roba; lafrancaise, in de buurt van montauban. provincie; tarn et geronne. en leuk joh eurodisney! wij zaten 7 jaar geleden in santa fe. was prima te doen (en de goedkoopste geloof ik) miran die rot darmen he, helaas moet ik ook hier heel goed opletten.
even heel kort afgelopen nacht tot half 2 op, sethje weer pseudokroep, dat mannetje was zo benauwd, urenlang blafhoesten, echt heel zielig gewoon! maar goed, die dag was ik al vanaf 500 in de weer, dus haast 24 uur op. toen rol thuis kwam om 130 gauw slaappil op en met 2 oordoppen in gaan slapen, dat was wel nodig, tot vanmorgen 1100. vanmorgen bezoek gehad en zo naar een verjaardag vanavond of morgen reageer ik weer hoor!xx
Anniek, wel eens van gehoord, maar niet echt bekend daar, wij gingen regelmatig naar Grimaud, bij St.Tropez. En Eurodisney, wij zelf zijn er 3x geweest in verschillende hotels, wilde nu kijken voor de Davy Crocket Ranch ivm jayson anders zit je op zo'n hotelkamer met 2 bedden, Jayson gaat volgens mij echt niet slapen als wij op dat andere bed ernaast tv liggen te kijken. Heeft iemand van jullie (Juut) dit misschien ook via internet geboekt of niet, als ik zo op de site van eurodisney kijk, scheelt dat 100 euro vergeleken met het reisbureau (en daar kreeg ik nog eens 100 euro korting omdat ik de toegangskaartjes van cars 2 had) ben nl niet zo'n held met online boeken (cp wel hoor).
Ach arme Sethje (en arme Juut) gelukkig heb je nog wat bij kunnen slapen vanochtend. Gaat het weer wat beter met je mannetje? Veel plezier vanmiddag Wij gaan zo weer eens vertrekken richting camping, tot later vd week dames
Goedemiddag, Hier een ziek meisje van de waterpokken. Gisteren al een blaasje of 5,maar wist niet wat het was. Vandaag veel meer blaasjes, en ons mam kwam met de waterpokken. Ff gegoogled, en ja hoor, dat heeft ze. Vind het zo sneu, zou morgen voor het eerst naar de kindervakantieweek gaan. Denk dat ik haar thuis moet houden toch? Is besmettelijk tot indrogen. Ik weet het niet goed, ga morgenvroeg maar ff alleen daar heen om het te overleggen. Ze had er zoveel zin in.................................. Verder hier weinig te melden. Ben van de week druk geweest met allerlei afspraken voor het afvallen. Ga een beweegprogramma doen met combinatie van fysio, dietiste en psycholoog. In eerste instantie eerst een paar keer psycholoog en dietiste, daarna start ook het sporten bij de fysio. Ben nu dus heel serieus begonnen, en heb goede moed. alle pogingen die ik de afgelopen jaren deed mislukte, maar dit kwam (blijkt nu) door de slaapapneu. Dit gaat nu goed, en krijg met de dag wat meer energie, dus nu moet het afvallen ook gaan lukken. Dietiste was niet heel heftig. Buiten het emotie eten, en alle "uitzonderings" dagen zoals verjaardagen enz eet ik gezond. Moet wel meer bewegen. Psycholoog was wel heel heftig. In een uur mijn hele verhaal van de afgelopen 3 jaar verteld. Heeft nog enkele dagen door mijn hoofd gespeeld, want als je het zo in een uur tegen een vreemde verteld besef je je ineens hoe heftig het was (en is). Gelukkig een lieve vent, dus komt wel goed. Heb alles gelezen, ff denken wat ik onthouden heb: juut, wat een leuke foto's van jullie vakantie. HEERLIJK span die 2 carla, je bent nu lekker op vakantie, ben benieuwd hoe kyra alice vond. hedwig, gelukkig is het al snel donderdag. lidwina, knuf voor jou!!!! anniek, lekker op vakantie. Klinkt heerlijk daar! miranda, wat balen dat het eten zo verkeerd viel. Hoe gaat het nu? Sorry de rest weet ik niet meer. groetjes sandra
Haha ja Justin sliep wel uit, maar de twins niet hoor ik kon er evengoed s nachts en s morgens vroeg uit, die waren ontregelt er van denk ik. Morgen naar Dolfinarium
zo rol is met de lattenbodems bezig en ik stort me zo op de vakantiestrijk (hoera).. vanmorgen toen ik eindelijk wakker werd was er visite, vrienden van ons met 3 kindjes. maar omdat ik met slaappil en oordoppen lag had ik niets gehoord! vanmiddag verjaardag gehad van neefje en nichtje. ik heb allemaal last, moet morgen ongsteld worden en blegh! maar gaat wel weer over, wil niet altijd zo zeuren hier. roba wat leuk dat je ook nr disney wil! wij gaan ook in oktober, en zitten in sante fe! davy crocket ook over gedacht, maar kwam toen wat duurder uit de bus. en bij dc moet je zelf met je eigen auto nr het park (je parkeert wel gratis) en vanaf sf kun je gewoon lopen. boeken via de site is oke, maar moet je credit card voor hebben. wij gaan altijd naar een oad reisbureau, die hebben dezelfde aanbiedingen als op de site en ben je hetzelfde kwijt. wij slapen dus wel allemaal op 1 kamer, we doen even rustig aan, of net of we slapen rond hun bedtijd, en knippen dan lichtje weer aan en lezen wat, of kijken wat tv, of blijven ook lekker slapen leuk dat jullie de plannen hebben! groot gelijk nu het nog een keertje buiten het seizoen kan! snadra wat rot dat ze de waterpokken heeft! hoop dat ze niet al teveel jeuk gaat krijgen! en ze mag dan waarschijnlijk niet naar kindervakantieweek vrees ik, het is idd superbesmettelijk. pas als de blaasjes ingedroogd zijn kan het geen kwaad meer. en wat goed dat je zulke goede plannen hebt! Het gaat je vast lukken deze keer! fijn dat er ook een klik was met de psych, is niet niks om alles weer opnieuw te moeten vertellen!
en daar was ik weer.. wat was dat heerlijk zeg, ons nieuwe bed beetje jammer dat we van 2230 tot 0030 voor seth bezig waren en toen yara met een muggenprobleem van 100-130..maar goed, daarna heerllijk geslapen, het lijkt net of we op een wolk liggen zeg. heb ook veel minder gedraaid enzo, en lag iedere minuut te genieten van de ruimte en seth was zo moe van 3 nachten hoesten, die sliep wonder boven wonder door tot half acht! echt unbelievable! en yara tot 8! dan begint je dag echt superlaat zeg! straks de kindjes even 2 uurtjes ofzo naar mn moeder, kunnen we met zn 2-en even turbo opruimen, dan doe je dubbel zoveel in dezelfde tijd he!
Wat fijn juut, dat je zo goed hebt geslapen ondanks de nachtelijke perikelen! Hier was het ook heerlijk half 8 vanmorgen. En we zijn net beneden, want we hebben eerst nog even boven tv gekeken. Bas heeft gistermiddag drie $) uur geslapen en viel gisteravond ook gewoon (nou ja, met een heel klein beetje protesteren) op een normale tijd in slaap. Misschien was hij gewoon te moe om in slaap te komen iedere keer? Ik weet het niet, maar ik ga hem vandaag ook niet wakker maken 's middags en gewoon kijken hoe het dan vanavond weer gaat. Wie weet wil ik hem al te weinig laten slapen 's middags en kan hij dat gewoon nog niet hebben...? Nou, ik ga nog even gauw een paar boodschapjes doen voordat Heeko aan het werk gaat. Wat een luxe, hij kon wat later beginnen vandaag!
aaahh Juut eindelijk je nieuwe bed! Jammer dat je er niet een volle nacht in hebt kunnen slapen. Vanavond beter! @Marian : ow fijn ja dat Heeko later hoeft te beginnen. En Bas en zn slapen. Hoe lang slaapt ie dan tussen de middag? Owen kan er de laatste tijd ook wat van ( 3 uur lang ongeveer ). Heeft ie ff nodig denk ik. Savonds gaat ie gewoon om 8 uur weer slapen. @Sandra : wauw wat goed van je dat je dit traject gaat volgen! ( lijkt me niet makkelijk ) Succes! Het gaat je lukken! @Sandra : hoe is het met de darmen vandaag? ( oja zou je mij het wachtwoord voor Joris zn site ff kunnen pb-en want weet het niet meer. Normaal werd ik automatisch ingelogd maar nu dus niet meer ) @hier regen regen regen. Bleh. lijkt wel herfst. Nog een paar dagen tot het onderzoek. overmorgen beginnen met laxeren. Pffff zie er mega tegenop. Want ze zeggen dat het vreselijk smerig is. En de laatste tijd geef ik al zo makkelijk over. Maar goed wat moet dat moet he. Neus dicht en klokken maar. Gelukkig hoef ik maar 2 liter weg te werken ipv 4
judith ik was al benieuwd naar je nacht. fijn dat je er optimaal van kon genieten met uitslapen vanmorgen en succes met turbo opruimen. ik ga geloof ik vandaag aan de langzame variant marian, das lekker, kan je samen opstarten en zou goed kunnen. telkens als de meisjes razend meo zijn denk ik dat ze wel snel onder zeil zijn en dan duurt het uren. (dat duurt het trouwens sowieso, dus hier heb je verder niets aan) patricia, veel plezier in het dolfinarium hoe vroeg waren ze vandaag? sandra, heftige dag gehad dan gister, want dat is neits neits om even te stoppen in een uur. hoop wel dat het een goede is en je er wat mee kan. en ik zou denken dat indy wel mag, maar goed, ik zou er ook razendblij mee zijn als rune eens de waterpokken kreeg babiche veel plezier op de camping! anniek, apart een bloemenwijn zeg! waar zit je nu dan? hedwig, knuf, gaat je lukken! e anders niet hoor, heb je in elk geval je best gedaan miranda, nog goed gegaan na gister? kan je dan terughalen waar t m in zat of is het telkens wat anders? en over familie, ze doen wel hun best hoor, en zullen niet openlijk voorkeur laten blijken. ze zijn alleen erge buitenkant mensen (hoe t hoort, hoe het overkomt hoe het eruit ziet, goede doelen gedoe) en tja, wij zijn meer binnenkant mensen. dus ik ben echt neit bezig met in welk hokje mijn vrienden horen en of dat hokje wel oke genoeg is om in je vriendenkring te hebben. mijn meisjes zijn gewoon erg gevoelig voor stemmingen en voor wat er dus onderhuids speelt bij mensen. alleen kunnen ze daar nog neit zo heel veel mee. vind het wel grappig trouwens, want ze hebben dus echt niets van sommige mensen. zullen ook gewoon vragen waarom iemand iets doet (laatst mirre een heel gesprek gehad met een oudere vrouw over haar rollator) En ze weten denk ik ook niet beter, vind alleen dat mensen neit zo hoeven te oordelen en het ook zeker niet aan iedereen moeten verkondigen en dan denken dat het neit hier terecht komt maar goed, gister lekker blote voeten pad gelopen met de kinderen en vrienden (bij marian om de hoek)
Goedemorgen. Indy gisteren nog naar de huisartsenpost geweest. Ze had ineens een mega bult achter haar oor. Niet rood, geen waterpok, maar wel eng. Dus wij gebeld en mochten komen. Het bleek een lymfe knoop te zijn. Verdwijnt na een aantal weken weer. Pffffffff Hier sliep indy pas erg laat (23.00) door de jeuk. Daarna wel lekker doorgeslapen. Vanmorgen is ze al in een badje met havermout geweest (kreeg die tip van meerdere mensen). Dit vandaag nog een paar keer herhalen om te kijken of het werkt. Vanmorgen nog langs de kindervakantieweek geweest. Wanneer ze niet meer ziek is, mag ze meedoen. Maar ze heeft nu ook gewoon nog koorts..... Patricia, veel plezier vandaag, al hebben jullie niet zo'n beste dag uitgekozen. Juut, oh wat lekker zeg, dat ondanks een onrustige nacht je toch lekker geslapen hebt. Marian, klinkt als een goede ochtend. groetjes sandra
wilde even zeggen dat baby3 nog geen achterstand van groei laat zien, beentjes liggen een 2 weken voor! de rest mooi op 28 weken zou leuk zijn als ze/hij model word haha!
Hier ook even een teken van leven... @ Judith -> fijn dat je zo heerlijk hebt geslapen. Komende nacht een volledige nacht maken hé @ Sandra -> zo sneu dat ze de waterpokken heeft. En ineens die gekke bult. Heeft ze er veel last van? Beterschap met je meisje! Jeuk is erger dan pijn... @ Mommie -> wat goed! Ik ben ook wel benieuwd of jullie zelf het geslacht weten van beeb3! @ Hedwig -> het is ook smerig dat spul. Reserveer de wc ook maar. En je mag stoppen zodra je water poept, dan ben je schoon Ik ging er ook van overgeven en toen zeiden ze dat. Het is beter om die 2 liter te drinken, maar dat kreeg ik echt niet voor elkaar. Toen kreeg ik dus te horen dat als dat drankje er weer op dezelfde manier uit komt, je helemaal schoon bent Het lukt je wel!! @ Marian -> dat is idd wel lekker, samen opstarten en kan je nog snel even wat boodschapjes doen zonder de kids. @ Lidwina -> hier in de buurt ook een blotevoetenpad. Vorige week waren we daar heen gegaan, was die gesloten op maandag... Hadden wij weer! Dus wij willen het ook eens keer gaan doen! En met het eten? Het is elke keer wat anders. Al zijn er wel dingen die altijd voor problemen zorgen. Hier even wat eten!
is goed dat je het zegt Miran hihi anders was ik gewoon door blijven drinken Moet om half 3 de eerste liter. En geloof om half 8 de tweede liter. Ben al bezig met het zogenaamde restendieet. Hadden ze niet gezegd tegen me dat ik dat moest doen maar las op het internet dat het laxeren dan beter lukt als je eerst een aantal dagen het restendieet volgt.
Hier om 5 uur thuis, t was echt geweldig om te zien hoe ze genoten. We hebben alle shows kunnen zien (op 1 na) want de kids waren kapot.. Het was helemaal niet druk dus we konden zo overal naar binnen enzo. En we hebben maar een uurtje regen gehad. Plu's en regenjasje/poncho aan maar die konden al na een uur uit voor de rest genoten van hoe Justin en Tessa genoten ik kan daar altijd zo emo van worden he haha. Ook van de dieren als je ziet hoe ze t doen allemaal, zo knap en dan krijg ik ook tranen en een brok. Gek he. Of hebben jullie dat ook?
oja en terug in de auto zakte Justin na een paar minuten al af. Tessa vraagt 'slaap je Justin?' Justin doet zijn ogen open en zegt 'neeeeeh, ik ben even met mn ogen dicht aan het nadenken' en hup, ogen weer dicht en hij sliep haha.
haha wat geinig van justin! en nee hoor, ik word ook altijd emo bij dat soort dingen. weet nog goed hoe hard ik in seaworld zat te brullen bij de orka's dus das helemaal niet raar! fijn dat het zo'n leuke dag was joh! hedwig jee spannend allemaal hoor! en wat houdt het restendieert in? mommie ik denk echt een meiske dit keer! dat gaat t worden! fijn dat ze goed groeit sandra getsie wat een enge bobbel ineens gelukkig niks aan de hand. heb nohg nooit gehoord van een lymfeknoop. ging het een beetje met de jeuk vandaag? marian heerlijk hoor even in alle rust boodschappen gedaan. en hoe ging het met het slapen van bas vandaag? lidwina langzaam opruimen is ook beter eigenlijk en leuk een blotevoetenpad, wil het hier ook gaan doen nog deze vakantie, is er ook één in de buurt
Waar is er een blotevoetenpad bij mij om de hoek dan? Ik weet van niets.... Patricia, fijn dat het zo leuk was vandaag! Ik heb het emo worden ook snel hoor, zo hebben ze hier bijvoorbeeld eens per jaar een tocht van stichting live life. Dan gaan die stoere bikers een dag op pad met geestelijk gehandicapten. Ze rijden dan luid toeterend en zwaaiend de stad uit, gaan dan een hele dag naar het bos om leuke dingen te doen en dan luid toeterend de stad weer in aan het eind van de middag. Als ik die optocht langs zie komen kan ik het ooit droog houden.... (En toegegeven, ik heb het af en toe zelfs al als ik zie hoe leuk de kinderen de fanfare vinden, dan sta ik bijna te janken als ze langs komen bij bijv. a4d, dan schaam ik me een beetje....) De hormoonhuishouding word nooit meer zoals hij was voor ik ooit zwanger werd volgens mij.... Sandra, tjonge, arme Indy! Én de waterpokken én dan ook nog een lymfeknoop... Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt! Juut, Bas werd binnen twee uur uit zichzelf wakker en het slapen gaan was vanavond wéér een probleem... Einde van de ochtend belde mijn schoonmoeder om af te spreken wanneer de kinderen een voor een zouden komen logeren en we kwamen uiteindelijk op vannacht en morgennacht. Dus Martijn slaapt nu bij oma en morgen Lotte. Voor de eerste keer in hun leven (met uitzondering van de eerste paar dagen ziekenhuis) slapen ze niet bij elkaar op de kamer. Lotte was vanmiddag een beetje verdrietig, want ze was bang dat ze niet zou kunnen slapen zonder Martijn. Uiteindelijk duurde het ook wel even voor ze in slaap viel vanavond, maar het is zonder huilen gelukt. En ik had mijn schoonmoeder net nog even aan de telefoon en Martijn was binnen 5 minuten in slaap geweest vanavond. Lotte en Martijn mogen in Heeko's bed vannacht en morgennacht, ze hebben het geluk dat hij twee nachten verweg werkt en dus verweg overnacht. Dus ze slapen gezellig bij mama, wel zo fijn als je de eerste keer 'alleen' thuis moet blijven.