JIPPIE VAKANTIE Pfffffffffffff wat een dag. Gewerkt van 7 tot 17.30 omdat het zo druk/chaotisch was. Ben echt kapot nu. Dus op terugweg naar huis frietjes gehaald en indy op tijd naar bed gedaan. Ik lig er ook geen uur meer vanaf denk ik. Marijke, oh die stijn.................grrrrrrr je zou ze af en toe, maar had het nog nooit gehoord, kan me voorstellen dat je erg boos was! (en er later ook wel om kon lachen). Hedwig, fijn dat het meeviel en dat er niets ernstigs uitgekomen is. Sorry rest echt niet onthouden. Jarno morgen nog een half dagje werken. Volgende week dagje dolfinarium of burgers zoo...........weten het nog niet. Wat is jullie ervaring? verder woensdag krijgt ons pap de uitslag. Erg spannend dus. groetjes sandra
Justin is nu 2x naar Dolfinarium geweest en hij vind t echt helemaal geweldig. Denk dat als ie weer mocht kiezen tussen dierentuin en Dolfinarium, hij wederom voor het laatste kiest. Het is erg indrukwekkend allemaal. Hier een slechte nacht gehad, had ook slecht geslapen en die combi kan ik niet handelen.. dus ben echt wel boos geworden en manlief word dan ook wakker (en de rest ook) pff. sóms..
san bijde nog nooit geweest. Oe en wat spannend voor woensdag, leef met jullie mee. Marijke kwa maatregel, ik hou niet zo van een kop onder douche! Doet me denken aan ooit die enge man wat dat kind in een wc opgesloten had en steeds heet water over haar handen kreeg. Dit verhaal heeft me als kind zijnde hele nare nactmerries bezorgd. Wat ik wel zou doen weet ik niet {denk als ik naar devin kijk dat hij gewoon een knal kreeg}... misschien wel een time out in de hoek of een speeltje afnemen, geen tv vandaag, zoiets. Of misschien wel helemaal niets alleen aanspreken maar dat is aan jou want jij weet in welke omstandigheden het gebeurde.
hello! weer iets voor zeven uur vanmorgen heerlijk zeg! vannacht hebben ze samen in yara's bed geslapen, en dat ging heel goed. keek voor ik ging slapen, lag seth half verpletterd onder yara's elleboog haha, leek me niet echt comfortabel. ik lig echt heerlijk in het nieuwe bed en word veel uitgeruster wakker! echt fijn! anniek doe je nu internetten via mobieltje of heb je laptop bij? wel gezellig dat we je tijdens de vakantie niet hoeven te missen hoor! patries ja slaapgebrek maakt van mij soms ook een ongeduldig ongezellig monster hoor...kun je niks aan doen. hopelijk hebben ze vannacht beter geslapen? san heerlijk nu vakantie na een bizar lange dag werken! en ik duim voor jullie voor woensdag hoor!
Anniek, hier helpt alleen de douche , Speelgoed afpakken heb ik ze niet mee, ja of ik moet hun lievelingsknuffel afpakken. dat gaat dus niet! Maarre op vakantie interflappen?? handig hé die tijd van nu Sandra, mijn kinderen hebben het alleen maar over het dolfinarium. als we vragen wat ze willen doen vandaag zeggen ze standaard dolfinarium Juut, wat fijn een nieuw bed.. je slaapt vast op wolken? hier lekker geslapen, maar opgestaan met heel veel hoofdpijn
carla welkom terug van vakantie he! we willen wel een leuk verslagje en foto's natuurlijk! en ja mommie ik slaap heerlijk,. word ook veel uitgeruster wakker nu! heerlijk!
2 laptops bij maar we hebben geluk hoor want hier is niet overal ontvangst. ennuh mijn foon kan bellen en smse... maar bniet internette helaas...
Ja we zijn er weer!!! Vakantie was erg gezellig, 3 goeie dagen gehad en verder was het een beetje knudde met het weer... Later uitgebreid verslag, ben bekaf. Heb al 3 wassen gedraaid, dus nog even druk druk druk met opruimen!! Juut jullie zijn een paar jaar gelden met Yara gaan vliegen toch? waar was dat naartoe?? Anniek julie ook een keer met Kyana meen ikme gte herinnenren?? Zijn ons alvast aan het orienteren voor volgend jaar want dit pokke weer daar hebben we geen zin meer in!
haha die carla ik moest stiekem even lachen om je reactie, sorry hoor, maar het straalt ervan af, dat je zo baalt van het piesweer! wij ook hoor. en je wil op vakantie toch wel heel erg graag de zon zien he!! snap het helemaal! echt een aanrader wat ons betreft: apartotel tamariscos op menorca. wel jammer dat de transfer van het vliegveld nr het appartementje zo lang was (uur ofzo in de bus) maar verder is het er een waar (kinder)paradijsje! heb toevallig ook vanmiddag even nr zonvakanties zitten kijken.. succes met alle wassen en straks het strijken. foto;s wachten we netjes op hoor!
Ja Juut we balen echt enorm van het weer...betaal je handen vol geld en zit je een beetje binnen...bah! En Jac durft niet te vliegen, maar die was het gisteren ook zo beu dat hij zei volgend kaar vliegen we naar ergens waar het warm is!! dus hup meteen werk ervan maken!!!!
groot gelijk! ik zie alleen dat je bij heel veel nog niet voor vlgnd jaar kan boeken of lijkt dat maar zo? op zoover staan wel heel veel leuke accomodaties in griekenland en spanje zeg! het is de pest dat dat vliegen ook zoveel kost, en dat je voor de kindjes al volle mep betaalt..denk dat je toch al gauw 2000 euro of meer kwijt bent aan vliegen en verblijf..maar dan heb je wel zongarantie! En rol was vroeger ook bang om te vliegen, maar dat ging ineens best over, helemaal als je met je kindjes gaat, dan kun je niet meer de bange papa uithangen he hoe was het park? Wel leuk?
Park was niet mooi als dat van vorig jaar. Wel aan de echte zee en dat was wel erg mooi. En vliegen is duur ja maar dit huis kostte ook 1500 en dan had je nog niks te eten gauw en geen zon! En inderdaad nu boeken gaat nog niet maar ben eens aan het kijken wat er is en wat de kosten ongeveer zullen zijn. Kunnen we aan het sparen gaan!
Patries, ik zal wel met mijn ogen dicht kijken, maar kan hem niet vinden... Heb je een linkje voor me?
Marian: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/294783-wie-weet-heeft-evt-advies.html#post10612456 @ Carla -> dat is gewoon zo jammer hé! Stomme weer ook! Idd, nu al lekker oriënteren, en zwijmelen naar volgend jaar Echt naar de zon! @ Hedwig -> hoe is het daar? Zag dat je gisteren niet hebt gepost hier! @ Sandra -> geniet van je vakantie!! Verder is mijn hoofd een zeef. Eindelijk afgelopen nacht een beetje geslapen. Kwam wel moeilijk in slaap, maar geslapen tot 11 uur. Joris slaapt nog, die ga ik zo maar eens wakker maken.
hoe laat ging ie gister slapen dan? hier waren we weer heel gelukkig met 630! ze slapen nu al 2 nachten samen in yara's bed en hebben helemaal de smaak te pakken. is wel een heel lief gezicht hoor, die twee prullen naast elkaar in diepe rust. ik slaap echt veel en veel beter, lig veel minder wakke,r word veel uitgeruster wakker enz enz! echt heerlijk, dat was zn geld dubbel en dwars wel waard. zoldercomputer heeft t vandaag begeven..das minder...gaat ineens niet meer aan.. vandaag zouden we eigenlijk met vrienden weg met kindjes maar ze voorspellen heel veel regen hier, dus maar verzet nr morgen. vlgd week wordt het heel mooi weer he, moet ik precies twee hele dagen werken natruulijk :x
hey meiden het is hier HOTTTT {sorry!} zal dadleijk eens kijken maar gisteren was het ruim 28 graden. Carla Wat aan te raden is, is via een duitser te boeken, die zijn goedkoper. kijk maar eens op www.alltours.de of .nl wij zijn naar mallorca orient beach geweest en ook dat is een echte aanrader. Echt goedkoop is het niet. We hadden al inclusief en waren 2dzn euro kwijt en kyana was toen nog gratis, dus met 2 personen 19 dgn. Vliegen is maar 3 uur he dus het is llemaal super te doen. De transver vanuit het vliegtuig was iets van 45 minuten dat vonden wij wel lang mja. Het ws wel een top vakantie en anders; tarn et garonne, lafrancaise {zo heet het dorpje } daar zitten we nu capming du lac. Is 14 uur rijden incl pauzes ongeveer. Ook heir zijn sta caravans te boeken en vanaf volgend jaar een binnen zwembad wat ook open geschoven kan, nu alleen een {erg goed} buiten bad. edit; john zegt; koop maar een carvan en dan gaan we volgend jaar met z'n alle
ow juut, volgende week zijn wij weer terug en nemen wat goed weer mee van hier dus dan wordt het vanzelf goed!