wauw goed zeg van Kyra. En idd knap dat ze dat durft zeg! @ hier Tis weer wat minder. Ik veel pijn aan galblaas, Richard begint weer meer te hoesten en Erik weer koorts. Daarbij hebben we vanmorgen te horen gekregen dat de oom van Richard ( en diens vriend ) gisteren een dodelijk ongeluk hebben gehad Doden bij auto-ongeluk Deventer – Hart van Nederland Richards moeder en dr zus zijn vanmorgen vroeg al naar Deventer vertrokken om ze te identificeren........... Zo erg ook voor mijn schoonmama. Want in ca 1 jaar tijd zijn 2 zussen gestorven, dr moeder en nu dr broer......
Jeetje Hedwig, wat onwijs erg zeg Komt ineens wel heel veel op je schoonmoeder af zeg. Hoe is Richard eronder? Wat een ellende... Sterkte! @ Carla -> wat onwijs stoer dat ze dat durft te doen! Leuk hoor en vooral onwijs knap! Weet ze al welk boek het gaat worden? Hier vanmiddag gezellig gaan lunchen met die vriendin van me. Was hartstikke gezellig. Toen naar huis, Joris was namelijk onderweg. Eenmaal thuis was hij erg verdrietig. Na wat vragen ging het om de nieuwe hoek op school. Vorige was de sporthoek, nu is het een poppenhoek. Hij kan daar niet zo goed tegen, zo'n veranderingen... Maar eenmaal het hoge woord eruit en een paar dikke tranen was het gelukkig ver over. We zijn toen even gaan wandelen in het bos hier, hij lekker met zijn regenlaarsjes in het beekje. Dus genoeg afleiding erna ook gehad.
Ach die Joris, zie je veel hoor dat kindjes zo'n verandering wel moeilijk vinden. en ja ze heeft al een boek gekozen en al geoefend vanavond!!! (ze hoeft pas 23 juni!!) Ze heft de mooiste vis van de zee gekozen!
Goed nieuws Marian, op naar de volgende echo! Ow Mamzie, wat erg zeg.. gecondoleerd. En beterschap in jullie ziekenboeg, ook allemaal erg aan t kwakkelen dus.. Arme Joris, maar wel goed dat je weet wat m dwars heeft gezeten Miran, dan kan ie er over praten en t een plekje geven. En wow, die Kyra, knappe meid hoor!
Iemand leuke ideeën wat we Dinja cadeau kunnen doen voor haar 2e verjaardag??? Pffff hebben echt geen idee hier....
Hier naar het cb geweest. De eczeem is de laatste dagen weer opgekomen. Carmen heeft dauwworm, en Devin heeft zijn borstje opengekrabt.. Morgen moet ik toch naar de h.a., dan gelijk even vragen over hormoonzalf.. Waar t van komt mag Joost weten. Maar we stoppen even met de rijstebloem en geven even geen worteltjes. Alleen bloemkool nu.. Gewichten.. Carmen 7485 gr en 69 cm en Devin 7400 gr en ook 69 cm. Ze deden t voor de rest prima. Carmen is rap en Devin wat minder rap
Vervelend Patries die eczeem...hopelijk is het snel obver als je iets van een zalfje krijgt. En wat groeien ze netjes gelijk joh!
he meiden hier alles wel oke, weer een aadrig druk dagje vandaag. seth vanmiddag wel erg huilerig van vermoeidheid. was boos dat we de saver vrachtauto niet achterna gingen lopen de halve wijk door.. hier vanmiddag heel de tijd een politie helikopter aan het rondcirkelen. ik zei: ben benieuwd wat er gebuerd is. yara heel droog, met een heel spannend gezicht: ik weet het mama, ik denk dat iemand een... washand gestolen heeft bij iemand uit de badkamer hedwig jeetje wat erg zeg! dat is niet niks..veel sterkte, is wel erg veel om op je bordje te krijgen.. carla moeilijk he..ik zou gewoon iets kleins doen anders hoor..en anders nog ns online speuren, of een leuk spel voor kleintjes? en ach die kyra die mag boekbespreken dat is wel iets bijzonders hoor! leuk dat de juf er voor openstaat om haar mee te laten doen! patries balen joh van het eczeem. en idd ze schelen haast niks met lengte en gewicht! sandra hoe gaat het? en heb je nog eftelingkaarten nodig?
Juut wat goed bedacht van yara over dat washandje! En ik ben wel blij idd dat de juf Kyra die kans heeft en het niet af last omdat ze nog maar een instromeris.
@ Carla -> idd moeilijk hoor! Is het echt een meisje meisje qua spelen? Anders misschien een leuke pop? Kleertjes voor de pop, zoiets? Blijft lastig, vooral als je al zoveel hebt! @ Judith -> die Yara is geweldig. Wat een leuke opmerking zeg! Hier net een schreefpartij waar je u tegen zegt. Sinds een maand of 2 is hier een stichting gevestigd voor jeugd die begeleid wonen. Nou prima, maar in die 2 maanden zijn in mijn flat een gezin geplaatst en een flat verder. Allemaal hele jonge gezinnen met kleine kids. Niks op tegen, maar het is me toch wat met dat gezin de flat verderop. Net zeker 15 man buiten aan het gillen naar boven met woorden waar ik heel blij om was dat Joris sliep en ze niet kon oppikken! Echt te erg gewoon... Is niet de eerste keer. Zo hebben ze ook scooters, en die scooters moeten dan bijna dagelijks even goed getest worden door heen en weer door de straat te racen en vol te slippen! Het was zoooo rustig hier en nu ineens zo'n verandering. Vind ik wel heel erg jammer hoor! Snap dat zo'n mensen ook een eigen plekje verdienen, maar dit gaat wel ver en hoop dus wel dat er iets verandert eraan! Vind het gewoon echt vervelend...
hello hier weer belabberd geslapen helaas. seth is naast bang voor onweer de laatste tijd ook heel bang voor harde regen..en ja dat gebeurt nog al wel eens natuurlijk. dus na middernacht een hoop gedoe. ook man, die het met seth nou niet aanpakt op de manier waarvan ik denk ja dat is het.. maar goed, mannetje overstuur, hij is gewoon echt bang. maar ja je kan moeilijk bij alle regenbuien bij hem zitten dus toch wat streng aanpakken. op een gegeven moment toen yara wakker van hem werd, is ie snel uit bed gerend en bij haar erin gekropen. ik dacht dat yara wel snel protest zou geven maar nee hoor, dus seth heeft vannacht bij yara gelogeerd en vanmorgen om 615 waren ze wakker. miranda dat is balen joh! helemaal omdat het voorheen niet zo was. wij zijn het gewend, bij ons tegenover ook vaak gedoe met schelden, scooters en politie aan de deur maar sterkte en anders toch aangeven moet het hier even bij laten yara meldt net dat de halve lijmpot over de tafel heen is gegaan (ben zo blij dat er zeiltje op ligt)
goedemorgen,, wij gaan straks naar de apenheul, had gratis kaartjes gekregen van iemand. fijne dag allemaal.. juut, oei die seth tja als je geen steun krijgt daarin dan is het lastig, wel lief van yara dat ie bij haar mocht miranda,, oei kan me voorstellen dat je daar van baalt, als het te erg wordt gewoon de politie bellen. ze mogen er wonen maar geen last veroorzaken hoor!! carla, wow wat super van kyra zeg hedwig,, hoe gaat het met de ziekenboeg patries,, succes bij de ha vandaag met de kids. ehhh???
Goedemorgen! @ Judith -> idd lastig hoe je zoiets moet aanpakken. Erbij blijven elke keer heeft idd ook geen zin. Maar ja zo te lezen had Yara het al opgelost en over haar kleine broertje ontfermt. Wel lief hoor! @ Lidia -> veel plezier in Apenheul. Altijd leuk om zo te gaan natuurlijk met gratis kaartjes. Succes met vergelijken van manlief Hier zo met Sven even richting de kapper. Heb al gestofzuigd, alles afgestoft, schiet op zo!
Lidia, veel plezier in de apelheul. Miranda, gewoon de politie bellen, als er weer veel overlast is. Het is wel balen voor je. Straks Stijn naar zijn vriendin brengen en Renske en ik gaan dan wandelen met een vriendin.