer op!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marijke ach wat sneu zeg :( vind ik echt voor m..

Marian, veel plezier ;)

Hedwig, hier ook hoestende kindjes maar wel zo af en toe, niet constant.

Hier.. hebben ze voor het eerst echt een aantal slokken diksap gedronken. Na weken water proberen wat écht niet lukt. Nu maar zo proberen.

Straks bij mn moeder eten. Lekker patatjes uit de thuis frituurpan (vind ik toch t lekkerste). Hebben wij niet hihi.

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi eet smakelijk dan Patroes!

enne; lusten de kindjes geen thee? Je hebt erg lekkere thee speciaal voor kindjes
    Owen is er dol op!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lieve meiden even een kort ego berichtje
    morgen gaan we lekker op vakantie, dus nu even erg druk met de laatste dingen. wel heerlijk dat de zon eraan komt zeg! super!
    vanmorgen heeft seth sinds lang weer s uitgeslapen tot half 7 :) dus dat was fijn, misschien morgen nog 1 keertje :)?

lidia jullie gingen toch ook morgen weg of niet?
    heel veel plezier
    en voor de rest ook allemaal een dikke vette knuffel mss halverwege de week daar wle een xtje internet daar, we zien wel!
    xxx doeiii

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lekker Juut, geniet er van he!

Welke thee dan??

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Juut, veel plezier, waar gingen jullie naar toe, ergens in nederland, of disney?

Carla, wat leuk!
    Gefeliciteerd.

Hier een heerlijke dag gehad. Al vroeg richting den haag, samen met nicht-man en kids. Bij het vliegveld van rotterdam gepicknickt, en vliegtuigen gekeken, daarna doorgereden. Wij naar alice, en de mannen met luuk (bijna 2) naar scheveningen. Waren naar sealife geweest. Wij daarna ook met de tram naar scheveningen, waar het heerlijk weer was (zelfs warm). Even lekker op het strand gespeeld, met de voeten in zee. Daarna wat gegeten en terug naar huis. Waren pas rond 8 uur thuis. Het was echt een heerlijke dag.

Deze week 4 dagen werken. jarno gaat mss halverwege de week weer wat werken (kleine ritjes, zonder tillen).

Volgende week doet indy mee met de kinder vakantie week. We kregen vandaag het programma binnen. Ze was erg enthousiast. Ben benieuwd of ze dat blijft!

Daarna zijn we nog lekker een weekje met zijn drietjes vrij.

Groetjes sandra

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : fijne vakantie!!!!

@Sandra : klinkt als een top-dag! :)

@Patroes : het heet kabouterthee en het komt in verschillende zachte smaken. Hier kan ik het bij de AH kopen en 'n natuurwinkel heeft ze altijd

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Even een teken van leven...

@ Judith -> een hele fijne vakantie! Wel lekker dat Seth jullie vakantie goed laat beginnen door iets langer te slapen. Hopelijk vanochtend ook! Geniet ervan!

@ Sandra -> wat een gezellige dag zo te lezen.

@ Marijke -> ach wat sneu. Gelukkig nu aan de betere hand met de krentenbaard.

@ Hedwig -> hoe is het nu met Owen en zijn hoesten?

@ Carla -> gefeliciteerd, wat leuk zeg!

Ehm... Verder is mijn hoofd een zeef. Erg druk de afgelopen dagen, plus de remicade gehad en dat heeft er behoorlijk ingehakt. Vooral omdat ik mijn rust niet echt heb kunnen pakken erna. Maar ja, maken er het beste van. Gisteren is mijn nichtje komen logeren. Ze blijft 2 dagen hier slapen, vind Joris geweldig. Zo maar eens kijken wat we gaan doen vandaag.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo dagje Efteling gisteren was super!!! We waren pas om 21.30 uur weer thuis, het park ging om 20.00 uur dicht en de kids vroegen onderweg naar de uitgang of we toch nog niet ergens in konden gaan! Kyra was mee geweest in de bobslee!!! Ze vond het geweldig!!!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miranda, die remicade is niet niks hè? moet je dit nu je hele leven lang doen dan? hoop t niet voor je.. :(

Carla, wow wat stoer zeg! Weet nog dat Justin zei toen ie uit de rups kwam 'hier ga ik nooit meer in hoor mama, ook niet als ik groot ben!' hahaha.

Deel Deze Pagina