gefeliciteerd Miranda!! Schijnt de zon bij jullie? Ow mazzel ja, hier is het bewolkt. hoe was je nacht? Beetje kunnen slapen?
Hier een strak blauwe lucht De nacht ging. Vaak wakker, maar word al wakker van een oog dat traant. En nu heb ik een constant nat oog, dus schiet niet op. Maar de eerste druppels zitten erin, dus mijn hoop is dat het snel werkt!
hedwig gefeliciteerd! ben benieuwd wat de onderzoeken opleveren, suc6 ermee. miran auwie je oogie bah. hier ook een strak blauwe lucht graadje of 27 zal het gaan worden denk ik! heeerrrlijkkkk (sorry ladys)
Hier nu ook lekker goed weer. Pfff mega warm. We zijn lekker naar de kinderboerderij geweest, daarna ijsje gegeten op het terrasje. Net thuis, Owen zometeen naar bedje en dan ff uitpuffen hihi
Hier een nachtje heerlijk bijgetankt. Uit eten geweest en lekkere italiaanse ijs gegeten etc.. gewoon lekker relaxen. Ook nog naar zand.. hoe heten die dingen ook al weer?? :s kom er ff niet op.. van die beelden zeg maar. Práchtig gemaakt zeg! Iig erg genoten en prachtig weer gehad Nu aan de schoonmaak voor de kids thuis komen.
Jaaa Carla, die bedoel ik haha. Straks komt iemand langs van zsp, ik heb een hello kitty spijkerjurkje van haar gekocht voor weinig en ze moest toch in de buurt zijn, dus kwam ze t ff langsbrengen, zo lief.
Hier net thuis van de verjaardag van mijn vader. Heerlijk tot 8 uur buiten kunnen zitten, toen begon het te druppen. Vanmiddag ook nog even daar het dorp in geweest naar de ijssalon. Hele dag warm geweest, in de zon bijna niet uit te houden zo warm. Maar dus een heel gezellige dag achter de rug! @ Hedwig -> gelukkig bij jullie ook nog zo'n mooi weer geworden en lekker ervan genoten! @ Patricia -> mooi altijd hé die sculpturen, en vooral knap dat ze dat zo kunnen maken! En idd heel lief dat ze het spijkerjurkje kwam brengen. En lekker hoor, een nachtje bijgetankt. @ Anniek -> geniet er maar van! @ Carla -> wat een kort berichtje van jou! Hoe gaat het daar?
Weer rustig hier zeg! Hier in de buurt is nu spektakel op het water. Justin en Proch zijn nu heen, ik zit hier want heb 2 kindjes die ff weer een ander ritme hebben dan t zelfde zeg maar.. ze wisselen elkaar weer mooi af. Carmen heeft nog maar 2 slaapjes gedaan van een kwartier. Hoor dr nu al weer.. ^^ laat r mooi liggen, ze zoekt t maar even uit.
hedwig ik begreep uit je eerder post ergens dat je nog een onderzoek moest krijgen ook uit een post van miran.....
Het is zeker rustig hier, echt weer vakantie tijd! Hier alles nogsteeds prima, alweer twee weken van de schoolvakantie voorbij, dan vliegt de tijd toch best hoor, het valt me alles mee! Verder weinig te melden en weinig tijd om op iedereen te reageren, de kinderen vragen aandacht....
klopt Anniek, volgende week donderdag heb ik mijn maag/darmonderzoek. Hoe is het verder met jou? @Patroes : ow balen dat de tweeling nu niet een gelijk ritme meer hebben. Hoop voor je dat ze snel weer tegelijk zitten en dat Carmen wat beter gaat slapen! @Marian : ja idd al weer 2 weken voorbij. Hoewel voor de meeste van dit forum er geloof ik al 4 weken voorbij zijn van de vakantie. Maar de tijd vliegt idd best hard voorbij he Alles goed met je? En met de ukjes? @Hier Owen gisteren slechte dag. Pfff men wat was hij lastig zeg. Tussen de middag had ik anderhalf uur geslapen maar uit pure frustratie heb ik hem rond 3 uur weer op bed gedaan. En schijnbaar was dat het want meneer was bijna meteen stil en heeft geslapen tot half 8 savonds!!! Toen een uurtje wakker en gegeten en toen weer op bed en geslapen tot vanmorgen 7 uur. Vandaag is ie gelukkig veel beter te pas Met mij nog steeds knudde (oud nieuws pfff ) Vanmorgen weer alleen bloed poepen........ weet niet zo goed wat te doen. Voel me voor de rest redelijk goed. Alleen super moe. Als ik naar de winkel moet lopen lijkt het wel of ik geen kracht meer heb. Kan amper de kinderwagen voort duwen. Was lid geworden van een forum over maag/darm aandoeningen. En hun zeiden dat ik heel snel een arts moest gaan raadplegen want het kon ook zijn dat er een ontsteking zit en dat de boel aan het afsluiten is.........Maar het kunnen ook net zo goed aambeien zijn zeiden ze. Maar voel me zo bezwaard om nu naar het ziekenhuis te gaan. Bedoel... wat kunnen ze doen? Ja een maag darm onderzoek maar die krijg ik al. Geen zin om daar weer uren voor niks te gaan zitten. Sorry voor mijn geklaag
d8 al dat ik iets geks had gezegd! Hier in frankrijk gaat het redelijk kwa pijnen, denk dat ik maar ga imigereren. Ennuh wbt het bloedpoepen pff weet het ook ff zo niet! Zou zeggen hup naar een arts mja ze sturen je toch weer weg. ' moet' ff pizza halen!
hey lieve meiden! ben weer terug hoor! wat hebben wij een heerlijk weekje achter de rug! zijn het park niet af geweest joh! we brachten de dagen door met zwemmen, schommelen, pootje baden, kalfjes aaien, wat eten, wat drinken enzenz.. echt hartstikke leuk! de kindjes vonden het ook helemaal super. ik heb erg veel geslapen (omdat ik geen laptop had, was ik 's avonds gewoon moe ipv mij te storten op mails, paginás, foto's enzenz) dus iedere keer viel ik in slaap voor de tv en 1x ben ik zelfs tegelijk met de kids naar bed gegaan...haha. kindjes waren superlief, en we hebben echt genoten van hen. zo lief ook samen! en vandaag weg, valt yara nog recht op haar mondje! schrok erg want mond vol bloed enzo, gelukkig tandjes er nog in alleen flink haar tand door haar lip en enorme dikke bovenlip.. bij thuiskomst ontdekte ik wel dat we nog maar 2 weken vakantie hebben! ik dacht 3! sandra wat verdrietig van de hamster van indy. is ze het nu een beetje vergeten nu je een nieuwe hebt? zieliig hoor! en wat ik ook heel erg vond, om te lezen dat het met je vader niet goed gaat..ik kan me voorstellen dat je er niet teveel aan wil denken meid.. carla nu ook heerlijk weg, en kyra heeft vast een toptijd nu bij k3! veel plezier nog! anniek fijn om je zo ontspannen te lezen! houden zo lidwina wil je er nog wat over kwijt verder? rot hoor mommie hoe gaat het met jou? hedwig, mij zit het niet lekker hoor, maar dat weet je..jakkie vind het zo rot! miran wat een getob nu weer met dat stomme oog zeg! patreies lekker even tijd voor jullie 2 gehad, en ik hou ook veel van zandsculpturen vind het echt kunst!
Ik schrik hier wel een beetje van! dat je nu een instelling heb van, ik wil geen uren blijven zitten voor niks! Je zou toch echt op je strepen moeten staan! desnoods dat je vraagt of je man op zijn strepen gaan staan! Je bent vrouw die recht heb op GOEDE zorg, dat ze jou helpen!! zorg dat je die ook krijgt! zeker met zulke "heftige" complicaties! je moet je niet zo laten afschepen! Stel het is iets ergers dan ze verwachten.. dan zeggen zij alleen maar Sorry! en dat word geaccepteerd... Nee meis, je hebt der recht op!! *sorry dat ik zo heftig reageer, maar ik kan er niet zo goed tegen jij een jonge vrouw zo van het kastje naar de muur word gestuurd...* Juut, hier gaat alles wel goed, beetje last van bekken...last van maagzuur. Maar we overleven maandag een groei echo komt goed!
Hedwig, bij mij is altijd gezegd, als er bloed bij je ontlasting zit, is het niet goed hoor.. Maja je weet hoe wij er allemaal over denken. Ik vind het gewoon echt 'eng', ben je zelf niet bang dat t misschien iets ernstigs is??
hmm zit ik hier, slaapt de rest! seth is vreselijk aan het hoesten, lig ik al vanaf 500 nr te luisteren, dus ben er maar uit gegaan. hij heeft al geroepen., maar dan kom ik en dan slaapt ie gewoon verder al hoestend! vandaag ons nieuwe ikeabed in elkaar zetten en dan hopelijk vanavond heerlijk slapen op ons kingsize bed van 140 breed naar 180 breed!! heerlijk!