Wat een leuke spam op de vroege morgen Judith! En die eerste foto, wat onwijs leuk! Wat zijn het toch 2 knapperds! En fijn dat je zo'n super vakantie hebt gehad en heerlijk hebt bijgeslapen! Hier heel vroeg op. Vanaf 5 uur al pff... Kon niet slapen van de maagpijn. Gisteren niet eens wat geks gehad, maar toch blijkbaar iets waar mijn maag niet gelukkig van is geworden. Nu nog helaas wat last, maar ja, niks aan te doen hé.
hey miran dus jij ook al vanaf 5 op? balen he..en wat rot van je maagpijn joh hoop dat het gauw afneemt en hmm seth slaapt nog?!?! is voor t eerst sinds heel lang dat ie zo uitslaapt..nou heeft ie zich tussen 4 en 5 wel overhoop gehoest. maar wel fijn! is op zn nieuwe kleine kamertje!
wekom thuis Juut! Wauw mooie spam! Wat een schatjes zijn je kindjes toch Arme Yara zo gevallen en Seth nu hoesten. Beterschap! Wauw luxe hoor zo'n groot bed. Volgens mij is onze boxspring ook zo groot. Slaapt wel lekker met zoveel ruimte @mommie en de andere die bezorgd zijn : Snap jullie wel hoor........ ben ook bezorgd.. kan er vaak wel om janken om die gedachtes maar dat helpt me niks natuurlijk. op mn strepen staan in het ziekenhuis. Ja vind het best wel moelijk. Want ik krijg nu eenmaal deze week dat onderzoek. En ik kan nog goed functioneren. lig niet knock out van pijn ofzo. Dus wil me niet opdringen .... Want het word wel onderzocht deze week. Kijk als daar niks uitkomt ofzo en ze willen het zo laten ja dan ga ik een second opinion vragen en het UMCG. Daar zal vast een goede maag darm lever dokter zitten. En aan Richard heb ik niks. Hihihi hij kan nog niet eens een afspraak maken bij de dokter voor zichzelf. Dan vraagt ie al aan mij : wat moet ik zeggen dan? Tja syndroom van Asperger he
Nou nou Hedwig, het is allemaal wat... Ik kan me goed voorstellen dat iets je tegenhoud nu dat onderzoek donderdag 'al' is. Ze hebben je nu zo lang laten wachten dat jij denkt, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.... Ik maak me ook best wel zorgen om je, ik hoop dat ze na het onderzoek snel de uitslag voor je hebben. Juut, heerlijke vakantie gehad dus! Mooie foto's van je mooie kindjes! En wat fijn dat Seth nu lekker lang heeft geslapen vanmorgen. Misschien is vannacht de omslag geweest en gaat hij voortaan wat beter slapen? Ik hoop het voor je! Hier was het vanmorgen half 8 voor ik de eerste hoorde. Ben ondertussen met Lotte en Martijn beneden, Bas slaapt nog. Maar goed, die wilde gisteravond ook niet slapen en lag pas na tien uur gestrekt, dus die mag ook wel een beetje uitslapen... Wij hebben op het moment dus problemen met Bas zijn slapen, hij wil niet slapen 's avonds, of alleen met de deur open of als ik bij hem blijf of gewoon echt helemaal niet, zoals gisteravond. We zijn gisteren maar samen vroeg op bed gegaan en hebben hem tussen ons in gelegd. Wij tv kijken en hij klieren, afwisselend met heel lief doen en knuffelen. Anniek, geniet lekker van je vakantie! Miranda, hoe is het ondertussen met je maagpijn? Ik hoop dat het bijtrekt! Mommie, wanneer maken we een afspraakje?
Mooie foto's juut! enneh, heerlijk zo'n 'groot' bed dan! Miran, hopelijk knapt je buik weer snel op Ik heb t ook heel snel hoor als ik bijv 2 dagen niet 'goed' eet.. en dat kan echt pijn doen Hier gisteren mijn ogen eens laten meten na een jaar of 7, nu moet ik links ook een lens en rechts moest er weer -1 bij. Die gaat dus best snel achteruit.
kijk das gewoon leuk wakker worden met fotos! hedwig, begrijp je wel hoor. maar vind het van het zh gewoon onacceptabel. hoop trouwens dat ze gewoon kunnen zeggen 'ziet u wel mevrouwtje, niets aan de hand' de 11e moet je toch? tel gewoon de dagen af marian, hoe gaat het met jou? komt toch aardig dichterbij nu, hoeveel weken was je met bas? met martijn en lotte dacht ik 36 maar weet neit zeker. hoe gaat het met je ring (die had je toch?) alles klaar voor? miranda, maag weer wat gekalmeerd? vind het rot meis, hopelijk een rustig dagje vandaag judith, lekker weer thuis. vergis ik me nu of valt yara wel vaker op vakantie? en waar blijven je verbouw kiekjes? of bewaar je die voor een andere vroege ochtend verder hier, tja, was gestopt met meds, ging goede kant op, gebeurde weer 3 behoorlijke stressoren waar ik nogal van van slag ben en ik ben voor mijn gevoel weer een eind naar achteren gezakt Probeer erg positief te blijven, want zo instorten als in december wil ik echt nooit meer, maar moet denk ik wel weer even terug naar de ha. En ach, alles is tijdelijk, dus moet maar denken dat het snel weer goed komt (of niet). heb wel genoeg meegemaakt inmiddels laatste 4 jaar, mag wel eens stoppen toch? volgens het principe vette jaren magere jaren zit ik trouwens in jaar 5 (erg he, klopt ook nog)
wat is Seth een leuk mannetje geworden! echt een mannetje! leuk die blonde haren Ja en die Yara vond ik al leuk! maar dat wil ik nog wel een keer zeggen hoor.. (die yara en die bril zo leuk) Marian, hopelijk heel snel.. hebben jullie het ook zo warm??
valt wel mee. zou gister trouwens regenen, dus naar binnenspeeltuin gegaan ipv buiten, was het de hele dag droog ziet er niet heel warm uit, laat je weten na de boodschappen
pff vreselijk warm Mommie. Zweet me rot. Vind het wat benauwdig binnen. Helaas heb ik een vent die een kouwkleum is dus die zit me zo raar aan te kijken hihi @Lidwina : ja ze zeggen het he. 5 vette jaren en 5 magere. Dus dan word het vanaf volgend jaar helemaal toppie voor je! Hou vol meid! Dikke knuff!!!!! Hoe is het met de kindjes?
het waren toch de 7 magere en de 7 vette jaren?? of vergis ik me nu? Hier staat inderdaad alles open! loop nog in mijn pyjama hemd, zo geen zin om warme kleding aan te doen ik zal zo even kijken of ik een foto van mijn jongens kan plaatsen.. Bekijk bijlage 172345 edit: gelukt
ai je hebt gelijk Mommie ( heb het opgezocht ) Sorry Lidwina dus nog 2 jaar tanden op elkaar vrees ik Ben benieuwd naar de foto Mommie! En misschien een buikfoto?
dus wel een beetje drukkend, maar neit echt heel warm. heb gewoon met mijn jas aan gefietst. brood is weer binnen en ze hadden gelukkig het brood van 65 cent nog en acht, die twee jaar overleef ik nog wel vanaf wanneer moet je eigenlijk tellen, vanaf het begin van je relatie, vanaf je geboorte, vanaf de eerste magere tekens, vanaf.....???
buikfoto komt eraan foto van de jongens staat bij mijn vorige post. baby 3 is erg druk.. mijn buik gaat alle kanten op! Bekijk bijlage 172346 van 2 weken gelee... dinsdag kom er een nieuwe aan