Goedemorgen, nou ja zonder het goede... Gistermiddag na het eten begon het weer, mijn rot buik pff... Gisteravond kon ik niet meer lopen van de pijn, dus het bed in gekropen gelijk met Joris met een kruik (en Joris ook een kruik, want dan heeft hij ook buikpijn zegt die). Maar in slaap komen lukte niet, deed zo'n zeer. Laatste keer zat ik om 5 op de wc en nu dus al uit bed pff. Zo dus naar het ziekenhuis bellen. @ Patricia -> ik kan daar ook emo van worden hoor. Blijf dolfinarium bijzonder vinden. Wij gaan ook nog deze zomer, hebben al kaartjes liggen die geldig zijn tot oktober. Die opmerking van Justin, geweldig @ Marian -> idd wel gezellig om ze dan ook bij jou te hebben slapen. En super dat Martijn goed in slaap was gevallen bij oma zonder Lotte! @ Sandra -> hoe is het nu met Indy? @ Judith -> hoe is jouw nacht gegaan vannacht in het nieuwe bed? Nu wel een volledige nacht en goed uitgerust? @ Hedwig -> ik ben ook wel benieuwd naar het restendieet. Nog nooit van gehoord...
oi geheugen als een zeef deze ochtend. WEer opgestaan met vreselijke hoofdpijn brrr ff kijken hoor @Sandra : ach gus die Indy. Vind ik zo sneu he. Vooral omdat ze zich zo verheugd had op de kindervakantieweek Beterschap voor dr! @Patroes : zo te lezen een geslaagd dagje dus En emo zijn. Hier ook vaak hoor. Maar goed, jij misschien nog iets meer want je bent nog aan het ontzwangeren he En wat een gevatte opmerking van Justin hahaha @Marian : wauw wat goed van Lotte en Martijn dat ze toch goed zijn gaan slapen. Hoe is de nacht gegaan met Lotte? En hoe doet Bas het nu met slapen? @Miranda : oei balen ja je buik Het restendieet? Ken je dat niet? Mensen met de ziekte van Crohn moeten dat dieet vaak tijdelijk volgen als ze een opvlamming hebben van de darmen. Is dus eigenlijk een vezelarm dieet. Je moet alleen heel licht verteerbaar eten eten. Geen bruin brood, geen groenten, geen fruit, geen aardappels, geen zuivel wel : wit brood, beschuit, boter, pasta's, suiker Je mag het ook maar 5 dagen volgen geloof ik omdat je heel weinig voedingsstoffen binnen krijgt. Maar zo krijgen de darmen wat meer rust. En als je het voor het onderzoek volgt dan schijnt het laxeren makkelijker en sneller te gaan
Nope, nog altijd niet... Baal er wel van, maar ja het komt nu toch niet op een dag aan. Als ze om 4 nog niet hebben gebeld, bel ik zelf nog een keer.
hoi allemaal,, even een berichtje uit het regenachtige bergeijk het is hier heel gezellig met leuke mensen , helaas wil het weer niet zo mee werken. heb even internet dus even van profiteren hahah mis het wel hoor en dat had ik niet verwacht van mijzelf . NOU TOT VOLGENDE WEEK DENK IK .. XXX VAN HIER
Nog een hele fijne vakantie Lidia!! Hier had de arts gebeld. Morgenvroeg bloedprikken en ontlasting inleveren. En dan volgende week een telefonische afspraak over de uitslag. Nu konden ze niks voor me doen op dit moment. Dus maken er maar het beste van...
Wat balen miranda. Hopelijk valt het mee de komende dagen. Lidia, balen van het weer, maar het is idd een mooie camping. Hopelijk nog een droog weekje. Marian, wat goed van lotte en martijn, en dan mogen ze idd wel ff bij mama in bed. Heerlijk toch. En knap dat ze het zo goed gedaan hebben. Patricia, wij gaan w.s. maandag naar het dolfinarium. Hier leek indy gisteren weer wat beter. Maar vandaag weer echt veel zieker. Hangerig, flinke koorts. En de waterpokken blijven ook maar opkomen..... groetjes sandra
ff n berichtje vanuit hier hier gaat alles goed helaas t poepen met youri nog steeds de luier en snachts nog niet droog,gisteren tante geworden van n mooi manneke met de naam STAN,mn zussie is gister om 14.35 bevallen alles was goed gegaan, Lidia je zit hier in de buurt camping de paal was t niet dat is ongeveer 15a 20min hier vandaan,in dat dorp waar je nu bent werkt stefan.En met t weer echt verschrikkelijk nu zeg.. succes op beter weer. voor iedereen n dikke knuffel of beterschap gewenst die t nodig heeft. Groetjes Krulliewullie verders gaat alles goed hier,lekker zn gangetje en gister terug gekomen van n weekend efteling heerlijk..
haihai! heerlijk zeg, sinds seth op zn nieuwe kamertje ligt is het elke keer tussen 630 en 700 dat ie wakker is! luxe zeg! onze nieuwe dekbedovertrek kwam gister binnen, dus nu helemaal leuk! gister oke dagje, sochtends eierkoeken gebakken en bijna allemaal gelijk opgegeten haha, 2 naar buurmeisje gebracht , maar o wat zijn ze lekker! ook nog even nr ikea vr bedlampjes en grote lamp. toen eten en kindjes in bad en het was alweer gauw laat. zal straks wel weer wennen zijn als het schoolleventje weer begint! vandaag niks bijzonders, ik wli wel even lekker nr buiten want hetn lijkt redelijk weer vandaag! tot mn verbazing! wat een flutzomer he, al die leuke hemdjes enzo die ik voor d ekids had gekocht zijn 1x gedragen ofzo! krullie gefeliciteerd met de geboortje van je neefje, leuk hoor! fijn dat alles goed gaat verder' sandra he getsie die indy toch..hoop dat ze gauw een beetje opknapt hoor! heb jij nou ook vakantie of moet je gewoon werken? miran suc6 met bloedprikken vandaag lidia wij missen jou ook hoor veel plezier daar nog ga hard duimen dat je nog een beetje zon krijgt! marian hoe was het logeren van lotte gegaan? wel gezellig dat ze in het grote bed mogen bij je!
Goedemorgen! Het logeren van Martijn is heel goed gegaan en toen ik gisteravond om 10 uur even belde met mijn schooonmoeder vertelde ze dat het tot dan toe met Lotte ook erg goed was gegaan. Ze waren beiden heel erg blij om alleen naar oma te gaan maar allebei erg verdrietig dat ze 'alleen' bij mama moesten blijven. Voor beiden was het tranen en roepen dat het niet eerlijk was dt ze niet mee mochten. Ze snappen het dan toch nog niet helemaal... En ik maar proberen leuke dingen te verzinnen! Nou ja, na een kwartiertje was het ergste verdriet bij beiden over maar ze vragen tussendoor wel steeds waar de ander nou blijft. En bij oma hebben ze het beiden nergens over, ze willen niet eerder naar huis ofzo omdat ze elkaar missen.... Gisteren controle gehad, alles was helemaal prima! Hij heeft ze weer gemeten en de schatting komt nu uit op beiden 2 kilo. Dat is erg mooi, want Lotte was bij de geboorte (36+2) nog maar 2 kilo. Dus ze groeien beter dan Lotte en Martijn deden en de placentawerking was ook nog optimaal, dus ze kunnen ook nog even doorgroeien! Ook het vrichtwater was nog mooi op peil en mijn bloeddruk was 130/80, dus ook nog binnen de norm. Als hij 140/90 of hoger word moet ik opgenomen worden. Volgende week dinsdag weer controle, dan voor bloeddruk, vruchtwater en placentawerking. Als dat allemaal nog prima is dan met 36 weken denk ik weer groeiecho. Ik heb nu echt goede hoop dat ze wat langer blijven zitten omdat de placentawerking nog zo goed is. Die zwangerschapsvergiftiging die zorgt er namelijk ook voor dat dat minder word zolang het dus goed is zou er ook geen vergifitiging moeten zijn... Patricia, met hoeveel weken was jij ookweer bevallen? En hoe groot waren Devin en Carmen? Esther, gefeliciteerd! Ik dacht je laatst al te missen, lang niets meer van je gelezen! Hoe gaat het met Youri op school? Ja, hij heeft nu natuurlijk vakantie, maar voor de vakantie? Juut, wat fijn zeg, dat Seth nu zo goed slaapt! Nu Bas nog... Hij heeft er gisteren weer een uur over gedaan om in slaap te komen. Gelukkig is hij vervolgens niet achterlijk vroeg wakker! Sandra, wat goed van je dat je zo bezig bent met afvallen! Ik hoop echt voor je dat het nu lukt, nu de apneu gevonden en 'opgelost' is. Miranda, fijn dat er naar gekeken gaat worden, jammer dat het dan weer allemaal even duurt he? Je zit er maar mooi mee! Sterkte! Lidia, lekker aan het genieten op vakantie! Heerlijk!
lief hoor van martijn en lotte! maar s even de exclusieve aandacht is ook wel weer heel leuk! jammer dat bas nog steeds een spookje is. als ie dik 2,5 is komt het vast ooit goed baal een beetje hier..yara's tandjes wiebelen best. ze eet er ook nog steeds niet mee...moet mss toch even de tandarts maar bellen vandaag. als ik google lees ik zoveel; versch verhalen, bij velen komt het goed, bij anderen gaat het verkleuren ofzo..vind het maar niks. wil iiever niet gaan maar als het niet anders kan. ze zitten niet heel los maar kan er wel aan wiebelen zegmaar, doe het maar heel even en heb haar gezegd er niet zelf aan te zitten..
vervelend Juut. maar als je een goeie tandarts hebt dan gewoon gaan hoor. Dan weet je het zeker dat het goed is en als het niet zo is dan ben je er misschien wel op tijd bij en kan ie er wat aan doen ? Fijn dat Seth zo goed slaapt zeg! Volhouden dit he Seth! @Miranda : balen dat het ziekenhuis niks voor je kan doen. Sterkte! @Marian : wauw die kleintjes gaan goed zeg. Straks moeten ze je nog gaan inleiden omdat je overtijd loopt @Hier Vanmiddag om half 3 moet ik de eerste liter laxmiddel innemen. Ow wat ben ik zenuwachtig/angstig zeg. Hoor zoveel erge verhalen over dat innemen. Dat je er kei ziek van kunt worden/overgeven, dat het vreselijk te drinken is en dat je de hele nacht op de plee moet zitten En dan morgenvroeg het onderzoek. Zie eigenlijk het meeste op tegen het maag onderzoek. ben bang dat het slaapmiddel niet meteen werkt en ik alles gewoon mee krijg. Zo'n slang in je strot geduwt krijgen lijkt me niet prettig ben best wel bang.......
Hedwig, hele nacht op de wc? Nee hoor, tuurlijk heb je die kans. Maar omdat je al om 3 begint, heb je kans dat je voor de nacht al best leeg bent! Verstand op 0 en gewoon drinken! Je mag wel wat ranja erin doen voor de smaak!! Ik dronk het altijd met een rietje. Krijg je het sneller afgeslikt, tenminste bij mij werkte dat goed! Proefde je een stuk minder. En er zijn ook mensen die het lekker vinden @ Judith -> oei, idd toch even gaan hoor! En fijn dat je zo goed geslapen hebt! @ Sandra -> hoe is het nu met Indy? Zo sneu dat ze zo onder zit. Blijft ze eraf? @ Marian -> wat gaan die 2 goed zeg! En fijn dat Lotte ook goed bij oma had geslapen. Hier bloed geprikt, de ontlasting moet nog. Ik ging echt niet op de wc in het ziekenhuis scheppen. Dus die breng ik zo naar het ziekenhuis toe.
Ow hoop het echt dat ik wat kan slapen vanacht! Want om half 8 moet ik de tweede liter innemen. Geen idee waarom er zo'n tijd nog tussen moet zitten. Maarja, zal wel voor de restanten zijn dan denk ik. Ja met een rietje had ik ook al bedacht. En ze zeggen ook dat je het zo koud mogelijk moet drinken dan valt het ook weer wat mee. Wat ik niet begrijp is : mag je nou wel frisdrank tussendoor drinken? Staat er wel op. Maar is dat dan iets als cola enzo? Had wel bouillon gehaald. Want dat mag ik ook hebben. dan heb ik toch nog iets hartigs binnen vanavond. Snap je helemaal Miranda. Zou dat ook niet willen in het ziekenhuis. Dan maar liever thuis poep-scheppen Hoe is het nu met je oog?
Succes Hedwig! En poepscheppen in t zkh, haha nee zou ik ook niet doen Marian, ik ben ingeleid met 37 weken en 2 dagen ivm te hoge bloeddruk en weinig vruchtwater (achteraf viel dit ontzettend mee want er kwam evengoed behoorlijk wat uit). C woog 2900 gr en D 2730 gr.
Ja ik heb me dat ook eens afgevraagd met het frisdrank wat er idd op staat! Maar je mag geen cola of koolzuurhoudende dranken... Hier werd gezegd toen ik ernaar vroeg dat je dingen mag drinken met zo min mogelijk suiker. Water met een klein beetje ranja voor de smaak of gewoon water was echt het beste! En mijn oog? Zo goed als over Morgen moet ik terug naar de oogarts, maar is zo goed als weg!
hmmm vreemd ja Miranda. Idd tegen mij zeiden ze ook geen koolzuurhoudend drinken. En frisdrank valt toch echt onder koolzuurdrinken ( lijkt me hihi ) En zo min mogelijk suiker.... dat hebben ze dan weer niet tegen me gezegd...... wel dat ik geen melk mocht.
Hoe is de eerste liter gegaan Hedwig?? Hier terug van de zwemles. Nou ja zwemles. Joris begon daar ineens te huilen en ik kreeg hem met geen mogelijkheid omgekleed. Ook de juf en meester geprobeerd, maar hij had er echt geen zin in. Zijn nee is ook echt nee. En af en toe is dat zoooo lastig! Eerst was zijn reden de zwembandjes... Die zijn al gehalveerd, dus een stuk leger gemaakt omdat het hem ook met de gehalveerde bandjes lukt. Dus gezegd dat ze weer vol worden gemaakt. Toen was het weer wat anders... Dus wat nu echt de reden was? Gewoon echt geen zin...
ach gus die Joris. Achja hebben wij soms ook he dat we ergens totaal geen zin in hebben. Alleen wij kunnen dat wat duidelijker overbrengen. De eerste liter is me enorm meegevallen moet ik zeggen. 3 kwart liter ging wel. Alleen het laatste kreeg ik wat braakneigingen. Zie ook wel op tegen de tweede liter. Maar volgens mij ben ik al bijna schoon. Is nu alleen nog maar water met zwarte/bruine stukjes. Dus misschien heb ik straks niet de hele 2 liter nodig? Hoop het iig van niet. Met de krampen valt het ook wel mee. Volgens mij heeft het veel gescheeld dat ik een aantal dagen vantevoren maar weinig en licht verteerbaar eten heb gehad.