Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Carla, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. En stoer hoor van kyra. Indy is er ook eens in geweest, maar wil nu niet meer :D

Juut en Lidia, denk niet dat jullie dit nog lezen, maar fijne vakantie.

Hier vanavond een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verdrietige indy.
    Ze was per ongeluk op haar hamster gaan liggen (ja dat krijg je als je dat beest de hele dag mee sjouwt), en hij was dus dood.
    Oh mijn god, ze was niet te troosten. Hebben bumpie in de tuin van opa en oma begraven. En wat er dan in dat koppie omgaat..........ze begreep het in ieder geval beter dan ik gedacht had.
    Ze kon er zelfs moeilijk van in slaap komen.

groetjes sandra

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ach gossie die Indy en haar hamster, sneu hoor....
    Kyra wilde nog wel een keer zei ze toen ze eruit kwam!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och jee, arm hamstertje :( en arme Indy.. ja ik heb t idee dat ze t idd al begrijpen hoor. Justin vraagt ook steeds dingen over de hemel en de dood etc.

4. ach wat erg voor Indy, wat een verschrikkelijke ervaring voor zo'n klein wijffie.

Stijn is daar inderdaad ook vaak mee bezig, over hemel en dood. Want tja waar ben je als je dood bent??

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin weet dan dat je gebraven ;) ofwel begraven wordt. Maar hoe kan dit nu als je naar de hemel gaat? etc.. dus heb uitgelegt dat je 'ziel' wat in je hoofdje zit, naar de hemel gaat. Gister zei ie tegen mijn moeder 'jij bent verdrietig he, omdat jouw mama dood is'.. dat soort dingen.

Hier lekker gewandeld en even op visite geweest vanmiddag.

voor de rest.. Devin gaat langzaamaan toch wat meer ontwikkeling tonen, nu hopen dat t een snel stijgende lijn betreft ;)

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

We moeten er wel wat leven inhouden hier hoor!!!!!

Hier alleen ook niet zo heel veel te melden. Heel de dag gewerkt, daarna bbq, en een verjaardag.
    Ook een nieuwe hamster gekocht, en meteen maar wat afspraken gemaakt, zodat er niet zoveel mee "gehaffeld" word, en hij wat meer rust krijgt.

Patricia, wat fijn, hoop ook dat de lijn snel stijgende is.

En ja de dood, indy is idd ook zo bezig. Mama bumpie is naar de sterretjes, bij ome frans (is vorig jaar overleden). Maar we hebben hem begraven.....en opa is toch ook ziek, gaat hij ook snel dood? Ze huilt hier dan echt om.....
    En ja het is wel de werkelijkheid. Pap gaat echt niet goed. Begint nu lichamelijk ook achteruit te gaan (erg wit zien, ingevallen gezicht).
    Volgende week maandag scan, en donderdag's de uitslag. Hij geeft zelf aan dat het niet goed zit. Maar ik wil er nog even niet teveel aan denken.

groetjes sandra

7. Wat rot om te horen, Sandra. Dat het zo slecht gaat met je vader.

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

sandra,. klote hoor:( knuf

hier verder oke. gister gezellig op visite geweest bij vriendinnetje.
    En kan verder gaat het met mij niet zo geod, maar daar doen we neits aan dus komt wel weer goed ooit;):(

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ook voor jou een dikke knuf :) lidwina

10. hardloper

:)lief, dank je

11. Classic

Classic Niet meer actief

knuf voor Sandra,

en WHAT THE ...... waarom heb ik gisteren niet gezien dat het niet goed ging met Lidwina? nouw!!!!!!!!!!!!
    Sorry!!
    Dikke kus voor jou

12. hardloper

:) misschien omdat ik niet makkelijk alles wat neit goed gaat op het moment op tafel leg en dus vooral vertel wat er wel goed gaat;) je kan er tenslotte neits aan veranderen:( en ach, uiteindelijk komt het goed toch?

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemiddag dames,

Ik kom ook nog eens binnenwaaien. Echt vakantierooster hier... Zondag is mijn nichtje komen slapen. Maandag naar een park in de buurt gegaan. Daar gaan wandelen en naar de speeltuin geweest. 's Avonds nog ergens frietjes gaan eten om de dag af te sluiten. En gisteren wezen zwemmen met het mooie weer. Joris goed bijgekleurd! Gisteravond nichtje naar huis gebracht en toen door om een vriendin te helpen verhuizen. Daar waren we pas om 12 van thuis. Duurde behoorlijk langer dan verwacht. Maar ja, toen was wel alles om. En Joris vond het allemaal prima, had goed meegeholpen. We zijn dan ook pas een half uurtje op hihi.

Wel nu denk ik een ontstoken oog. Eergisteren begon dat ineens en nu doet het zo'n zeer! Dus gebeld naar de huisarts, kan ik alleen vanmiddag terecht op de tijd van de zwemles. Daar baal ik wel van... Maar ja, even niks aan te doen. Moet echt mijn oog laten nakijken, vannacht ook meerdere keren door wakker gelegen.

@ Sandra -> ach wat een vervelend nieuws over je vader :( Knuf!

@ Lidwina -> ook een knuf voor jou, ooit komt alles goed! Dat is ook zo, maar ja, wanneer is ooit?

Zo ik ga eens in huis aan de slag, loop door die 2 dagen wel wat achter...

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo hier weer even een teken van leven uit het zonnige frankrijk!
    De reis is goed gegaan hebben `14 uur gereden maar hele kleine beetjes gestopt. Kids hebben goed geslapen en wij een nachtje overeslagen!
    Het weer is hier prima, lekker {en veel] eten. Lekkere kaasjes en en en... lekker zwemmen... maw ff goed bijtranken.
    De auto reed echt super, kon de carvan goed trekken ook ondanks de bergen enzo! Blij dat we deze hebben. We waren wel erg bang steeds hoor, elke keer als we iets vreemds roken dan dachten we dat het onze auto was. Was natuurlijk nie8t zo maar gewoon industrie mja.

Vanmorgen lekker naar een marktje geweest heerlijk stuk zalm ekocht voor straks en lekker gedroogde vijgen! jammie

even een zeer korte reactie;

Juut
    genietze jij!

Sandra
    hihi toch moest ik wel lachen om bumpie hoor haha. Sneu voor Indy, krijgt ze nu een nieuwe?

Lidwina
    Vrouwke toch.... ooit komt het goed.

Carla
    hebben we het nog over gehad..... hihi Gefeliciteerd! Leuk leuk leuk
    Hier is Kyana vorig jaar in de bobslee baan geweest vond ze wel leuk maar toch ook wel erg spannend.

dood....
    Hier lijkt Kyana het ook maar al te goed te snappen. mja wij hebben natuurlijk in januari Biggens moeten laten inslapen en veel uitleg hier rondom gegeven.
    Van de week ook een cavia dood... Toch is de cavia heel ander verdriet dat Big, ook voor haar. Big was meer een mens soort van broer ofzo {klinkt beetje gek}

Nou ik ga afsluiten
    ga weer een heerlijk stokbroodje eten mmmm jammie

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra en Lidwina knuf voor jullie.

Anniek klinkt als een super vakantie!!! en ja we hadden het er nog over ja toen je hier was laatst!!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ook vanuit hier een dikke knuff voor Sandra en Lidwina!!!!

@Patroes : wauw klinkt als een heerlijke vakantie!!
    Geniet er lekker van meid! Heb je dik verdiend!

@hier
    Erik is aan het leren fietsen zonder zijwieltjes! Spannend hoor :)
    Opa heeft een stok aan de fiets gefabriceerd zodat wij geen hernia oplopen hihi.

met Owen gaat het al wat beter. Hoesten nog wel wat af en toe en hij zit ook regelmatig nog aan zn oortjes. Maar niet meer zo erg als eerst. Druppel nu elke avond sla olie in zn oortjes. En dat lijkt best te helpen. Volgens mij hoort ie nu ook weer wat beter :)

Met mij
    Leek goed te gaan afgelopen dagen. Tot vanmorgen ik ineens alleen maar beetje slijm met een boel bloed poepte........ en dat bleef maar bloeden........ Nu is het gelukkig weer wat minder. Wel veel pijn in mn buik.
    En na dagen diarree nu opeens totaal geen ontlasting meer maar wel af en toe wat slijm.
    Pfff zal toch blij zijn als ik volgende week mn onderzoek heb gehad hoor. Dan weet ik hopelijk meer

oja... Richard en ik zijn vandaag 5 jaar getrouwd :D
    Raar te beseffen dat toen we trouwde 5 jaar geleden ik toen iets van 6 weken zwanger was van Erik hihihi
    malle gedachte hoor en ow wat vliegt die tijd zeg pfff

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> geniet ervan! Klinkt als een super vakantie, ook fijn van de auto!

@ Hedwig -> oei, klinkt echt niet goed... Idd hopen dat er uit het onderzoek iets komt en je dan meer weet en geholpen kan worden! En gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk. Gaan jullie nog iets bijzonders doen?

Hier ons middagje wel gehad. Even naar de huisarts. Waren bijna gelijk aan de beurt. Oog verdoofd en met zo'n apparaat gekeken. Niks. Druppeltje erin om pupil te verwijden, dus half uurtje wachten. Weer gekeken, zeker 10 minuten, zegt de huisarts dat hij iets vreemds ziet en wil overleggen met de oogarts. Dus hij gebeld, moest direct naar het ziekenhuis komen. Daar weer eerst een druppeltje, gekeken, testjes. Kreeg toen een soort van lens op mijn oog geplakt (voelde heel smerig) en kon daarna naar huis met een zalfje en druppeltjes. Toch een ontsteking erin. En volgende week terug naar de oogarts... Ik snel naar de apotheek gereden, kwam ik net te laat aan. Dus nu morgenvroeg gelijk weer naar de apotheek voor de receptjes op te halen. Dik 3 uur kwijt aan het hele gebeuren pfff!

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ai balen Miranda! :(
    Was de apotheek in het ziekenhuis ook niet meer open?
    Ik hoop voor je dat je er vanacht niet al te veel last van zal hebben.
    Beterschap!

Trouwens ontstoken ogen kan toch door de ziekte van Crohn komen toch?
    Balen hoor.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Kan idd door de ziekte van Crohn, maar vaak is er dan kans dat de darmen opspelen of er een nieuwe ontsteking aan het opvlammen is. Dus hopen dat het maar gewoon een ontsteking is en geen opvlamming!

En apotheek bij het ziekenhuis is pas vanaf 6 uur open. En daar had ik echt geen zin meer in om naartoe te rijden. Is toch een kwartier hier vandaan. Dan nog maar een nachtje zonder. Morgenvroeg ben ik de eerste klant bij de apotheek hier haha!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier is mijn vader vandaag jarig en de zon schijnt weer volop. Heel fijn, maar de zon doet me nu pijn in de ogen. Dus wel balen. Lang leve de zonnebril!

Iedereen een fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina