mommie wauwwwww gaaf hooor, wederom heel mooi zwanger. Weten jullie al wat het wordt? Lidwina hopelijk kruip je snelw eer je laddertje op hoor! Niet leuk om er steeds weer zovele onderuit te gaan. juut aaahhh die yara wat een fotomodelleke en me vriend op die fiets, tegek! Ik weet nu in welk park jullie zijn geweest heijderbos? zoja, daar ben ik ten huwelijk gevraagd vandaag een chil dagje tot nu toe, och ze zijn allemaal chil maar toch. Gisteren 3x naar een plaatsje gereden waar markt zou zijn, was die markt pas savonds! hahaha nou ga eens een stokbroodje smeren en eens kijken of we vandaag nog iets gaan ondernemen
oei wat kijkt de oudste ernstig zeg hihihi Mooie buikkie hoor Mommie! @Lidwina : tja, geen idee eigenlijk vanaf wanneer de telling loopt. Dat vroegen Richard en ik ons ook al af. Wij wachten namelijk ook nog steeds op die vette jaren @Miranda : hoe is het met je maag? @Hier was gedaan en gestreken, nieuwe was zit er weer in. We zijn nu aan het wachten dat Owen wakker word en dan ff het centrum in en wat schapjes doen.
Een maagbeschermer gepakt en nog een uurtje geslapen en de maagpijn is zo goed als weg gelukkig! Lief dat jullie er om vroegen! @ Lidwina -> geen idee wanneer die telling begint... Maar vervelend is het wel zeg, knuf! @ Mommie -> wauw, wat een mooie buikfoto en wat zijn de jongens al groot! @ Marian -> tot hoe laat had Bas geslapen? En hadden Martijn en Lotte ook niet die slaapproblemen toen ze zo oud waren als Bas nu is? Of vergis ik me nu... @ Anniek -> hier ook zo'n dagje, lekker alles op ons gemak... Zo maar eens verzorgen en aankleden.
Zo he, Miranda, jij hebt ook een geheugen als een olifant! Ja, Martijn en Lotte hadden het ook zo rond deze leeftijd... En Lidwina, inderdaad, Lotte Martijn én Bas allemaal met 36 weken. En ben nu 33. Dus ik reken op nog 3 weken maar hoop op 5. En met de ring gaat het prima, ik voel er niets van. Ze controleren alleen tot nu toe niet meer of hij zijn werk ook doet, ga er dinsdag maar eens om vragen of ze willen kijken.... Met 36 weken gaat hij eruit, dan mag de natuur zijn gang weer gaan. Mommie, volgende week een keer tijd? En wat een mooie foto's! Als ik zo naar jouw buik kijk lijkt ie wel bijna even groot als die van mij..? Ik zal eens kijken of Heeko een foto kan maken voor me vandaag of morgen. Lotte is vandaag met Heeko op stap. Ik ben met Martijn en Bas op stap geweest vanmorgen en we gaan zo als Bas wakker is nog even naar de kinderboerderij. Ben wel benieuwd hoe Lotte het ervaart zo een hele dag alleen met papa op stap, dat was nog niet eerder voorgekomen echt een hele dag alleen met papa. Martijn wil ook wel een keer zei hij vanmorgen. Morgen lekker naar het zwembad, het is echt weekend! En dat komt niet vaak voor, want Heeko werkt meestal ook op zaterdag...
ik vind dat de magere jaren in januari voorbij zijn, maar we gaan het zien marian ,lekker zeg zwembad. fijn om ook eens gewoon met zijn tweeen te zijn. (ging wel erg twijfelen over vrijdag of zaterdag, ik dacht dat je bedoelde dat het morgen zaterdag was, vond al dat ik ernstig in de war was) miranda, fijn. nog plannen voor dit weekend of alleen lekker rustig ? hedwig, doen we jullie jaren ook dan beginnen oke? anniek, lekker stokbrood maar heerlijk een chill dagje. heb je nog iets ondernomen? kindjes douchen, zo naar vader van didier. die hadden gebeld dat hij wel alleen met de kinderen kon komen omdat ik me zo ongemakkelijk voel in gezelschap. kon ik mooi thuisblijven. vind het zo'n onzin, hoe ze daar nu weer op zijn gekomen
vannacht nog een nachtje gedwongen op zolder slapen had me er zó op mn nieuwe megabed verheugd zeg! als ik nu nog tot 2200 door zou gaan, zou ik het redden maar ik heb er de kracht niet meer voor haha. rol heeft vanaf half 11 tot net aan het bed gewerkt, nu nog alleen de lattenbodems in elkaar zetten. maar ook dat is weer een gruwelijk werk.. rol had afspraak met vriend, en wilde al afzeggen, maar heb gezegd dat ie maar moest gaan.. des te fijner is het morgen..maar baal stiekem wel. de kindjes zijn nog moe van de vakamtie dat was goed te merken vandaag! vergeet nog te vertellen dat yara vanmorgen om 730 als eerste wakker werd en seth om 745! oh my god!!! lidwina ik zeg ook januari is het klaar hoor! moet gewoon! moeilijk om te lezen dat je zo aantobt meid, vind het echt sneu. en jeetje, die opmerking weer..ongelofelijk marian hoe had lotte het gehad met papa? leuk hoor, is ook echt belangrijk, af en toe 1 op 1 tijd met een kind mommie wat een mooie buik, en die foto van je twee, heel leuk om zed weer eens te zien! jouw oudste kijkt wel heel erg stoer, en die kleine is om op te vreten! miran fijn dat de pijn wegging nog! hedwig en nog op pad gegaan vanmiddag? anniek weer naar de markt geweest vandaag (flauw..) heerlijk dat jullie zo uitrusten zeg! geod om te lezen! en wij waren op de kempervennen trouwens roba leef je nog? marijke? en san hebben ook al even niks van jou gelezen? gaat toch niet snel bergafwaarts met je papa?
pffff, nou we zijn er weer. gezellig, mijn oudste is boos, en mijn middelste is verdrietig en oma vond het natuurlijk onzin en neit waar dat ze buiten gesloten werd door ... en ik word daar eigenlijk heel boos om, zit ik weer met kinderen die van slag zijn en oordelen die daar weer vandaan komen over ze... en uiteindelijk heb ik of mijn middelste het gedaan en degene die het was is heilig:x ben er wel weer klaar mee:x:x:x:x:x en adem in...... en adem uit...... en het zijn altijd dezelfde:x
de stoom komt nog net niet van het scherm af..wat een rottigheid zeg, bahbah. vind het echt wel erg voor jullie allemaal! ik zeg: even heeeeel lang daar niet meer langsgaan! bah! sterkte met de boosheid en het verdriet!
das het lastige, het blijft familie van de kinderen, en zolang zij er nog geen last van hebben blijft het gok ik zo. ik heb er zlef inmiddels heel veel afstand van genomen, ik weet hoe ze over me denken en dat kan me aan mijn reet roesten, maar mijn middelste voelt het al jaren en kan het neit plaatsen en is dus de laatste keren telkens erg overstuur. (lijkt ook op mij he, dat zit tegen) de oudste probeert iedereen te vriend te houden en voegt zich dus erg naar hoe anderen zijn. moet ik daarna dus mijn meisje weer terugzoeken:x en jade is nu dus zo in en in verdrietig, kan er wel naast gaan janken
getverderrie arme meiden en ook arme jij, want jij wil je dochters gewoon zoals ze zijn, en ook dat anderen dat accepteren helaas, in the real world blijkt dit voor sommige mensen een onmogelijke opgave gewoon heel weinig langsgaan kan ook, en dan laat je ze soms af en toe een foto zien ofzo. het prettige is dat die niet kunnen praten
Ik heb ook iets ongelooflijks mee gemaakt ^^ Justin was vanmorgen pas om kwart over 9 wakker! (lag er wel pas om half 10 gisteravond in hoor, was ook voor het eerst).
thanks judith, is al fijn om even te spuien en dat doe ik meestal liever neit, internet is toch best open enzo... patricia jippie! ga je nog te kermis?
jeetje lidwina het zal toch weer niet waar zijn! Jullie meiden zijn toch echte scheetjes! En ze lijken ook nog eens op moeder.... nou dat zegt toch genoeg? Hoe halen die mensen het in hun hoofd om zo te doen??? Jeetje mina, ik lees dat echt met open bek hoor, vind het ronduit laag! Kies voor jullie gezien meis en leg ook vooral degene die er zelf weinig last van heeft zoals ik begreep mirre? uit wat jade ziet en voelt. mja eigenlijk tiep ik dit overbodig want jullie zijn gewoon super ouders. suc6 ermee en je weet een pb mag ook hoor! Sterkte juut ben wel erg benieuwd naar jullie mega bed! Waar hebben jullie gesjopt? Ennuh die Seth, hoeraaaa. Wbt de markt, dat is hier altijd vaste prik hoor. Markten zijn hier super gezellig. Toch hebben we nog niet de soort markt gevonden die we zochten, dit was meer een vreetfestijn. Pap john en mam hebben wijnen geproefd en ik moest ook steeds prioeven maar ik lust helemaal geen wijn. Toch hebben we een hoop flesjes gekocht waarvan ik er zelfs 2 luste! {wijn van bloemen ipv druiven} zijn eigenlijk rose. En tja, ik moest rijden he. we zijn ook pas net terug. Morgenvroeg weer markt ga ik met Kyana gedroogde ananas kopen. Verder lekker zwemmen denk ik. Morgen hebben we er al 1 week opzitten, tijd vliegt.
Anniek, ik wil ook! Lidwina, dikke knuffel! Juut, vanavond dan toch echt in het nieuwe bed? Dat word hard werken overdag en vroeg naar bed vanavond!! Dan kun je een lekkere lange nacht maken in dat heerlijke nieuwe bed! Patries, wat een lekkere lange slaper was Justin gisteren! Nu je dit weet gaat hij van de vakantie vast wel een keer vaker laat op bed?
mogge allemaal! @Lidwina : grrr familie Maar zou toch voor je kindjes kiezen hoor en er gewoon niet meer heen gaan als hun ook niet willen. Vroeger moesten we altijd verplicht elke zondag naar onze oma ( van vaders kant ) Die vrouw had een gruwelijke hekel en mij en mn broer. Haar andere zoon met familie was er ook altijd en dat waren de lievelingetjes en dat laatte ze altijd duidelijk merken. Elke avond als we er weg ging huilde ik stilletjes op de achterbank en in bed huilde ik me in slaap. Dat van : het blijven toch hun familie vind ik onzin. Want door al die jaren dat mijn 'familie' me zo heeft pijn gedaan kan ik ze zo echt niet meer zien. En wou ik dat mn ouders voor mij hadden gekozen en daar gewoon niet meer heen gingen. Maarja, familie he @Juut : Wauw die Seth zo lekker lang geslapen. Hoe laat was het vanmorgen? En vanavond eindelijk in je nieuwe bed! je zal wel lekker vroeg gaan slapen vanavond he @Patroes : wauw die Justin ook zo lang slapen. En de tweeling ook lekker geslapen?
Heb alles bijgelezen, pfff maar een pagina of 15 geloof ik ahahah, weet alleen niet alles meer sorry dames. Lidwina, ik sluit me aan bij de rest meid, wat een gedoe weer, dikke knuf meid. Hedwig, ook ik maak me zorgen, maar snap ook dat je zoiets hebt van "die paar dagen lukken nu ook nog wel", ik hoop dat het gauw donderdg is voor je meid en dat er eindelijk duidelijkheid komt. Juutje, leuke vakantie gehad zo te zien, leuke foto's hoor en dan nog lekker alles verbouwd, nieuw bed, leuk leuk leuk. Ja idd hier nog maar 2 weken vakantie hé dan moeten ze weer pfff gaat veel te snel voorbij. Ach op naar de herfstvakantie dan maar. Nog even een vraagje hoor, jullie waren toch vorig jaar ook naar eurodisney geweest? wij willen misschien (mits we vrij kunnen krijgen) in okt gaan, maar zitten te twijfelen tussen 3 of 4 dagen (vond het wel erg veel schelen in prijs)? Wat hebben jullie gedaan en in welke accomodatie zaten jullie? San, las dat je vader achteruit ging, hoe gaat het nu met hem, al meer nieuws? Anniek, heerlijk aan het genieten vd vakantie, waar in frankrijk zitten jullie ergens? Heel veel plezier nog. Mommieof2, mooie buikfoto joh en wat een schattige mannekes, leuk hoor. Marian en Patries gaat allemaal lekker zo te zien. Carla, wat leuk gefelciteerd met je aankomende neefje of nichtje. Nou hier een weekje camping gedaan, dagje Efteling, Cars 2 in de bioscoop gekeken, gisteren feestje gehad en zo rijden we weer terug naar de camping t/m dinsdag, Rob moet wo weer beginnen, wo mag jayson met mijn schoonouders met de trein naar Schiphol, en do en vr rij ik denk ik lekker weer naar de camping. Dan za kinderfeestje en 's avonds feest van mijn oom en tante. Nog even tussendoor Juut (of iemand anders) zijn jullie wel eens bij speelstad geweest (www.speelstad.be), zo ja is dat wat? Fijne zondag/vakantie allemaal
Goedemorgen! Gisteren na de zwemles naar schoonouders gegaan, broer van Sven kwam ook, daar is Joris helemaal gek mee. Daar ook blijven eten en om 9 waren we thuis. Eten viel helemaal fout, niet met de maag, maar op de darmen. Zo'n pijn heb ik al heel lang niet meer gehad zeg. Gelukkig wat bijgetrokken. Vanochtend uitgeslapen tot kwart op 10. @ Patricia -> wat goed van Justin zeg! En de tweeling die nacht? En vanochtend weer wat later dan normaal? @ Roba -> is ook snel voorbij gegaan hé. Hier ook nog 2 weken en dan begint de school weer. @ Judith -> vandaag dan maar flink eraan werken en vanavond lekker optijd het bed in! Hoe hadden Seth en Yara geslapen vannacht? Weer wat langer? @ Marian -> hoe vonden papa en Lotte hun dagje gisteren? @ Lidwina -> heb weinig toe te voegen aan wat de andere meiden al zeiden. Maar ben het wel niet met je eens dat het familie is en dus contact moet blijven. Ze doen je meiden zo'n pijn! Is gewoon heel triest voor je lieve meiden dat ze dit doen. Knuff! @ Anniek -> toch nog wijn gevonden die je wel lekker vond. En veel plezier vandaag met de markt en zwemmen! Iedereen een fijne zondag!